Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт Мотижинського ліцею Макарівської селищної ради Бучанського району по вул. В. Довгича, 2-А в с. Мотижин, Київської області
Очікувана вартість
58 812 882,20 UAH
UA-2024-02-26-012497-a ● 34384776ab6446e7a343ba2d15997a52
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Олександр Сергєєнков +380442067433 tenderdrr5@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2024 17:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 58 812 882,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 588 128,82 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги), а саме: Гарантія надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Реквізити для зарахування тендерного забезпечення: 04119, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 Код ЄДРПОУ 21467647, IBAN UA548201720343121001200015180 Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 290 000,00 грн *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія та/або електронна банківська гарантія, PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції.Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 6. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 290000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія або депозит. Розмір забезпечення має складати 5% вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Депозит (безвідсотковий) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 відсоткам вартості договору. Перерахування коштів здійснюється на р/р №588201720355189006002015180 в Державній казначейській службі України в м. Київ;. У підтвердження чого учасником надається копія платіжного доручення (з відміткою банку про сплату) Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт Мотижинського ліцею Макарівської селищної ради Бучанського району по вул. В. Довгича, 2-А в с. Мотижин, Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08060, Україна, Київська область, Мотижин, Довгича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до умов договору | Аванс | 100 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Відповідно до умов договору | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2024 17:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2024 17:33 |
ТД вул. Довгича, 2А, Мотижин.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-26-012497-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВІЗО ХЕЛА", Код ЄДРПОУ:25587934
Дата подання: 01 березня 2024 13:41
Усунення дискримінаційних положень тендерної документації.
Вимога щодо усунення дискримінаційних положень тендерної документації.
Шановний Замовнику, пункт 5.1 частини 5 розділу III містить вимогу, згідно якої Учасником має бути надано: “не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 календарних років без урахування періоду дії військового стану із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі”. Відповідно до статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Вимога надати аналогічні договори із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі жодним чином не обґрунтована Замовником, є дискримінаційною, суперечить вищезазначеній статті Закону України і є такою, що протиправно обмежує коло потенційних Учасників.
Звертаємо вашу увагу, що скарга подібного характеру була направлена до АМКУ під час проведення процедури закупівлі, що оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу та зареєстрованої за наступним номером: UA-2018-08-17-000641-b, відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 9621-р/пк-пз від 18.09.2018 було встановлено, що замовником порушено норми чинного законодавства, у зв’язку з чим колегія постановила усунути невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Виходячи з вищенаведеного, просимо вас прибрати вимогу пункту 5.1 частини 5 розділу III щодо вартості кожного аналогічного договору шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації, оскільки дана вимога штучно обмежує конкуренцію та суперечить чинному законодавству у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовнику, пункт 5.1 частини 5 розділу III містить вимогу, згідно якої Учасником має бути надано: “не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 календарних років без урахування періоду дії військового стану із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі”. Відповідно до статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Вимога надати аналогічні договори із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі жодним чином не обґрунтована Замовником, є дискримінаційною, суперечить вищезазначеній статті Закону України і є такою, що протиправно обмежує коло потенційних Учасників.
Звертаємо вашу увагу, що скарга подібного характеру була направлена до АМКУ під час проведення процедури закупівлі, що оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу та зареєстрованої за наступним номером: UA-2018-08-17-000641-b, відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 9621-р/пк-пз від 18.09.2018 було встановлено, що замовником порушено норми чинного законодавства, у зв’язку з чим колегія постановила усунути невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Виходячи з вищенаведеного, просимо вас прибрати вимогу пункту 5.1 частини 5 розділу III щодо вартості кожного аналогічного договору шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації, оскільки дана вимога штучно обмежує конкуренцію та суперечить чинному законодавству у сфері публічних закупівель.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 березня 2024 14:28
Параметри відповідного досвіду роботи, наведені у вимозі, сформульовані та обгрунтовуються відповідно до абзацу 10 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) (далі — Особливості) та відповідних положень п.4.3 Посібника із закупівель Програми Відновлення України (ПВУ) щодо кваліфікаційного критерію «виконання аналогічних договорів».
Дані формулювання зумовлене додатковими вимогами Європейського Інвестиційного Банку як Кредитора за Програмою відновлення України (яка у свою чергу реалізується на підставі міжнародного договору (Фінансової угоди) між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX). з метою щодо забезпечення підтвердження надійності суб’єктів господарювання, які можуть стати виконавцями договорів на виконання робіт за цією Програмою, і тому є особлива потреба мінімізації ризиків несумлінного виконання робіт, на які передбачене гарантоване фінансування. Тобто замовником у даній тендерній документації на виконання Фінансової Угоди та відповідно до статті 6 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 10 пункту 3 Особливостей продубльовані зазначені у Посібнику із закупівель за ПВУ параметри кваліфікаційного критерію щодо виконання аналогічних договорів (не менше 2 аналогічних договорів за 4 роки з вартістю кожного не менше 30 % від очікуваної вартості закупівлі.
Слід наголосити, що вартість робіт за об’єктами, відібраними Урядом України для відбудови за кредитні кошти ЄІБ у межах ПВУ є доволі висока, тому дані параметри щодо виконання аналогічних договорів були ретельно проаналізовані та схвалені ЄІБ, ПРООН та Мінінфраструктури як збалансований універсальний показник, що водночас спрямований на доброчесність і якісну прогнозовану кваліфікацію учасників торгів та їх широке залучення до ефективної конкуренції БЕЗ надмірних ризиків зриву відбудови важливих соціально значимих об’єктів – що є очевидною ознакою пріоритету публічного інтересу та не може вважатись вважатись автоматично дискримінаційним щодо індивідуальних інтересів окремих учасників.
Дані формулювання зумовлене додатковими вимогами Європейського Інвестиційного Банку як Кредитора за Програмою відновлення України (яка у свою чергу реалізується на підставі міжнародного договору (Фінансової угоди) між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX). з метою щодо забезпечення підтвердження надійності суб’єктів господарювання, які можуть стати виконавцями договорів на виконання робіт за цією Програмою, і тому є особлива потреба мінімізації ризиків несумлінного виконання робіт, на які передбачене гарантоване фінансування. Тобто замовником у даній тендерній документації на виконання Фінансової Угоди та відповідно до статті 6 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 10 пункту 3 Особливостей продубльовані зазначені у Посібнику із закупівель за ПВУ параметри кваліфікаційного критерію щодо виконання аналогічних договорів (не менше 2 аналогічних договорів за 4 роки з вартістю кожного не менше 30 % від очікуваної вартості закупівлі.
Слід наголосити, що вартість робіт за об’єктами, відібраними Урядом України для відбудови за кредитні кошти ЄІБ у межах ПВУ є доволі висока, тому дані параметри щодо виконання аналогічних договорів були ретельно проаналізовані та схвалені ЄІБ, ПРООН та Мінінфраструктури як збалансований універсальний показник, що водночас спрямований на доброчесність і якісну прогнозовану кваліфікацію учасників торгів та їх широке залучення до ефективної конкуренції БЕЗ надмірних ризиків зриву відбудови важливих соціально значимих об’єктів – що є очевидною ознакою пріоритету публічного інтересу та не може вважатись вважатись автоматично дискримінаційним щодо індивідуальних інтересів окремих учасників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Моноліт-Центр" |
58 809 665,95
UAH з ПДВ
|
58 809 665,95
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Моноліт-Центр" #34722653 |
Переможець |
58 809 665,95
UAH з ПДВ
|
18 березня 2024 09:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 березня 2024 12:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 жовтня 2024 14:36
|
ДУ №4 до Договору № 15-24, KV05A_01.pdf | зміни до договору |
21 жовтня 2024 14:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 липня 2024 10:42
|
ДУ №3 до Договору № 15-24 KV05A_01.pdf | зміни до договору |
11 липня 2024 10:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 липня 2024 10:35
|
ДУ №2 до Договору № 15-24 KV05A_01.pdf | зміни до договору |
09 липня 2024 10:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 травня 2024 17:54
|
ДУ №1 до Дог 15-24.pdf | зміни до договору |
09 травня 2024 17:53
|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2024 16:21
|
Договір 15-24 KV05A_01 від 08.05.2024.pdf | укладений |
08 травня 2024 16:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 15-24, KV05A_01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 15-24, KV05A_01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 15-24, KV05A_01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 15-24, KV05A_01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |