Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІННИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ АГРАРНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, НАУКОВО-ДОСЛІДНЕ ГОСПОДАРСТВО "АГРОНОМІЧНЕ" ВІННИЦЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ |
Код ЄДРПОУ: | 38445401 |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька обл., Вінниця, ВІННИЦЯ, вулиця Пирогова, будинок 3 |
Контактна особа: |
Ємчик Віктор Володимирович 380672404982 agronomichne@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77110000-4: Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
Тендерна документація
26 лютого 2024 15:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2024 15:03 |
SCAN0018.PDF | |
26 лютого 2024 15:03 |
SCAN0017.PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-19-000098 ● 3f2a1fe3e4ec426f9ade9098e7d16bf4
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2024 16:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.04.2024 № 30-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 19.04.2024 № 30-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2024-02-26-008949-a 26.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-22 10:50:35
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Послуги по вирощуванню озимого ріпаку» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-26-008949-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-24 11:21:21
Відповідь на запит
У відповідь на Ваш запит від 22.04.2024р. повідомляємо наступне, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено потребою у проведені науково-дослідних робіт та згідно з діючими ринковими цінами, отриманими від потенційних постачальників комерційних пропозицій, на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.
При визначенні технічних характеристик предмету закупівлі враховувалась потреба господарства у забезпеченні оптимальної організації науково-дослідної діяльності та дотримання технологічних карт, які розроблені для забезпечення отримання максимального врожаю з одиниці площі, виходячи із оптимальних витрат на одиницю площі.
Відповідно до Постанови Кабміну від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» головні розпорядникам бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки, та органи місцевого самоврядування, Пенсійний фонд та фонди загальнообов’язкового державного соціального страхування повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Оскільки предметом моніторингу виступає звіт про укладений договір без використання електронної системи закупівель, відповідно до пп.6п.13 постанови Кабміну від 12.10.2022 № 1178, що за своєю суттю не є конкурентною процедурою закупівлі, надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі по конкурентні процедурі закупівлі (відкриті торги), яку відмінено через неподання жодної тендерної пропозиції для участі: https://vsau.org/publichna-informacziya/informacziya-finansovogo-xarakteru
Також додатком до відповіді надаємо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі до договору № 10 від 26.02.2024р.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-22 14:24:01
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги по вирощуванню озимого ріпаку» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-26-008949-a)та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано саме СТОВ «Подільська Зоря» (код ЄДРПОУ 03728200), з яким укладений договір.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-24 11:22:54
Відповідь на запит
У відповідь на Ваш запит від 22.04.2024р. повідомляємо наступне, при розгляді компаній, що здатні надавати послуги по вирощуванню сільськогосподарських культур було проведено аналіз ринкових цін на послуги по вирощуванню с/г продукції, для забезпечення максимальної економії бюджетних коштів та ефективності їх використання. Також розглядалися виробничі потужності підприємства, тобто наявність необхідної сільськогосподарської техніки для надання послуг по вирощуванню с/г продукції. Із СТОВ «Подільська Зоря» (код ЄДРПОУ 03728200) вже був успішний досвід співпраці, підприємство зарекомендувала себе як надійний партнер. Ознайомивши СТОВ «Подільська Зоря» з усіма умовами договору, дійшли згоди про співпрацю по наданню послуг по вирощуванню с/г продукції (озимий ріпак).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
СТОВ "Подільська Зоря" #03728200 |
Переможець |
7 264 800,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2024 15:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
SCAN0016.PDF | укладений |
26 лютого 2024 15:03
|