Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виконання проєктних робіт по об’єкту: "Нове будівництво будівлі лікувально-діагностичного корпусу, військове містечко № 210, місто Ірпінь, Бучанський район, Київська область"
Очікувана вартість
4 850 000,00 UAH
UA-2024-02-26-010308-a ● d887c7b9deac45f2b45b6618adfc6aa4
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ (Головне управління капітальних вкладень) |
Код ЄДРПОУ: | 00034022 |
Вебсайт: | http://mil.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03168, Україна , м. Київ обл., м. Київ, проспект Повітрофлотський, будинок 6 |
Контактна особа: |
Анатолій Опря +380730346851 tendergumr@ukr.net |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2024 15:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2024 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2024 16:00 |
Очікувана вартість: | 4 850 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 24250 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання проєктних робіт по об’єкту: "Нове будівництво будівлі лікувально-діагностичного корпусу, військове містечко № 210, місто Ірпінь, Бучанський район, Київська область"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Київська область, м. Ірпінь, в/м №210
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 вересня 2024
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | за І етапом – до 90 діб після підписання договору, за ІІ етапом – до 90 діб після виконання робіт за І етапом. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2024 12:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2024 12:02 |
Оголошення Зміни 1.docx | |
01 березня 2024 12:02 |
05. Протокольне рішення УО.pdf | |
01 березня 2024 12:02 |
Перелік змін 1.docx | |
26 лютого 2024 15:45 |
Примірний договір на проєктування стадія П.РД (дод №5).docx | |
26 лютого 2024 15:45 |
ТТЗ Ірпінь_Додаток №4 до оголошення.pdf |
01 березня 2024 12:03 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 березня 2024 12:02 |
Оголошення Зміни 1.docx
|
|||
01 березня 2024 12:02 |
05. Протокольне рішення УО.pdf
|
|||
01 березня 2024 12:02 |
Перелік змін 1.docx
|
|||
26 лютого 2024 15:45 |
Примірний договір на проєктування стадія П.РД (дод №5).docx
|
|||
26 лютого 2024 15:45 |
ТТЗ Ірпінь_Додаток №4 до оголошення.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відсутність вказаних у Оголошенні до закупівлі додатків
Дата подання: 27 лютого 2024 11:27
Дата відповіді: 27 лютого 2024 11:34
Прохання дозавантажити додатки до тендерної документації
Відповідь: Доброго дня, в файлі ОГОЛОШЕННЯ присутні додатки №№ 1,2,3,6,7. Додаток №4 та № 5 завантажені окремими файлами
Дискримінаційна вимога щодо огляду об'єкут.
Дата подання: 28 лютого 2024 17:23
Дата відповіді: 29 лютого 2024 09:45
Шановний Замовни! "Учасник повинен відвідати і оглянути об'єкт з метою отримання для себе всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції":
Зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, обмежує коло потенційних учасників. Обстеження об'єкту ставить в нерівні умови учасників в залежності від їх територіального місця знаходження, аже прибути на об'єкт тому хто перебуває не в Київській області займає білтше часу та коштів.
Наголошуємо на сталій практиці антимонопольного комітету щодо визнання подібних вимог дискримінаційними.
Вимагаємо виключити дану вимогу з умов тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Законом України від 16 листопада 2021 року № 1882-IX «Про критичну інфраструктуру» та Постановою Кабінету Міністрів України від 9 жовтня 2020 р. № 1109 «Деякі питання об’єктів критичної інфраструктури» визначено , що:
- об’єкти критичної інфраструктури - об’єкти інфраструктури, системи, їх частини та їх сукупність, які є важливими для економіки, національної безпеки та оборони, порушення функціонування яких може завдати шкоди життєво важливим національним інтересам;
- об'є́кти крити́чної інфраструкту́ри — підприємства та установи (незалежно від форми власності) таких галузей, як енергетика, хімічна промисловість, транспорт, банки та фінанси, інформаційні технології та телекомунікації (електронні комунікації), продовольство, охорона здоров'я, комунальне господарство, що є стратегічно важливими для функціонування економіки і безпеки держави, суспільства та населення, виведення з ладу або руйнування яких може мати вплив на національну безпеку і оборону, природне середовище, призвести до значних матеріальних та фінансових збитків, людських жертв.
Наведеного вище свідчить - що предмет закупівлі даної спрощеної закупівлі, а саме – ««Виконання проєктних робіт по об’єкту: "Нове будівництво будівлі лікувально-діагностичного корпусу, військове містечко № 210, місто Ірпінь, Бучанський район, Київська область"(71320000-7– Послуги з інженерного проектування)» - є виконання проектних робіт по об’єкту, який у відповідності до чинного законодавства є об’єктом критичної інфраструктури.
Враховуючи специфіку об’єкта, специфіку його проектування та виконання робіт по його будівництву і була Замовником застосована вимога щодо відвідування та огляду Учасником об'єкту, з метою отримання для себе всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції спрощеної закупівлі.
Відвідування та огляд об’єкту проектування, ознайомлення на місті з існуючими особливостями розташування, умовами будівництва будівлі лікувально-діагностичного корпусу, військове містечко № 210, місто Ірпінь, Бучанський район, Київська область" з влаштуванням у підвалі захисної споруди цивільного захисту (укриття на 300 осіб ) на території центру є вкрай важливим для учасників з точки зору правильної оцінки об’єму та характеру робіт, проектних рішень в частині проекту організації робіт по будівництву, обсягів робіт та проведення будівельних робіт з використанням енергозберігаючих технологій., що передбачено умовами спрощеної закупівлі.
Частина 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Чинне законодавство про публічні закупівлі не містить терміну «дискримінація», і не передбачає участь у торгах учасників по територіальному принципу.
Згідно п.п. 37 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» - ) учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі, окрім того – визначено поняття - тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Водночас наголошується що термін прийому пропозицій визначений до 16 год.00 хв. 07.03.2024 що є більш ніж достатнім для здійснення огляду та підготовки пропозицій.
Враховуючи вищевикладене – прийнято рішення вимогу залишити без задоволення.
- об’єкти критичної інфраструктури - об’єкти інфраструктури, системи, їх частини та їх сукупність, які є важливими для економіки, національної безпеки та оборони, порушення функціонування яких може завдати шкоди життєво важливим національним інтересам;
- об'є́кти крити́чної інфраструкту́ри — підприємства та установи (незалежно від форми власності) таких галузей, як енергетика, хімічна промисловість, транспорт, банки та фінанси, інформаційні технології та телекомунікації (електронні комунікації), продовольство, охорона здоров'я, комунальне господарство, що є стратегічно важливими для функціонування економіки і безпеки держави, суспільства та населення, виведення з ладу або руйнування яких може мати вплив на національну безпеку і оборону, природне середовище, призвести до значних матеріальних та фінансових збитків, людських жертв.
Наведеного вище свідчить - що предмет закупівлі даної спрощеної закупівлі, а саме – ««Виконання проєктних робіт по об’єкту: "Нове будівництво будівлі лікувально-діагностичного корпусу, військове містечко № 210, місто Ірпінь, Бучанський район, Київська область"(71320000-7– Послуги з інженерного проектування)» - є виконання проектних робіт по об’єкту, який у відповідності до чинного законодавства є об’єктом критичної інфраструктури.
Враховуючи специфіку об’єкта, специфіку його проектування та виконання робіт по його будівництву і була Замовником застосована вимога щодо відвідування та огляду Учасником об'єкту, з метою отримання для себе всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції спрощеної закупівлі.
Відвідування та огляд об’єкту проектування, ознайомлення на місті з існуючими особливостями розташування, умовами будівництва будівлі лікувально-діагностичного корпусу, військове містечко № 210, місто Ірпінь, Бучанський район, Київська область" з влаштуванням у підвалі захисної споруди цивільного захисту (укриття на 300 осіб ) на території центру є вкрай важливим для учасників з точки зору правильної оцінки об’єму та характеру робіт, проектних рішень в частині проекту організації робіт по будівництву, обсягів робіт та проведення будівельних робіт з використанням енергозберігаючих технологій., що передбачено умовами спрощеної закупівлі.
Частина 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Чинне законодавство про публічні закупівлі не містить терміну «дискримінація», і не передбачає участь у торгах учасників по територіальному принципу.
Згідно п.п. 37 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» - ) учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі, окрім того – визначено поняття - тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Водночас наголошується що термін прийому пропозицій визначений до 16 год.00 хв. 07.03.2024 що є більш ніж достатнім для здійснення огляду та підготовки пропозицій.
Враховуючи вищевикладене – прийнято рішення вимогу залишити без задоволення.
Накази на працівників
Дата подання: 28 лютого 2024 17:37
Дата відповіді: 28 лютого 2024 18:08
Чи може учасник у складі пропозиції надати наказ про прийняття на роботу працівника на підтвердження працевлаштування?
Відповідь: Так можливо.
Сертифікати працівників
Дата подання: 28 лютого 2024 17:40
Дата відповіді: 28 лютого 2024 18:42
Відповідно до тендерної документації Замовник вимагає не існуючі сертифікати: Інженер-проєктувальник - інженерно-будівельне проєктування у частині ОВ та ВК; Інженер-проєктувальник - інженерно-будівельне проєктування у частині дотримання вимог медичних установ (ТХ). Просимо внести зміни та передбачити надання спеціалістів з існуючими кваліфікаційними сертифікатами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Конкретизуйте додатки, пункти та розділи зазачені у Вашому зверненні.
Фінансова звітність
Дата подання: 28 лютого 2024 17:54
Дата відповіді: 28 лютого 2024 18:35
Копію фінансової звітності (баланс/звіт про фінансові результати/звіт про рух грошових коштів) підприємства за останній звітний період та за останній звітний квартал поточного року з відміткою про прийняття управлянням державної статистики за місцем знаходження учасника що підтверджує обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не менше 25% очікуваної вартості предмета закупівлі.
Дана вимога сформована з порушенням порядку подання фінансової звітності підприємства!
По-перше: звітність може подаватися електронно через особистий кабінет ( в такому разі учасник може надати Квитанцію №1 та №2 про прийняття звітності), відповідно відмітка статистики не є обов'язковою!
По-друге: яка статистика? Фінансова звітність подається до органів фіскальної служби, відповідно вимагати наявність відмітки органу який не має відношення до даної звітності є порушенням.
По-третє: Замовник не має права одночасно вимагати і річну і квартальну звітність, оскільки суб'єкти господарської діяльності здають звітність в залежності від виду свого підприємства відтак для когось звітний період це рік а для когось квартал, відповідно вимагаючи звітність і за рік і за квартал - Замовник порушує виоги чинного законодавства та ставить учасників у неможливе становище.
Вимагаємо виключити дану вимогу з умов тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником буде прийнята копія фінансової звітності або за квартал 2023р., або річна за 2023р. з квитанцією про прийняття такої звітност від органів фіскальної служби.
Працівники
Дата подання: 29 лютого 2024 12:57
Дата відповіді: 01 березня 2024 12:04
Відповідно до п.п. 3.2.1, п. 3.2 Додатку 1 тендерної документації передбачено надання інформації та кваліфікаційних сертифікатів наступних працівників:
Інженер-проєктувальник – інженерно-будівельне проектування у частині ОВ та ВК класу наслідків (відповідальності) щонайменше СС2 (середні наслідки)
Інженер-проєктувальник - інженерно-будівельне проєктування у частині технології медичних закладів;
Зазначаємо що даних сертифікатів не існує, сертифікація за даними напрямками не проводиться. Просимо внести зміни та виключити вищезазначене з тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Зміни до оголошення оприлюднено відповідно до вимог чинного законодавства.
Огляд об'єкту - дискримінація та обмеження конкуренції
Дата подання: 29 лютого 2024 13:03
Дата відповіді: 29 лютого 2024 14:13
Щодо огляду! Просимо уточнити чому при проведенні закупівлі UA-2024-02-26-009660-a огляд об'єкту було виклчено з умов документації? Та визнано таку вимогу дискримінаційною, при цьому в дані закупівлі Замоник вказує на неймовірну значимість та необхідність огляду об'єкту.
Звертаємо увагу, що такі дії дескридитують замоника та ставлять учасників в нерівні умови.
додатково заначаємо, що Замоник може передбачити огляд для переможця процедури в період до підписання договору. Більш того всю інформацію про технічні,якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі Замовник зобовязаний надати у складі пропозиції, відтак вимога щодо отримання Учасником додаткової інформації, що не надана Замоником є грубим порушенням принципів здійснення публічних закупівель.
Відповідно просимо Замовника бути послідовним у власних діях та не створювати штучних обмежень для потенційних учасників!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, уточнюємо. При проведенні закупівлі UA-2024-02-26-009660-a огляд об'єкту було виключено з умов документації з таких причин
1) на даний час зазначений об'єкт не входить до переліку об'єктів критичної інфраструктури
2) доступ на теріторію до об'єкту обмежений.
Наголошуємо що Замовником застосована вимога щодо відвідування та огляду Учасником об'єкту, з метою отримання для себе всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції спрощеної закупівлі. Відвідування та огляд об’єкту проектування, ознайомлення на місті з існуючими особливостями розташування, умовами будівництва будівлі лікувально-діагностичного корпусу, військове містечко № 210, місто Ірпінь, Бучанський район, Київська область" з влаштуванням у підвалі захисної споруди цивільного захисту (укриття на 300 осіб )
1) на даний час зазначений об'єкт не входить до переліку об'єктів критичної інфраструктури
2) доступ на теріторію до об'єкту обмежений.
Наголошуємо що Замовником застосована вимога щодо відвідування та огляду Учасником об'єкту, з метою отримання для себе всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції спрощеної закупівлі. Відвідування та огляд об’єкту проектування, ознайомлення на місті з існуючими особливостями розташування, умовами будівництва будівлі лікувально-діагностичного корпусу, військове містечко № 210, місто Ірпінь, Бучанський район, Київська область" з влаштуванням у підвалі захисної споруди цивільного захисту (укриття на 300 осіб )
Досвід сертифікованих працівників
Дата подання: 29 лютого 2024 13:46
Дата відповіді: 29 лютого 2024 14:30
Підпункт 3.2.2 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачає: Довідка, яка містить інформацію про працівників Учасника, які будуть призначені або на яких буде покладено виконання обов’язків головного архітектора проекту (ГАПа) із зазначенням прізвища та ініціалів, посади, досвіду роботи ГАПом за минулими проектами не менше 5-ти років до дати оголошення закупівлі.
На підтвердження інформації, яка міститься у довідці, надати накази про призначення (покладення обов’язків) на посаду та/або копії трудових книжок, або копії (оригінали) цивільно-правових договорів, копію(-ї) діючого(-их) страхового(-их) полісу(-ів) до договору(-ів) добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності, а також довідку у довільній формі від Замовника (-ів) проекту (-ів), яка містить інформацію про найменування об’єкту будівництва, П.І.Б. осіб, які очолювали та координували розроблення проектної документації (ГАПа), реквізити позитивного експертного звіту, а також інформацію про якість та своєчасність виконаних робіт.
Зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки довідки від Замовників проектів необхідно отримати за останні 5 років, за даний час керівництво Замовників може змінитися тобто елементарно може не бути осіб які приймали цю роботу чи можуть підтвердити інформацію яку запитує Замоник даної закупівлі. Окрім того відповідно до ст. 20 Закону України « Про звернення громадян» передбачено, що звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Тобто враховуючи дату оголошення закупівлі та кінцевий строк подачі пропозицій , строк на відповідь є більшим, а відтак потенційні учасники в будь-якому випадку не зможуть отримати такі довідки від Замовників проекту.
Тобто виходячи з вищезазначеного Замовник встановлює вимогу що неможливо виконати, якщо тільки дані документи не були оформлені заздалегідь до оголошення закупівлі, що теж є нереальним. Відповідно такі умови обмежують коло потенційних учасників та є дискримінаційними. Вимагаємо виключити дану вимогу з умов оголошення.
Додатково зазначаємо, що вимога стосовно надання підтвердження досвіду роботи ГІП/ГАП за останні 5-ти років також є дискримінаційною, оскільки прийняти участь зможуть лише ті учасники на підприємствах яких працюють сертифіковані особи з досвідом не менше 5-ти років, відтак сертифіковані спеціалісти які мають менший досвід або не були призначені ГІП/ГАП протягом останніх 5-ти років не можуть прийняти участь.
Зазначене є свідченням обмеження конкурентоспроможності, вимагаємо виключити дану вимогу з умов оголошення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником не вбачається вимога досвіду роботи ГАПа не менше 5-ти років дискримінаційною, оскільки враховуючи специфіку об’єкта, специфіку його проектування та виконання робіт по його будівництву потрібні фахівці із відповідним досвідом роботи.
Також повідомляємо, що на підтвердження досвіду роботи ГАПа та інформації щодо якості та своєчасності виконання робіт Замовником буде прийнято наданий позитивний експертний звіт щодо його досвіду за минулими проектами у визначеному періоді не менше 5-ти років.
Також повідомляємо, що на підтвердження досвіду роботи ГАПа та інформації щодо якості та своєчасності виконання робіт Замовником буде прийнято наданий позитивний експертний звіт щодо його досвіду за минулими проектами у визначеному періоді не менше 5-ти років.
Рішення загальних зборів
Дата подання: 29 лютого 2024 13:51
Дата відповіді: 29 лютого 2024 14:45
Відповідно до пункту 3.5 Додатку 1 до оголошення Замоником встановлено необхідність надання : нотаріально посвідчений протокол учасників/засновників юридичної особи про надання згоди на вчинення значного правочину. (Відповідність вимогам ч. 2 ст. 44 Закону України “Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністюˮ);
Чинним законодавством не передбачено обов’язку нотаріального посвідчення даного документу. Відповідно до ч. 2 ст. 44 Закону України “Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю встановлено, що рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства.
Тобто законодавчо не встановлено додаткового нотаріально посвідчення рішення (протоколу) загальних зборів, відповідно даний документ не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб.
Вимагаємо виключити дану вимогу з умов оголошення
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником опрацьоване Ваше звернення. Відповідно до ч. 2 ст. 44 Закону України “Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю" зазначено що рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства. Тому в даному випадку Замовнику необхідно надати визначене рішення (при його підтвердженні фінансовою звітністю).
Лабораторія
Дата подання: 29 лютого 2024 13:53
Дата відповіді: 29 лютого 2024 14:04
Чи може учасник надати договір на надання послуг вимірювальної лабораторії на виконання вимог оголошення?
Відповідь: Доброго дня, так.
Звітність щодо чистих активів
Дата подання: 29 лютого 2024 14:27
Дата відповіді: 29 лютого 2024 14:47
Додаток 1 до оголошення, а саме пункт 3.5 визначає необхідність надання останньої затвердженої фінансової звітності щодо вартості чистих активів товариства з відміткою про прийняття такої звітності органами статистики.
Звертаємо увагу, що інформація про вартість чисти активів відображена у фінансовій звітності підприємства, відтак окрема звітність не подається. Окрім цього фінансова звітність подається до органів фіскальної служби відтак містити відмітку статистики містити не може.
Вимагаємо виключити дану вимогу тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником буде прийнята копія фінансової звітності або за квартал 2023р., або річна за 2023р. з квитанцією про прийняття такої звітност від органів фіскальної служби.
Бурова установка
Дата подання: 29 лютого 2024 15:37
Дата відповіді: 29 лютого 2024 16:49
Відповідно до Додатку № 1 до оголошення Замовник вимагає :
- обладнання для виконання інженерно-геологічних вишукувань, а саме бурових установок (не менше 1). В підтвердження інформації Учасник надає копію(ї) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) право власності Учасника або копію(ї) договору(ів) дійсного(их) та чинного(их), протягом всього строку виконання договору про закупівлю (оренди, суборенди або надання послуг)*; копію протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу та позитивний висновок експертного обстеження (технічного діагностування) транспортного засобу;
Просимо уточнити з якою метою Замовник вимагає одночасно протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу та позитивний висновок експертного обстеження (технічного діагностування) транспортного засобу оскільки в обох випадках проводиться технічне діагностування!?
Обов’язковим документом в даному випадку є лише протокол перевірки технічного стану транспортного засобу відповідно до ст. 3 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу».
Експертне дослідження є обов’язковим лише при реєстрації вживаного ввезеного з-за кордону транспортного засобу, тобто у всіх інших випадках учасник фізично не може мати даного документу!
Враховуючи вищезазначене та необґрунтованість даної вимоги вимагаємо виключити з оголошення вимогу «позитивний висновок експертного обстеження (технічного діагностування) транспортного засобу».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, зазначена вимога залишається без змін, оскільки на даний час переважна більшість техніки є вживаною та ввезеною з-за кордону. При підтвердженні протилежного зазначені документи не будуть вимагатись.
Не завірене нотаріально рішення
Дата подання: 29 лютого 2024 15:39
Дата відповіді: 29 лютого 2024 16:54
Просимо роз'яснити дану відповідь: Замовником опрацьоване Ваше звернення. Відповідно до ч. 2 ст. 44 Закону України “Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю" зазначено що рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства. Тому в даному випадку Замовнику необхідно надати визначене рішення (при його підтвердженні фінансовою звітністю).
Тобто для виконання вимоги Учасник може надати не завірене нотаріально рішення?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, може, завірене належним чином.
Залучення субпідрядника
Дата подання: 29 лютого 2024 15:44
Дата відповіді: 29 лютого 2024 16:56
Чи може учасник на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям таким як: наявність працівників та матеріально-технічної бази залучити потужності субпідрядника (відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону України "Про публічні закупілві")
Відповідь: Так, звичайно, при дотриманні кваліфікаційних вимог відповідно до оголошення.
Щодо формулювання вимог
Дата подання: 29 лютого 2024 17:18
Дата відповіді: 29 лютого 2024 17:46
п. 3.5 Додатку 1 до оголошення передбачає довідку щодо місцезнаходження (місце проживання, перебування, реєстрації) потенційного контрагента, його учасника (засновника), керівника (уповноваженої особи), кінцевого бенефіціарного власника (контролера) про відсутність серед засновників юридичних осіб, є держава, віднесена до переліку офшорних зон (розпорядження Кабінету Міністрів України від 23.02.11 № 143-р);
просимо уточнити щодо речення " відсутність серед засновників юридичних осіб, є держава, віднесена до переліку офшорних зон (розпорядження Кабінету Міністрів України від 23.02.11 № 143-р);", а саме відсутність серед засновників юридичних осіб, є держава.
Що Замовник має на увазі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник має на увазі надання довіки щодо відповідності розпорядженню КМУ 143-р від 23.02.11
що до програмного забеспечення
Дата подання: 01 березня 2024 12:56
Дата відповіді: 01 березня 2024 13:44
дод.1 п.3 ліцензованого програмного забезпечення (обов’язкова наявність АВК-5, AutoCAD, Будстандарт або їх аналогів, які мають рекомендації Мінрегіонбуду до застосування).. Шановний замовник "рекомендації Мінрегіонбуду до застосування" Мінрегіон не дає ніяких рекомендацій щодо програмного забеспечення згідно їх регламенту. Чи достатньо буде листа пояснення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! У тендерній документації визначено, що учасник повинен підтвердити наявність ліцензованого програмного забезпечення (не такого, як зазначено у зверненні). Водночас Замовником повідомляється що зазначена вимога підтверджується шляхом надання відповідного договору та/або ліцензії або іншого документу. З метою розширення потенційного кола учасників у закупівлі Замовником передбачено можливість використання програмного забезпечення, яке має рекомендації Мінрегіонбуду до застосування. Також така вимога Замовника не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло потенційних учасників закупівлі.
програми
Дата подання: 01 березня 2024 13:48
Дата відповіді: 01 березня 2024 15:33
Шановний замовник питання по програмному забеспеченню було про те що мінрегіонбуд недає ніяких РЕКОМЕНДАЦІЙ по програмному забеспеченю тому чи можна надати довідку . Читайте регламент мінрегіонбуду.
Відповідь: Можна
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 березня 2024 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ КАНТРІІНВЕСТБУД" |
4 747 516,67
UAH з ПДВ
|
4 747 516,67
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ КАНТРІІНВЕСТБУД" #43534236 |
Переможець |
4 747 516,67
UAH з ПДВ
|
14 березня 2024 17:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 березня 2024 11:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2024 14:11
|
Договір № 220_71_13 від 02.04.24.pdf | укладений |
02 квітня 2024 11:56
|