Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління поліції охорони в Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 40109063 |
Місцезнаходження: | 01033, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Сім'ї Прахових, буд. 8 |
Контактна особа: |
Микола Мироненко +380442893155 1mir.dpp@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2024 17:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 777 472,02 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 143 324,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | амовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції не може перевищувати 3% від очікуваної вартості закупівлі та складає – 143324.16 грн.; - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; Гарантія, її форма та зміст повинні відповідати вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, крім визначення умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією, що мають бути викладені у наступній редакції: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений тендерною документацією, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Гарант відповідає перед Замовником (бенефіціаром) та гарантує, що в разі настання обставин, передбачених умовами гарантії, він сплатить на рахунок Замовника суму забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником процедури закупівлі одночасно з тендерною пропозицією. Тендерні пропозиції, що не містять документального підтвердження внесення забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Разом з гарантією учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - копію ліцензії, яка надає право фінансовій установі, що видала гарантію на провадження відповідного виду діяльності або копію рішення відповідного органу ліцензування про видачу такої ліцензії або копію витягу з Державного реєстру банків; - копії документів що підтверджують повноваження особи щодо підпису гарантії. У випадку якщо гарантія підписана не керівником фінансової установи, то повноваження особи, яка підписала гарантію, повинні бути підтверджені оригіналом або копією відповідного документу гаранта (протокол, наказ, довіреність, тощо) з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, яка підписала відповідний документ, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги»; - лист-згода від фінансової установи, що видала гарантію, на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника, у випадках передбачених чинним законодавством, щодо подовження терміну її дії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на учасника. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 143324.16 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 % від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Управління поліції охорони в м. Києві, Місцезнаходження Замовника: вул. Сім’ї Прахових, 8, м. Київ, 01033 Код ЄДРПОУ: 40109063 IBAN № UA483510050000026002589146200 в АТ «УкрСиббанк» Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 3% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 лютого 2024 16:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 лютого 2024 16:08 |
ТД 5011 — нова редакція.docx | |
28 лютого 2024 16:08 |
211-ММ Протокол .pdf | |
28 лютого 2024 16:08 |
Додаток 1 — нова редакція.docx | |
23 лютого 2024 17:23 |
Додаток 4.docx | |
23 лютого 2024 17:23 |
ТД 5011.docx | |
23 лютого 2024 17:23 |
Додаток 2.docx | |
23 лютого 2024 17:23 |
Додаток 1.docx | |
23 лютого 2024 17:23 |
Додаток 5.docx | |
23 лютого 2024 17:23 |
Додаток 6.docx | |
23 лютого 2024 17:23 |
Додаток 3.1.pdf | |
23 лютого 2024 17:23 |
Додаток 3.docx |
28 лютого 2024 16:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 лютого 2024 16:08 |
ТД 5011 — нова редакція.docx
|
|||
28 лютого 2024 16:08 |
211-ММ Протокол .pdf
|
|||
28 лютого 2024 16:08 |
Додаток 1 — нова редакція.docx
|
|||
23 лютого 2024 17:23 |
Додаток 4.docx
|
|||
23 лютого 2024 17:23 |
ТД 5011.docx
|
|||
23 лютого 2024 17:23 |
Додаток 2.docx
|
|||
23 лютого 2024 17:23 |
Додаток 1.docx
|
|||
23 лютого 2024 17:23 |
Додаток 5.docx
|
|||
23 лютого 2024 17:23 |
Додаток 6.docx
|
|||
23 лютого 2024 17:23 |
Додаток 3.1.pdf
|
|||
23 лютого 2024 17:23 |
Додаток 3.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-26-000016 ● 734c424979c24c25ba4f6cc2c91e9c1a
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2024 15:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.03.2024 № 29-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 18 березня 2024 року № 003100-18/3653-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 26.03.2024 № 29-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-02-23-011823-a, 23.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-02 12:01:23
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-23-011823-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1) чи забезпечено відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель? Якщо так, то надайте посилання;
2) як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-03 14:24:30
Надання пояснення на запит
Відповідь на перше питання.
Під час проведення публічних закупівель Управління поліції охорони в Київській області діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема керуючись частиною першою статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" - самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію про закупівлю. Відповідно до частини четвертої статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
При цьому, положення статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" не містять обов’язку щодо публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також вимог щодо обов'язку замовника оприлюднювати зазначену інформацію.
Повідомляємо, що Управління поліції охорони в Київській області не має власного веб-сайту.
Управління поліції охорони в Київській області є структурним підрозділом Національної поліції України, який оперативно підпорядковується Департаменту поліції охорони, та проводить фінансування закупівель за рахунок власних коштів (кошти від господарської діяльності підприємства), у зв’язку з цим не підпадає під дію постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Відповідь на друге питання.
Відповідно до отриманого запиту Управління поліції охорони в Київській області надає відповідні документи за якими було здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також визначено його очікувану вартість
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-04-03 14:20:49
Надання пояснення на запит
Відповідь на перше питання.
Під час проведення публічних закупівель Управління поліції охорони в Київській області діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема керуючись частиною першою статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" - самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію про закупівлю. Відповідно до частини четвертої статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
При цьому, положення статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" не містять обов’язку щодо публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також вимог щодо обов'язку замовника оприлюднювати зазначену інформацію.
Повідомляємо, що Управління поліції охорони в Київській області не має власного веб-сайту.
Управління поліції охорони в Київській області є структурним підрозділом Національної поліції України, який оперативно підпорядковується Департаменту поліції охорони, та проводить фінансування закупівель за рахунок власних коштів (кошти від господарської діяльності підприємства), у зв’язку з цим не підпадає під дію постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Відповідь на друге питання.
Відповідно до отриманого запиту Управління поліції охорони в Київській області надає відповідні документи за якими було здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також визначено його очікувану вартість
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 квітня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРОАВТО ГРУП" |
3 331 666,00
UAH з ПДВ
|
3 331 666,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРОАВТО ГРУП" #45080395 |
Переможець |
3 331 666,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2024 11:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 березня 2024 10:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2024 17:05
|
ТОВ ЄВРОАВТО ГРУП 155-24 19.03.2024.pdf | укладений |
19 березня 2024 15:57
|