Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Металопластикові конструкції
Очікувана вартість
242 000,00 UAH
UA-2024-02-26-002870-a ● c2f270f12ae042cfb80127df04d6092d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Миколаївській області |
Код ЄДРПОУ: | 38524996 |
Вебсайт: | http://mk.dsns.gov.ua |
Місцезнаходження: | 54003, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, вулиця 2 Екіпажна, будинок 1 |
Контактна особа: |
Юрій Гершун +380512490612 hershun22@gmail.com |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2024 11:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 05 березня 2024 12:09 |
Початок аукціону: | 05 березня 2024 12:09 |
Очікувана вартість: | 242 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 420,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
41 одиниця
Металопластикові конструкції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54000, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Наваринська, 13-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 квітня 2024
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 лютого 2024 10:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 лютого 2024 10:37 |
ТД металопласт.docx | |
28 лютого 2024 10:37 |
Зміни до документації 27.02.2024.docx |
28 лютого 2024 10:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 лютого 2024 10:37 |
ТД металопласт.docx
|
|||
28 лютого 2024 10:37 |
Зміни до документації 27.02.2024.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ДСТУ Б В.2.7-107:2008.
Дата подання: 26 лютого 2024 12:30
Дата відповіді: 27 лютого 2024 09:55
Добрий день. В ДОДАТОК 2 до тендерної документації в п.7, ви вимагаєте, що Склопакети мають відповідати нормам ДСТУ Б В.2.7-107:2008. Цей ДСТУ не є чиним.
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за запитання.
До тендерної документації будуть внесені зміни.
Дякуємо за запитання.
До тендерної документації будуть внесені зміни.
Уточнення
Дата подання: 26 лютого 2024 13:40
Дата відповіді: 27 лютого 2024 09:55
Шановний замовник.
В технічному специфікації вказано білий склопакет 24 мм, укажіть формулу склопакета і скло в ньому з покритям, якщо так з одного боку чи ні?
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за запитання.
До тендерної документації будуть внесені зміни.
Дякуємо за запитання.
До тендерної документації будуть внесені зміни.
Уточнення
Дата подання: 28 лютого 2024 14:19
Дата відповіді: 29 лютого 2024 21:34
Шановний замовник, в тендерної документації від учасників вимагається обстежити об’єкт, на якому мають надаватися послуги, виконати необхідні огляди та подати в складі пропозиції довідку або акт про огляд об’єкту, за підписом представника. Антимонопольний комітет неоднарозово визнавав цю вимогу дискрімінаційною, тому вимагаємо її відмінити.
Також в документації , що необхіне посилення конструкцій профтрубою, вкажіть тип труби, параметри, спосіб кріплення .Схему в цілому даних перегородок.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, відповідальність за якість та надійність монтажу конструкцій покладається на постачальника. Пунктом 7 додатку 2 тенднерної документації передбачено, що в комплектацію мають входити необхідні кріпильні та армуючі елементи для забезпечення надійного з’єднання конструкцій між собою а також до підлоги стін та стелі в приміщенні. Також визначено, що кількість, тип, матеріал кріпильних та армуючих елементів визначаються постачальником та погоджуються з замовником. Саме зважаючи на вищевикладене до документації додано положення щодо огляду об'єкту - для визначення необхідного матеріалу, типу та кількості матеріалу для якісного монтажу, що в свою чергу дозволить повноцінно підготувати технічну та цінову складові тендерної пропозиції потенційного учасника. Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки замовник не обмежує учасників в доступі до об'єкту - в документації вказано контактну особу з технічних питань, з якою можна погодити дату та час огляду.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-26-002870-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ГОЛУБОВА ОЛЬГА АНДРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:2344002161
Дата подання: 11 березня 2024 09:17
Незаконність обрання переможця
Протоколом № 19 від 10.03.2024р ТОВ "ІТЦ Миколаївбуд" було обрано переможцем, вважаємо дане рішення незаконним та таким, що підлягає скасуванню з огляду на наступне. В додатку 2 в п.11 вказано, що "Якість поставленого товару повинна підтверджуватися діючим сертифікатом відповідності або сертифікатом якості Виробника, або іншими документами у відповідності до чинного законодавства України. Для підтвердження якості необхідно надати в складі тендерної пропозиції наступні документи: сертифікат на профіль, сендвич-панель, монтажну піну, дверну фурнітуру, протокол випробування профіля." ТОВ "ІТЦ Миколаївбуд" було надано сертифікат на профіль, протокол випробування профілю, сертифікати на сендвич-панель та монтажну піну. Щодо фурнітури було на дано файл Сертифікат Аксор, цей сертифікат підтверджує відповідність пристроїв поворотно-відкидних, поворотних і відкидних для віконних та балконних блоків, тобто не відповідає технічному завданню, де вимагалось надання сертифікату на дверну фурнітуру. Замовником ця помилка була знайдена і було надано 24 години на надання цих сертифікатів. Але Згідно з п. 40 Особливостей, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Інформація про надання сертифікату на Дверну фурнітуру відноситься до Технічних і якісних характеристик і логічно розміщена в додатку №2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ отже надання 24 годин на виправлення невідповідностей суперечить законодавству. Отже вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ТОВ "ІТЦ "МИКОЛАЇВБУД" і перейти до перегляду пропозиції ФОП голубова О.А., яка є наступною. В противному випадку ми будемо вимушені звернутись до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 березня 2024 08:03
Відповідно до положень абзацу другого пункту 43 Особливостей Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Протоколом уповноваженої особи № 19 від 10.03.2024 визначено, що усунення невідповідності у вигляді завантаження документів щодо підтвердження якості дверної фурнітури не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Зважаючи на вищевикладене, підтверджуємо, що рішення замовника щодо вимоги про усунення невідповідностей є аргументованим та законним.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2024 12:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІТЦ "МИКОЛАЇВБУД" |
218 600,00
UAH з ПДВ
|
214 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ГОЛУБОВА ОЛЬГА АНДРІЇВНА" |
240 000,00
UAH з ПДВ
|
215 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІТЦ "МИКОЛАЇВБУД" #41703152 |
Переможець |
214 500,00
UAH з ПДВ
|
10 березня 2024 07:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 березня 2024 11:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2024 09:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 квітня 2024 10:30
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
16 квітня 2024 10:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 березня 2024 08:33
|
ДУ 1 до дог №68 від 18.03.24.pdf | зміни до договору |
29 березня 2024 08:30
|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2024 11:05
|
дог68.pdf | укладений |
20 березня 2024 11:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі та відповідне зменшення загальної суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |