Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівський обласний центр зайнятості |
Код ЄДРПОУ: | 03491180 |
Місцезнаходження: | 79039, Україна , Львівська обл., Львів, вулиця Бортнянського, будинок 11а |
Контактна особа: |
Вислоцька Людмила Миколаївна 380322323490 gosp6@locz.gov.ua |
Категорія: | Орган соціального страхування |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2024 12:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2024 00:01 |
Очікувана вартість: | 451 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 259,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата закінчення звітного періоду | Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів у безготівковій формі, в гривнях, на поточний рахунок Виконавця протягом тридцяти днів після приймання послуг на підставі актів приймання-передачі наданих послуг та рахунку | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 лютого 2024 12:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 лютого 2024 12:24 |
Додаток 3 (проєкт договору).docx | |
27 лютого 2024 12:20 |
Додаток 2.docx | |
27 лютого 2024 12:19 |
Додаток 1.docx | |
27 лютого 2024 12:17 |
ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-25-000021 ● f33ee941b9ef41129bc48987c1aa5b30
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 червня 2024 16:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.06.2024 № 132
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 25.06.2024 № 132.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 5. UA-2024-02-27-004835-a, 27.02.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-01 14:24:02
Запит про надання пояснення Замовнику – Львівському обласному центру зайнятості
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-02-27-004835-a, яка проводилась Львівським обласним центром зайнятості (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-04 10:43:27
Відповідь-пояснення на запит органу державного фінансового контролю
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. На виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на сторінці веб-сайту Львівського обласного центру зайнятості https://lviv.dcz.gov.ua/ 28.02.2024р. було розміщено інформацію щодо «Обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі «Охоронні послуги» (код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника – 79710000-4), розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі», в який зазначено яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Вищезазначений документ «Обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі «Охоронні послуги» (код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника – 79710000-4), розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» додається.
2. Відповідно до пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) та ч.3 розділу 6 Тендерної документації по предмету закупівлі Код ДК 021-2015 79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з охорони приміщень філій Львівського обласного центру зайнятості, що здійснюється технічними засобами): «Договір про закупівлю укладається відповідно до вимог цієї тендерної документації та тендерної пропозиції переможця у письмовій формі у вигляді єдиного документа. Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.»
Відповідно до вищевказаних вимог при укладанні договору у письмовій формі Управлінням поліції охорони у Львівській області, як переможцем процедури закупівлі, було надано наступну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а саме: копія Довіреності № 222/43/33/01-2023 від 10.01.2023р, копія витягу з наказу № 182 о/с від 15.06.2020 «По особовому складу», копія витягу з наказу № 244 о/с від 26.02.2020 «По особовому складу» у паперовому вигляді. Сканкопії вищезазначених документів додаються.
Додатки:
1. «Обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі «Охоронні послуги» (код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника – 79710000-4), розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» - на 2 арк.
2. копія Довіреності № 222/43/33/01-2023 від 10.01.2023р – на 1 арк.
3. копія витягу з наказу № 182 о/с від 15.06.2020 «По особовому складу» - на 1 арк.
4. копія витягу з наказу № 244 о/с від 26.02.2020 «По особовому складу» - на 1 арк
Надання інформації про усунення порушення замовником
Уповноважена особа ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ (ЛОЦЗ) Код ЄДРПОУ 03491180 Державній аудиторській службі України Замовник — ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ Моніторинг — UA-M-2024-06-25-000021 Оголошення —UA-2024-02-27-004835-a Предмет закупівлі: «Охоронні послуги» (Послуги з охорони приміщень філій Львівського обласного центру зайнятості, що здійснюється технічними засобами), 79710000-4 за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника ІНФОРМАЦІЯ ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ (ПОРУШЕНЬ) ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ Розглянувши інформацію про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі UA-2024-02-27-004835-a, керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляю наступне: ЩОДО ВИЯВЛЕНИХ ПОРУШЕНЬ: Моніторингом встановлено, що у пунктах 3 таблички 3.1 та 3.2 розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації Замовником вимагається від переможця процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надання інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі., що відповідає підпункту 3 пункту 47 Особливостей №1178. Однак, з 04.09.2023 Національне агентство з питань запобігання корупції відкрило доступ до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення (про що повідомлено на сайті НАЗК: https:// nazk.gov.ua/uk/novyny/nazk-vidkrylo-dostup-do-reyestru-osibyaki-vchynyly-koruptsijni-ta-pov-yazani-z-koruptsiyeyupravoporushennya-iz-vrahuvannyam-bezpekovyh-aspektiv-golovanazk/). Таким чином, на час оголошення та проведення Замовником досліджуваної процедури закупівлі вищевказаний Єдиний державний реєстр містився у вільному публічному доступі. Отже, Замовником у тендерній документації встановлено спосіб для надання інформації, яка знаходиться у вільному публічному доступі (щодо підтвердження відсутності підстави за підпунктом 3 пункту 47 Особливостей №1178), чим порушено вимоги пунтів 3, 28 та 47 Особливостей №1178. Щодо зазначеного порушення уповноваженою особою прийнято рішення в майбутньому його не допускати та врахувати зазначене зауваження під час складання тендерних документацій наступних закупівель. ЩОДО ЗОБОВ’ЯЗАННЯ ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ (ПОРУШЕННЯ) ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, ВИКЛАДЕНИХ У ВИСНОВКУ: У висновку по результату здійснення моніторингу передбачено зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель у вигляді здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме: «вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пунктів 3, 28 та 47 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.» На виконання зобов’язань наведених у висновку Уповноваженою особою проведено заходи направлені на не допущення під час складання тендерної документації майбутніх закупівель порушення, встановленого у висновку, а саме: Уповноважена особа провела детальний аналіз висновку моніторингу складеного Державною аудиторською службою, Постанови Кабінету Міністрів №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативно-правових актів в сфері публічних закупівель. Також, Уповноваженою особою заплановано відвідування навчання для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб з питань публічних закупівель. Уповноваженою особою прийнято рішення врахувати виявлене порушення під час складання тендерної документації наступних закупівель і в майбутньому його не допускати. Уповноважена особа Заступник начальника управління матеріально-технічного забезпечення та закупівель ЛОЦЗ – начальник відділу організації закупівель _____________ Людмила ВИСЛОЦЬКА підпис
2024-07-16 10:51:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 липня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 березня 2024 00:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Управління поліції охорони у Львівській області |
451 800,00
UAH з ПДВ
|
451 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Управління поліції охорони у Львівській області #40108887 |
Переможець |
451 800,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2024 10:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2024 12:01
|
Договір 85.pdf | укладений |
25 березня 2024 11:45
|