Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код CPV за ДК 021:2015 33160000-9: Устаткування для операційних блоків (НК 024:2023: 35191 Мікроскоп хірургічний загального призначення )
Очікувана вартість
6 990 000,00 UAH
UA-2024-02-26-006577-a ● 00a9b939bfea49b2a1ba474cc1eea560
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ ЮРІЯ СЕМЕНЮКА" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02000010 |
Місцезнаходження: | 33027, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Київська, 78г |
Контактна особа: |
Людмила Романчук +380362643715, +380362281692 skprokl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2024 13:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2024 18:00 |
Очікувана вартість: | 6 990 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Операційний нейрохірургічний мікроскоп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33007, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Київська 78Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
НК 024:2023: 35191 — Мікроскоп хірургічний загального призначення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2024 13:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2024 13:38 |
ТД (2).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Медико-технічні вимоги
Дата подання: 28 лютого 2024 14:45
Дата відповіді: 29 лютого 2024 17:08
Доброго дня! Шановний Замовник, п. 37 Додатку 3 медико-технічних вимог встановлено: Джерело денного світла, не менше 300Вт – відповідність. п. 38 встановлено: Джерело аварійного освітлення, не менше 300Вт - відповідність. Вважаємо, що дані вимоги є некоректними, адже характеристика вимірювання світла Лк (люкс), а не одиниця потужності (Вт). Прохання видалити дані пункти, шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учасник!
В п. 37 Додатку 3 медико-технічних вимог: Джерело денного світла, не менше 300Вт – відповідність, та в п. 38: Джерело аварійного освітлення, не менше 300Вт – відповідність – є коректними, оскільки в даних пунктах вказана потужність джерела світла, а не характеристика вимірювання світла / яскравості / освітленості, а саме Люкс, що вимірює рівень освіченості поверхні площею 1 м² при світловому потоці, який відповідає 1 Люмену.
Дані пункти п. 37, п. 38 є вкрай важливими для джерела світла. Вони характеризують джерело світла та дають розуміння про його потужність та споживану енергію.
Інформація про освітлення в Люксах вказана в п.24 Додатку 3 медико-технічних вимог.
В п. 37 Додатку 3 медико-технічних вимог: Джерело денного світла, не менше 300Вт – відповідність, та в п. 38: Джерело аварійного освітлення, не менше 300Вт – відповідність – є коректними, оскільки в даних пунктах вказана потужність джерела світла, а не характеристика вимірювання світла / яскравості / освітленості, а саме Люкс, що вимірює рівень освіченості поверхні площею 1 м² при світловому потоці, який відповідає 1 Люмену.
Дані пункти п. 37, п. 38 є вкрай важливими для джерела світла. Вони характеризують джерело світла та дають розуміння про його потужність та споживану енергію.
Інформація про освітлення в Люксах вказана в п.24 Додатку 3 медико-технічних вимог.
Питання
Дата подання: 01 березня 2024 15:56
Дата відповіді: 04 березня 2024 15:09
Доброго дня. На підставі якого діючого нормативно правово акту або Закоку України, ви вимагаете надати згідно додатку 3 ТД пункту 2 2. Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним Товару.
На підтвердження Учасник повинен надати оригінал листа від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження офіційно підтверджені та поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі, у зазначеній кількості та зазначених термінах постачання.
Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, а
також, згідно статті 22 та 23 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно яких Замовник зазначає
інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі
відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета
закупівлі), а також опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у
тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
також, згідно статті 22 та 23 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно яких Замовник зазначає
інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі
відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета
закупівлі), а також опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у
тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Технічні вимоги
Дата подання: 01 березня 2024 16:16
Дата відповіді: 04 березня 2024 11:19
Шавновний Замовнику! П. 14 Медико-технічних вимог (Додаток № 3 до тендерної документації) встановлено: Головка операційного мікроскопа складається з бінокулярного головного дзеркала з кутом нахилу не менше 200°, допоміжного дзеркала, що обертається, пульта управління – відповідність. Зазначимо, що дані параметри внутрішньої конструкції самого окуляра мікроскопа, ніяк не впливають на характеристики, але вони, навпаки, обмежують коло потенційних учасників. Виходячи з наведеного, просимо Вас виключити зазначений пункт шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації. Виключення даного пункту не вплине на призначення предмету закупівлі та не обмежить сферу його застосування. Навпаки, зазначені зміни наддадуть можливість розширити коло учасників процедури закупівлі та підвищать вільну конкуренцію серед учасників, що в свою чергу забезпечить максимально ефективне використання бюджетних коштів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, а також, згідно статті 22 та 23 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно яких Замовник зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), а також опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Технічні вимоги
Дата подання: 01 березня 2024 16:24
Дата відповіді: 04 березня 2024 11:19
Добрий день. В п. 32 Медико-технічних вимог (Додаток № 3 до тендерної документації) встановлено: На головному інтерфейсі домашньої сторінки повинні бути доступні функції: дисплей регулювання яскравості, дисплей регулювання фокусної відстані та дисплей регулювання яскравості джерела світла - відповідність. Зазначена вимога щодо наявності спеціального дисплею (а саме сенсорного під ОС), не впливає на роботу мікроскопа. Просимо виключити даний пункт з Додатку № 3 до тендерної документацї. Виключення даного пункту може розширити коло потенційних учасників без погіршення технічних характеристик предмету закупівлі.
Відповідно до вимог п. 34 Медико-технічних вимог (Додаток № 3 до тендерної документації): Можливість додатково вставити в порт USB клавіатуру або мишу для керування відео та функціями дисплею - відповідність. Зазначений параметр не є вагомим, та таким, що суттєво звужує коло потенційних учасників, так як відповідні функції виконуються джойстиками на самому мікроскопі. Просимо Вас відкоригувати даний пункт з урахуванням зазначеного зауваження шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, а також, згідно статті 22 та 23 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно яких Замовник зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), а також опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
зміни МТВ
Дата подання: 01 березня 2024 17:03
Дата відповіді: 04 березня 2024 15:08
Добрий день, Замовнику! Вимогою п. 44 Додатку № 3 до тендерної документації Медико-технічні вимоги, а саме: Вага не більше 215 кг - відповідність. Зазначений параметр обмежує максимальну вагу аксесуарів, які вішають на мікроскоп, та не є вагомим. Вважаємо, що цей параметр обмежує коло потенційних учасників. Звертаємось до Вас з проханням видалити зазначений пункт. Виключення даного пункту не вплине на призначення предмету закупівлі та не обмежить сферу його застосування. Навпаки, зазначені зміни розширять коло учасників та підвищать вільну конкуренцію, що в свою чергу забезпечить максимально ефективне використання бюджетних коштів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, а
також, згідно статті 22 та 23 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно яких Замовник зазначає
інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі
відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета
закупівлі), а також опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у
тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Вимогою п. 44 Додатку № 3 до
тендерної документації Медико-технічні вимоги, а саме: Вага не більше 215 кг - відповідність.
також, згідно статті 22 та 23 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно яких Замовник зазначає
інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі
відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета
закупівлі), а також опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у
тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Вимогою п. 44 Додатку № 3 до
тендерної документації Медико-технічні вимоги, а саме: Вага не більше 215 кг - відповідність.
Щодо деталізування вимог Додатку №3
Дата подання: 01 березня 2024 17:11
Дата відповіді: 04 березня 2024 15:07
Шавновний Замовнику! Відповідно до вимог Додатку № 3 до тендерної документації Медико-технічні вимоги, п. 25: Наявніть декількох фільтрів не менше : жовтий фільтр, зелений фільтр, маленька пляма - відповідність. Просимо деталізувати поняття «маленька пляма», адже зазначений параметр в даному формулюванні потребує уточнення. Шановний Замовник, просимо надати відповідь, або видалити незрозумілий параметр з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, а
також, згідно статті 22 та 23 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно яких Замовник зазначає
інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі
відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета
закупівлі), а також опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у
тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Відповідно до вимог Додатку № 3 до
тендерної документації Медико-технічні вимоги, п. 25: Наявніть декількох фільтрів не менше : жовтий
фільтр, зелений фільтр, маленька пляма - відповідність. Зелений світлофільтр - мікроскопи
найчастіше оснащені ахроматичними або планахроматичними об'єктивами, в яких сферична аберація
найкращим чином виправлена щодо зеленого кольору. Таким чином, зелений фільтр дає змогу
поліпшити якість зображення, що формується цими об'єктивами. Також варто відзначити й те, що
фазово-контрастні об'єктиви сконструйовані таким чином, щоб будувати знімки найкращої якості, з
найвищим контрастом у фазово-контрастному методі дослідження в зеленому кольорі. Жовтий
світлофільтр широко використовується для найкращого налаштування колірного балансу в
мікроскопах з галогеновими і ксеноновими лампами тим самим знижує колірну температуру.
Маленька пляма - за допомогою цього фільтру вдається компенсувати оптичні спотворення і
недоліки системи освітлення, і в результаті отримати найкращу можливу якість зображення. Від
потенційних учасників вимагається підтвердити наявний тип освітлення , який використовується для
загального дослідження .
також, згідно статті 22 та 23 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно яких Замовник зазначає
інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі
відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета
закупівлі), а також опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у
тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Відповідно до вимог Додатку № 3 до
тендерної документації Медико-технічні вимоги, п. 25: Наявніть декількох фільтрів не менше : жовтий
фільтр, зелений фільтр, маленька пляма - відповідність. Зелений світлофільтр - мікроскопи
найчастіше оснащені ахроматичними або планахроматичними об'єктивами, в яких сферична аберація
найкращим чином виправлена щодо зеленого кольору. Таким чином, зелений фільтр дає змогу
поліпшити якість зображення, що формується цими об'єктивами. Також варто відзначити й те, що
фазово-контрастні об'єктиви сконструйовані таким чином, щоб будувати знімки найкращої якості, з
найвищим контрастом у фазово-контрастному методі дослідження в зеленому кольорі. Жовтий
світлофільтр широко використовується для найкращого налаштування колірного балансу в
мікроскопах з галогеновими і ксеноновими лампами тим самим знижує колірну температуру.
Маленька пляма - за допомогою цього фільтру вдається компенсувати оптичні спотворення і
недоліки системи освітлення, і в результаті отримати найкращу можливу якість зображення. Від
потенційних учасників вимагається підтвердити наявний тип освітлення , який використовується для
загального дослідження .
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-26-006577-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Денисенко Маргарита Олегівна, Код ЄДРПОУ:3422113866
Дата подання: 01 березня 2024 15:58
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику! Доводимо до відома, що вимога, вказана в Додатку № 3 до тендерної документації, містить дискримінаційні вимоги, а саме:
Додаток 3 Загальні вимоги Пункт 2:
2. Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним Товару.
На підтвердження Учасник повинен надати оригінал листа від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження офіційно підтверджені та поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі, у зазначеній кількості та зазначених термінах постачання.
Таким чином, вимагаючи надання цього гарантійного листа від виробника, Замовник ставить в нерівне становище можливих Учасників торгів, порушуючи принцип добросовісної конкуренції, а також положення статті 20 Закону, де вказано, що пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Цією вимогою дискримінуються потенційні Учасники торгів (у тому числі наше підприємство). При чому таких організацій-посередників в ланцюгу постачання обладнання може бути декілька. Крім того є таки Учасники, у яких вже є в наявності весь обсяг даного товару, тому вони також не зможуть надати гарантійний лист від виробника.
Також згідно пункту 3 частини 2 статті 22 Закону Замовник торгів при визначенні технічних та якісних характеристик товару повинен керуватися існуючими міжнародними або національними стандартами.
Тому просимо Вас внести зміни до тендерної документації, усунувши цю дискримінаційну вимогу. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога вже не один раз зустрічається у тендерній документації Вашої лікарні та внесена для того, щоб лобіювати інтереси Замовника. Якщо Ви відмовитесь вносити відповідні зміни, то ми будемо вимушені подати скаргу до АМКУ а також повідомити МОЗ і процедура закупівлі буде призупинена.
Розгорнути
Згорнути
Додаток 3 Загальні вимоги Пункт 2:
2. Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним Товару.
На підтвердження Учасник повинен надати оригінал листа від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження офіційно підтверджені та поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі, у зазначеній кількості та зазначених термінах постачання.
Таким чином, вимагаючи надання цього гарантійного листа від виробника, Замовник ставить в нерівне становище можливих Учасників торгів, порушуючи принцип добросовісної конкуренції, а також положення статті 20 Закону, де вказано, що пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Цією вимогою дискримінуються потенційні Учасники торгів (у тому числі наше підприємство). При чому таких організацій-посередників в ланцюгу постачання обладнання може бути декілька. Крім того є таки Учасники, у яких вже є в наявності весь обсяг даного товару, тому вони також не зможуть надати гарантійний лист від виробника.
Також згідно пункту 3 частини 2 статті 22 Закону Замовник торгів при визначенні технічних та якісних характеристик товару повинен керуватися існуючими міжнародними або національними стандартами.
Тому просимо Вас внести зміни до тендерної документації, усунувши цю дискримінаційну вимогу. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога вже не один раз зустрічається у тендерній документації Вашої лікарні та внесена для того, щоб лобіювати інтереси Замовника. Якщо Ви відмовитесь вносити відповідні зміни, то ми будемо вимушені подати скаргу до АМКУ а також повідомити МОЗ і процедура закупівлі буде призупинена.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 березня 2024 11:18
Шановний Учаснику!
Розглянувши Вашу вимогу, щодо дискримінаційних вимог, повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, а також, згідно статті 22 вказаного Закону Замовник зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Додаток 3 «Медико-технічні вимоги» до тендерної документації не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, але в додатку вказане попередження: «У разі, якщо у Додатку 3 до Тендерної документації містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент".
Надання потенційним учасником оригіналу листа від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження офіційно підтверджені та поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі, у зазначеній кількості та зазначених термінах постачання.
Отримання/надання гарантійного листа є звичайною та поширеною практикою, зокрема, при закупівлі виробів медичного призначення, яка застосовується для уникнення постачання фальсифікованих, неякісних або підроблених (неоригінальних) виробів медичного призначення, чи постачання не в повному обсязі та з порушенням термінів.
Слід зазначити, що виробники виробів медичного призначення, як вітчизняні так і іноземні, зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому.
На нашу думку, вказані виробники чи їх офіційні представники (дистриб’ютори) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію та відповідають їх вимогам.
Наголошуємо, що вимога про надання вищезазначених гарантійних листів не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівлі жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість гарантовано, якісно та вчасно, поставляти вироби медичного призначення, що є предметом зазначеної закупівлі.
Таким чином, замовник не порушив жодної вимоги діючої законодавчої та нормативної бази, відповідно, відсутні жодні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Розглянувши Вашу вимогу, щодо дискримінаційних вимог, повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, а також, згідно статті 22 вказаного Закону Замовник зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Додаток 3 «Медико-технічні вимоги» до тендерної документації не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, але в додатку вказане попередження: «У разі, якщо у Додатку 3 до Тендерної документації містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент".
Надання потенційним учасником оригіналу листа від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження офіційно підтверджені та поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі, у зазначеній кількості та зазначених термінах постачання.
Отримання/надання гарантійного листа є звичайною та поширеною практикою, зокрема, при закупівлі виробів медичного призначення, яка застосовується для уникнення постачання фальсифікованих, неякісних або підроблених (неоригінальних) виробів медичного призначення, чи постачання не в повному обсязі та з порушенням термінів.
Слід зазначити, що виробники виробів медичного призначення, як вітчизняні так і іноземні, зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому.
На нашу думку, вказані виробники чи їх офіційні представники (дистриб’ютори) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію та відповідають їх вимогам.
Наголошуємо, що вимога про надання вищезазначених гарантійних листів не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівлі жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість гарантовано, якісно та вчасно, поставляти вироби медичного призначення, що є предметом зазначеної закупівлі.
Таким чином, замовник не порушив жодної вимоги діючої законодавчої та нормативної бази, відповідно, відсутні жодні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2024 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДФЛАЙ" |
6 984 000,00
UAH з ПДВ
|
6 984 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДФЛАЙ" #44828784 |
Переможець |
6 984 000,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2024 15:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2024 14:48
|
276.pdf | укладений |
13 березня 2024 14:46
|