Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015:15510000-6 Молоко та вершки - Молоко коров'яче, ультрапастеризоване, 2,5%, 1кг
Очікувана вартість
157 500,00 UAH
UA-2024-02-26-001083-a ● 93a1b817200441c5bd78cc08cd63ff3d
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
26 лютого 2024
Інформація про замовників
Найменування: | Черешський психоневрологічний будинок-інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03190001 |
Місцезнаходження: | 59031, Україна , Чернівецька обл., с. Череш, вул. Банилівська,5 |
Контактна особа: |
Holubiak Iryna +380955515999 budintern@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Молоко – Консистенція -однорідна рідина без осаду, пластівців білка та грудочок жиру. Смак та запах - чисті, без сторонніх, не притаманних свіжому молоку присмаків та запахів з легким присмаком пастеризації. Колір білий, рівномірний за всією масою. Масова частка жиру від 2,50% до 4,55% ДСТУ 2661:2010. Молоко коров’яче питне Пакування пакет або тетрапак. Пакування здійснюють способом, який гарантує зберігання продукту відповідно стандарту. Без ГМО. Маркування Державною мовою згідно з вимогою Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів».
1. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством (ГОСТ, ДСТУ або ТУ), в тому числі Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», державними, галузевими стандартами та іншими нормативними документами.
1.2. При поставці товару копії супровідних документів, що підтверджують якість та безпечність товару надаються на кожну партію товару (посвідчення (сертифікат, тощо) якості, або декларація виробника, де вказується дата виготовлення, умови та термін зберігання, або висновки Державної санітарно-епідеміологічної служби, інші документи, що передбачені чинним законодавством України).
1.3. Товар не повинен містити генетично модифіковані організми (ГМО), що обов’язково відображається на етикетці маркуванням «без ГМО».
1.4. В заклад забороняється завозити недоброякісний товар або товар з терміном придатності, що минув. На недоброякісний товар складається акт і він повертається.
1.5. Строк придатності до споживання товару повинен складати не менше, ніж 90 % до загального терміну придатності до споживання.
1.6. Замовник у будь-який момент на протязі усього терміну постачання товару може провести лабораторні дослідження товару у державній акредитованій лабораторії на відповідність якості та безпеки товару за рахунок Постачальника.
2. Доставка і розвантаження товару здійснюється транспортом, силами Учасника по заявці Замовника.
2.1. Поставка (передача) товару здійснюється дрібними партіями, транспортом учасника-переможця (спеціалізованим транспортом учасника-переможця з дотриманням санітарно-гігієнічних умов зберігання та перевезення товару, температурного режиму тощо), один раз на тиждень в період з 09.00 – 12.00 часу, згідно наданих заявок замовником, які можуть бути подані електронною поштою, факсом або телефоном.
2.2. Транспортування товару у заклад здійснюється автотранспортом учасника відповідно до Правил перевезення вантажів автомобільним транспортом в Україні. Постачання продукції повинно здійснюватися спеціальним автотранспортом із маркуванням «Продукти». Кузови машин всередині мають бути покриті цинковим залізом, листовим алюмінієм або іншим матеріалом, дозволеним Міністерством Охорони здоров’я України для контактування з продуктами харчування.
2.3. Товар повинен бути поставлений Постачальником до складу Замовника відповідно до вимог діючого законодавства України щодо перевезення швидкопсувних вантажів відповідно до вимог Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 14.10.1997 р. за №363 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 20.02.1998 р.
2.4. Товар повинен мати відповідне пакування, яке забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування.
2.5. Приймання товару по якості і кількості здійснюється уповноваженими представниками обох Сторін.
2.6. У разі виявлення неякісного товару або такого, що не відповідає умовам договору, Учасник зобов’язаний замінити неякісний товар протягом однієї доби з моменту виявлення неякісного товару, без будь-якої додаткової оплати з боку Замовника.
2.7. Водій та особи, які супроводжують продукти в дорозі і виконують вантажні – розвантажувальні роботи, повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (надати гарантійний лиcт).
3. Замовник залишає за собою право у буд-який час відбирати зразки поставленої продукції для проведення досліджень на відповідність наданим документам щодо якості та безпеки в спеціальних акредитованих на це лабораторіях. Вартість проведення досліджень сплачує учасник (постачальник). У разі встановлення невідповідності товару заданим параметрам замовник залишає за собою право повернення товару учаснику (постачальнику) та в подальшому – розірвання існуючого договору на постачання (надати гарантійний лиcт).
4. Оплата здійснюється відповідно до вимог діючого законодавства в Україні, таким чином Замовник після отримання товару, відповідно до умов взятого бюджетного зобов'язання приймає рішення про його оплату та надає доручення на здійснення платежу, органу Казначейства України, якщо інше не передбачено бюджетним законодавством, визначеним п. 5 ч. 1 ст. 49 Бюджетного Кодексу України.
5.1. На підставі викладеного здійснення передплати непередбачено.
5.2.Обсяги закупівлі товару можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків Покупця.
Примітка***
Всі витрати (податки, збори, транспортні на страхування та інші), що несе Учасник у зв’язку з поставкою, включаються до ціни пропозиції.
Учасник забезпечує поставку товару за адресою Замовника. Вартість товару включає всі витрати Учасника, пов’язані з його доставкою за адресою Замовника. Затрати на транспортування до місця поставки, навантаження, розвантаження та страхування товару несе Учасник.
Дозволяється постачання еквіваленту товару, технічні характеристики якого повинні бути не гіршими ніж викладені вище в таблиці.
Ми гарантуємо здійснення поставки товару у встановлені строки та за визначеною кількістю протягом всього терміну дії договору
Примітка: У разі якщо учасник пропонує інший товар (аналог, або еквівалент) ніж передбачений цією документацією, учасник повинен надати у складі пропозиції порівняльну таблицю, яка підтверджує еквівалентність товару.
Невиконання вимог цього додатку тендерної документації у пропозиції Учасника призводить до її відхилення.
Розгорнути
Згорнути
1. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством (ГОСТ, ДСТУ або ТУ), в тому числі Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», державними, галузевими стандартами та іншими нормативними документами.
1.2. При поставці товару копії супровідних документів, що підтверджують якість та безпечність товару надаються на кожну партію товару (посвідчення (сертифікат, тощо) якості, або декларація виробника, де вказується дата виготовлення, умови та термін зберігання, або висновки Державної санітарно-епідеміологічної служби, інші документи, що передбачені чинним законодавством України).
1.3. Товар не повинен містити генетично модифіковані організми (ГМО), що обов’язково відображається на етикетці маркуванням «без ГМО».
1.4. В заклад забороняється завозити недоброякісний товар або товар з терміном придатності, що минув. На недоброякісний товар складається акт і він повертається.
1.5. Строк придатності до споживання товару повинен складати не менше, ніж 90 % до загального терміну придатності до споживання.
1.6. Замовник у будь-який момент на протязі усього терміну постачання товару може провести лабораторні дослідження товару у державній акредитованій лабораторії на відповідність якості та безпеки товару за рахунок Постачальника.
2. Доставка і розвантаження товару здійснюється транспортом, силами Учасника по заявці Замовника.
2.1. Поставка (передача) товару здійснюється дрібними партіями, транспортом учасника-переможця (спеціалізованим транспортом учасника-переможця з дотриманням санітарно-гігієнічних умов зберігання та перевезення товару, температурного режиму тощо), один раз на тиждень в період з 09.00 – 12.00 часу, згідно наданих заявок замовником, які можуть бути подані електронною поштою, факсом або телефоном.
2.2. Транспортування товару у заклад здійснюється автотранспортом учасника відповідно до Правил перевезення вантажів автомобільним транспортом в Україні. Постачання продукції повинно здійснюватися спеціальним автотранспортом із маркуванням «Продукти». Кузови машин всередині мають бути покриті цинковим залізом, листовим алюмінієм або іншим матеріалом, дозволеним Міністерством Охорони здоров’я України для контактування з продуктами харчування.
2.3. Товар повинен бути поставлений Постачальником до складу Замовника відповідно до вимог діючого законодавства України щодо перевезення швидкопсувних вантажів відповідно до вимог Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 14.10.1997 р. за №363 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 20.02.1998 р.
2.4. Товар повинен мати відповідне пакування, яке забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування.
2.5. Приймання товару по якості і кількості здійснюється уповноваженими представниками обох Сторін.
2.6. У разі виявлення неякісного товару або такого, що не відповідає умовам договору, Учасник зобов’язаний замінити неякісний товар протягом однієї доби з моменту виявлення неякісного товару, без будь-якої додаткової оплати з боку Замовника.
2.7. Водій та особи, які супроводжують продукти в дорозі і виконують вантажні – розвантажувальні роботи, повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (надати гарантійний лиcт).
3. Замовник залишає за собою право у буд-який час відбирати зразки поставленої продукції для проведення досліджень на відповідність наданим документам щодо якості та безпеки в спеціальних акредитованих на це лабораторіях. Вартість проведення досліджень сплачує учасник (постачальник). У разі встановлення невідповідності товару заданим параметрам замовник залишає за собою право повернення товару учаснику (постачальнику) та в подальшому – розірвання існуючого договору на постачання (надати гарантійний лиcт).
4. Оплата здійснюється відповідно до вимог діючого законодавства в Україні, таким чином Замовник після отримання товару, відповідно до умов взятого бюджетного зобов'язання приймає рішення про його оплату та надає доручення на здійснення платежу, органу Казначейства України, якщо інше не передбачено бюджетним законодавством, визначеним п. 5 ч. 1 ст. 49 Бюджетного Кодексу України.
5.1. На підставі викладеного здійснення передплати непередбачено.
5.2.Обсяги закупівлі товару можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків Покупця.
Примітка***
Всі витрати (податки, збори, транспортні на страхування та інші), що несе Учасник у зв’язку з поставкою, включаються до ціни пропозиції.
Учасник забезпечує поставку товару за адресою Замовника. Вартість товару включає всі витрати Учасника, пов’язані з його доставкою за адресою Замовника. Затрати на транспортування до місця поставки, навантаження, розвантаження та страхування товару несе Учасник.
Дозволяється постачання еквіваленту товару, технічні характеристики якого повинні бути не гіршими ніж викладені вище в таблиці.
Ми гарантуємо здійснення поставки товару у встановлені строки та за визначеною кількістю протягом всього терміну дії договору
Примітка: У разі якщо учасник пропонує інший товар (аналог, або еквівалент) ніж передбачений цією документацією, учасник повинен надати у складі пропозиції порівняльну таблицю, яка підтверджує еквівалентність товару.
Невиконання вимог цього додатку тендерної документації у пропозиції Учасника призводить до її відхилення.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4700 кілограм
Молоко коров'яче, ультрапастеризоване, 2,5%, 1кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
59031, Україна, Чернівецька область, c.Череш, вул, Банилівська,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Тендерна документація
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Масова частка жиру | 2.5 | |
Вид |
Можливі значення:
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 лютого 2024 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Мокрієнко Віталій Андрійович |
124 550,00
UAH з ПДВ
|
124 550,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "ОПТІТРЕЙД" |
154 254,00
UAH з ПДВ
|
154 254,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "Спарта 2015" |
155 664,00
UAH з ПДВ
|
155 664,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "Вектор-трейд-захід" |
157 500,00
UAH з ПДВ
|
157 500,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Мокрієнко Віталій Андрійович #2849206596 |
Переможець |
124 550,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2024 20:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 березня 2024 13:56
|
додаткова угода до дог. 18.pdf | зміни до договору |
11 березня 2024 13:55
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2024 16:36
|
договір 18 молоко.pdf | укладений |
05 березня 2024 15:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | нова редакція преамбули |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |