Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт будинку культури Василівської сільської ради Болградського району Одеської області за адресою: вул. Миру, 108 по ліквідації наслідків надзвичайної ситуації 26.11.2023 р. з відновленням зруйнованого даху»
Очікувана вартість
2 581 096,00 UAH
UA-2024-02-26-012162-a 20a690733dce4526841695c2caee9b18
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кириленко Василина Василівна

+380982391429 kirilenkovasilina164@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 лютого 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді, спорту, культури та туризму Василівської сільської ради Болградського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 45042480
Місцезнаходження: 68752, Україна , Одеська обл., Василівка, вул. Миру. буд. 111
Контактна особа: Кириленко Василина Василівна
+380982391429
kirilenkovasilina164@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт будинку культури Василівської сільської ради Болградського району Одеської області за адресою: вул. Миру, 108 по ліквідації наслідків надзвичайної ситуації 26.11.2023 р. з відновленням зруйнованого даху»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68752, Україна, Одеська область, с. Василівка, вул. Миру б 111
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

26 лютого 2024 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2024 17:03
Підсумкова відомість.pdf
26 лютого 2024 17:03
Пояснювальна записка.pdf
26 лютого 2024 17:03
Локальний коштористь.pdf
26 лютого 2024 17:03
Зведений кошторис.pdf
26 лютого 2024 17:03
Загальни витрати.pdf
26 лютого 2024 17:03
Договірна ціна.pdf
26 лютого 2024 17:03
Обгруновування.pdf
26 лютого 2024 17:03
Дефектний акт.pdf
26 лютого 2024 17:03
Рішення.pdf
26 лютого 2024 17:03
Протокол _14.pdf
26 лютого 2024 17:03
Протокол _11.pdf
26 лютого 2024 17:03
Протокол _ 2.pdf
26 лютого 2024 17:03
Доповідна записка.pdf
26 лютого 2024 17:03
Акт.pdf
26 лютого 2024 17:03
Довідка гідрометеорологичної інформації.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-03-18-000070 ● b16685b1810e440d8b1b5e74e987b827
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 березня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 березня 2024 18:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.03.2024 Одеса № 59

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 18.03.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 18.03.2024.

Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 18.03.2024 № 59

Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
8 UA-2024-02-26-012162-a 26.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-25 15:31:20

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувальну вартість.
2. Як Замовник може пояснити не оприлюднення в електронній системі закупівель разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір про закупівлю з усіма невід’ємними частинами, в тому числі з додатками до нього.
3. Надати укладений договір від 26.02.2024 № 1 (далі – Договір) з усіма невід’ємними частинами, в тому числі з додатками та додатковими угодами до нього, якщо це не суперечить нормам чинного законодавства.
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме приватне підприємство "ВАСОЛЬБУДСТРОЙ", з яким укладений Договір без використання електронної системи закупівель? Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надсилання запитів цінових пропозицій іншим учасникам ринку, окрім виконавця робіт з яким укладено Договір, та надати документальне підтвердження відповідей на них.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2024-03-26 16:19:13

Пояснення з власної ініціативи

У відповідь на запит від 25.03.2024року, Відділ освіти, молоді, спорту, культури та туризму Василівської сільської ради надсилаємо наступні документи та пояснення:
1. Обґрунтування розміру бюджетних призначень відображено у рішенні сесії Василівської сільської ради №1158 від 20.02.2024 року.
2. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, відображаються у розробки проектно - кошторисної документації та відшкодування витрат на проведення експертизи та очікувана вартість по об’єкту:
«Капітальний ремонт будинку культури Василівської сільської ради Болградського району Одеської області за адресою: вул. Миру, 108 по ліквідації наслідків надзвичайної ситуації 26.11.2023 р. з відновленням зруйнованого даху».
3. Договір про закупівлю оприлюднений в оголошені про закупівлю, закладці додати документи.
4. Договір про закупівлю був укладений без використання електронних систем купівель в зв’язку з тим, що данна закупівля мала відбуватися терміново, тому що дах Василівський будинок культури постраждав внаслідок стихійного лиха, про що свідчать довідка (Український гідрометеорологічний центр, Протокол № 2 позачергова засідання Комісії Василівської сільської ради з питань технічно – економічної безпеки та надзвичайних ситуації від 28.11.2023р., Акт фіксації пошкодження майна в наслідок виникнення надзвичайних ситуацій від 28,11,2023р, Протокол № 11 позачергова засідання комісії з питань технічно – економічної безпеки та надзвичайних ситуації облдержадміністрації від 27.11.2023р, Протокол № 14 позачергова засідання комісії з питань технічно – економічної безпеки та надзвичайних ситуації райдержадміністрації від 27.11.2023р.); та враховуючи, що наближалася весняна дощова погода і будівля Василівського будинок культури була під загрозою руйнування від зливів, Згідно постанові № 1178 (далі — Особливості) пункт 13, Відділ освіти, молоді, спорту, культури та туризму Василівської сільської ради мав право на укладання договору без використання електронних систем купівель.
5. Можливий потенційний виконавець робіт визначався шляхом моніторингу цінової політики, швидкості та якості виконання договору.
Наприклад: ТОВ «Перспектива 22» Шнайдер Олена В’ячеславівна, ФОП Атаманюк Олег Володимирович.

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2024-04-02 16:55:26

Роз'яснення щодо висновку

Згідно висновку Держаудітслужби щодо проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт будинку культури Василівської сільської ради Болградського району Одеської області за адресою: вул. Миру, 108 по ліквідації наслідків надзвичайної ситуації 26.11.2023 р. з відновленням зруйнованого даху» (Код ДК 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), встановлено порушення законодавства в частині не оприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-портале Уповноваженого органу. З огляду на встановлення порушення законодавства у сфері закупівлі керівництвом Відділу освіти, молоді, спорту, культури, та туризму Василівської сільської ради проведено бесіду про недопущення порушення законодавства у сфері закупівель. Уповноважена особа Кириленко Василина Василівна зробила висновки та зобов’язується не допускати порушень у подальшому, на майбутнє більш уважніше звертати свою увагу на перевірку документів, щоб у подальшому не привело порушень та зауважень відповідно до подібного випадку.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно висновку Держаудітслужби щодо проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт будинку культури Василівської сільської ради Болградського району Одеської області за адресою: вул. Миру, 108 по ліквідації наслідків надзвичайної ситуації 26.11.2023 р. з відновленням зруйнованого даху» (Код ДК 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), встановлено порушення законодавства в частині не оприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-портале Уповноваженого органу. З огляду на встановлення порушення законодавства у сфері закупівлі керівництвом Відділу освіти, молоді, спорту, культури, та туризму Василівської сільської ради проведено бесіду про недопущення порушення законодавства у сфері закупівель. Уповноважена особа Кириленко Василина Василівна зробила висновки та зобов’язується не допускати порушень у подальшому, на майбутнє більш уважніше звертати свою увагу на перевірку документів, щоб у подальшому не привело порушень та зауважень відповідно до подібного випадку.

2024-04-02 16:56:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 29 березня 2024
Кінцевий строк оскарження: 13 квітня 2024

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 15-0097/2024/пр
Дата публікації: 03 травня 2024
Порушення, до яких додано протокол:
  • Частина 1 статті 164-14 КУпАП
Номер відкриття провадження: б/н
Дата відкриття провадження: 06 травня 2024

Документи:

06 травня 2024 17:47
Електронний підпис
03 травня 2024 12:39
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ВАСОЛЬБУДСТРОЙ Кінєв Василь Георгійович
#41402352
Переможець 2 581 096,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2024 17:06

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 березня 2024 07:48
Звіт укладений
29 березня 2024 07:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 лютого 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 2 581 096,00
UAH (в тому числі ПДВ 430 182,67 UAH)