Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Картопля столова
Очікувана вартість
650 000,00 UAH
UA-2024-02-27-007984-a ● c08c1dd2392444c5bacb3fecc95289ec
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Знам'янський психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03190358 |
Вебсайт: | https://znam.internat.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 27406, Україна , Кіровоградська обл., м. Знам'янка, вул. Соборна, буд. 148 |
Контактна особа: |
Людмила Пустовойт +380991187494 zpnigo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2024 14:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 650 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32000 кілограм
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27406, Україна, Кіровоградська область, Знам'янка, вул. Соборна, 148
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 лютого 2024 14:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 лютого 2024 14:43 |
ТД картопля.doc | |
27 лютого 2024 14:43 |
дод 5. договір проект.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-27-007984-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "БАРБУЛ АНДРІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2993215659
Дата подання: 02 березня 2024 19:51
Дискримінаційні вимоги
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Разом з тим, встановлення таких вимог порушує основні принципи здійснення публічних закупівель (стаття 5 Закону) , а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно пункту 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, а саме:
1. Згідно підпункту 2.2 частини 2 додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів, що підтверджують відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника» в разі, якщо фізичні особи-підприємці самостійно виконують функції одної із зазначених у довідці посад, в такому разі допускається наявність в учасника одного найманого працівника, але при умові дотримання вимоги, щодо наявності в учасника посад: водія та завідувача складом (комірника). Звертає увагу учасників на те, що відсутність найманих працівників (а) буде вважатися не відповідністю вимогам ТД Замовника та призведе до відхилення пропозиції учасника.
Відповідно до пункту 291.4. статті 291 Податкового Кодексу України для платників єдиного податку 1-шої групи законодавством взагалі не передбачена наявність найманих працівників, для ФОПів, які перебувають на 2-гій групі єдиного податку, встановлені обмеження у вигляді не більше 10 найманих працівників, а для 3-тьої групи ФОПів-платників єдиного податку кількість найманих працівників необмежена.
Отже чинним законодавством не передбачена обов’язкова наявність у ФОПів найманих працівників, а зазначена лише обмежуюча кількість.
2. Згідно підпункту 1.2 частини 1 додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів, що підтверджують відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника» для недопущення укладання фіктивних договорів (оренди, суборенди, зберігання) складських приміщень, надати в складі пропозиції оригінал платіжного доручення оплати за користування відповідними складським приміщенням за місяць, що передує місяцю виходу оголошення про проведення даної закупівлі.
Відповідно до статті 762. Цивільного Кодексу України плата за найм (оренду) майна вноситься щомісячно, якщо інше не встановлено договором. Отже, термін оплати за договором оренди визначається лише в договорі, і не являється обов’язково щомісячним. Якщо, наприклад, у договорі оренди зазначено, що оплата відбувається щоквартально, то учасник не виконає вимогу замовника.
3. Відповідно до пунктів 5 та 6 додатку 2 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики» вимагається:
- Сканований оригінал сертифікату (сертифікатів) по стандарту ДСТУ ISО 22000:2019 Системи управління безпечністю харчових продуктів, виданого на ім'я учасника відповідно до виду діяльності (у разі якщо Учасник виробник: виробництво, зберігання, торгівля, транспортування; у разі якщо Учасник не виробник: зберігання, складування, торгівля, транспортування), виданого (виданих) акредитованою, Національним агентством з акредитації України, установою або довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов’язкових процедур, які реалізують усі принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів контролю у критичних точках (НАССР), які підтверджують, що Учасник розробив, впровадив та застосовує постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР).
- Документ, що підтверджує впровадження Учасником системи управління щодо протидії корупції (сертифікат на систему управління щодо протидії корупції, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 37001:2018), чинний на дату розкриття тендерних пропозицій.
Хочемо зазначити, що сертифікація ISO не є обов’язковою на території України. При цьому наявність сертифікатів ISO не являється технічною характеристикою товару, а лише підтверджує впровадження учасником певних систем управління.
Просимо замовника вилучити дані дискримінаційні вимоги з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Згідно пункту 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, а саме:
1. Згідно підпункту 2.2 частини 2 додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів, що підтверджують відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника» в разі, якщо фізичні особи-підприємці самостійно виконують функції одної із зазначених у довідці посад, в такому разі допускається наявність в учасника одного найманого працівника, але при умові дотримання вимоги, щодо наявності в учасника посад: водія та завідувача складом (комірника). Звертає увагу учасників на те, що відсутність найманих працівників (а) буде вважатися не відповідністю вимогам ТД Замовника та призведе до відхилення пропозиції учасника.
Відповідно до пункту 291.4. статті 291 Податкового Кодексу України для платників єдиного податку 1-шої групи законодавством взагалі не передбачена наявність найманих працівників, для ФОПів, які перебувають на 2-гій групі єдиного податку, встановлені обмеження у вигляді не більше 10 найманих працівників, а для 3-тьої групи ФОПів-платників єдиного податку кількість найманих працівників необмежена.
Отже чинним законодавством не передбачена обов’язкова наявність у ФОПів найманих працівників, а зазначена лише обмежуюча кількість.
2. Згідно підпункту 1.2 частини 1 додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів, що підтверджують відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника» для недопущення укладання фіктивних договорів (оренди, суборенди, зберігання) складських приміщень, надати в складі пропозиції оригінал платіжного доручення оплати за користування відповідними складським приміщенням за місяць, що передує місяцю виходу оголошення про проведення даної закупівлі.
Відповідно до статті 762. Цивільного Кодексу України плата за найм (оренду) майна вноситься щомісячно, якщо інше не встановлено договором. Отже, термін оплати за договором оренди визначається лише в договорі, і не являється обов’язково щомісячним. Якщо, наприклад, у договорі оренди зазначено, що оплата відбувається щоквартально, то учасник не виконає вимогу замовника.
3. Відповідно до пунктів 5 та 6 додатку 2 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики» вимагається:
- Сканований оригінал сертифікату (сертифікатів) по стандарту ДСТУ ISО 22000:2019 Системи управління безпечністю харчових продуктів, виданого на ім'я учасника відповідно до виду діяльності (у разі якщо Учасник виробник: виробництво, зберігання, торгівля, транспортування; у разі якщо Учасник не виробник: зберігання, складування, торгівля, транспортування), виданого (виданих) акредитованою, Національним агентством з акредитації України, установою або довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов’язкових процедур, які реалізують усі принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів контролю у критичних точках (НАССР), які підтверджують, що Учасник розробив, впровадив та застосовує постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР).
- Документ, що підтверджує впровадження Учасником системи управління щодо протидії корупції (сертифікат на систему управління щодо протидії корупції, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 37001:2018), чинний на дату розкриття тендерних пропозицій.
Хочемо зазначити, що сертифікація ISO не є обов’язковою на території України. При цьому наявність сертифікатів ISO не являється технічною характеристикою товару, а лише підтверджує впровадження учасником певних систем управління.
Просимо замовника вилучити дані дискримінаційні вимоги з тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 березня 2024 16:15
Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: «Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
У тендерній документації зазначаються:
один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством».
Згідно ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Крім того, Замовник чітко передбачив, що в разі, якщо фізичні особи-підприємці самостійно виконують функції одної із зазначених у довідці посад, в такому разі допускається наявність в учасника одного найманого працівника, але при умові дотримання вимоги, щодо наявності в учасника посад: водія та завідувача складом (комірника). Тобто, якщо ФОП виконує функції водія то повинен бути один найманий працівник на посаді завідувач складом (комірник) і навпаки, якщо ФОП виконує функції завідувача складом то найманий працівник повинен обіймати посаду водія.
Таким чином, встановлюючи вимогу, щодо обов’язкової наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, зокрема водія та завідувача складом (комірника) Замовник діяв виключно в правовому полі, так як вищевказана норма чинного законодавства надає право Замовнику встановлювати таку вимогу.
Вимога 2. Згідно умов тендерної документації: «У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником- нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз`яснення/нь державних органів або не накладення електронного підпису».
Таким чином, якщо Учасник на умовах укладеного договору оренди складського приміщення здійснює оплату по квартально, а не помісячно, і ця умова дійсно міститься в договорі оренди, то він може надати лист пояснення з даного приводу і це не буде причиною для відхилення його пропозиції.
Вимога 3. Згідно ч. 7 ст. 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»: Сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою.
Враховуючи вищевказану норму, Замовник передбачив у ТД наступну вимогу: «Сканований оригінал сертифікату (сертифікатів) по стандарту ДСТУ ISО 22000:2019 Системи управління безпечністю харчових продуктів, виданого на ім'я учасника відповідно до виду діяльності (у разі якщо Учасник виробник: виробництво, зберігання, торгівля, транспортування; у разі якщо Учасник не виробник: зберігання, складування, торгівля, транспортування), виданого (виданих) акредитованою, Національним агентством з акредитації України, установою або довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов’язкових процедур, які реалізують усі принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів контролю у критичних точках (НАССР), які підтверджують, що Учасник розробив, впровадив та застосовує постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР).
Таким чином, Учасник у якого є в наявності даний сертифікат подає його в складі своєї пропозиції, а Учасники у яких відсутній даний сертифікат подають довідку в довільній формі.
Але як зазначає вищевказана норма чинного законодавства, не обов’язковість сертифікації відноситься виключно до впровадження системи НАССР і не стосується наявності сертифікату на систему управління щодо протидії корупції, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 37001:2018, який обов’язково повинен міститися в складі пропозиції.
Враховуючи вищевикладене, Замовник не погоджується з доводами викладеними у скарзі стосовно дискримінаційних вимог, а тому не вбачає необхідності вносити зміни.
У тендерній документації зазначаються:
один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством».
Згідно ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Крім того, Замовник чітко передбачив, що в разі, якщо фізичні особи-підприємці самостійно виконують функції одної із зазначених у довідці посад, в такому разі допускається наявність в учасника одного найманого працівника, але при умові дотримання вимоги, щодо наявності в учасника посад: водія та завідувача складом (комірника). Тобто, якщо ФОП виконує функції водія то повинен бути один найманий працівник на посаді завідувач складом (комірник) і навпаки, якщо ФОП виконує функції завідувача складом то найманий працівник повинен обіймати посаду водія.
Таким чином, встановлюючи вимогу, щодо обов’язкової наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, зокрема водія та завідувача складом (комірника) Замовник діяв виключно в правовому полі, так як вищевказана норма чинного законодавства надає право Замовнику встановлювати таку вимогу.
Вимога 2. Згідно умов тендерної документації: «У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником- нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз`яснення/нь державних органів або не накладення електронного підпису».
Таким чином, якщо Учасник на умовах укладеного договору оренди складського приміщення здійснює оплату по квартально, а не помісячно, і ця умова дійсно міститься в договорі оренди, то він може надати лист пояснення з даного приводу і це не буде причиною для відхилення його пропозиції.
Вимога 3. Згідно ч. 7 ст. 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»: Сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою.
Враховуючи вищевказану норму, Замовник передбачив у ТД наступну вимогу: «Сканований оригінал сертифікату (сертифікатів) по стандарту ДСТУ ISО 22000:2019 Системи управління безпечністю харчових продуктів, виданого на ім'я учасника відповідно до виду діяльності (у разі якщо Учасник виробник: виробництво, зберігання, торгівля, транспортування; у разі якщо Учасник не виробник: зберігання, складування, торгівля, транспортування), виданого (виданих) акредитованою, Національним агентством з акредитації України, установою або довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов’язкових процедур, які реалізують усі принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів контролю у критичних точках (НАССР), які підтверджують, що Учасник розробив, впровадив та застосовує постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР).
Таким чином, Учасник у якого є в наявності даний сертифікат подає його в складі своєї пропозиції, а Учасники у яких відсутній даний сертифікат подають довідку в довільній формі.
Але як зазначає вищевказана норма чинного законодавства, не обов’язковість сертифікації відноситься виключно до впровадження системи НАССР і не стосується наявності сертифікату на систему управління щодо протидії корупції, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 37001:2018, який обов’язково повинен міститися в складі пропозиції.
Враховуючи вищевикладене, Замовник не погоджується з доводами викладеними у скарзі стосовно дискримінаційних вимог, а тому не вбачає необхідності вносити зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Осадчий Євгеній Борисович |
608 000,00
UAH з ПДВ
|
608 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Осадчий Євгеній Борисович #2251404494 |
Переможець |
608 000,00
UAH з ПДВ
|
08 березня 2024 11:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 березня 2024 14:32
|
дод.угода 1, картопля, 200 000,0.pdf | зміни до договору |
14 березня 2024 14:31
|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2024 14:05
|
догов. 62-т, картопля.pdf | укладений |
14 березня 2024 14:02
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Картопля | 32000 | кілограм |
19,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно кошторисних призначень 200 000,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 62-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Картопля | 32000 | кілограм |
19,00
UAH
|