Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція" |
Код ЄДРПОУ: | 37932233 |
Місцезнаходження: | 01025, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, буд. 15-А |
Контактна особа: |
Кривша Тетяна 380442357105 tetkryvsha@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2024 14:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 9 518 030,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 47 590,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3,5 % (три цілі п'ять десятих відсотка) від вартості договору про закупівлю. Умови надання забезпечення виконання договору викладені в пункті 6 розділу VI Тендерної документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник сплачує вартість прийнятих від Підрядника Робіт на підставі Довідки про вартість виконаних робіт та витрати за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в з відомістю ресурсів, Акту вартості устаткування, Акту відшкодування витрат по первинному технічному огляду ліфта, не пізніше 30-ти (тридцяти) робочих днів після надходження коштів на вказані цілі на реєстраційний рахунок Замовника | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 лютого 2024 14:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 лютого 2024 14:47 |
Тендерна документація з проектом договору Реконструкція ліфтів за адресою вул. Якуба Коласа, 12, п.1,2.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-18-000017 ● 15011e095bbd46eab7724c80313c944d
- Статус: завершено ● Дата: 15 липня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2024 20:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.04.2024 № 66
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 17.04.2024 № 003100-18/5081-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 18.04.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 18.04.2024 № 66
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 UA-2024-02-27-008097-a 27.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-23 11:42:24
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Якуба Коласа, 12, під'їзди 1,2 у Святошинському районі м. Києва», ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-27-008097-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-24 12:48:29
Відповідь на запит щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі
На запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Якуба Коласа, 12, під'їзди 1,2 у Святошинському районі м. Києва», очікуваною вартістю 9 518 030,40 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-27-008097-a), щодо надання пояснень з документальним підтвердженням яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «Київбудреконструкція» повідомляє наступне. За результатами укладеного договору № 25-ПР від 28.03.2023 року на виконання проєктних робіт із реконструкції ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Якуба Коласа, 12, під'їзди 1,2 у Святошинському районі м. Києва, відповідно до якого ТОВ «ЮНІТ-Л» виготовлено проєктну документацію (стадія «Робочий проєкт»), яка пройшла комплексну експертизу та отримано позитивний експертний звіт № 01-0075-23/ЦБ від 17.05.2023 р., виданий філією «Київоблбудекспертиза» ДП «Київоблбудінвест». При проведенні процедури закупівлі на виконання будівельно-монтажних робіт за вищевказаною адресою (номер UA-2024-02-27-008097-a) технічні та якісні характеристики були визначені на підставі проєктної документації. Очікувана вартість будівельно-монтажних робіт по об’єкту «Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Якуба Коласа, 12, під'їзди 1,2 у Святошинському районі м. Києва» склала 9 518 030,40 грн., яка розрахована шляхом виключення із загальної кошторисної вартості зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги» окрім коштів на оплату послуг, пов’язаних із підготовкою до виконання робіт, їх здійсненням та введенням об’єктів будівництва в експлуатацію та суми глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд», окрім витрат на первинний технічний огляд цієї глави. Розмір бюджетного призначення та кошторисну вартість розраховано на підставі вищезазначеного експертного звіту та враховано у рішенні Київської міської ради від 14.12.2023 № 7530/7571 «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024-2026 роки».
Експертний звіт № 01-0075-23/ЦБ від 17.05.2023 р., зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, витяг з рішення Київської міської ради від 14.12.2023 № 7530/7571 «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024-2026 роки» додаються.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л" |
9 510 340,05
UAH з ПДВ
|
9 510 340,05
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л" #32423953 |
Переможець |
9 510 340,05
UAH з ПДВ
|
11 березня 2024 12:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2024 11:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2024 14:32
|
Додаткова угода № 2 від 25.12.2024 до дог. № 17-24-КТ від 21.03.2024.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2024 14:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 березня 2024 13:17
|
ДУ № 1 від 21.03.2024 р. до дог. № 17-24-КТ від 21.03.2024 р. вул. Якуба Коласа, 12, п.1,2.pdf | зміни до договору |
21 березня 2024 13:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 березня 2024 12:32
|
Договір підряду № 17-24-КТ від 21.03.2024 р. вул. Якуба Коласа, 12, п.1,2.pdf | зміни до договору |
21 березня 2024 12:31
|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2024 12:27
|
Договір підряду № 17-24-КТ від 21.03.2024 р. вул. Якуба Коласа, 12, п.1,2.pdf | укладений |
21 березня 2024 12:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 11.3. Договору, Сторони, на підставі взаємної згоди, вирішили внести зміни до Договору, а саме: в Розділ 6 «Права та обов’язки Сторін» Договору; в Розділ 12 «Форс-мажор (дія обставин непереборної сили)» Договору; в розділ 13 «Проектна документація» Договору; в розділ 14 «Інші умови Договору» Договору. Зміни до умов договору викладені у Додатковій угоді № 1 від 21.03.2024 року, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 17/24-КТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 11.3. Договору, Сторони, на підставі взаємної згоди, вирішили внести зміни до Договору, а саме: в Розділ 6 «Права та обов’язки Сторін» Договору; в Розділ 12 «Форс-мажор (дія обставин непереборної сили)» Договору; в розділ 13 «Проектна документація» Договору; в розділ 14 «Інші умови Договору» Договору. Зміни до умов договору викладені у Додатковій угоді № 1 від 21.03.2024 року, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 17/24-КТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із завершенням виконання робіт та враховуючи економію витрат, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 14 «Інші умови Договору» Договору, в Додаток № 1 – Протокол погодження договірної ціни, в Додаток № 2 – Договірна ціна, в Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов Договору викладені у додатковій угоді № 2 від 25.12.2024 р., що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 17/24-КТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |