Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фарба: емаль алкідна та акрилова
Очікувана вартість
24 457,36 UAH
UA-2024-02-26-008103-a ● 53754cde67a0477c8702fac71fefd995
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕРВІС" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 30644336 |
Вебсайт: | http://krmisto.gov.ua/ua/tenders/manage/foundation.html |
Місцезнаходження: | 50007, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, ПРОСПЕКТ ГЕРОЇВ-ПІДПІЛЬНИКІВ, будинок 15, приміщення 15 |
Контактна особа: |
Інна Олексіївна Бокарева +380675439227 bokareva1969@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2024 14:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2024 09:00 |
Очікувана вартість: | 24 457,36 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 244,57 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
чорна 46шт по 2,8 кг або 128,8 кг; коричнева 53шт по 2,8 кг або 148,4кг; бронза 1шт по 0,1кг
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
46 штуки
Емаль алкідна ПФ-115, чорна, фасовка 2,8кг або «еквівалент»,
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50036, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Бикова, 6 г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2024
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
53 штуки
Емаль алкідна ПФ-115, коричнева, фасовка 2,8 кг або «еквівалент»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50036, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Бикова, 6 г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2024
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
1 штуки
Емаль декоративна акрилова, бронза,фасовка 0,1кг або «еквівалент»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50036, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Бикова, 6 г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2024
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2024 14:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2024 14:37 |
Додаток 4 (Форма тендерної пропозиції).docx | |
26 лютого 2024 14:37 |
Тендерная документація з Особливостями.docx | |
26 лютого 2024 14:37 |
Договір 3 (проєкт).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 01 березня 2024 10:23
Дата відповіді: 04 березня 2024 10:05
У п.2.1. зазначено, що Постачальник гарантує належну, згідно з вимогами виробника, якість Товару, його відповідність діючим стандартам з якості та умовам цього Договору протягом гарантійного строку : _____місяців від дати виготовлення для Емаль алкідна ПФ-115, чорна, 2.8кг; _____ місяців від дати виготовлення для Емаль алкідна ПФ-115,коричнева,2.8кг;_______місяців від дати виготовлення для Емаль декоративна акрилова, бронза, 0,1 кг але не менш, ніж встановлено виробником такого Товару. В Україні уся лакофарбова продукція виготовляється відповідно до технічних умов виробників. У кожного виробника є власне ТУ, а документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ТУ має різну назву (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). ТУ розроблюється із дотриманням положень ДСТУ. ДСТУ на лакофарбові матеріали не визначають конкретних якісних (нормативних) показників товару, а включає загальну методологію проведення досліджень якості, класифікацію, визначення понять, тощо. Відповідно Постачальник не може гарантувати якість за ДСТУ, якщо товар виготовлено за ТУ. А сертифікат якості є документом виключно у деяких виробників, що підтверджує якісні показники товару за ТУ (певного виробника). Таким чином, коректним формулюванням щодо якості запропонованого товару є його відповідність за якістю ТУ. Відповідно до ч. 1,2 ст. 677 ЦК Строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання. Постачальник не може гарантувати якість товару протягом строку більше аніж визначено виробником. Також у Додатку №2 зазначається саме «строк придатності». Просимо внести наступні зміни у п.2.1 проєкту договору:
У п.2.1. зазначено, що Постачальник гарантує належну, згідно з вимогами виробника, якість Товару, його відповідність ДСТУ або ТУ та умовам цього Договору протягом строку «терміну» придатності : _____місяців від дати виготовлення для Емаль алкідна ПФ-115, чорна, 2.8кг; _____ місяців від дати виготовлення для Емаль алкідна ПФ-115,коричнева,2.8кг;_______місяців від дати виготовлення для Емаль декоративна акрилова, бронза, 0,1 кг але не менш, ніж встановлено виробником такого Товару.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний,учасник! Згідно з ст. 627 ЦКУ, відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. У відповідності до ч.1 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі», 1. Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: 1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю. Таким чином, У відповідності до чинного законодавства Замовник при здійсненні закупівлі зобов’язаний оприлюднити проект договору з умовами, які має право визначати самостійно. Замовник не вбачає необхідності у внесенні змін.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 01 березня 2024 10:24
Дата відповіді: 04 березня 2024 10:08
У п.2.6. зазначено, що Строк гарантії на Товар, що замінений, починається з моменту підписання Сторонами видаткової накладної, ТТН на замінений Товар. У п.2.10. Замовник зазначає, що, Гарантійний строк починає свій перебіг з дня підписання документів, визначних у п. 2.6. Договору. На ЛФМ встановлюється строк придатності. Відповідно до ДСТУ ISO 4618:2014 "Фарби та лаки. Терміни та визначення понять" строк придатності - час протягом якого лакофарбовий матеріал (2.50) залишається в придатному стані під час зберігання за нормальних умов в оригінальній герметичній тарі. Наведене, у свою чергу, міститься у ст. 677 ЦК України, де визначено, що строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання. Таким чином, єдино вірним видом гарантійного строку для фарби є строк придатності, що обчислюється з моменту виготовлення. Також у Додатку №2 зазначається саме «строк придатності». У разі заміни товару, його строк придатності обчислюється з дати виготовлення, а отже, Постачальник не може гарантувати якість товару протягом строку більше аніж визначено виробником. Просимо привести у відповідність до норм чинного законодавства п.2.6 та 2.10 проєкту договору:
2.6. Строк «термін» придатності на Товар, що замінений, починається з моменту виготовлення Товару відповідно до ТУ виробника.
2.10. Строк «термін» придатності починає свій перебіг з моменту виготовлення Товару відповідно до ТУ виробника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний,Учасник! Згідно з ст. 627 ЦКУ, відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. У відповідності до ч.1 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі», 1. Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: 1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю. Таким чином, у відповідності до чинного законодавства Замовник при здійсненні закупівлі зобов’язаний оприлюднити проект договору з умовами, які має право визначати самостійно. Замовник не вбачає необхідності у внесенні змін
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 01 березня 2024 10:24
Дата відповіді: 04 березня 2024 10:10
У п.3.6. зазначено, що У ціні Товару враховані всі витрати Продавця на виконання Договору, зокрема, витрати на сплату податків, мита, акцизів та інших обов’язкових платежів. Стаття 289 Митного кодексу України визначає, коли сплата митних платежів є обов'язковим. Наприклад, для потенційних учасників цієї закупівлі, що є вітчизняними виробниками лакофарбової продукції, не передбачено сплачувати митні платежі. Просимо внести наступні зміни у п.3.6 проєкту договору:
У ціні Товару враховані всі витрати Продавця на виконання Договору, зокрема, витрати на сплату податків, мита (при ввезенні продукції на митну територію України), акцизів та інших обов’язкових платежів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний, Учасник! ПДФО, військовий збір сплачує продавець, держмито – за домовленістю між покупцем і продавцем, покупець – збір до Пенсійного фонду. Хто за що платить при укладенні договору – це «внутрішня» домовленість сторін. Але здійснюються такі оплати все одно від вищевказаних платників, визначених законом. Проєкт договору підприємства містить загальноприйняті вимоги щодо оподаткування, під кожний вид товару шаблон договору не приводиться.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 01 березня 2024 10:25
Дата відповіді: 04 березня 2024 10:12
Пунктом 6.2.12. вказано, …..текст пункту, що Під оперативно-господарською санкцією Сторони розуміють право Покупця затримати оплату товару на суму податкового кредиту з ПДВ, що Покупець має отримати, за податковою накладною/за розрахунком коригування до податкової накладної, не зареєстрованою Постачальником у ЄРПН, до моменту надання Постачальником належно оформленої та зареєстрованої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної. Діючим податковим законодавством вимога, щодо обов’язкового надання податкової накладної Замовнику не передбачена. Відповідно Замовник може накласти санкцію на Постачальника за ненадання податкової накладної, що не є обов’язковою дією відповідно до Податкового кодексу. Постачальник реєструє податкову накладну в порядку і строки визначені законодавством. Після успішної реєстрації податкової, вона відображається в Єдиному реєстрі податкових накладних, звідки Замовник її може скачати та використовувати для подальших потреб. Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт договору шляхом виключення обов’язку надання податкової накладної та викласти у наступній редакції:
…..текст пункту…. Під оперативно-господарською санкцією Сторони розуміють право Покупця затримати оплату товару на суму податкового кредиту з ПДВ, що Покупець має отримати, за податковою накладною/за розрахунком коригування до податкової накладної, не зареєстрованою Постачальником у ЄРПН, до моменту реєстрації Постачальником належно оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний, Учасник! Проєкт договору підприємства містить загальноприйняті вимоги щодо вашого питання, під кожний вид товару шаблон договору не приводиться.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 01 березня 2024 10:25
Дата відповіді: 04 березня 2024 10:14
У п.7.3. вказано, що Постачальник зобов'язаний сплатити Покупцю штраф у розмірі 20 % вартості (ціни) поставки товару, якщо податкова накладна на таку поставку:
а) не складена і не направлена Покупцеві;
Згідно абз.6 п. 201.10 ст. 201 ПК України з метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем. Отже, ПК України не встановлює обов’язку постачальника надавати податкові накладні покупцеві. При цьому, ПК України прямо визначає і порядок отримання податкових накладних покупцем та визначає це обов’язком покупця (Замовника). Просимо внести наступні зміни до п.7.3:
Постачальник зобов'язаний сплатити Покупцю штраф у розмірі 20 % вартості (ціни) поставки товару, якщо податкова накладна на таку поставку:
а) не складена;
далі за текстом…..
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний, Учасник! У разі, якщо відповідно до чинного законодавства, та вимог нашого підприємства дійсно не потрібно надавати замовнику податкову накладну, то: Згідно з ст. 627 ЦКУ, відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. У відповідності до ч.1 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей.1. Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: 1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю. Таким чином, У відповідності до чинного законодавства Замовник при здійсненні закупівлі зобов’язаний оприлюднити проект договору з умовами, які має право визначати самостійно. Замовник не вбачає необхідності у внесенні змін
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 01 березня 2024 10:25
Дата відповіді: 04 березня 2024 10:15
У п.7.7. вказано, що До моменту доставки товару до адреси Покупця, а також до моменту підписання Акту приймання-передачі товару, відповідальність за кількість та цілісність, а також деформації та інші пошкодження Товару несе Постачальник. У п.7.8. вказано, що Після підписання Акту приймання-передачі товару відповідальність за товар покладається на Покупця. Документом за яким здійснюється приймання передача товару є видаткова накладна відповідно до пункту 5.4 договору. З метою уникнення можливих непорозумінь при тлумаченні пункту договору, прошу вказати у пунктах 7.7. та 7.8 видаткову накладну замість акту приймання передачі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний, Учасник! Згідно з ст. 627 ЦКУ, відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. У відповідності до ч.1 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» та особливостями , 1. Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом/особливостями, інформацію про закупівлю, а саме: 1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю. Таким чином, У відповідності до чинного законодавства Замовник при здійсненні закупівлі зобов’язаний оприлюднити проект договору з умовами, які має право визначати самостійно.Замовник не вбачає необхідності у внесенні змін
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 01 березня 2024 10:26
Дата відповіді: 04 березня 2024 10:17
У п.8.2. зазначено, що Сторона, що не може виконувати зобов`язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили (форс-мажору), повинна не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі та не пізніше, ніж протягом 10-ти робочих днів з моменту їх отримання, надати докази існування обставин непереборної сили. У разі виникнення реальних обставин непереборної сили, повідомити іншу сторону про виникнення форс-мажору протягом 5 робочих днів не є достатнім, оскільки в перші дні форс-мажору у співробітників може не бути доступу до робочого місця через роботу відповідних служб (ДСНС, Національної поліції України тощо). До того на території України триває повномасштабне вторгнення, дії та/або наслідки якого, можуть призвести до часткового або повного зупинення отримання кореспонденції поштою, або ж наявність об'єктивних причин може затримати/унеможливити відправку кореспонденції. Пропонуємо внести зміни до п.8.2 або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни:
Сторона, що не може виконувати зобов`язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили (форс-мажору), повинна не пізніше ніж протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі та не пізніше, ніж протягом 10-ти робочих днів з моменту їх отримання, надати докази існування обставин непереборної сили.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний, Учасник! У договорі визначені форс-мажорні обставини, та порядок сповіщення сторін про їх настання.Замовник не вбачає необхідності у внесенні змін
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 01 березня 2024 10:27
Дата відповіді: 04 березня 2024 10:18
Шановний Замовник!
В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова).
Недотримання Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова) будь-якою із Сторін має наслідок: нікчемність договору.
Просимо доповнити проєкт договору пунктом:
Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний, Учасник! У разі, якщо, для Вас, питання письмового підтвердження не розповсюдження мораторію, є важливим, підприємство, при підписанні договору, може направити відповідний лист, яким буде підтверджено не розповсюдження мораторію на КП «САНСЕРВІС» КМР. Додатково повідомляємо, що чинним законодавством не визначений обов’язок зазначення запропонованого пункту у договорі. Замовник не вбачає необхідності у внесенні змін
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 01 березня 2024 10:27
Дата відповіді: 04 березня 2024 10:19
Шановний Замовник!
Триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору.
Пропонуємо додати новий пункт договору або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни:
Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони:
- не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за договором;
- настали після укладання цього Договору;
- підтверджені відповідними доказами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний, Учасник! У разі, якщо, для Вас, питання письмового підтвердження не розповсюдження мораторію, є важливим, підприємство, при підписанні договору, може направити відповідний лист, яким буде підтверджено не розповсюдження мораторію на КП «САНСЕРВІС» КМР. Додатково повідомляємо, що чинним законодавством не визначений обов’язок зазначення запропонованого пункту у договорі. Замовник не вбачає необхідності у внесенні змін
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2024 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" |
22 047,60
UAH з ПДВ
|
22 047,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" #32318370 |
Переможець |
22 047,60
UAH з ПДВ
|
08 березня 2024 15:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 березня 2024 17:06
|
ДУ 1 від 18.03.2024 до Дог.64-Б від 18.03.2024 ВП Полісан.PDF | зміни до договору |
18 березня 2024 17:05
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2024 16:53
|
Договір 64-Б від 18.03.2024 ВП Полісан.PDF | укладений |
18 березня 2024 16:50
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Емаль алкідна ПФ-115, чорна, фасовка 2,8кг або «еквівалент», | 46 | штуки |
219,60
UAH з ПДВ
|
Емаль алкідна ПФ-115, коричнева, фасовка 2,8 кг або «еквівалент» | 53 | штуки |
224,40
UAH з ПДВ
|
Емаль декоративна акрилова, бронза,фасовка 0,1кг або «еквівалент» | 1 | штуки |
52,80
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли згоди п.6.3.10. Договору викласти в наступній редакції: «6.3.10. Зареєструвати належним чином складену, оформлену податкову накладну / розрахунок коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, в порядку та строки визначені ПК України.» 2.Сторони дійшли згоди п.7.3. Договору викласти в наступній редакції: «7.3. Постачальник зобов'язаний сплатити Покупцю штраф у розмірі 20 % вартості (ціни) поставки товару, якщо податкова накладна на таку поставку: а) не складена; б) складена неналежним чином; в) не зареєстрована в ЄРПН; г) подана з порушенням строку її реєстрації в ЄРПН, а саме після закінчення 180 (сто вісімдесят) календарних днів із дати складання.» 3. Сторони погодили доповнити Договір п.13.17. такого змісту: «13.17. Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.» |
Номер договору про закупівлю: | 64-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Емаль алкідна ПФ-115, чорна, фасовка 2,8кг або «еквівалент», | 46 | штука |
219,60
UAH з ПДВ
|
Емаль алкідна ПФ-115, коричнева, фасовка 2,8 кг або «еквівалент» | 53 | штука |
224,40
UAH з ПДВ
|
Емаль декоративна акрилова, бронза,фасовка 0,1кг або «еквівалент» | 1 | штука |
52,80
UAH з ПДВ
|