Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44214498 |
Місцезнаходження: | 84313, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, бул. Машинобудівників, буд. 23 |
Контактна особа: |
Владислав Сарнацький +380669445925 vladsarn1@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2024 16:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 45 917 391,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 229 586,96 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 229586.96 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2024 16:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2024 16:34 |
ТД КР_Я.М., 44_1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-22-000045 ● 9d1fbb8aae8f4d2e928135bf3ab9c24d
- Статус: вирішено ● Дата: 08 травня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2024 12:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
50 No 21.03.2024
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»,
зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і
послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на
період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його
припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України
від 12 жовтня 2022 року No 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну
аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 03 лютого 2016 року No 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до
переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України «Про початок
моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
43 UA-2024-02-26-011649-a 26.02.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-28 08:33:23
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція (аварійно-відновлювальні роботи) житлового будинку по вул. Я. Мудрого, 44 в м. Краматорськ, пошкодженого в результаті воєнних дій» ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-26-011649-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, а саме:
Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Повідомити чи укладався договір про закупівлю з переможцем торгів ТОВ «МОНТАЖНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СДМК». У разі укладання такого договору – надати його копію та пояснення щодо причин не оприлюднення договору в електронній системі закупівель. У разі не укладання договору про закупівлю – надати інформацію та відповідні документи, які обґрунтовують необхідність продовження строку для його укладення.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-01 15:58:46
Відповідь на запит по об`єкту моніторінгу UA-2024-02-26-011649-a
Надаємо запитувану інформацію у вигляді 5 файлів у форматі PDF та 2 файлів у форматі docx.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-02 10:52:37
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція (аварійно-відновлювальні роботи) житлового будинку по вул. Я. Мудрого, 44 в м. Краматорськ, пошкодженого в результаті воєнних дій» ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-26-011649-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, а саме:
1. Надати пояснення та відповідні документи (назви файлу(ів) та номер сторінки) щодо виконання учасником процедури закупівлі товариством з обмеженою відповідальністю «МОНТАЖНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СДМК» (далі - ТОВ «МОНТАЖНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СДМК») вимог пункту 3.5 Розділу ІІІ тендерної документації в частині підтвердження наявності в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: установки бурові перфораторного буріння, глибина буріння до 25м діаметр свердловин 48-60 мм, асфальтоукладальники універсальні, продуктивність 1000 т/год, агрегати електронасосні з регулюванням подачі вручну для будівельних розчинів, подача 4м куб /год, напір 150 м, бетонозмішувачі примусової дії пересувні місткість 250л. (пункт 17, пункт 20, пункт 23 та пункт 25 підсумкової відомості ресурсів відповідно).
2. Надати пояснення та відповідні документи (назви файлу(ів) та номер сторінки), яким чином учасник процедури закупівлі ТОВ «МОНТАЖНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СДМК» виконав вимоги пункту 3.5 Розділу ІІІ тендерної документації в частині підтвердження наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
3.Надати пояснення та відповідні документи (назви файлу(ів) та номер сторінки), яким чином учасник процедури закупівлі ТОВ «МОНТАЖНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СДМК» виконав вимоги Додатку 1 до тендерної документації в частині надання листа-згоди орендодавця на використання майна при виконанні робіт з закупівлі в м. Краматорську (зона можливих бойових дій), а саме, товариства з обмеженою відповідальністю «ХОЗХІМСЕРВІС» .
4.Надати пояснення та відповідні документи (назви файлу(ів) та номер сторінки) щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «МОНТАЖНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СДМК» вимог пункту 5.1 Розділу V тендерної документації в частині надання у строк, що не перевищує 4 дні з моменту оприлюднення повідомлення про намір, шляхом завантаження на веб-портал Уповноваженого органу кошторисної документації, розробленої в програмному комплексі для формування кошторисів, зокрема, у форматі PDF сформовану за результатами аукціону у складі, зокрема, проєкту календарного графіку виконання робіт, сформованого у розрізі розділів локальних кошторисів
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-05 15:16:55
моніторинг закупівлі ID: UA-2024-02-26-011649-a
Пояснення щодо закупівлі за номером ID: UA-2024-02-26-011649-a
Надання інформації про усунення порушення замовником
скасування рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «МБК СДМИК» та відміна торгів
2024-04-17 16:39:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Замовник 17.04.2024 скасував рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «МБК СДМИК» та відмінив торги.
2024-04-18 14:51:22
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МОНТАЖНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СДМК" |
45 036 805,00
UAH з ПДВ
|
45 036 805,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МОНТАЖНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СДМК" #38491552 |
Переможець |
45 036 805,00
UAH з ПДВ
|
07 березня 2024 13:06
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2024 16:43 |
Кінець періоду оскарження: | 28 квітня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 28 квітня 2024 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | виконання зобов’язань Держаудитслужби за результатами моніторингу закупівлі |
17 квітня 2024 16:43
|
Електронний підпис |
17 квітня 2024 16:42
|
протокол відміна закупівлі.pdf |