Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне унітарне підприємство "ЕкоВін" |
Код ЄДРПОУ: | 33810743 |
Місцезнаходження: | 21037, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Сабарівське шосе, будинок 7 |
Контактна особа: |
Чемерис Юлия 380677502310 ecovin@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2024 15:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 05 березня 2024 12:22 |
Початок аукціону: | 05 березня 2024 12:22 |
Очікувана вартість: | 3 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34330000-9: Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2024 15:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2024 15:19 |
Додаток 3 до тендерної документації.doc | |
26 лютого 2024 15:19 |
ТД Запчастини.doc | |
26 лютого 2024 15:19 |
Додаток 1 до ТД (кваліфікаційні критерії, вимоги).doc | |
26 лютого 2024 15:19 |
Додаток 2 до тендерної документації.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-25-000028 ● 1e695198142d43c1bb043acac6d99ae9
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2024 15:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.03.2024 № 20-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доручення Державної аудиторської служби України від 18.03.2024 № 003100-18/3653-2024; доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 25.03.2024.
В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 25.03.2024 № 20-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 1 UA-2024-02-26-009472-a 26.02.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-02 12:12:40
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Прошу надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасниками ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
Також прошу надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-04 12:38:14
Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Надання пояснень на Запит Держаудитслужби України від 02.04.2024р. щодо проведення моніторингу закупівлі по предмету Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-26-009472-a).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-02 12:16:28
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Відповідно до пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Згідно з тендерною пропозицією ТОВ «МДК СОЛЮШНС» цей учасник здійснює свою діяльність на підставі модульного статуту. Згідно з наявною в публічному просторі інформацією активи ТОВ «МДК СОЛЮШНС» у 2023 році складали 24 857 900 грн, зобов’язання - 24 406 200 гривень.
Зважаючи на вищезазначене пропоную пояснити, якими документами ТОВ «МДК СОЛЮШНС» підтвердило повноваження Плахотнюка Дмитра Юрійовича на підписання значного правочина. Надати відповідні документи.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-04 12:39:23
Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Надання пояснень на Запит Держаудитслужби України від 02.04.2024р. щодо проведення моніторингу закупівлі по предмету Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-26-009472-a).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 квітня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2024 12:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "РОМАНЮК ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" |
1 820 000,00
UAH з ПДВ
|
1 820 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МДК СОЛЮШНС" |
2 982 024,00
UAH з ПДВ
|
2 982 024,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "РОМАНЮК ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" #2897206164 |
Відхилено |
1 820 000,00
UAH з ПДВ
|
07 березня 2024 11:07
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 07 березня 2024 00:00
|
ТОВ "МДК СОЛЮШНС" #44281847 |
Переможець |
2 982 024,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2024 12:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 березня 2024 10:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2024 16:24
|
ДоговірЗЧСолюшнс.pdf | укладений |
18 березня 2024 16:24
|