Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ" ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02001280 |
Місцезнаходження: | 46027, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Тролейбусна, 14 |
Контактна особа: |
Левунь Ольга Ярославівна 380352435732 levunolga21@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2024 17:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2024 11:00 |
Початок аукціону: | 05 березня 2024 11:10 |
Початок аукціону: | 05 березня 2024 11:10 |
Очікувана вартість: | 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33930000-8: Меблі для розтину
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2024 17:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2024 17:51 |
Додаток 5 Форма_пропозицiя.docx | |
23 лютого 2024 17:51 |
Тендерна_документація_за_Особливостями.docx | |
23 лютого 2024 17:51 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
23 лютого 2024 17:51 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx | |
23 лютого 2024 17:51 |
Додаток 2 Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі.docx | |
23 лютого 2024 17:51 |
Додаток 3 МТВ_стіл.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. Згідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» та Закону України «Про підприємництво», для ведення підприємницької діяльності Фізична Особа-Підприємець не зобов'язаний мати власне або орендоване майно (господарські об'єкти).
2. Відповідно до вимог Тендерної документації Замовник не вимагає щоб Учасник мав власне або орендоване майно (господарські об'єкти).
3. Відповідно до вимог Тендерної документації Замовник не вимагає від Учасника довідку яка підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
4. Пояснюю, я, Фізична Особа-Підприємець Ігнатьєв Анатолій Олександрович, не зобов'язаний і не використовую жодних господарських об'єктів для ведення підприємницької діяльності, щодо яких застосовується норма екологічного аудиту передбачена законодавством.
5. Згідно Тендерної документації п.1, розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції", цитата: "документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, можуть не подаватись у складі тендерної пропозиції, про що учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів (за наявності), в складі своєї тендерної пропозиції."
6. На вимогу про усунення невідповідностей, згідно розділу тендерної документації описаною в пункті 5 мого роз'яснення, я надав Вам довідку, що я не повинен подавати документи, що не передбачені законодавством для мене.
В поясненні причин про дискваліфікацію зазначається, цитата: "Замовник, розмістив в системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей... Замість доручення зазначених документів, учасник долучає ДОВІДКУ ПРО ТЕ ЩО НЕ ПОГОДЖУЄТЬСЯ З УМОВАМИ ТД." Але надана мною довідка не містить жодного непогодження з умовами ТД. Тобто, надані мною документи були неналежним чином вивченні, або хибно розтлумачені.
У Замовника не має законних підстав для відхилення моєї пропозиції.
Прошу ретельно вивчити подане мною роз'яснення, та скасувати рішення про дискваліфікацію.
Таким чином, зазначена норма містить беззаперечну вимогу щодо необхідності відхилення тендерної пропозиції учасника процесу закупівлі у разі невиконання вимоги замовника про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що були надані у тендерній пропозиції учасником процедури закупівель.
Оскільки вами не було виконано відповідну вимогу замовника, останній вимушений був відхилити вашу тендерну пропозицію.
При цьому, звертаємо вашу увагу, що згідно з п. 31 ч. 1 ст. 1 вказаного Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
На закупівлю столу для розтину (ДК 021:2015: 33930000-8 Меблі для розтину, НК 024:2023: 16532 Обладнання для проведення аутопсії) згідно п.6 додатку №3 «Про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» ТД Замовником вимагалось, зокрема надання учасником процедури закупівель довідки від екологічного аудитора, що здійснював екологічний аудит учасника, яка містить опис заходів захисту довкілля та навколишнього природного середовища, які впроваджує та застосовує учасник. Крім цього, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати звіт з екологічного аудиту учасника закупівлі з висновком про те, що учасник здійснює господарську діяльність у відповідності до вимог, зокрема: Водного кодексу України, Земельного кодексу України, Лісового кодексу України, Кодексу України про надра, Закону України «Про екологічний аудит», Закону України «Про оцiнку впливу на довкiлля», Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про охорону земель», Закону України «Про охорону атмосферного повітря», Закону України «Про вiдходи», Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Закону України «Про природно-заповідний фонд України», Закону України «Про екологічну мережу України», Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку», Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» та інших нормативно-правових актів природоохоронного законодавства України.
Учасник не надав цих документів.
Згідно з п. 4 Методичних рекомендацій щодо визначення необхідності та застосування заходів із захисту довкілля до предмета закупівлі (при здійсненні закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади необхідність застосування заходів із захисту довкілля визначається в залежності від предмету закупівель і можуть передбачати: дотримання постачальником тендерних процедур вимог природоохоронного законодавства; наявність на виробничих потужностях постачальника тендерних процедур функціонуючої системи екологічного керування згідно ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування; досягнення в процесі експлуатації (споживання, використання, будівництва чи реконструкції) предмету закупівлі встановлених показників впливів на довкілля; відповідність хімічних речовин та їх сумішей встановленим показникам впливів на довкілля за класом і категорію небезпеки згідно системи ООН по класифікації та маркуванню хімічних речовин і сумішей (СГС, англ. GHS) наявність у предмета закупівлі певних екологічних характеристик згідно ДСТУ ISO 14021; відповідність предмета закупівлі вимогам екологічних стандартів та критеріїв оцінювання життєвого циклу згідно ДСТУ ISO 14024; досягнення показників екологічної результативності згідно вимог стандарту «Зелений офіс»
Таким чином, вимога замовника щодо надання довідки від екологічного аудитора та звіту з екологічного аудиту учасника процедури закупівель зумовлена об'єктивними прагненням замовника співпрацювати виключно з тими учасниками процедури закупівель, які дотримуються критеріїв систем екологічного керування, встановлених показників впливів на довкілля, а також здійснювати закупівлю товарів, які відповідають вимогам екологічних стандартів та критеріїв оцінювання життєвого циклу товару.
Скарги до процедури
Дата подання: 15 березня 2024 17:38
Дата подання: 08 квітня 2024 16:59
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-29-000023 ● 699e3fd5a99b44f0ad981b448316a6c8
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 квітня 2024 15:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.04.2024 № 23-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 29.04.2024 № 23-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
11. UA-2024-02-23-011813-a від 23.02.2024 - інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-30 16:43:43
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Стіл для розтину (ДК 021:2015: 33930000-8 Меблі для розтину, НК 024:2023: 16532 Обладнання для проведення аутопсії)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-23-011813-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-03 13:19:05
Відповідь на запит про надання пояснення від 30.04.2024 року
У відповідь на запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі Столу для розтину (ДК 021:2015: 33930000-8 Меблі для розтину, НК 024:2023: 16532 Обладнання для проведення аутопсії) (UA-2024-02-23-011813-a) від 30.04.2024 р. повідомляє наступне:
Щодо документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість:
Обґрунтування розміру витрат: Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок власних надходжень. Розмір фінансових призначень визначений виходячи з потреб Замовника та відповідає фінансовому плану Замовника на 2024 р.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб Замовника у закупівлі з урахуванням вимог законодавства, вимог щодо надання медичних послуг, затверджених Національною службою здоров’я України.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено Замовником у Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю.
Зокрема, у додатку 3 до ТД ID UA-2024-02-23-011813-a «Стіл для розтину (ДК 021:2015: 33930000-8 Меблі для розтину, НК 024:2023: 16532 Обладнання для проведення аутопсії)» зазначено:
1. Стіл секційний призначений для аутопсії ― на центральній, прямокутній опорі, виготовлений з нержавіючої сталі.
2. Робоча поверхня обмежена бортом. Раковина прилягає до робочої поверхні без зварного шва. Всі комунікації заховані в опорі. Центральна опора з сервісним вікном.
3. Живлення – 220В, вологостійкі розетки.
4. Вагове навантаження не більше 200кг.
5. Обладнаний висувною полицею, ванною зі спеціальним зливом, що дозволяє уникнути розбризкування, поверхнею для більш ретельного доопрацювання біоматеріалів.
6. Повинен бути: каркас профільна труба 40х40;40х20;25х25 нерж. сталь AISI 201; стільниця-піддон нерж. сталь AISI 304(1,5 мм.); отвір для зливу д.42; мийка зварна AISI 304(1,5 мм.) 500х400х300; облицювання нерж.сталь AISI 304.
7. Повинен комплектуватись: Столик інструментальний 692х450х335, що встановлюється на стіл секційний, виготовлений із нерж. сталі AISI 304 (1.5 мм.) та має отвір для зливу; Підкладка під голову 360х150х100, що встановлюється на стіл секційний, виготовлена із нерж. сталі AISI 304 (1.5 мм.); Підкладка під тіло 880х90х90, що встановлюється на стіл секційний, виготовлена із нерж. сталі AISI 304 (1.5 мм.).
8. Обов’язково прикріпити у своїй пропозиції фото запропонованого товару, щоб замовник міг об’єктивно оцінювати запропоновані учасником товари.
9. Країна виробник Україна.
Загальні вимоги до Учасника:
1. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та на підтвердження своєчасного постачання товару у необхідній кількості та відповідної якості, Учасник повинен бути, або виробником товару, або офіційним представником виробника товару. На підтвердження цієї вимоги учасник подає відповідний документ: оригінал (сканована копія з оригіналу) авторизаційного листа (чи авторизаційних листів) від виробника / або офіційного представника (дилера, дистриб’ютора) виробника в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості.
2. Інформація про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним та якісним вимогам Замовника підтверджується шляхом надання Учасником у складі тендерної пропозиції порівняльної таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник та модель запропонованого товару для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника). Також відповідність технічних характеристик запропонованого Учасником Товару вимогам технічного завдання повинна бути обов’язково підтверджена технічним документом виробника (інструкція та/або паспорт та/або керівництво з експлуатації українською мовою) в якому міститься ця інформація. Вищевказаний документ повинен бути наданий у складі тендерної пропозиції в форматі PDF.
3. Виробник повинен мати Висновок ДСЕЕ на меблі для виробничих потреб згідно з додатком до висновку. Надати у складі тендерної пропозиції.
4. Виробник повинен мати Сертифікат на систему управління якістю, стосовно виробництва готових металевих виробів, що відповідає вимогам ДСТУ EN ISO-9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), згідно з чинними в Україні нормативними документами. Надати у складі тендерної пропозиції.
5. Виробник повинен мати Сертифікат на систему екологічного управління, стосовно виробництва металевих виробів з нержавіючої сталі, медичного та ветеринарного обладнання, теплового та холодильного обладнання промислового призначення, обладнання для моргу (камери холодильні для зберігання тіл, столи аутопсійні, візки підйомні). Коди КВЕД 31.01, 31.02, 28.25, 31.09, 27.90, 25.99, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) “Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування”, згідно з чинними в Україні нормативними документами. Надати у складі тендерної пропозиції.
6. Учасник у складі тендерної пропозиції на підтвердження надає довідку від екологічного аудитора, що здійснював екологічний аудит учасника, яка містить опис заходів захисту довкілля та навколишнього природного середовища, які впроваджує та застосовує учасник. Крім цього, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати звіт з екологічного аудиту учасника закупівлі з висновком про те, що учасник здійснює господарську діяльність у відповідності до вимог, зокрема: Водного кодексу України, Земельного кодексу України, Лісового кодексу України, Кодексу України про надра, Закону України «Про екологічний аудит», Закону України «Про оцiнку впливу на довкiлля», Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про охорону земель», Закону України «Про охорону атмосферного повітря», Закону України «Про вiдходи», Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Закону України «Про природно-заповідний фонд України», Закону України «Про екологічну мережу України», Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку», Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» та інших нормативно-правових актів природоохоронного законодавства України
7. Товар повинен бути упакований належним чином, що забезпечує його збереження при перевезені та зберіганні. Упаковка має бути заводською з відповідним маркуванням, бути безпечною при експлуатації, перевезенні та вантажно-розвантажувальних роботах.
8. У разі поставки неякісного товару, товар повертається Постачальнику.
9. Товар, запропонований Учасником, повинен бути вітчизняного виробництва, новим та виготовлений не раніше 2024 року і таким, що не був у використанні та гарантійний термін (строк) експлуатації повинен становити не менше 12 місяців.
10. Ціна запропонована учасником в пропозиції повинна враховувати всі витрати, пов'язані із сплатою податків, обов'язкових платежів, страхування, витрат, пов'язаних з отриманням необхідних дозволів та ліцензій, доставки.
11. Якщо Учасник запропоновує еквівалент або аналог товару, він додатково повинен надати у складі пропозиції опис товару, відомості про виробника, документальне підтвердження повної відповідності технічних характеристик запропонованого товару, з основними технічними характеристиками замовленого товару з обов'язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. Товар повинен мати інструкцію (паспорт), гарантійний талон (гарантійний термін не менше 12 місяців).
Потреба та технічні вимоги для оголошення процедури закупівлі на 2024 рік доведені до відома Уповноваженої особи завідувачем патологоанатомічним відділенням лікарні (копія додається).
Обґрунтування очікуваної вартості:
Джерелами інформації для визначення очікуваної вартості були:
1. Інформація з маркетплейсів через які здійснюється реалізація товарів, що є предметом закупівлі, різними реалізаторами товарів.
2. Інтернет ресурси. Система Prozorro зробила відкритим доступ до публічних закупівель, що дозволяє аналізувати реальні договори інших Замовників.
3. Комерційні пропозиції закупівлі на 2024 рік ТОВ «Глобал Еко Ресурс», ФОП «Кузнецова Анастасія Юріївна», ФОП «Колісніченко Валентина Миколаївна»
Додатки:
1. Потреба та технічні вимоги для оголошення процедури закупівлі на 2024 рік
2. Комерційні пропозиції закупівлі на 2024 рік ТОВ «Глобал Еко Ресурс», ФОП «Кузнецова Анастасія Юріївна», ФОП «Колісніченко Валентина Миколаївна»
Посилання на обгрунтування на сторінку власного вебсайту https://tokkpnl.org.ua/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-pryznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli-11/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-08 16:35:46
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Стіл для розтину (ДК 021:2015: 33930000-8 Меблі для розтину, НК 024:2023: 16532 Обладнання для проведення аутопсії)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-23-011813-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Аналізом тендерної пропозиції ФОП Стук В.В. встановлено:
1. Згідно пункту 6 додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовником встановлено вимогу до учасників торгів: «Учасник у складі тендерної пропозиції на підтвердження надає довідку від екологічного аудитора, що здійснював екологічний аудит учасника, яка містить опис заходів захисту довкілля та навколишнього природного середовища, які впроваджує та застосовує учасник. Крім цього, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати звіт з екологічного аудиту учасника закупівлі з висновком про те, що учасник здійснює господарську діяльність у відповідності до вимог, зокрема: Водного кодексу України, Земельного кодексу України, Лісового кодексу України, Кодексу України про надра, Закону України «Про екологічний аудит», Закону України «Про оцiнку впливу на довкiлля», Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про охорону земель», Закону України «Про охорону атмосферного повітря», Закону України «Про вiдходи», Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Закону України «Про природно-заповідний фонд України», Закону України «Про екологічну мережу України», Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку», Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» та інших нормативно-правових актів природоохоронного законодавства України»
ФОП Стук В.В. в складі пропозиції подав Звіт екологічного аудитора (файл Звіт та висновок екологічного аудиту для ФОП Стук В.В..pdf) в якому на сторінці 2 розділу 3 Завдання екологічного аудиту зазначено «Провести аналіз діяльності підприємства у розрізі:
1. Закон України «Про охорону навколишнього природного середовища»;
2. Закон України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення»;
3. Закон України «Про відходи»;
4. Закон України «Про охорону атмосферного повітря»;
5. Закон України «Про екологічний аудит»;
6. Закон України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності»».
Також у розділі 10 Висновок Звіту екологічного аудитора зазначено «…Діяльність ФОП відповідає вимогам діючого екологічного законодавства України, а саме вимогам таких базових законодавчих актів, як Закон України «Про охорону навколишнього природного середовища»; Закон України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення»; Закон України «Про відходи»; Закон України «Про охорону атмосферного повітря»; Закон України «Про екологічний аудит»; Закон України «Про оцінку впливу на довкілля», Закон України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», та іншого чинного екологічного законодавства України…».
Виходячи з наведеного вище, Звіт екологічного аудитора не містить даних про те, що ФОП Стук В.В. здійснює господарську діяльність у відповідності до вимог, зокрема: Водного кодексу України, Земельного кодексу України, Лісового кодексу України, Кодексу України про надра, Закону України «Про охорону земель», Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Закону України «Про природно-заповідний фонд України», Закону України «Про екологічну мережу України», Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» та інших нормативно-правових актів природоохоронного законодавства України.
Оскільки, Звіт екологічного аудитора не містить зазначеної вище інформації, то відповідно Довідка від екологічного аудитора щодо заходів із захисту довкілля, яка видається згідно з проведеним аудитом не відповідає вимогам пункту 6 додатку 3 до тендерної документації.
У зв’язку з вищевикладеним надайте інформацію як Вами перевірялось питання відповідності ФОП Стук В.В. вимогам пункту 6 додатку 3 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-13 16:23:04
Відповідь на запит про надання пояснення від 08.05.2024 року
У відповідь на запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі Столу для розтину (ДК 021:2015: 33930000-8 Меблі для розтину, НК 024:2023: 16532 Обладнання для проведення аутопсії) (UA-2024-02-23-011813-a) від 08.05.2024 р., щодо дотримання вимог наведених у пункті 6 додатку 3 до тендерної документації,повідомляємо наступне:
Згідно з встановленими вимогами тендерної документації, кожен учасник зобов'язаний надати детальний звіт екологічного аудиту, який включає висновки про відповідність діяльності учасника основним екологічним нормам та законодавчим актам України. Серед вказаних актів: Водного кодексу України, Земельного кодексу України, Лісового кодексу України, Кодексу України про надра, Закону України «Про екологічний аудит», Закону України «Про оцiнку впливу на довкiлля», Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про охорону земель», Закону України «Про охорону атмосферного повітря», Закону України «Про вiдходи», Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Закону України «Про природно-заповідний фонд України», Закону України «Про екологічну мережу України», Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку», Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської..
ФОП Стук В.В. у рамках своєї тендерної пропозиції подав документацію, що включає звіт екологічного аудиту, проведеного кваліфікованим аудитором. У вступній частині звіту, а саме у пункті «1 ВСТУП» вказано перелік законів і кодексів, згідно з якими було проведено аудит, він включає в себе Водного кодексу України, Земельного кодексу України, Лісового кодексу України, Кодексу України про надра, Закону України «Про екологічний аудит», Закону України «Про оцiнку впливу на довкiлля», Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про охорону земель», Закону України «Про охорону атмосферного повітря», Закону України «Про вiдходи», Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Закону України «Про природно-заповідний фонд України», Закону України «Про екологічну мережу України», Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку», Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської. Цей перелік вичерпно покриває усі вимоги, зазначені у тендерній документації.
В контексті проведеного аудиту, вважаємо, що ФОП Стук В.В. відповідає вимогам екологічного законодавства України. Методологія аудиту, кваліфікація екологічного аудитора та об'єктивність звіту є достатніми для підтвердження відповідності діяльності учасника вимогам, визначеним в тендерній документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2024 11:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ІГНАТЬЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
175 500,00
UAH з ПДВ
|
175 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "СТУК ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ" |
188 000,00
UAH з ПДВ
|
188 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП ІГНАТЬЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ #2989604276 |
Відхилено |
175 500,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2024 16:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 березня 2024 12:40
|
ФОП "СТУК ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ" #3622811856 |
Переможець |
188 000,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2024 16:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 травня 2024 14:03
|
sca293_1.pdf | зміни до договору |
03 травня 2024 14:01
|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2024 15:12
|
scan293_20240424140724.pdf | укладений |
24 квітня 2024 15:10
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Стіл для розтину (ДК 021:2015: 33930000-8 Меблі для розтину, НК 024:2023: 16532 Обладнання для проведення аутопсії) | 1 | штуки |
188 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 293 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Стіл для розтину (ДК 021:2015: 33930000-8 Меблі для розтину, НК 024:2023: 16532 Обладнання для проведення аутопсії) | 1 | штуки |
188 000,00
UAH з ПДВ
|