Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Вінницьке шляхове управління" |
Код ЄДРПОУ: | 03338981 |
Місцезнаходження: | 21001, Україна , Вінницька обл., Вінниця, м. Вінниця, вул. Євгена Коновальця, 6 |
Контактна особа: |
Семенюк Наталія 380674303874 vindorupr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2024 16:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 07 березня 2024 12:51 |
Початок аукціону: | 07 березня 2024 12:51 |
Очікувана вартість: | 332 835,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 664,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31610000-5: Електричне обладнання для двигунів і транспортних засобів
Найменування товару: Електричне обладнання для двигунів і транспортних засобів в асортименті та кількості, визначеній в технічному завданні до закупівлі (96 найменувань) Технічні вимоги до товару: Щодо показників якості товар повинний відповідати загальнообов’язковим вимогам, нормами і правилами встановленим для даного товару. Товар, запропонований учасником, повинен відповідати міжнародним стандартам, загальнообов’язковим вимогам, встановленим до нього нормами і правилами на території України та технічним вимогам, встановленим до даної категорії товару. Технічні вимоги встановлені в Тендерній документації. Одиниці виміру: штука/комплект/одиниця Місце доставки: вул. Коновальця Євгена, буд.6 м. Вінниця, 21001 Строк поставки товару: з дати підписання Сторонами договору до 31.12.2024 року згідно заявок Замовника. Більш детально зазначено в Тендерній документації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений товар здійснюється на підставі видаткової накладної за рахунок коштів Державного бюджету України за безготівковим розрахунком шляхом їх перерахування на рахунок Постачальника протягом 30-ти днів від дати постачання Товару. У разі затримки відповідного бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 (сім) банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі. Будь-які штрафні санкції до Замовника в такому разі не застосовуються. Обсяги закупівлі Товару можуть бути зменшено залежно від реального фінансування видатків Замовника із внесенням відповідних змін до договору. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2024 16:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2024 16:12 |
2024_Додаток 4_Цінова пропозиція_ЗАПЧАСТИНИ_31610000-5.docx | |
26 лютого 2024 16:12 |
2024_Додаток 1_Кваліфікаційні вимоги_ЗАПЧАСТИНИ_31610000-5.docx | |
26 лютого 2024 16:12 |
2024_Додаток 3_Проект договору_ЗАПЧАСТИНИ_31610000-5.docx | |
26 лютого 2024 16:12 |
2024_ТД_ЗАПЧАСТИНИ_31610000-5.docx | |
26 лютого 2024 16:12 |
2024_Додаток 2_Технічне завдання_ЗАПЧАСТИНИ_31610000-5.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Враховуючи все вище викладене, вимагаємо відмінити рішення замовника, яким відхилено пропозицію учасника ФОП Зінакова І.О. по цій закупівлі та прийняти рішення, яким визначити переможцем вказаного учасника.
Скарги до процедури
Дата подання: 22 березня 2024 16:22
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-20-000109 ● 61303c09d582446b95017e0eea06914c
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 16:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.05.2024 №39-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 20.05.2024 №39-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10. UA-2024-02-26-011075-a, 26.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-23 17:33:53
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі електричного обладнання для двигунів і транспортних засобів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-26-011075-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-28 16:26:24
Пояснення щодо визначення очікуваної вартості закупівлі
Пояснення на запит Держаудитслужби України від 23.05.2024 року щодо проведення моніторингу закупівлі з питань обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості, за предметом закупівлі ДК 021-2015 31610000-5 Електричне обладнання для двигунів і транспортних засобів (31612300-2 Електричне обладнання для двигунів і транспортних засобів), оголошення за номером ID UA-2024-02-26-011075-a
- 2024_ЗАПЧАСТИНИ_31610000-5_Пояснення_ДАСУ.pdf
- Обгрунтування Електричне обладнання.PDF
- Розрахунок витрат Електричне обладнання.PDF
- ЗАПИТ №2024-02-4 ТОВ ФОП М'ячик.PDF
- ЗАПИТ №2024-02-5 ТОВ Укрстройагро.PDF
- ЗАПИТ №2024-02-6 ТОВ Автоера Нова .PDF
- ЦП №22-02-02 ФОП М'ячик.PDF
- ЦП №2102-1 ТОВ Автоера Нова.PDF
- ЦП Т№18 ТОВ Укстройагро.PDF
- Електронний підпис
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
sas-3-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 березня 2024 13:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Зінаков Ігор Олегович |
215 800,00
UAH з ПДВ
|
215 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Чайка Вікторія Василівна |
264 769,00
UAH з ПДВ
|
264 769,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "РОМАНЮК ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" |
332 000,00
UAH з ПДВ
|
332 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Зінаков Ігор Олегович #3310417696 |
Рішення скасоване |
215 800,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2024 14:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 березня 2024 11:50
|
ФОП Чайка Вікторія Василівна #2986902982 |
Рішення скасоване |
264 769,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2024 14:16
|
|
ФОП Зінаков Ігор Олегович #3310417696 |
Переможець |
215 800,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2024 12:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2024 09:15
|
Договір №2024-40 ФОП Зінаков І.О.PDF | укладений |
19 квітня 2024 09:11
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
31612300-2 Електричне обладнання для двигунів і транспортних засобів (96 найменувань) | 1 | одиниця |
215 800,00
UAH
|