Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БОРАТИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04332207 |
Вебсайт: | https://boratyn.silrada.org/ |
Місцезнаходження: | 45605, Україна , Волинська обл., Луцький район, село БОРАТИН, вулиця Центральна, буд. 20 |
Контактна особа: |
Олена Василівна Савчук +380968171767 boratyn.rada04@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2024 18:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 05 березня 2024 12:42 |
Початок аукціону: | 05 березня 2024 12:42 |
Очікувана вартість: | 3 840 585,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 57 608,78 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34710000-7: Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Строк поставки товару: із загального обсягу 15 одиниць (штук): 10 штук мають бути поставлені не пізніше 20.03.2024 року (включно), наступні 5 штук – не пізніше 31.03.2024 року (включно).
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений товар проводиться шляхом безготівкових розрахунків на підставі видаткової накладної та пред’явленого рахунку протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів. Оригінал рахунку, видаткова накладна надаються представнику Покупця під час передачі Товару. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2024 18:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2024 18:20 |
34710000- 7_ Тендерна документація _ 2024 _ 3Т _ №3.pdf.p7s.zip | |
26 лютого 2024 18:20 |
34710000- 7_ Проєкт договору про закупівлю _ 2024 _ 3Т _ №3.pdf.p7s.zip |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
У відповідь на подане Вами питання щодо оголошеної Боратинською сільською радою процедури закупівлі – відкриті торги (з особливостями), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-26-012759-a за предметом, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – код ДК 021:2015: 34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном «Квадрокоптер DJI Mavic 3Т (або еквівалент) (код за ДК 021:2015: 34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном)», проведеної відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (зі змінами) (далі - Особливостей), з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII (далі – Закону) та керуючись положеннями пункту 1 статті 24 Закону та пунктом 54 Особливостей, згідно яких Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель, повідомляємо наступне:
Боратинською сільською радою (Код ЄДРПОУ 04332207) у порядку, визначеному пунктами 24-54 Особливостей та Розділом ІV Закону, з метою створення необхідних умов для проходження військовослужбовцями, вцілому, та жителями громади, зокрема, військової служби у складі особового складу Сил оборони України, на виконання отриманих від військових частин запитів, існує нагальна потреба у закупівлі безпілотного літального апарату «DJI Mavic 3Т», що використовується військовими при виконання бойових завдань та несенні служби, 26.02.2024 року оголошено процедуру закупівлі – відкриті торги (з особливостями) за номером: UA-2024-02-26-012759-a, щодо предмета закупівлі: «Квадрокоптер DJI Mavic 3Т (або еквівалент) (код за ДК 021:2015: 34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном)» (Ідентифікатор Річного плану закупівлі: UA-P-2024-02-26-004721-b). Очікувану вартість визначено шляхом дослідження вартості даного товару у день оприлюднення оголошення про закупівлю через мережу «Internet».
У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що відомості щодо кінцевих отримувачів товару, котрий становить предмет цієї закупівлі, Замовником зазначено в оприлюдненому у системі електронних закупівель оголошенні про проведення процедури закупівлі, тендерній документації та проєкті договору про закупівлю, зокрема, в абзаці 2 пункту 1.1 Проєкту договору про закупівлю та Додатку №3 до Тендерної документації, де зазначено, що «Закупівля Товару здійснюється для потреб військових формувань, інших сил безпеки та оборони, підрозділів територіальної оборони Збройних Сил України та добровольчих формувань територіальної оборони з метою здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації проти України згідно Програми заходів територіальної оборони Боратинської сільської ради на 2022-2024 роки, з подальшою безоплатною передачею Товару військовим формуванням Сил оборони України, іншим силам безпеки та оборони, підрозділам територіальної оборони Збройних Сил України та добровольчим формуванням територіальної оборони».
Таким чином, Замовник бере на себе зобов’язання та гарантує подальшу передачу квадрокоптерів уповноваженим та створеним законним чином суб’єктам, що здійснюють боротьбу з тероризмом відповідно до законодавства та/або беруть участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації проти України.
В свою чергу, Боратинська сільська рада повідомляє про можливість застосування учасниками цієї процедури положень пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178, у частині не застосування положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону щодо обов`язковості ступеня локалізації виробництва.
У відповідь на подане Вами питання щодо оголошеної Боратинською сільською радою процедури закупівлі – відкриті торги (з особливостями), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-26-012759-a за предметом, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – код ДК 021:2015: 34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном «Квадрокоптер DJI Mavic 3Т (або еквівалент) (код за ДК 021:2015: 34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном)», проведеної відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (зі змінами) (далі - Особливостей), з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII (далі – Закону) та керуючись положеннями пункту 1 статті 24 Закону та пунктом 54 Особливостей, згідно яких Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель, повідомляємо наступне:
Боратинською сільською радою (Код ЄДРПОУ 04332207) у порядку, визначеному пунктами 24-54 Особливостей та Розділом ІV Закону, з метою створення необхідних умов для проходження військовослужбовцями, вцілому, та жителями громади, зокрема, військової служби у складі особового складу Сил оборони України, на виконання отриманих від військових частин запитів, існує нагальна потреба у закупівлі безпілотного літального апарату «DJI Mavic 3Т», що використовується військовими при виконання бойових завдань та несенні служби, 26.02.2024 року оголошено процедуру закупівлі – відкриті торги (з особливостями) за номером: UA-2024-02-26-012759-a, щодо предмета закупівлі: «Квадрокоптер DJI Mavic 3Т (або еквівалент) (код за ДК 021:2015: 34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном)» (Ідентифікатор Річного плану закупівлі: UA-P-2024-02-26-004721-b). Очікувану вартість визначено шляхом дослідження вартості даного товару у день оприлюднення оголошення про закупівлю через мережу «Internet».
У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що відомості щодо кінцевих отримувачів товару, котрий становить предмет цієї закупівлі, Замовником зазначено в оприлюдненому у системі електронних закупівель оголошенні про проведення процедури закупівлі, тендерній документації та проєкті договору про закупівлю, зокрема, в абзаці 2 пункту 1.1 Проєкту договору про закупівлю та Додатку №3 до Тендерної документації, де зазначено, що «Закупівля Товару здійснюється для потреб військових формувань, інших сил безпеки та оборони, підрозділів територіальної оборони Збройних Сил України та добровольчих формувань територіальної оборони з метою здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації проти України згідно Програми заходів територіальної оборони Боратинської сільської ради на 2022-2024 роки, з подальшою безоплатною передачею Товару військовим формуванням Сил оборони України, іншим силам безпеки та оборони, підрозділам територіальної оборони Збройних Сил України та добровольчим формуванням територіальної оборони».
Таким чином, Замовник бере на себе зобов’язання та гарантує подальшу передачу квадрокоптерів уповноваженим та створеним законним чином суб’єктам, що здійснюють боротьбу з тероризмом відповідно до законодавства та/або беруть участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації проти України.
В свою чергу, Боратинська сільська рада повідомляє, що полодення Тендерної документації носять загальний характер і при поданні тендерної пропозиції учасник, виключно, у разі наявності законодавчо визначеного обгрунтування, вправі не надавати певний документ/відомості, але із обов'язковим наданням у такому випадку роз'яснення (у вигляді гарантійного листа та/або інформаційної довідки). Так, при поданні тендерної пропозиції у цій процедурі закупівлі учасник цілком законно та обгрунтовано може посилатися та застосовувати положення пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178, у частині не застосування положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону щодо обов`язковості ступеня локалізації виробництва.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-22-000013 ● 3bc86e4931fa42d4be4569f2ec2aa087
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 травня 2024 18:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.05.2024 № 27-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 22.05.2024 №27-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-02-26-012759-a від 26.02.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-24 14:33:17
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару (Квадрокоптер DJI Mavic 3Т (або еквівалент) (код за ДК 021:2015: 34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-26-012759-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-28 15:04:10
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ ЩОДО ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ UA-2024-02-26-012759-a від 26.02.2024 р.
На виконання запиту Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 24.05.2024 р. на надання пояснення повідомляємо наступне:
БОРАТИНСЬКОЮ СІЛЬСЬКОЮ РАДОЮ (Код ЄДРПОУ 04332207) (далі – Замовник) у порядку, визначеному Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (зі змінами), 26.02.2024 року оголошено процедуру закупівлю - відкриті торги (з особливостями), щодо предмета закупівлі: «Квадрокоптер DJI Mavic 3Т (або еквівалент) (код за ДК 021:2015: 34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном)». Інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-26-012759-a (Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2024-02-26-004721-b).
Закупівля квадрокоптерів DJI Mavic 3Т (або еквівалент) (далі - Товар) здійснюється з метою забезпечення необхідних умов для проходження громадянами, в цілому, та жителями Боратинської територіальної громади, зокрема, військової служби у складі особового складу підрозділів та формувань Сил оборони України та обумовлена постійною необхідністю Товару при виконанні бойових завдань із оборони та захисту територіальної цілісності України, зумовленою знищенням останнього під час бойових зіткнень та/або проведення розвідувальних заходів силами противника.
І. Технічні та якісні характеристики предмета процедури закупівлі UA-2024-02-26-012759-a, проведеної у формі відкритих торгів (з особливостями), за предметом закупівлі: «Квадрокоптер DJI Mavic 3Т (або еквівалент) (код за ДК 021:2015: 34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном)», сформовано відповідно до наявних в органу місцевого самоврядування – Боратинської сільської ради, потреб та запитів, отриманих від суб'єктів Сил оборони України на вкрай необхідне для використання військовими при виконанні бойових завдань та несенні служби спорядження, а також із урахуванням цільового призначення товару.
Відповідно до статті 4 Закону «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначено відповідно до вивчених Боратинською сільською радою пропозицій, що відповідають технічним характеристикам затребуваних підрозділами та формуваннями Сил оборони України квадрокоптерів Mavic 3Т, із орієнтовною вартістю товару на ринку через глобальну інформаційну мережу «Internet» станом на дату затвердження тендерної документації та оголошення процедури закупівлі, що мало місце 26.02.2024 року. Так, Замовником шляхом дослідження цінових пропозицій на вебсайті https://www.hotline.ua, що являється загальнодоступною для публікації продавцями публічних пропозицій щодо заявленого товару, встановлено 111 (сто одинадцять) пропозицій щодо заявленого товару (квадрокоптер Mavic 3Т) у діапазоні від 195 000, 00 грн. до 317 000, 00 грн., за результатами чого встановлено середню вартість одиниці товару у розмірі 256 039, 00 грн. Зазначені вище відомості підтверджуються знімком екрана (скріншотом) персонального комп’ютера із зображенням з вебсайту https://www.hotline.ua станом на 26.02.2024 року (див. Додаток №1).
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється відповідно до вивчених Боратинською сільською радою пропозицій, що відповідають технічним характеристикам затребуваних підрозділами та формуваннями Сил оборони України квадрокоптерів Mavic 3Т, із орієнтовною вартістю товару на ринку через глобальну інформаційну мережу «Internet» станом на дату затвердження тендерної документації та оголошення процедури закупівлі, що мало місце 26.02.2024 року. Так, Замовником шляхом дослідження цінових пропозицій на вебсайті https://www.hotline.ua встановлено 111 (сто одинадцять) пропозицій щодо заявленого товару (квадрокоптер Mavic 3Т) у діапазоні від 195 000, 00 грн. до 317 000, 00 грн., за результатами чого встановлено середню вартість одиниці товару у розмірі 256 039, 00 грн.
Із урахуванням вартості одиниці товару та затребуваної кількості очікувана вартість закупівлі становить: 3 840 585 грн. 00 коп. (три мільйони вісімсот сорок тисяч п'ятсот вісімдесят п'ять гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ.
На виконання вимог пункту 4^1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами), яким органам місцевого самоврядування рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель, Боратинською сільською радою як розпорядником бюджетних коштів на власному веб-сайті оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, яке доступне для ознайомлення за наступним посиланням: https://boratyn.ukraina.org.ua/sites/boratyn.ukraina.org.ua/files/inline-files/obgruntuvannya_kvadrokopter_dji_mavic_3t_abo_ekvivalent.pdf.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 29.05.2024 р. повідомляємо, що з метою усунення виявлених порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель Боратинською сільською радою здійснено заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень шляхом адаптування розробленої Замовником тендерної документації діючим положенням у сфері публічних закупівель. Крім того, Замовником враховано викладені Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області у висновку зауваження та вказівки на невідповідності, а також вжито заходів із попередження та запобігання в подальшому порушень у сфері публічних закупівель (з урахуванням специфіки особливостей їх проведення в умовах воєнного стану та положень Особливостей) шляхом оновлення навичок/знань уповноважених осіб, проходження додаткового навчання та врахування помилок при формуванні наступних тендерних документацій.
2024-06-04 15:44:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2024 13:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М-АГРО" |
2 970 000,00
UAH з ПДВ
|
2 837 291,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Дятленко Максим Андрійович |
2 895 000,00
UAH з ПДВ
|
2 837 391,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «007М» |
2 925 000,00
UAH з ПДВ
|
2 925 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНКОС ІНДАСТРІ" |
3 075 000,00
UAH з ПДВ
|
2 939 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Бі ту бі проджект" |
3 075 000,00
UAH з ПДВ
|
2 940 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕСКО ТЕХНОЛОДЖІ" |
3 000 000,00
UAH з ПДВ
|
3 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Фірма "Мінерал-Плюс" |
3 075 000,00
UAH з ПДВ
|
3 017 391,22
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕХНОПРОФ" |
3 136 500,00
UAH з ПДВ
|
3 074 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М-АГРО" #39951406 |
Відхилено |
2 837 291,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2024 11:49
|
ФОП Дятленко Максим Андрійович #3542005213 |
Рішення скасоване |
2 837 391,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2024 18:11
|
ФОП Дятленко Максим Андрійович #3542005213 |
Відхилено |
2 837 391,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2024 18:13
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «007М» #44904058 |
Переможець |
2 925 000,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2024 11:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 квітня 2024 16:55
|
Додаткова угода №1 до договору №09.24 від 29.03.2024 р..PDF.p7s.zip | зміни до договору |
03 квітня 2024 16:54
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2024 12:32
|
Договір про закупівлю товару №09.24 від 29.03.2024 р..pdf.xml.zip | укладений |
01 квітня 2024 12:31
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Квадрокоптер DJI Mavic 3Т (або еквівалент) (код за ДК 021:2015: 34710000-7) | 10 | штуки |
195 000,00
UAH
|
Квадрокоптер DJI Mavic 3Т (або еквівалент) (код за ДК 021:2015: 34710000-7) | 5 | штуки |
195 000,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв'язку з тривалістю проведення процедури закупівлі, зумовленою відмовою попереднього учасника-переможця відкритих торгів (із особливостями) від укладення договору та, відповідно, необхідністю проведення подальшої кваліфікації учасників, збільшенням строків та зміною процедури декларування товарів, що переміщуються через митний кордон України, Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до Договору про закупівлю товару №09/24 від 29.03.2024 р. в частині продовження строку виконання Сторонами зобов'язань (поставки товару), передбачених Договором, до 15 квітня 2024 року без зміни ціни, визначеної пунктом 2.1 Договору. 2. На виконання пункту 1 цієї Додаткової угоди викласти пункт 4.1 Договору у наступній редакції: «4.1. Строк поставки товару: протягом 3 (трьох) робочих днів від дати отримання Постачальником замовлення, але не пізніше 15.04.2024 року (включно)». 3. Всі інші умови Договору, які не передбачені цією Додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують свої зобов’язання щодо них. 4. Дана додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання і діє до «31» грудня 2024 року або до повного виконання зобов’язань по ній. 5. Ця Додаткова угода укладена у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, та передаються по одному для кожної Сторони, і є невід’ємною частиною Договору про закупівлю товару №09/24 від 29.03.2024 р. |
Номер договору про закупівлю: | 09/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Квадрокоптер DJI Mavic 3Т (або еквівалент) (код за ДК 021:2015: 34710000-7) | 10 | штука |
195 000,00
UAH
|
Квадрокоптер DJI Mavic 3Т (або еквівалент) (код за ДК 021:2015: 34710000-7) | 5 | штука |
195 000,00
UAH
|