Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
послуги з поточного ремонту по заміні віконних та дверних блоків гуртожитку Комунального закладу "Дніпровський базовий фаховий медичний коледж" Дніпропетровської обласної ради" за адресою: м.Дніпро, проспект Богдана Хмельницького,23а
Очікувана вартість
2 221 320,00 UAH
UA-2024-02-26-005448-a ● 0b763b0088624dbea12b2247d86f350f
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОВСЬКИЙ БАЗОВИЙ ФАХОВИЙ МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 02011158 |
Вебсайт: | http://dmu.dp.ua |
Місцезнаходження: | 49061, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ПРОСПЕКТ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 23 |
Контактна особа: |
Вікторія Лаготюк +380567496551, +380567496641 okzdmu@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2024 12:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 07 березня 2024 11:26 |
Початок аукціону: | 07 березня 2024 11:26 |
Очікувана вартість: | 2 221 320,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 106,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 45000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з поточного ремонту по заміні віконних та дверних блоків гуртожитку Комунального закладу "Дніпровський базовий фаховий медичний коледж" Дніпропетровської обласної ради" за адресою: м.Дніпро, проспект Богдана Хмельницького,23а
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49061, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр.Богдана Хмельницького.23а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2024 10:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2024 10:12 |
Додаток 2 (1).docx | |
02 березня 2024 10:12 |
Тендарна Документація - нова редакція.doc | |
02 березня 2024 10:12 |
зміни до тендерної документації.docx | |
01 березня 2024 14:24 |
Орієнтовні розміри конструкцій.pdf | |
28 лютого 2024 13:29 |
Додаток 3 Договір вікна.docx | |
26 лютого 2024 12:38 |
Поточний Тендарна Документація.doc | |
26 лютого 2024 12:38 |
Додаток 4 (п.47 для учасників та переможця).doc | |
26 лютого 2024 12:38 |
Додаток 1 Відомості про учасника.doc |
02 березня 2024 10:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
02 березня 2024 10:12 |
Додаток 2 (1).docx
|
||||||||||||
02 березня 2024 10:12 |
Тендарна Документація - нова редакція.doc
|
||||||||||||
02 березня 2024 10:12 |
зміни до тендерної документації.docx
|
||||||||||||
01 березня 2024 14:24 |
Орієнтовні розміри конструкцій.pdf
|
||||||||||||
28 лютого 2024 13:29 |
Додаток 3 Договір вікна.docx
|
||||||||||||
26 лютого 2024 12:38 |
Поточний Тендарна Документація.doc
|
||||||||||||
26 лютого 2024 12:38 |
Додаток 4 (п.47 для учасників та переможця).doc
|
||||||||||||
26 лютого 2024 12:38 |
Додаток 1 Відомості про учасника.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні параметри
Дата подання: 26 лютого 2024 17:05
Дата відповіді: 28 лютого 2024 13:30
Шановний замовник, додайте схему і характеристики профільної системи для прорахунку.
Відповідь: Дякуємо за запитання. Зміни внесені до тендерної документації
розміри конструкцій
Дата подання: 29 лютого 2024 17:00
Дата відповіді: 01 березня 2024 14:30
Доброго дня, шановний Замовнику! Будь ласка, вкажіть орієнтовні розміри або кількість конструкцій.
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за запитання. Зміни внесені до документації
Уточнення
Дата подання: 01 березня 2024 09:22
Дата відповіді: 01 березня 2024 12:37
Шановний замовник, укажіть який опір теплопередачі виробу брати до уваги? Дякуємо за відповідь.
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за запитання. Опір теплопередачі для заявлених в технічному завданні склопакетів складає: віконні блоки - 0,94 кв.м. К/Вт, дверні блоки 0,443 кв.м. К/Вт (або еквівалент)
забезпечення
Дата подання: 01 березня 2024 12:55
Дата відповіді: 01 березня 2024 13:40
Шановний Замовнику, надайте Ваші реквізити для оформлення гарантії.
Відповідь: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОВСЬКИЙ БАЗОВИЙ ФАХОВИЙ МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ.
Юридична адреса: 49061, м.Дніпро, проспект Богдана Хмельницького,23. Код ЄДРПОУ 02011158
Юридична адреса: 49061, м.Дніпро, проспект Богдана Хмельницького,23. Код ЄДРПОУ 02011158
Опір теплопередачі
Дата подання: 01 березня 2024 14:04
Дата відповіді: 01 березня 2024 14:21
Шановний Замовнику, чим обгрунтована вимога "Опір теплопередачі для заявлених в технічному завданні склопакетів складає: віконні блоки - 0,94 кв.м. К/Вт"? Згідно ДБН В.2.6-31:2021 для першої температурної зони достатньо 0,9 м2 ·К/Вт
Відповідь: Дякуємо за запитання. В тендерній документації прописаний вид та марка профілю. Це складова частина характеристики профілю. Ви, як учасник, маєте право право запропонувати інший варіант, але він повинен відповідати поняттю "еквівалент".
Опір теплопередачі
Дата подання: 01 березня 2024 14:39
Дата відповіді: 02 березня 2024 10:09
Шановний Замовнику, дякуємо за відповідь, але опір теплопередачі не має жодного відношення до марки профілю. Чим вищий опір Ви вимагаєте тим більше здорожчуєте вартість склопакету і конструкції вцілому. Тому цікавимось чим Ви це обгрунтовуєте, адже згідно ДБН В.2.6-31:2021 для вікон достатньо показника 0,9 м2*К/Вт?
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за запитання. Зміни внесені до документації про закупівлю.
невідповідність
Дата подання: 01 березня 2024 23:46
Дата відповіді: 02 березня 2024 10:10
Шановний Замовнику. Тендерною документацією вимагається Гарантійний лист про строк дії тендерної пропозиції згідно вимог цієї Тендерної документації - 120 днів та погодження/не погодження щодо продовження строку дії тендерної пропозиції за вимогою Замовника. 120 днів від чого Учаснику треба рахувати? Внесіть зміни в тендерну документацію щодо коректного формулювання вказаної вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за запитання. Зміни внесені до тендерної документації
Підстави для відмови в участі
Дата подання: 02 березня 2024 22:56
Дата відповіді: 03 березня 2024 23:32
Шановний Замовнику. У тендерній документації зазначено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: 11) учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення нею публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”. Ця норма в законодавстві змінена згідно з Постановою КМ № 952 від 01.09.2023. Приведіть документацію у відповідність до діючого законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. В наданій тендерній документації в розділі ІV «Розгляд та оцінка тендерної пропозиції» пункт 3 «Відхилення тендерних пропозицій» п.11 прописаний відповідно до змін, які внесені Постановою КМ № 952 від 01.09.2023 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-02-26-005448-a.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "Будівельна група "Будрегіон"", Код ЄДРПОУ:40097158
Скарга
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2024-02-26-005448-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Будівельна група "Будрегіон"", Код ЄДРПОУ:40097158
Дата подання: 18 березня 2024 18:14
Дата подання: 18 березня 2024 18:14
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 березня 2024 15:55
рішення від 20.03.2024 № 5035.pdf
Дата публікації: 20 березня 2024 15:55
інформація про резолютивну частину рішення від 27.03.2024 № 5563.pdf
Дата публікації: 28 березня 2024 12:58
рішення від 27.03.2024 № 5563.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2024 12:26
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 березня 2024 12:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Будівельна група "Будрегіон"" |
1 525 300,00
UAH з ПДВ
|
1 525 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОМ ПЛЮС" |
1 999 000,00
UAH з ПДВ
|
1 987 890,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТУТУБІКО" |
2 157 493,87
UAH з ПДВ
|
1 998 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21" |
2 071 500,00
UAH з ПДВ
|
2 071 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Будівельна група "Будрегіон"" #40097158 |
Відхилено |
1 525 300,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2024 14:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 березня 2024 11:30
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОМ ПЛЮС" #38157081 |
Очікує рішення |
1 987 890,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2024 14:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 березня 2024 10:07
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2024 11:09 |
Кінець періоду оскарження: | 14 квітня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 14 квітня 2024 00:03 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Документи:
03 квітня 2024 11:09
|
Електронний підпис |
03 квітня 2024 11:08
|
протокол 8.pdf |