Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Берегометська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04416996 |
Місцезнаходження: | 59233, Україна , Чернівецька обл., Берегомет, Центральна, 20 |
Контактна особа: |
Боднарюк Сергій Михайлович 380373036132 lawer.beregomet@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2024 11:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 05 березня 2024 13:38 |
Початок аукціону: | 05 березня 2024 13:38 |
Очікувана вартість: | 2 006 520,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 032,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2024 11:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2024 11:30 |
ТД дрова 2.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-11-000046 ● 443e4d6e6407480abc3e286344a8c550
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2024 16:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.06.2024 № 36-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 11 червня 2024 року № 36-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2024-02-26-003688-a від 26.02.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-18 15:52:42
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Дров'яна деревина для опалювального сезону» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-26-003688-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надайте посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надайте інформацію та відповідні документи стосовно прийняття рішення про затвердження річного плану (змін до нього) щодо даної закупівлі.
4. Чому проект договору (Додаток 3 до тендерної документації) не містить порядку змін його умов, що не відповідає пункту 8 частини другої статті 22 Закону?
5. Відповідно до пункту 2 Таблиці 3 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження повноважень службової (посадової) особи або представника учасника процедури закупівлі, які будуть підписувати тендерну пропозицію та/або договір, укладений за результатами торгів учасники повинні надати протокол засновників/рішення власника (або виписка з протоколу/рішення) та наказ про призначення; для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність.
Учасник Філія «Берегометське лісомисливське господарство» ДП «Ліси України» (код ЄДРПОУ 44923971) (далі – Філія) у складі пропозиції надав Довіреність від 26.12.2023 ДП «Ліси України» (код ЄДРПОУ 44768034) щодо повноважень директора Філії.
Яким чином учасник закупівлі Філія «Берегометське лісомисливське господарство» ДП «Ліси України» виконав вимоги пункту 2 Таблиці 3 Додатку 2 до тендерної документації в частині надання документів, що підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність?
6. Учасник Філія «Берегометське лісомисливське господарство» ДП «Ліси України» у складі пропозиції надав Переклад сертифікату SGSCH-FM/COC 010027 з англійської на українську мову (файл «сертифікат SGS.pdf.p7s»).
Згідно з пунктом 7 розділу І тендерної документації документи або їх копії (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
З яких причин Вами не відхилено пропозицію учасника Філія «Берегометське лісомисливське господарство» ДП «Ліси України», якщо на вимогу Додатку 1 до тендерної документації про надання сертифікату на систему відповідності SGS, учасник не надав такого документу, а надав лише Переклад сертифікату SGSCH-FM/COC 010027 з англійської на українську мову?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-21 15:14:04
Щодо надання пояснень
У відповідь на звернення повідомляємо:
1. Закупівля проводилась для забезпечення Берегометської селищної ради дровами для опалення. Обґрунтування обсягів закупівлі Товару: загальний обсяг закупівлі дров для опалення сформований, виходячи з наявної потреби.
Обґрунтування обсягів закупівлі Товару: загальний обсяг закупівлі дров для опалення
сформований, виходячи з наявної потреби.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі, передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2024 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на Товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснення Мінекономіки «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі» від 20.08.2019 р. № 3301-04/34980-06 та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а також інфолиста Мінекономіки «Щодо передумов здійснення закупівель розпорядниками бюджетних коштів» від 10.09.2020 р. № 3304-04/55366-06, здійснювався замовником шляхом моніторингу середньо ринкових цін на деревину (Дрова) актуальних на момент моніторингу. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель “ProZorro” щодо аналогічних закупівель. 2. https://beregomet-gromada.gov.ua/news/1718886994/ 3. ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) № 19/1 УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ від 26.02.2024р. 4. Відповідно до Тендерної документації Істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів. Відкоригувати договір з метою включення до нього переліку підстав для зміни істотних умов після підписання договору є неможливим.
Отже, замовник в обов’язковому порядку зазначає повний перелік підстав для зміни істотних умов договору у проекті договору про закупівлю під час формування тендерної документації, що нами і було здійснено. Внесення змін відбувається у відповідності до чинного законодавства. 5. Учасником було надано: наказ ДП «Ліси України», яким продовжено термін дії трудового договору з Приказкою Романом Васильовичем до 01.04.2024р., підписантом якого є Юрій БОЛОХОВЕЦЬКИЙ та Довіреність, якою ДП «Ліси України» уповноважено Приказку Романа Васильовича здійснювати дії пов’язані з діяльністю Філія "Берегометське лісомисливське господарство" ДП "Ліси України", підписантом якого є Ігор ЛИЦУР. Підписанти зазначених документів являються посадовими особами ДП «Ліси України» та не є особами Учасника. Враховуючи це, документи , що підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписаи Довіреність та наказ ДП «Ліси України» підписані фактично не посадовими (службовими) особами саме учасника.
Також враховуючи те, що Філія "Берегометське лісомисливське господарство" ДП "Ліси України" дало згоду на збір та обробку персональних даних, та інформація про свою діяльність в розумінні положень Закону України «Про публічні закупівлі» є публічною. Замовник скористався своїм правом і звернувся до відкрити джерел інформації. Нами взято до уваги офіційний сайт ДП «Ліси України» https://e-forest.gov.ua/leaders/ та для використання з метою виконання умов по даній закупівлі .
Замовником взято до уваги дану інформацію, що повністю відповідає вимогам встановленим \ до тендерної документації прийнято рішення вважати надані документи достатніми для підтвердження повноважень посадових осіб Філія "Берегометське лісомисливське господарство" ДП "Ліси України".
6. Після виявлення відсутності оригіналу/копії сертифікату на систему відповідності SGS нами було використано наше право як Замовника, щодо збирання інформації та витребувано відповідний документ. Дана вимога не впливає на зміст тендерної пропозиції, на технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі. У випадку відсутності оригіналу/копії сертифікату на систему відповідності SGS в Учасника ми здійснили б відповідні дії у відповідності до чинного законодавства. В подальшому зобов’язуємось більш ретельно вивчати пропозиції Учасників.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником здійснено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи. Відповідне підтвердження додається.
2024-07-01 10:15:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 липня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника Філії «Берегометське лісомисливське господарство» ДП «Ліси України» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178.)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2024 14:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕЛЬМАС ТЕТЯНА ВЯЧЕСЛАВІВНА |
1 870 170,00
UAH з ПДВ
|
1 787 180,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Філія "Берегометське лісомисливське господарство" ДП "Ліси України" |
2 006 520,00
UAH з ПДВ
|
1 787 580,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕЛЬМАС ТЕТЯНА ВЯЧЕСЛАВІВНА #2971304607 |
Відхилено |
1 787 180,00
UAH з ПДВ
|
07 березня 2024 11:44
|
Філія "Берегометське лісомисливське господарство" ДП "Ліси України" #44923971 |
Переможець |
1 787 580,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2024 14:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 липня 2024 19:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 липня 2024 19:04
|
ДУ№1.pdf | зміни до договору |
03 липня 2024 19:01
|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2024 12:05
|
Договір 203.pdf | укладений |
21 березня 2024 12:02
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Дров'яна деревина промислового використання (ялина,ялиця,сосна,кедр,вільха,осика,липа,топола,верба) | 90 | метри кубічні |
1 662,00
UAH з ПДВ
|
Дров'яна деревина промислового використання (бук,граб,береза,дуб,клен,явір,ясен,модрина) | 875 | метри кубічні |
1 872,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 203 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Дров'яна деревина промислового використання (ялина,ялиця,сосна,кедр,вільха,осика,липа,топола,верба) | 89.685 | метри кубічні |
1 662,00
UAH з ПДВ
|
Дров'яна деревина промислового використання (бук,граб,береза,дуб,клен,явір,ясен,модрина) | 866.891 | метри кубічні |
1 872,00
UAH з ПДВ
|