Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | військова частина А0543 |
Код ЄДРПОУ: | 07944268 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Бухгалтерія Відділ Закупівель 380456222336 thender_a0543@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2024 16:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 25 березня 2024 14:11 |
Початок аукціону: | 25 березня 2024 14:11 |
Очікувана вартість: | 80 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 400 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: - електронної банківської гарантії, яка повинна бути оформлена відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 “Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції” із дотриманням умов, які визначені Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранті на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі тендерної пропозиції довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Разом з гарантією надаються: сканований оригінал/копія банківської ліцензії про надання банківських послуг, виданої банку (копія даного документа повинна бути завірена банком) та сканований оригінал/копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію (копія даного документа повинна бути завірена упованоженою на те посадовою особою банку-гаранта). Якщо в документі про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію містяться умови щодо обмеження повноважень вказаної особи з приводу видачі, підписання банківських гарантій, учасник повинен надати скановану копію документа банку (копія даного документа повинна бути завірена банком), що підтверджує правомірність підписання банківської гарантії підписантом (особою, яка підписала банківську гарантію). Умови надання згідно тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2400000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю надати забезпечення виконання такого договору. Переможець надає Замовнику забезпечення виконання договору у вигляді оригіналу (в паперовій або електронній формі) безумовної та безвідкличної банківської гарантії (далі – банківська гарантія) не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Банківська гарантія оформлюється: - банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639; - іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Банківська гарантія повинна містити: − повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); − найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); − посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі; − суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника; − безвідкличне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; − положення, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю; − повну відповідність банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (для іноземних банків). Текст банківської гарантії не має містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов'язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: UA 848201720355139001000017436, Державна казначейська служба України в м. Києві, МФО 820172, одержувач: військова частина А0543, код ЄДРПОУ 07944268. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених п.21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% вартості договору про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2024 18:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2024 18:20 |
Перелік змін.docx | |
20 березня 2024 18:13 |
Тендерна документація (нова редакція 2).docx | |
20 березня 2024 18:13 |
Додаток 7 до ТД (нова редакція).pdf | |
20 березня 2024 18:13 |
Додаток 6 до ТД (нова редакція 2).doc | |
20 березня 2024 18:13 |
Додаток 2 до ТД (нова редакція).doc | |
01 березня 2024 16:00 |
Додаток 1 до ТД.doc | |
23 лютого 2024 16:42 |
Додаток 5 до ТД.doc | |
23 лютого 2024 16:42 |
Додаток 4 до ТД.doc | |
23 лютого 2024 16:42 |
Додаток 8 до ТД.doc | |
23 лютого 2024 16:42 |
Додаток 3 до ТД.doc |
20 березня 2024 18:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
20 березня 2024 18:20 |
Перелік змін.docx
|
|||||||||||||||
20 березня 2024 18:13 |
Тендерна документація (нова редакція 2).docx
|
|||||||||||||||
20 березня 2024 18:13 |
Додаток 7 до ТД (нова редакція).pdf
|
|||||||||||||||
20 березня 2024 18:13 |
Додаток 6 до ТД (нова редакція 2).doc
|
|||||||||||||||
20 березня 2024 18:13 |
Додаток 2 до ТД (нова редакція).doc
|
|||||||||||||||
01 березня 2024 16:00 |
Додаток 1 до ТД.doc
|
|||||||||||||||
23 лютого 2024 16:42 |
Додаток 5 до ТД.doc
|
|||||||||||||||
23 лютого 2024 16:42 |
Додаток 4 до ТД.doc
|
|||||||||||||||
23 лютого 2024 16:42 |
Додаток 8 до ТД.doc
|
|||||||||||||||
23 лютого 2024 16:42 |
Додаток 3 до ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 27 лютого 2024 23:17
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-10-000041 ● cbcfe95322594b92a68890c447bf9410
- Статус: вирішено ● Дата: 20 травня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2024 12:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.04.2024 № 75
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 22 березня 2024 року № 24-к «Про закордонне відрядження» Голови Державної аудиторської служби України Алли БАСАЛАЄВОЇ
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2024-02-23-011506-a 23.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-15 13:53:29
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару Лісоматеріали круглі хвойні PinSCD1b (15-19) L2 (4-6) Лісоматеріали круглі хвойні PinSCD2a (20-24) L2 (4-6) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-23-011506-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-18 18:28:46
Обгрунтування розміру витрат
На Ваш запит надаємо пояснення, що при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі нами було проведено моніторинг цін на закупівлю лісоматеріалів круглих хвойних серед учасників ринку необробленої деревини, шляхом надсилання їм письмових запитів. В кожному запиті були вказані можливі місця доставки, куди попередньо найімовірніше планувалося постачати лісоматеріали, серед місць доставки також були зазначені населені пункти, що знаходяться близько 30 км від лінії зіткнення. Проаналізувавши відповіді на всі запити, нами була визначена обґрунтована ціна предмета закупівлі, а саме: найнижча ціна – 4800,00 грн. за 1 куб.м, таким чином 80000000,00 грн. (кошторисні призначення): 4800,00 = 16666,67 куб.м, 16666,67/2=8333 куб.м:
1) PinS CD 1b (15-19) L2 (4-6) -8330 куб.м
2) PinS CD 2 а (20-24) L2 (4-6) – 8330 куб.м
Предмет закупівлі:
Лісоматеріали круглі хвойні у загальній кількості 16660 куб.м за кодом ДК 021:2015 - 03410000-7 – Деревина:
1) PinS CD 1b (15-19) L2 (4-6) -8330 куб.м
2) PinS CD 2 а (20-24) L2 (4-6) – 8330 куб.м
Визначення бюджету закупівлі (з урахуванням виділених кошторисних призначень):
PinS CD 1b (15-19) L2 (4-6):
Найменша ціна: 4800,00 грн. х 8330 = 39984,0 тис.грн.
PinS CD 2 а (20-24) L2 (4-6):
Найменша ціна: 4800,00 грн. х 8330 = 39984,0 тис.грн.
Загальний бюджет закупівлі 80000000,00 грн.
PinS CD 1b (15-19) L2 (4-6) = 39984000,00 грн.
PinS CD 2 а (20-24) L2 (4-6) = 39984000,00 грн.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були зазначені на підставі розпорядження вищестоячого управління із врахуванням положень ДСТУ EN 1927-2:2019.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-17 08:27:03
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару Лісоматеріали круглі хвойні PinSCD1b (15-19) L2 (4-6) Лісоматеріали круглі хвойні PinSCD2a (20-24) L2 (4-6) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-23-011506-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином учасником ТОВ «ФОРКАСТ ГРУП» дотримано вимогу пункту 6 додатку 6 до тендерної документації в частині надання аукціонного (аукціонних) свідоцтва (свідоцтв) і договору (договорів) купівлі-продажу необробленої деревини з виробником продукції, де вказується деревина довжиною, зокрема, 3- 6 м, 4-6 м?
2. Яким чином переможцем процедури закупівлі ТОВ «ФОРКАСТ ГРУП» дотримано вимогу пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині дотримання розміру забезпечення виконання договору про закупівлю 5% вартості договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-22 19:25:02
Пояснення
щодо довжини
в п.6 додатку №6 до Тендерної документації зазначено: «У разі, якщо Учасник не є виробником продукції такий учасник надає оригінал …договору (ів) купівлі-продажу необробленої деревини з виробником продукції та оригінал (завірену копію) аукціонного (их) свідоцтва (в) про результати проведення аукціону з продажу необробленої деревини…, в яких біржа підтверджує, що право на укладання договору купівлі-продажу отримав учасник процедури закупівлі. Зокрема, належним підтвердженням легального походження продукції буде вважається надання аукціонного (аукціонних) свідоцтва (свідоцтв) і договору (договорів) купівлі – продажу необробленої деревини з виробником продукції, де вказується довжина 3-6 м, 3-4 м, 4-6 м, 4 тощо».
Тобто замовник не встановлював ані форми аукціонного свідоцтва (далі АС), ані вимоги, про те, що довжина товару зазначалась і в АС, і в договорі. До того ж форма АС не встановлена і чинним законодавством. АС і договір є парними документами: договір укладається на підставі АС, а при виконанні договору сторони керуються саме договором, а не АС.
На підставі АС №4616/141223/43436850/1 був укладений договір № UEEX-4616/14 в якому вказано, що весь товар за цим договором має довжину 4 м.
А на підставі АС №4619/141223/43436850/1 був укладений договір № UEEX-4619-5, в якому вказано, що весь товар за цим договором має довжину 3-4 м. Обидва значення довжини є допустимими відповідно до положень тендерної документації. Отже, замовник мав змогу впевнитись в тому, що в обидвох випадках учасник пропонує до постачання товар, що відповідає вимогам тендерної документації.
В п. 1.4 Розділу 3 Тендерної документації вказано, що «Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, в тому числі, що описані вище». З огляду на зазначене вище, Замовник визнає вказану обставину формальною помилкою незначного характеру, попри те , що такий випадок не присутній в переліку, визначеному в документації та в Переліку формальних помилок, затвердженому наказом №710 від 15.04.2020р.
щодо забезпечення виконання договору
відповідно пп.3 п.44 до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правого режиму воєнного стану а Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування ТОВ «ФОРКАСТ ГРУП» не підпадає під підставу відхилення тендерної пропозиції переможця. По-перше, вони надали документи. що підтверджують відсутність підстав визначених у підпункті 3,5,6 і 12 пункту 47 цих особливостей, а також забезпечення виконання договору про закупівлю. Розмір такого забезпечення складає рівно 5% від ставки переможця за результатами аукціону. По-друге, далі вони не відмовлялись від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладання договору про закупівлю, надавши на підписання проєкт договору, що відповідає вимогам тендерної документації та Особливостей. Отож замовник не мав жодних підстав вчинити інакше, аніж укласти договір із переможцем. При укладанні договору переможець правомірно та добровільно відповідно до п.18 Особливостей скористався можливістю зменшити ціну тендерної пропозиції без зменшення обсягів закупівлі, що призвело до економії бюджетних коштів у розмірі 4598160 грн. Саме через зменшення ціни договору, що відбулось вже після надання замовнику гарантії, що відповідала всім вимогам, розмір цієї гарантії є таким, що перевищує 5% від ціни укладеного договору. Враховуючи принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності, що визначений в пп.2 п.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та те, що наслідком того, що розмір забезпечення перевищує визначений рівень, може бути тільки надходження більшої кількості коштів саме до державного бюджету, а не в розпорядження до замовника (згідно з ч.4 ст. 27 Закон України «Про публічні закупівлі» ) замовник вважає, що ТОВ «ФОРКАСТ ГРУП» дотримано вимогу пункту 6 розділу VI тендерної документації.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-23 16:29:15
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару Лісоматеріали круглі хвойні PinSCD1b (15-19) L2 (4-6) Лісоматеріали круглі хвойні PinSCD2a (20-24) L2 (4-6) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-23-011506-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФОРКАСТ ГРУП» вимогам до предмету закупівлі (Лісоматеріали круглі хвойні PinSCD1b (15-19) L2 (4-6), PinSCD2a (20-24) L2 (4-6)), зазначеним у додатку 6 до тендерної документації «Технічна специфікація», зокрема в частині придбання необробленої деревини довжиною 4-6 м, враховуючи, що на підтвердження легального походження товару учасником надані аукціонні свідоцтва № 11426/140224/43436850/1 від 14.02.2024, № 9440/281123/43436850/1 від 28.11.2023, № 4619/141223/43436850/1 від 14.12.2023, № 4616/141223/43436850/1 від 14.12.2023 та договори купівлі-продажу необробленої деревини № UUB-11426-7 від 14.02.2024, № UEEX-4616-14 від 14.12.2023, № UUB-9440-15 від 28.11.2023, № UEEX-4619-5 від 14.12.2023 довжиною 3-4 та 4 м.
2. Яким чином Замовником підтверджена відповідність учасника ТОВ «ФОРКАСТ ГРУП» вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, зокрема щодо наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-26 18:45:47
Пояснення
Щодо довжини:
в п.6 №6 до Тендерної документації зазначено «У разі якщо Учасник не є виробником продукції, такий учасник надає оригінал…договору (ів) купівлі – продажу необробленої деревини з виробником продукції та оригінал (завірена копія) аукціонного (их) свідоцтва (в) про результати проведення аукціону з продажу необробленої деревини…, в яких біржа підтверджує, що право на укладання договору купівлі – продажу отримав учасник процедури закупівлі. Зокрема належним підтвердженням легального походження продукції буде вважатися надання аукціонного (аукціонних) свідоцтва (свідоцтв) і договору (договорів) купівлі – продажу необробленої деревини з виробником продукції, де вказується довжина 3-6 м, 3-4 м, 4-6 м, 4 м, тощо».
Тож, діапазон довжин 3-4 м відповідно до документації є належним підтвердженням легального походження продукції. Це було визначено нами тому, що серед вказаного в договорі з виробником діапазону довжин покупець може шляхом надання йому заявок отримувати від продавця-виробника будь-яку довжину з цього діапазону, зокрема й допустиму за договором про закупівлю, а саме 4 м.
До того ж переможець в складі своєї тендерної пропозиції надав гарантійний лист про те, що ним буде поставлена продукція тільки з довжиною 4-6 м.
Тому ми вважаємо, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «ФОРКАСТ ГРУП» відповідає вимогам до предмета закупівлі (Лісоматеріали круглі хвойні PinSCD1b (15-19) L2 (4-6) PinSCD2a (20-24) L2(4-6)) в частині придбання необробленої деревини довжиною 4-6 м.
Щодо наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації програми:
відповідно до додатку №3 до тендерної документації «Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 1 і 7, абзацу чотирнадцятого пункту 47), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 (крім абзацу чотирнадцятого пункту 47), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту.»
Таким чином ТОВ «ФОРКАСТ ГРУП» шляхом подання своєї пропозиції самостійно задекларував підтвердження відсутності підстав зазначених у пункті 47 Особливостей (зокрема й підпункту 10).
Тендерною документацією та законодавством не передбачено самостійних вимог щодо обов’язку учасника надати підтвердження наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
Отож пропозиція переможця відповідає документації в цій частині
Надання інформації про усунення порушення замовником
На підставі Вашого висновку надаємо роз’яснення, що за вказаними порушеннями абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. під час проведення закупівлі UA-2024-02-23-011506-a, уповноваженою особою прийнято рішення розірвати договір із дотриманням вимог положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Військовою частиною А0543 прийнято рішення розірвати договір від 11.04.2024 року №19/16 за згодою сторін на підставі ст. 651-652 Цивільного кодексу України та ст. 188 Господарського кодексу України та на підставі договору, у зв’язку з чим направити ТОВ «Форкаст Груп» лист із відповідним зверненням про вимогу розірвання договору за згодою сторін та підписано додаткову угоду №1 від 10.05.2024 року до договору №19/16 від 11.04.2024 року щодо розірвання договору.
2024-05-10 18:52:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
розірвано договір за згодою сторін та підписано додаткову угоду №1 від 10.05.2024 року до договору №19/16 від 11.04.2024 року
2024-05-14 14:06:32
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2024 14:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЛІЯ "ІВАНКІВСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
74 970 000,00
UAH з ПДВ
|
69 572 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЛІЯ "КОРОСТИШІВСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО "ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
78 302 000,00
UAH з ПДВ
|
71 638 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДІНГ ЕНД ДЕЛІВЕРІ" |
79 983 993,60
UAH з ПДВ
|
74 137 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФОРКАСТ ГРУП" |
78 268 680,00
UAH з ПДВ
|
76 569 360,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЛІЯ "ІВАНКІВСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" #45101556 |
Відхилено |
69 572 000,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2024 18:00
|
|
ФІЛІЯ "КОРОСТИШІВСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО "ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" #44990770 |
Відхилено |
71 638 000,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2024 18:29
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДІНГ ЕНД ДЕЛІВЕРІ" #42940293 |
Відхилено |
74 137 000,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2024 15:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 березня 2024 17:42
|
ТОВ "ФОРКАСТ ГРУП" #43436850 |
Переможець |
76 569 360,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2024 08:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2024 17:13
|
Дод. уг ст 2.jpg | укладений |
13 травня 2024 17:09
|
Дод. уг ст 1.jpg | укладений |
13 травня 2024 17:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 квітня 2024 16:03
|
дог.19-16 від 11.04.24.pdf | зміни до договору |
12 квітня 2024 16:02
|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2024 15:41
|
50168 ФОП на 2024 рік.pdf | укладений |
12 квітня 2024 15:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з технічними неполадками замість договору про закупівлю було додано сторонній файл. |
Номер договору про закупівлю: | 19/16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 19/16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 11 квітня 2024 — 10 травня 2024 |
Сума оплати за договором: |
28 621 749,40
UAH (в тому числі ПДВ 4 770 291,40 UAH)
|
Причини розірвання договору: | На підставі висновку Держаудитслужби від 03.05.2024 року за вказаними порушеннями абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 під час проведення закупівлі UA-2024-02-23-011506-a, військовою частиною А0543 було розірвано Договір №19/16 від 11.04.2024 року за додатковою угодою №1 від 10.05.2024 року. |