Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Антидронова система «Оберіг» (або еквівалент)
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2024-02-27-003106-a 8f79e3de015f42428390c5cef794677a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевченко Олена Володимирівна

380574523164 lozrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 лютого 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Лозівська районна рада
Код ЄДРПОУ: 25471930
Місцезнаходження: 64602, Україна , Харківська обл., Лозова, Харківська обл., місто Лозова, ВУЛИЦЯ ЛОЗОВСЬКОГО, будинок 10-А
Контактна особа: Шевченко Олена Володимирівна
380574523164
lozrada@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35730000-0: Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штука
Антидронова система «Оберіг» (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64602, Україна, Харківська область, Лозова, ВУЛИЦЯ ЛОЗОВСЬКОГО, будинок 10-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 лютого 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 35730000-0 — Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту

Тендерна документація

27 лютого 2024 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-22-000107 ● 1a429e62915b45518fc8f524dbb29e11
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 квітня 2024 21:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

22.04.2024 № 67
(дата)
м. Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 22.04.2024 року


Начальник Станіслав КОСІНОВ


Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 22.04.2024 № 67

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
9. UA-2024-02-27-003106-a 27.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-25 20:37:05

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи «Антидронова система «Оберіг» (або еквівалент) (ДК 021:2015: 35730000-0 - Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-27-003106-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
- яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
- просимо пояснити чому Вами оприлюднено обґрунтування та договір про закупівлю з аналогічної попередньо проведеної процедури UA-2024-02-27-008983-a?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-30 14:54:57

Пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі Антидронова система «Оберіг» (або еквівалент) (ДК 021:2015: 35730000-0 - Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту)) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-27-003106-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, Лозівська районна рада повідомляє наступне:

1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості згідно ДК 021:2015 35730000-0 «Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту») визначено відповідно до одного із методів затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 (далі – Наказ) «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (зі змінами), а саме: методом порівняння ринкових цін .

Відповідно до застосованого методу було проведено моніторинг та аналіз загальнодоступної інформації про ціни на товар, який відповідає вимогам замовника, що міститься в мережі інтернет, в тому числі на сайтах постачальників. Також було враховано можливі чинники, що впливають на ціну товарів (загальний стан економіки, через війну росії проти України) .
Розрахунок очікуваної вартості ціни за одиницю, розраховано як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних.

2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості:
https://drive.google.com/drive/folders/12Gpngmvzhas7lwiNkZI9gy1LP4Wj0uZp
3. Щодо оприлюднення обґрунтування та договору про закупівлю з аналогічної попередньо проведеної процедури UA-2024-02-27-008983-a повідомляємо, що під час формування процедури закупівлі UA-2024-02-27-003106-a була допущена технічна помилка, а саме зазначено те, що договір був з ПДВ, але учасник не являється платником ПДВ. Закупівлю UA-2024-02-27-003106-a, яка проведена з помилкою технічно немає можливості відмінити. Тому була проведена нова аналогічна процедура, а саме UA-2024-02-27-008983-a.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-08 16:17:39

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Антидронова система «Оберіг» (або еквівалент)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-27-003106-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Чим пояснюється невідповідність укладеного договору з ФОП Ващев М.Б. від 26.02.2024 №26 від проєкту договору по відміненим торгам за процедурою
UA-2024-01-25-017334-a щодо підпунктів договору?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-10 17:09:00

Пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «Антидронова система «Оберіг» (або еквівалент)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-27-003106-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, Лозівська районна рада повідомляє наступне:


1. Невідповідність укладеного договору з ФОП Ващев М.Б. від 26.02.2024 №26 від проєкту договору по відміненим торгам за процедурою UA-2024-01-25-017334-a пояснюється тим, що проєкт договору був викладений помилково з пунктами, які стосуються транспортних засобів, що суперечить Предмету договору з ФОП Ващев М.Б. від 26.02.2024 №26. Істотні умови договору не були змінені, а тільки виправлені пункти, що стосуються транспортних засобів.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-08 16:57:48

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу встановлено, що Замовником оприлюднено протокол уповноваженої особи від 02.05.2024 №40 щодо відміни закупівлі за номером UA-2024-02-27-003106-a, тоді як інформація, яка оприлюднена Веб–порталі використання публічних коштів Є-datа, свідчить про виконання договору від 26.02.2024 №26, а саме: 05.03.2024 проведено оплату за видатковою накладною від 27.02.2024 №6 у сумі 1 300 000,00 грн, що відповідає вимогам підпункту 4.5. договору «Оплата Замовником за фактично поставлений Товар здійснюється протягом 60 (шістидесяти) календарних днів у розмірі 100 % за рахунок коштів місцевого бюджету з моменту підписання Сторонами видаткової накладної та акту приймання-передачі».
Яким чином було врегульоване питання щодо перерахування коштів за договором від 26.02.2024 №26, укладенимс з з ФОП Ващев М.Б.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-10 17:17:20

Пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «Антидронова система «Оберіг» (або еквівалент)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-27-003106-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, Лозівська районна рада повідомляє наступне:

1. Закупівля за номером UA-2024-02-27-003106-a була відмінена у зв’язку із неможливості усунення порушень, натомість була проведена нова закупівля UA-2024-02-27-008983-a по якій і було здійснено закупівлю на 1300000,00 грн по договору від 26.02.2024 №26.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 13 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 28 травня 2024

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ващев М.Б.
#3509909553
Переможець 1 300 000,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2024 11:01

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 травня 2024 00:25
протокол відміни.pdf зміни до договору
02 травня 2024 00:24
Електронний підпис укладений
27 лютого 2024 16:12
Обгрунтування антидрони.PDF укладений
27 лютого 2024 11:01
Договір антидрони 1300.PDF укладений
27 лютого 2024 11:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
02 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Про відміну Закупівлі без використання електронної системи у зв’язку із неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 40
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML