Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Хлібопродукти
Очікувана вартість
524 868,00 UAH
UA-2024-02-23-011829-a ● 5e01506cd6a24437ab4826289611ecf3
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Одеський геріатричний будинок - інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03189096 |
Місцезнаходження: | 67582, Україна , Одеська обл., Ілічанка, вул. Шкільна, 25-Б |
Контактна особа: |
Кіріндас Тетяна Петрівна 380949457621 ogdi_2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2024 17:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 05 березня 2024 14:13 |
Початок аукціону: | 05 березня 2024 14:13 |
Очікувана вартість: | 524 868,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 624,34 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8200 кілограм
хліб пшеничний з борошна вищого гатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
8200 кілограм
хліб з борошна житнього обдирного
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
106 штука
куліч пасхальний з пшеничного борошна в/г (0,3 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
106 штука
калач різдвяний з пшеничного борошна в/г (0,3 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | на підставі накладної (видаткової накладної) | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 лютого 2024 15:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 лютого 2024 15:19 |
Додаток 4 до ТД у новій редакції Проект Договору.doc | |
29 лютого 2024 15:19 |
Тендерна документація хлеб нова редакція.doc | |
29 лютого 2024 15:19 |
Додаток 3 нова редакція.doc | |
29 лютого 2024 15:19 |
Додаток 2 до ТД у новій редакції Тендерна пропозиція.doc | |
29 лютого 2024 15:19 |
Додаток 1 до ТД у новій редакції_кваліфікаційні_критерії.doc | |
29 лютого 2024 15:19 |
Додаток щодо внесення змін до ТД хлібобулочні вироби.pdf | |
29 лютого 2024 15:19 |
ПРОТОКОЛ ЗМІН ТД хлібобулочні ироби.pdf | |
29 лютого 2024 15:19 |
титульний лист ТД нова редакція.PDF | |
23 лютого 2024 17:21 |
Додаток 1_кваліфікаційні_критерії (2).doc | |
23 лютого 2024 17:21 |
Додаток 2 до ТД Тендерна пропозиція.docx | |
23 лютого 2024 17:21 |
ТД Хлібобулочні скан стр1.pdf | |
23 лютого 2024 17:21 |
Додаток 3.doc | |
23 лютого 2024 17:21 |
Тендерна документація хлеб.doc | |
23 лютого 2024 17:21 |
Додаток 4 до ТД Проект Договору 1.doc |
29 лютого 2024 15:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 лютого 2024 15:19 |
Додаток 4 до ТД у новій редакції Проект Договору.doc
|
|||
29 лютого 2024 15:19 |
Тендерна документація хлеб нова редакція.doc
|
|||
29 лютого 2024 15:19 |
Додаток 3 нова редакція.doc
|
|||
29 лютого 2024 15:19 |
Додаток 2 до ТД у новій редакції Тендерна пропозиція.doc
|
|||
29 лютого 2024 15:19 |
Додаток 1 до ТД у новій редакції_кваліфікаційні_критерії.doc
|
|||
29 лютого 2024 15:19 |
Додаток щодо внесення змін до ТД хлібобулочні вироби.pdf
|
|||
29 лютого 2024 15:19 |
ПРОТОКОЛ ЗМІН ТД хлібобулочні ироби.pdf
|
|||
29 лютого 2024 15:19 |
титульний лист ТД нова редакція.PDF
|
|||
23 лютого 2024 17:21 |
Додаток 1_кваліфікаційні_критерії (2).doc
|
|||
23 лютого 2024 17:21 |
Додаток 2 до ТД Тендерна пропозиція.docx
|
|||
23 лютого 2024 17:21 |
ТД Хлібобулочні скан стр1.pdf
|
|||
23 лютого 2024 17:21 |
Додаток 3.doc
|
|||
23 лютого 2024 17:21 |
Тендерна документація хлеб.doc
|
|||
23 лютого 2024 17:21 |
Додаток 4 до ТД Проект Договору 1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-23-011829-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД №4", Код ЄДРПОУ:43370789
Дата подання: 27 лютого 2024 20:19
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Шановний Замовнику!
У зв’язку із встановленням стислих термінів щодо відповідних документів та технічною неможливістю лабораторій виконати дослідження та надати результати, у визначений Замовником термін, що порушує принципи, зазначені в ст.5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників Закону України "Про публічні закупівлі", керуючись п. 6 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 №1178 (із змінами й доповненнями):
«6. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.»
вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію Замовника, врахувавши п.6 ст 23 Закону та надати заразок ТЕХНІЧНОГО ПАСПОРТУ з метою забезпечення недискримінації учасників та рівного ставлення до них; прозорості проведення закупівлі та не звужувати коло потенційних Учасників.
Розгорнути
Згорнути
У зв’язку із встановленням стислих термінів щодо відповідних документів та технічною неможливістю лабораторій виконати дослідження та надати результати, у визначений Замовником термін, що порушує принципи, зазначені в ст.5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників Закону України "Про публічні закупівлі", керуючись п. 6 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 №1178 (із змінами й доповненнями):
«6. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.»
вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію Замовника, врахувавши п.6 ст 23 Закону та надати заразок ТЕХНІЧНОГО ПАСПОРТУ з метою забезпечення недискримінації учасників та рівного ставлення до них; прозорості проведення закупівлі та не звужувати коло потенційних Учасників.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2024 13:54
Доброго дня, шановний Учаснику, Ваша вимога була уважно розглянута та за підсумками її розгляду інформуємо по неможливість її задоволення на підставі нижчевикладеного.
По – перше, вимогу щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі Ви обгрунтовуєте нормою, встановленою частиною 6 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Але, зміст цієї норми встановлює випадок, коли в Учасника виникає право під час подання тендерної пропозиції надати інші документи, ніж визначені тендерною документацією з відповідним обгрунтуванням: «якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям Замовника», та зобов’язує Замовника розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення, тобто вже на стадії розгляду тендерної пропозиції.
Таким чином, зазначена норма не встановлює обов’язку Замовника передбачати такий випадок у тендерній документації, так як він вже передбачений та врегульований на законодавчому рівні.
По – друге: Тендерна документація розроблена Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасуванн цих особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 року № 1178 зі змінами.
Зазначеними законодавчими нормами Замовнику надано право зазначати у тендерній документації інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам, тощо. Також Закон надає право Замовнику передбачати іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовником у Додатку 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» тендерної документації встановлено вимогу надати скановані оригінали протоколів лабораторних випробувань або експертних висновків досліджень проб харчової продукції партії товару, що пропонується до постачання за органолептичними, фізико-хімічними показниками та показниками безпеки відповідно зазначених державних стандартів, що проведені акредитованою лабораторією та видані виробникові продукції у 2023 році або в 2024 році
Зазначене обумовлено тим, що предметом закупівлі є продукт харчування, який буде щоденно вживатися особами похилого віку та з інвалідністю, які знаходяться на державному утиманні у будинку – інтернату.
Для встановлення рівня якості та безпечності харчових продуктів, і хлібобулочних виробів зокрема, в Україні розроблена низка нормативно-правових актів та нормативних документів.
ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлює, що безпечний харчовий продукт – харчовий продукт, який не справляє шкідливого впливу на здоров’я людини та є придатним для споживання. Даний нормативно-правовий акт здійснює державне регулювання у сфері безпечності харчових продуктів, регулює відносини між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та споживачами харчових продуктів і визначає порядок забезпечення безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, що виробляються, перебувають в обігу, ввозяться (пересилаються) на митну територію України та/або вивозяться (пересилаються) з неї.
Відповідними ДСТУ на предмет цієї закупівлі встановлені вимоги щодо обов’язкового здійснення лабораторних досліджень за органолептичними, фізико – хімічними показниками, на рівень токсичних елементів та за іншими показниками безпеки, тощо (контроль за бепекою та якістю продукції)
Таким чином, якість хлібобулочних виробів регламентується законодавчо, та виробники та постачальники цієї продукції зобов’язані виробляти й поставляти продукцію, що відповідає встановленим нормам.
Ваше твердження щодо встановлення стислих термінів щодо відповідних документів та технічною неможливістю лабораторій виконати дослідження та надати результати, Замовником порушено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, не може бути прийнято до уваги, так як термін подання тендерної пропозиції встановлений приписами постанови КМУ від 12.10.2022 року № 1178 і змінами, а вимога про надання сканованих оригіналів протоколів лабораторних випробувань або експертних висновків досліджень проб харчової продукції за органолептичними, фізико-хімічними показниками та показниками безпеки відповідно зазначених державних стандартів, що проведені акредитованою лабораторією, встановлює термін їх видачі, починаючи з 2023 року, що не може вважатися стислими строками.
Враховуючи практику АМКУ зазначені вимоги відповідають положенням чинного законодавства України, та не є дискримінаційними, оскільки не обмежують коло учасників, не порушують їх права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та не позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови Документації; будь-яких змін в Документацію згідно зазначеного питання внесено не буде.
По – перше, вимогу щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі Ви обгрунтовуєте нормою, встановленою частиною 6 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Але, зміст цієї норми встановлює випадок, коли в Учасника виникає право під час подання тендерної пропозиції надати інші документи, ніж визначені тендерною документацією з відповідним обгрунтуванням: «якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям Замовника», та зобов’язує Замовника розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення, тобто вже на стадії розгляду тендерної пропозиції.
Таким чином, зазначена норма не встановлює обов’язку Замовника передбачати такий випадок у тендерній документації, так як він вже передбачений та врегульований на законодавчому рівні.
По – друге: Тендерна документація розроблена Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасуванн цих особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 року № 1178 зі змінами.
Зазначеними законодавчими нормами Замовнику надано право зазначати у тендерній документації інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам, тощо. Також Закон надає право Замовнику передбачати іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовником у Додатку 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» тендерної документації встановлено вимогу надати скановані оригінали протоколів лабораторних випробувань або експертних висновків досліджень проб харчової продукції партії товару, що пропонується до постачання за органолептичними, фізико-хімічними показниками та показниками безпеки відповідно зазначених державних стандартів, що проведені акредитованою лабораторією та видані виробникові продукції у 2023 році або в 2024 році
Зазначене обумовлено тим, що предметом закупівлі є продукт харчування, який буде щоденно вживатися особами похилого віку та з інвалідністю, які знаходяться на державному утиманні у будинку – інтернату.
Для встановлення рівня якості та безпечності харчових продуктів, і хлібобулочних виробів зокрема, в Україні розроблена низка нормативно-правових актів та нормативних документів.
ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлює, що безпечний харчовий продукт – харчовий продукт, який не справляє шкідливого впливу на здоров’я людини та є придатним для споживання. Даний нормативно-правовий акт здійснює державне регулювання у сфері безпечності харчових продуктів, регулює відносини між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та споживачами харчових продуктів і визначає порядок забезпечення безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, що виробляються, перебувають в обігу, ввозяться (пересилаються) на митну територію України та/або вивозяться (пересилаються) з неї.
Відповідними ДСТУ на предмет цієї закупівлі встановлені вимоги щодо обов’язкового здійснення лабораторних досліджень за органолептичними, фізико – хімічними показниками, на рівень токсичних елементів та за іншими показниками безпеки, тощо (контроль за бепекою та якістю продукції)
Таким чином, якість хлібобулочних виробів регламентується законодавчо, та виробники та постачальники цієї продукції зобов’язані виробляти й поставляти продукцію, що відповідає встановленим нормам.
Ваше твердження щодо встановлення стислих термінів щодо відповідних документів та технічною неможливістю лабораторій виконати дослідження та надати результати, Замовником порушено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, не може бути прийнято до уваги, так як термін подання тендерної пропозиції встановлений приписами постанови КМУ від 12.10.2022 року № 1178 і змінами, а вимога про надання сканованих оригіналів протоколів лабораторних випробувань або експертних висновків досліджень проб харчової продукції за органолептичними, фізико-хімічними показниками та показниками безпеки відповідно зазначених державних стандартів, що проведені акредитованою лабораторією, встановлює термін їх видачі, починаючи з 2023 року, що не може вважатися стислими строками.
Враховуючи практику АМКУ зазначені вимоги відповідають положенням чинного законодавства України, та не є дискримінаційними, оскільки не обмежують коло учасників, не порушують їх права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та не позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови Документації; будь-яких змін в Документацію згідно зазначеного питання внесено не буде.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2024 14:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ" |
408 528,00
UAH з ПДВ
|
322 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД №4" |
445 680,00
UAH з ПДВ
|
322 680,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ" #41370127 |
Переможець |
322 600,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2024 11:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 березня 2024 15:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2024 14:53
|
2024 Договір ВТ 8 від 220324 хлібобулочні вироби.pdf | укладений |
22 березня 2024 14:51
|