Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування системи пожежної сигналізації
Очікувана вартість
34 306,67 UAH
UA-2024-02-26-012920-a 817e6d02d1f948a5af0da36615336842
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Швець

+380442814979 zakupkaz49@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна казначейська служба України
Код ЄДРПОУ: 37567646
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Сергій Швець
+380442814979
zakupkaz49@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2024 19:12
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2024 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2024 10:00
Початок аукціону: 07 березня 2024 12:51
Очікувана вартість: 34 306,67 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 172,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Вартість закупівлі послуг є меншою за 100 тис грн. Замовником прийнято рішення здійснити закупівлю відповідно до пункту 11 Особливостей здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, шляхом використання електронної системи закупівель згідно з Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та зупинення дії наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 (зі змінами)), затвердженою наказом ДП «Прозорро» від 20.10.2022 № 25.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обслуговування системи пожежної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Київ, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з дня підписання Акту Сторонами. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 березня 2024 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКСІС ІНЖИНІРИНГ" 14 760,00
UAH з ПДВ
10 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" 23 120,00
UAH з ПДВ
11 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОЖПРОЕКТ" 16 350,00
UAH з ПДВ
13 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СБ "Статус" 20 586,00
UAH з ПДВ
20 586,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОЛІМП-БЕЗПЕКА СЕРВІС" 29 950,00
UAH з ПДВ
29 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" 32 000,00
UAH з ПДВ
32 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2024 17:45
Електронний підпис
13 березня 2024 17:45
Ліцензія ПТМ зав. копія.pdf
13 березня 2024 17:45
К.1.КваліфікаціяОП.pdf.p7s
13 березня 2024 17:45
К1.ДовідкаПрацівники.pdf.p7s
13 березня 2024 17:45
К.1.КваліфікаціяОП.pdf
13 березня 2024 17:45
К1.ДовідкаПрацівники.pdf
13 березня 2024 13:50
Електронний підпис
13 березня 2024 13:50
К.1.КваліфікаціяОП.pdf.p7s
13 березня 2024 13:50
К.1.ДовідкаПрацівники.pdf.p7s
13 березня 2024 13:50
К.1.ВідомостіУчасник.pdf.p7s
13 березня 2024 13:50
К.1.ДовідкаДоговір.pdf.p7s
13 березня 2024 13:50
К.1.КваліфікаціяОП.pdf
13 березня 2024 13:50
К.1.ДовідкаПрацівники.pdf
13 березня 2024 13:50
К.1.ВідомостіУчасник.pdf
13 березня 2024 13:50
К.1.ДовідкаДоговір.pdf
06 березня 2024 09:48
Електронний підпис
06 березня 2024 09:48
Електронний підпис
06 березня 2024 09:48
Повідомлення.pdf
06 березня 2024 09:48
Повідомлення.pdf.p7s
06 березня 2024 09:43
Електронний підпис
06 березня 2024 09:43
Електронний підпис
06 березня 2024 09:43
Цінова пропозиція.pdf
06 березня 2024 09:43
Цінова пропозиція.pdf.p7s
06 березня 2024 09:43
ОсвітаПрацівники.pdf
06 березня 2024 09:43
ДовідкаБеніфіціар.pdf.p7s
06 березня 2024 09:43
ДовідкаЛіцензія.pdf.p7s
06 березня 2024 09:43
ДовідкаПрацівники.pdf.p7s
06 березня 2024 09:43
ДовідкаБеніфіціар.pdf
06 березня 2024 09:43
ГарантійнийЛист.pdf
06 березня 2024 09:43
ВідомостіУчасник.pdf
06 березня 2024 09:43
ГарантійнийЛист.pdf.p7s
06 березня 2024 09:43
ОсвітаПрацівники.pdf.p7s
06 березня 2024 09:43
ДовідкаПрацівники.pdf
06 березня 2024 09:43
ДовідкаЛіцензія.pdf
06 березня 2024 09:43
ВідомостіУчасник.pdf.p7s
06 березня 2024 09:43
ТехХарактеристики.pdf.p7s
06 березня 2024 09:43
ТехХарактеристики.pdf

Публічні документи

18 березня 2024 17:53
Електронний підпис
05 березня 2024 23:05
Електронний підпис
05 березня 2024 23:05
Електронний підпис
05 березня 2024 18:45
Касяненко повідомлення.pdf
05 березня 2024 18:45
пропозиція.pdf
05 березня 2024 18:45
про учасника.pdf
05 березня 2024 18:45
гарантійний лист.pdf
05 березня 2024 18:45
згода з тех вимогами.pdf
05 березня 2024 18:45
субпідряд.pdf
05 березня 2024 18:45
гарантійний лист 2.pdf
05 березня 2024 18:45
Ліцензія ПС-нова.pdf
05 березня 2024 18:45
опис 20.10.2022.pdf
05 березня 2024 18:45
Статут КСБ 19.12.2019.pdf
05 березня 2024 18:45
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
05 березня 2024 18:45
проєкт договору.pdf
05 березня 2024 18:45
згода х проєктом.pdf
05 березня 2024 18:45
про досвід.pdf
05 березня 2024 18:45
Лист-відгук.pdf
05 березня 2024 18:45
Кізіма повідомлення.pdf
05 березня 2024 18:45
Протокол ПУЄ, ПТЕЕС.jpg
05 березня 2024 18:45
працівники.pdf
05 березня 2024 18:45
Кізіма пож.-тех.мін.pdf
05 березня 2024 18:45
посвідчення.pdf
05 березня 2024 18:45
договір 46.pdf
05 березня 2024 18:45
Касяненко пож.-тех.мін.pdf
05 березня 2024 18:45
тех вимоги.pdf

Публічні документи

06 березня 2024 09:09
Електронний підпис
06 березня 2024 09:09
Електронний підпис
05 березня 2024 20:59
4.2.1. Навчання працівники.pdf
05 березня 2024 20:59
05.2. Ліцензія.pdf
05 березня 2024 20:59
09. Витяг ЄДР 04.01.2024.pdf
05 березня 2024 20:59
04. ПУЕ.pdf
05 березня 2024 20:59
7 Статут.pdf
05 березня 2024 20:59
04. Довідки.pdf
05 березня 2024 20:59
04. Накази працівники.pdf
05 березня 2024 20:59
01. Цінова пропозиція.pdf
05 березня 2024 20:59
8. Опис.pdf
05 березня 2024 20:59
10. Реєстраційні+ПДВ.pdf

Публічні документи

04 березня 2024 15:16
Електронний підпис
04 березня 2024 15:15
Дод.2 Ліцензія Пожежна.pdf.p7s
04 березня 2024 15:15
Дод.2 Лист-забов'язання.pdf
04 березня 2024 15:15
Дод.2 Ліцензія Пожежна.pdf

Публічні документи

06 березня 2024 09:43
Електронний підпис
06 березня 2024 09:43
Електронний підпис
06 березня 2024 09:42
Цінова пропозиція.pdf
06 березня 2024 09:42
Ліцензіі.pdf
06 березня 2024 09:42
Договір 1654-ПСТО з актами.pdf
06 березня 2024 09:42
Наказ Омельченко.pdf
06 березня 2024 09:42
Опис ОБС від 11.10.2021.pdf
06 березня 2024 09:42
Федоров 4 група до 24.01.2025.pdf
06 березня 2024 09:42
Наказ Нестеренко.pdf
06 березня 2024 09:42
Наказ Федоров.pdf
06 березня 2024 09:42
Витяг ОБС 01.02.2024.pdf
06 березня 2024 09:42
Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

05 березня 2024 12:07
Електронний підпис
05 березня 2024 12:07
Електронний підпис
05 березня 2024 12:06
1.2.3.2. Трудова Бендрик.pdf
05 березня 2024 12:06
1.2.3.3. Трудова Дружинін.pdf
05 березня 2024 12:06
2.2. Технічні вимоги.pdf
05 березня 2024 12:06
1.2.2.2. Навчання з ПТМ.pdf
05 березня 2024 12:06
7.2. Проект Договору.pdf
05 березня 2024 12:06
3.7. Витяг ЄДР 01.03.2024.pdf
05 березня 2024 12:06
1.2.3.4. Трудова Сербін.pdf
05 березня 2024 12:06
1.2.3.1. Трудова Щербань.pdf
05 березня 2024 12:06
4.1. ГЛ щодо обмежень.pdf
05 березня 2024 12:06
6. Цінова пропозиція.pdf
05 березня 2024 12:06
4.2. ГЛ щодо РФ.pdf
05 березня 2024 12:06
3.8. Витяг ПДВ від 16.02.2022.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКСІС ІНЖИНІРИНГ"

ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА"

ТОВ "ПОЖПРОЕКТ"

ТОВ СБ "Статус"

ТОВ "ОЛІМП-БЕЗПЕКА СЕРВІС"

ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКСІС ІНЖИНІРИНГ"
#40295369
Відхилено 10 980,00
UAH з ПДВ
14 березня 2024 18:42
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 березня 2024 18:42
ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА"
#35900097
Переможець 11 000,00
UAH з ПДВ
20 березня 2024 16:23
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 березня 2024 17:04

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у складі пропозиції (далі – Повідомлення) 1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Державна казначейська служба України; м. Київ; код за ЄДРПОУ – 37567646; категорія замовника – орган державної влади. 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Технічне обслуговування системи пожежної сигналізації)». 3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-26-012920-a. 4. Інформація про учасника закупівлі, у пропозиції якого виявлено відповідні невідповідності: ТОВ «МАКСІС ІНЖИНІРИНГ» (код за ЄДРПОУ – 40295369). 5. Перелік виявлених невідповідностей: 5.1. Пунктом 2.1 Критерію 2 «Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці 1 пункту 1 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником до кінцевого строку подання пропозицій, визначеного Додатком 1 до документації до закупівлі, передбачено надання та визначено форму для заповнення Довідки про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг відповідно до предмету закупівлі (далі – Довідка). 5.1.1. Формою передбачені наступні графи у Довідці: 1) № з/п; 2) Прізвище, ім’я, по батькові працівника учасника / *працівника субпідрядника / співвиконавця (повністю); 3) Посада / робоча професія / фах (повинна відповідати документам, наданим у відповідності до вимог п.2.3 Критерію 2); 4) Інформація про результати перевірки знань (назва теми перевірки (повна або скорочена); реквізити протоколу; реквізити посвідчення)**; 5) Повне найменування субпідрядника / співвиконавця*; 6) Визначений відсоток*. Надана учасником Довідка: 1) Не відповідає визначеній формі в частині назв граф та змісту. 2) Не містить інформації про результати перевірки знань (назва теми перевірки (повна або скорочена); реквізити протоколу; реквізити посвідчення). 5.1.2. Пунктом 2.2 Критерію 2 «Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці 1 пункту 1 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником до кінцевого строку подання пропозицій, визначеного Додатком 1 до документації до закупівлі, визначено, що на підтвердження наявності у учасника (*субпідрядника / співвиконавця) кваліфікованих працівників, учасник надає копії посвідчень (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника та сторінка (сторінки), що містить (містять) запис про результати перевірки) (діючі на момент подачі пропозиції) та протоколи/витяги з протоколів: по двох працівниках, відомості про яких повинні міститися у довідці, наведеній у п. 2.1. Критерію 2, про перевірку знань вимог за темами: - Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС); - Правил улаштування електроустановок (ПУЕ). Тобто визначено вичерпний перелік документів, що можуть бути надані для підтвердження рівня відповідних знань. Учасником не надано копії протоколів (або копії витягів з протоколів) по щонайменше двох працівниках про перевірку знань вимог за темами ПТЕЕС та ПУЕ. 5.1.3. Пунктом 2.2 Критерію 2 «Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці 1 пункту 1 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником до кінцевого строку подання пропозицій, визначеного Додатком 1 до документації до закупівлі, визначено, що на підтвердження наявності у учасника (*субпідрядника / співвиконавця) кваліфікованих працівників, учасник надає копії посвідчень (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника та сторінка (сторінки), що містить (містять) запис про результати перевірки) (діючі на момент подачі пропозиції) та протоколи/витяги з протоколів: по щонайменше одному працівнику, відомості про якого повинні міститися у довідці, наведеній у п. 2.1. Критерію 2, про проходження навчання з пожежно-технічного мінімуму. Тобто визначено вичерпний перелік документів, що можуть бути надані для підтвердження рівня відповідних знань. Учасником не надано копію/ії протоколу/ів (або копію/ії витягу/ів з протоколу/ів) та копію/ї посвідчення/нь по щонайменше одному працівнику (відомості про якого містяться у Довідці) про проходження навчання з пожежно-технічного мінімуму. 5.1.4. Пунктом 2.3 Критерію 2 «Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці 1 пункту 1 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником до кінцевого строку подання пропозицій, визначеного Додатком 1 до документації до закупівлі, визначено, що до довідки додаються на всіх працівників, відомості про яких зазначено у довідці, документи, що посвідчують наявність у них трудових/цивільно-правових відносин з учасником (*субпідрядником / співвиконавцем), зокрема: накази (розпорядження) про прийняття на роботу, трудові книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника та сторінка, що містить запис про прийом на роботу)/ АБО цивільно-правові договори/ АБО повідомлення про прийняття працівників на роботу, які подаються податковим органам та квитанції про їх прийняття (на працівників прийнятих на роботу після набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу / укладання гіг-контракту». Крім цього, пунктом 1.7 документації до закупівлі визначено, що усі документи, що входять до складу пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. У разі надання учасником будь-яких інших документів, складених учасником іноземною мовою (у тому числі російською) в минулих періодах, та/або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних іноземних сайтів, та/або сканкопії публікацій іноземних друкованих видань або письмових підтверджень, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Надана учасником Довідка містить відомості про 3 таких штатних працівників учасника: 1) Ключніков М.А. 2) Адаменко В.В. 3) Шашко І.Г. По Ключнікову М.А. надано: 1) Сформоване 29.02.2016 «Повідомлення про прийняття працівників на роботу, які подаються податковим органам», проте не надано квитанцію про його прийняття податковим органом. 2) Копію першої сторінки трудової книжки, заповненої російською мовою без наданого належним чином оформленого перекладу. 5.2. Пунктом 5 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником до кінцевого строку подання пропозицій, визначеного додатком 1 до документації до закупівлі, передбачено надання учасниками Відомостей про учасника згідно з додатком 3 до вимог (зокрема й інформації про статус платника податку). Учасником інформація про його статус платника податку у відповідних відомостях не відображена. 5.3. Пунктом 7 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником до кінцевого строку подання пропозицій, визначеного додатком 1 до документації до закупівлі, передбачено надання учасниками Інформації (довідки або листа-згоди, або заповненого та підписаного проєкту договору у вигляді додатку 6) про погодження з вимогами проєкту договору, що наведений у додатку 6 до вимог. Учасником інформацію (довідку або лист-згоду, або заповнений та підписаний проєкт договору) про погодження з вимогами проєкту договору НЕ НАДАНО. 5.4. Підпунктом 1.1 критерію 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» таблиці 1 пункту 1 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником до кінцевого строку подання пропозицій, визначеного додатком 1 до документації до закупівлі, передбачено надання учасниками Довідки, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (далі – Довідка)). Формою передбачені наступні графи у Довідці: Замовник, Предмет договору, Номер та дата укладення, Стан виконання договору (повністю виконаний договір). Учасником надано Довідку за формою, що відрізняється від визначеної форми. 6. Посилання на вимогу (вимоги) документації до закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 6.1.1. Пункт 2.1 Критерію 2 «Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці 1 пункту 1 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником до кінцевого строку подання пропозицій, визначеного Додатком 1 до документації до закупівлі. 6.1.2. Пункт 2.2 Критерію 2 «Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці 1 пункту 1 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником до кінцевого строку подання пропозицій, визначеного Додатком 1 до документації до закупівлі. 6.1.3. Пункт 2.2 Критерію 2 «Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці 1 пункту 1 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником до кінцевого строку подання пропозицій, визначеного Додатком 1 до документації до закупівлі. 6.1.4. Пункт 2.3 Критерію 2 «Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці 1 пункту 1 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником до кінцевого строку подання пропозицій, визначеного Додатком 1 до документації до закупівлі (з урахуванням пункту 1.7 документації до закупівлі). 6.2. Пункт 5 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником до кінцевого строку подання пропозицій, визначеного додатком 1 до документації до закупівлі. 6.3. Пункт 7 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником до кінцевого строку подання пропозицій, визначеного додатком 1 до документації до закупівлі. 6.4. Підпункт 1.1 критерію 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» таблиці 1 пункту 1 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником до кінцевого строку подання пропозицій, визначеного додатком 1 до документації до закупівлі. 7. Перелік інформації та/або документів, які учасник повинен подати для усунення виявлених невідповідностей: 7.1.1. Довідку про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг відповідно до предмету закупівлі, оформлену за формою, визначеною документацією до закупівлі. Неусунення невідповідності 5.1.1 не призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. 7.1.2. Копії протоколів (або копії витягів з протоколів) по щонайменше двох працівниках про перевірку знань вимог за темами ПТЕЕС та ПУЕ. Учасник може надати відповідні документи по іншому працівнику/інших працівниках, додатково надавши у такому випадку оновлену Довідку, що міститиме інформацію по відповідних працівниках (за умови дотримання вимог, визначених документацією до даної закупівлі). Неусунення невідповідності 5.1.2 призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. 7.1.3. Копію/ії протоколу/ів (або копію/ії витягу/ів з протоколу/ів) та копію/ї посвідчення/нь по щонайменше одному працівнику (відомості про якого містяться у Довідці) про проходження навчання з пожежно-технічного мінімуму. Учасник може надати відповідні документи по іншому працівнику/інших працівниках, додатково надавши у такому випадку оновлену Довідку, що міститиме інформацію по відповідних працівниках (за умови дотримання вимог, визначених документацією до даної закупівлі). Неусунення невідповідності 5.1.3 призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. 7.1.4. Квитанцію про прийняття податковим органом сформованого ТОВ «МАКСІС ІНЖИНІРИНГ» 29.02.2016 «Повідомлення про прийняття працівників на роботу, які подаються податковим органам». АБО Переклад (здійснений відповідно до п. 1.7 документації до закупівлі) першої сторінки трудової книжки Ключнікова М.А. АБО Інші документи, визначені у пункті 2.3 Критерію 2 «Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці 1 пункту 1 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником до кінцевого строку подання пропозицій, визначеного Додатком 1 до документації до закупівлі. Учасник може не усувати дану невідповідність у разі, якщо за результатами усунення невідповідностей, викладених у пунктах 5.1.2 та 5.1.3 Повідомлення, буде фактично подано (уточнено) інформацію по двох інших працівниках (по Адаменку В.В. та Шашку І.Г.) та одночасно буде оновлено (уточнено) Довідку про наявність працівників, що міститиме відомості лише про Адаменка В.В. та Шашка І.Г. (виходячи з прикладу). За інших умов неусунення невідповідності 5.1.4 призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. 7.2 Інформація у довільній формі про статус учасника як платника податку. Неусунення невідповідності 5.2 призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. 7.3 Інформація (довідка або лист-згода, або заповнений та підписаний проєкт договору у вигляді додатку 6 до вимог) про погодження з вимогами проєкту договору, що наведений у додатку 6 до вимог. Неусунення невідповідності 5.3 призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. 7.4 Довідки, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), оформлена за формою, визначеною пунктом 2.1 Критерію 2 «Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці 1 пункту 1 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником до кінцевого строку подання пропозицій, визначеного Додатком 1 до документації до закупівлі. Неусунення невідповідності 5.4 не призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. Звертаємо увагу на те, що відповідно до положень абзацу третього пункту 3 розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 N 1178, затвердженої наказом Державного підприємства «Прозорро» від 20.10.2022 № 25, замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у складі пропозиції. 12.03.2024

Документи

14 березня 2024 18:42
Електронний підпис
14 березня 2024 18:38
2024.03.14_20_Протокол.docx

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у складі пропозиції (далі – Повідомлення) 1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Державна казначейська служба України; м. Київ; код за ЄДРПОУ – 37567646; категорія замовника – орган державної влади. 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Технічне обслуговування системи пожежної сигналізації)». 3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-26-012920-a. 4. Інформація про учасника закупівлі, у пропозиції якого виявлено відповідні невідповідності: Приватне підприємство «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА» (код за ЄДРПОУ – 35900097). 5. Перелік виявлених невідповідностей: 5.1.1. Пунктом 2.2 Критерію 2 «Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці 1 пункту 1 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником до кінцевого строку подання пропозицій, визначеного Додатком 1 до документації до закупівлі, визначено, що на підтвердження наявності у учасника (*субпідрядника / співвиконавця) кваліфікованих працівників, учасник надає копії посвідчень (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника та сторінка (сторінки), що містить (містять) запис про результати перевірки) (діючі на момент подачі пропозиції) та протоколи/витяги з протоколів: по щонайменше одному працівнику, відомості про якого повинні міститися у довідці, наведеній у п. 2.1. Критерію 2, про проходження навчання з пожежно-технічного мінімуму. Тобто визначено вичерпний перелік документів, що можуть бути надані для підтвердження рівня відповідних знань. Учасником надано відповідні посвідчення по Касяненку В.М., Кізімі А.А. та Потапольському С.О., що підтверджують проходження ними навчань за програмою «Пожежно-технічний мінімум». При цьому не надано копію/ії протоколу/ів (або копію/ії витягу/ів з протоколу/ів) по щонайменше одному працівнику про проходження навчання з пожежно-технічного мінімуму. 5.1.2. Пунктом 2.3 Критерію 2 «Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці 1 пункту 1 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником до кінцевого строку подання пропозицій, визначеного Додатком 1 до документації до закупівлі, визначено, що до довідки додаються на всіх працівників, відомості про яких зазначено у довідці, документи, що посвідчують наявність у них трудових/цивільно-правових відносин з учасником (*субпідрядником / співвиконавцем), зокрема: накази (розпорядження) про прийняття на роботу, трудові книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника та сторінка, що містить запис про прийом на роботу)/ АБО цивільно-правові договори/ АБО повідомлення про прийняття працівників на роботу, які подаються податковим органам та квитанції про їх прийняття (на працівників прийнятих на роботу після набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу / укладання гіг-контракту». Надана учасником Довідка містить відомості про 3 таких штатних працівників учасника: 1) Касяненко В.М. 2) Потапольський С.О. 3) Кізіма А.А. При цьому учасником не надано відповідні підтвердні документи по Потапольському С.О. 6. Посилання на вимогу (вимоги) документації до закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 6.1.1. Пункт 2.2 Критерію 2 «Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці 1 пункту 1 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником до кінцевого строку подання пропозицій, визначеного Додатком 1 до документації до закупівлі. 6.1.2. Пункт 2.3 Критерію 2 «Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці 1 пункту 1 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником до кінцевого строку подання пропозицій, визначеного Додатком 1 до документації до закупівлі (з урахуванням пункту 1.7 документації до закупівлі). 6.1.3. Пункт 2.1 Критерію 2 «Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці 1 пункту 1 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником до кінцевого строку подання пропозицій, визначеного Додатком 1 до документації до закупівлі. 7. Перелік інформації та/або документів, які учасник повинен подати для усунення виявлених невідповідностей: 7.1.1. Копію/ії протоколу/ів (або копію/ії витягу/ів з протоколу/ів) по щонайменше одному працівнику (відомості про якого містяться у Довідці) про проходження навчання з пожежно-технічного мінімуму. Учасник може надати відповідні документи по іншому працівнику/інших працівниках, додатково надавши у такому випадку оновлену Довідку, що міститиме інформацію по відповідних працівниках (за умови дотримання вимог, визначених документацією до даної закупівлі). Неусунення невідповідності 5.1.1 ПРИЗВЕДЕ до відхилення пропозиції учасника. 7.1.2. Документи, що посвідчують наявність у Потапольського С.О. (відомості про якого наведено у Довідці про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг відповідно до предмету закупівлі) трудових/цивільно-правових відносин з учасником: наказ (розпорядження) про прийняття на роботу, трудова книжка (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника та сторінка, що містить запис про прийом на роботу) /АБО цивільно-правовий договір /АБО повідомлення про прийняття працівників на роботу, які подаються податковим органам та квитанції про їх прийняття (на працівників прийнятих на роботу після набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу / укладання гіг-контракту». Учасник МОЖЕ НЕ УСУВАТИ дану невідповідність У РАЗІ, якщо за результатами усунення невідповідностей, викладених у пунктах 5.1.1 та 5.1.3 Повідомлення, буде фактично подано (уточнено) інформацію по двох інших працівниках (по Касяненку В.М. та Кізімі А.А.) та одночасно буде оновлено (уточнено) Довідку про наявність працівників, що міститиме відомості лише про Касяненка В.М. та Кізіму А.А. (виходячи з прикладу). За інших умов неусунення невідповідності 5.1.2 ПРИЗВЕДЕ до відхилення пропозиції учасника. 7.1.3. Довідку про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг відповідно до предмету закупівлі, що міститиме: 1) Коректні відомості про ПІБ відповідних працівників. 2) Відомості про проходження навчання з пожежно-технічного мінімуму щонайменше 1 працівником. Неусунення невідповідності 5.1.3 НЕ ПРИЗВЕДЕ до відхилення пропозиції учасника. Звертаємо увагу на те, що відповідно до положень абзацу третього пункту 3 розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 N 1178, затвердженої наказом Державного підприємства «Прозорро» від 20.10.2022 № 25, замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у складі пропозиції. 18.03.2024

Документи

20 березня 2024 16:23
Електронний підпис
20 березня 2024 16:20
2024.03.20_24_Протокол.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2024 16:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА"
#35900097
11 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 березня 2024 16:23
Електронний підпис
20 березня 2024 16:20
2024.03.20_24_Протокол.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2024 17:27
62-24_ТО пож.сигн_ДУ до 61-24.pdf зміни до договору
03 квітня 2024 17:20
Електронний підпис укладений
03 квітня 2024 17:11
61-24_ТО пож.сигн.pdf укладений
03 квітня 2024 17:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу закупівлі, суми договору, викладення додатків 2 та 3 до договору у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 61-24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/62-24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML