Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Слов’янської міської військової адміністрації Краматорського району Донецької області |
Код ЄДРПОУ: | 44617077 |
Вебсайт: | http://www.slavrada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов'янськ, пл. Соборна,буд. 3 |
Контактна особа: |
Ірина Мільська +380955637522 sl-ugkh@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2024 14:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2024 14:00 |
Очікувана вартість: | 10 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: банківської гарантії. Форма та вимоги повинні відповідати наказу Міністерства розвитку економіки торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020р. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені розділом 3 глави 2 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». А також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення забезпечення тендерної пропозиції згідно ч. 3 ст. 25 Закону. Окрім цього, банківська гарантія повинна містити умову, що замовник набуває права стягнення коштів за наслідками настання випадків, що передбачені ч. 3 ст. 25 Закону лише у випадку письмового звернення замовника до банку-гаранта в строк, що не перевищує 5 робочих днів з дати, коли замовнику стало відомо про відповідний юридичний факт. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – складає: 100 000,00 грн.(сто тисяч грн. 00 коп.) |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 100000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за виконані роботи проводяться в національній валюті України, шляхом безготівкового перерахування коштів з рахунку Замовника на рахунок Виконавця. Замовник здійснює оплату протягом 7 (семи) банківських днів після підписання Сторонами акта прийняття наданних послуг (ф. КБ-2в), у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника. До акта прийняття наданих послуг додається довідка про вартість виконаних робіт (ф.КБ-3). Допускається відстрочка платежу до 30 днів; | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 лютого 2024 14:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 лютого 2024 14:35 |
ТД ПРД 10 млн. грн..doc | |
27 лютого 2024 14:35 |
Додаток 2 до Договору ПФ.doc | |
27 лютого 2024 14:35 |
Договір ПРД 10 млн..doc | |
27 лютого 2024 14:35 |
Додаток 3 до Договору КГ.odt | |
27 лютого 2024 14:35 |
Додаток 1 ТД поточний ремонт доріг.doc | |
27 лютого 2024 14:35 |
додаток 2 ТЗ 2023 РЕМОНТ ДОРОГ.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-22-000032 ● 81f6ff8bf3c943fea5c053bbe0f9ee38
- Статус: завершено ● Дата: 08 травня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2024 12:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
50 № 21.03.2024
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
56 UA-2024-02-27-007729-a 27.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-27 15:05:51
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг з поточного ремонту автомобільних доріг Слов'янської міської територіальної громади, ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-27-007729-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-30 11:13:19
Відповідь на запит органу державного фінансового контролю
Управління житлово-комунального господарства Слов’янської міської військової адміністрації Краматорського району Донецької області на виконання запиту Західного офісу Державної Аудиторської служби України від 22.03.2024 року в межах здійснення моніторингу (ID: № UA-M-2024-03-22-000032) закупівлі Послуги з поточного ремонту автомобільних доріг Слов'янської міської територіальної громади, ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2024-02-27-007729-a) надає наступну інформацію:
1) У зв’язку із військовою агресією Російської Федерації проти України Слов'янська міська територіальна громада з лютого місяця 2022 року перебуває в зоні можливих активних бойових дій. Крім того, вже понад 2 роки по вулицями м. Слов'янськ, смт.Билбасівка, смт.Андріївка, сел. Мирне здійснюється рух військової техніки, що значно погіршує стан дорожнього покриття. Враховуючи, що у 2022 році, у зв’язку із військовим станом, на території громади не проводився повноцінний ремонт дорожнього покриття, на сьогоднішній день більшість автодоріг за своїми експлуатаційними характеристиками не відповідають вимогам нормативних документів за показниками рівності, наявності ямковості та деформацій покриття проїзної частини, про що складений акт комісійного обстеження 14.02.2024 року. Від стану автомобільних доріг залежать витрати на перевезення вантажів та пасажирів, технічний стан громадського та приватного автотранспорту, безпека учасників дорожнього руху та пішоходів. У свою чергу стан автомобільних доріг визначаються економічними можливостями та рівнем фінансування галузі дорожнього господарства.
Обґрунтування доцільності закупівлі: з метою поліпшення стану безпеки дорожнього руху та покращення умов безпеки водіїв та пішоходів на дорогах, на виконання пункту 2 розділу 7 «Дорожньо - транспортний комплекс» додатку 2 «Заходи економічного і соціального розвитку Слов'янської міської територіальної громади у 2024 році» Програми економічного і соціального розвитку Слов'янської міської територіальної громади на 2024 рік, згідно до покладених функцій, Управлінням житлово-комунального господарства Слов’янської міської військової адміністрації Краматорського району Донецької області заплановано виконати поточний ремонт автомобільних доріг Слов'янської міської територіальної громади. Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розпорядження начальника Слов'янської міської військової адміністрації №420 від 26.02.2024 року та № 511 від 08.03.2024 року та Плану фінансування об’єктів благоустрою Управління житлово-комунального господарства Слов’янської міської військової адміністрації Краматорського району Донецької області. Якісні характеристики з поточного ремонту автомобільних доріг, які становлять предмет закупівлі, відповідають умовам «Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 року № 54, Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23 вересня 2003 року № 154, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12 лютого 2004 року за № 189/8788, ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів», ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Номенклатура робіт з поточного ремонту об'єктів благоустрою населених пунктів та штучних споруд наведена в п.1.6 розділу 1 додатку 3 «Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів» (із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства від 24.07.2007 року №94). Обґрунтування об'єму поточного ремонту автомобільних доріг Слов'янської міської територіальної громади здійснено на підставі акту обстеження вулиць та доріг Слов'янської міської територіальної громади від 14.02.2024 року, дефектного акту та з урахуванням звернень мешканців територіальної громади. Перелік вулиць Слов'янської міської територіальної громади, на яких заплановано проведення поточного ремонту автомобільних доріг в 2024 році: вул.Аеродромна, вул.Армійська, вул.Барвінківська, вул.Батюка, вул.Вокзальна, бульвар Героїв Крут, вул.Голубівська, вул.Григорія Данилевського, вул.Данила Галицького, вул.Ком’яхова, вул.Літературна, вул.Свободи, вул.Святогірська згідно додатку 2 до тендерної документації.
Чинним законодавством не передбачено розробку проектно-кошторисної документації на поточний ремонт та її експертиза. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до:
- правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 02.05.2022 року № 273;
- методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 року № 753;
- галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011року № 301.
Поточний ремонт асфальтобетонного покриття враховує обсяги послуг при виконанні робіт на однiй половини проїзної частини дороги, з рухом транспорту по другий половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу:
• Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття фрезою шириною фрезерування 2м при глибині фрезерування 5 см - 6500 м2,
• Перевезення будівельного сміття самоскидами на вiдстань 10 км - 572т,
• Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг одношарового товщиною 50 мм, площею ремонту до 5 м2 - 900м2,
• Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг одношарового товщиною 50 мм, площею ремонту понад 5 м2 до 25 м2 - 2850,00 м2,
• Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи з суміші С-7 -150м3,
• Улаштування покриття з гарячих асфальтобетонних сумішей асфальтоукладальником при ширині смуги до 3,5 м - 6500 м2.
2) Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів Управління житлово-комунального господарства Слов’янської міської військової адміністрації Краматорського району Донецької області, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://slavrada.gov.ua/uploads/File/Tender/2024/2024-17.pdf в розділі "Електронні закупівлі"-2024р.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 квітня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 березня 2024 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВДОРСТРОЙ" |
9 690 600,42
UAH з ПДВ
|
9 690 600,42
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВДОРСТРОЙ" #40090765 |
Переможець |
9 690 600,42
UAH з ПДВ
|
07 березня 2024 13:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 серпня 2024 11:34
|
ДУ 1 поточний ремонт доріг.pdf | зміни до договору |
16 серпня 2024 11:31
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2024 11:56
|
договір 40 від 14.03.24 ПРД Славдорстрой (2).pdf | укладений |
15 березня 2024 11:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викласти в новій редакції п.3.1 п.5.1,додаток 1,2,3 |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |