Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Світильники для зовнішнього освітлення
Очікувана вартість
22 692 000,00 UAH
UA-2024-02-23-011280-a ● 152ba2dda515454eb2f9f7c9912a503c
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міське комунальне унітарне підприємство «Міськсвітло» |
Код ЄДРПОУ: | 33762344 |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Скалецького Р., будинок 17 |
Контактна особа: |
Нечепуренко Марина Михайлівна 380432550774 Vinmisksvet@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2024 16:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2024 15:47 |
Початок аукціону: | 04 березня 2024 15:47 |
Очікувана вартість: | 22 692 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 226 920,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю повинен надати забезпечення виконання договору про закупівлю, у формі електронної банківської гарантії у розмірі 1 відсотка від вартості договору про закупівлю. До розрахунку суми банківської гарантії в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, яка визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Банківська гарантія має бути безвідкличною. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені пунктом 26 розділу 3 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (далі - Положення). Електронна банківська гарантія надається замовнику у формі електронного документу, що дає можливість перевірити накладений на гарантію електронний підпис відповідної уповноваженої особи банку-гаранта, а так само переглянути зміст документу такої гарантії (на носії електронної інформації або шляхом направлення на адресу електронної пошти замовника). У змісті наданої учасником банківської гарантії мають бути зазначені реквізити замовника, за якими перераховуються кошти забезпечення виконання договору про закупівлю, та які визначаються замовником після прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником-переможцем. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цією тендерною документацією або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено довідкою (надається замовнику одночасно з гарантією), виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено абзацом першим цього пункту із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю – не менше строку дії договору про закупівлю. В разі продовження строку дії такого договору, дія забезпечення має бути продовжена на відповідний строк. У випадку невчинення переможцем дій, передбачених цим пунктом до завершення вказаного строку, замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця з підстави, що передбачена згідно абзацом 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а саме: переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається учаснику у випадках, що передбачені згідно ч. 2 ст. 27 Закону та пунктом 21 Особливостей, при цьому виконанням переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю вважатиметься прийняття замовником товару за кількістю та якістю, що визначена договором про закупівлю, із складенням сторонами договору про закупівлю відповідних документів, та з дотриманням умов договору про закупівлю в частині строків поставки товару. Замовник набуває права на безумовне стягнення за рахунок коштів забезпечення виконання договору про закупівлю, сума яких визначена електронною банківською гарантією, на свою користь та в повному розмірі, шляхом письмового звернення до Банку-гаранта з вимогою сплати суми гарантії згідно визначених замовником реквізитів рахунку та не пізніше 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги замовника, разом з копією відповідної претензії до учасника, без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов замовником (Бенефіціаром), та у випадку одноразового порушення учасником-переможцем, з яким укладено договір про закупівлю, обов’язків згідно такого договору, а саме - невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань Постачальником за Договором повністю або частково; дій Постачальника, що призвели до неможливості подальшого виконання Договору; дострокового розірвання Договору Постачальником в односторонньому порядку (за ініціативи Постачальника) та що було зафіксовано шляхом складення замовником відповідної претензії, адресованої учаснику після допущення останнім будь-якого з вказаних порушень. Порядок сплати банком-гарантом коштів за гарантією в разі настання гарантійного випадку визначається у відповідності до розділу 5 Положення. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6000 штуки
Світильник для зовнішнього освітлення світлодіодний 30Вт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Скалецького Р., 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 34928530-2 — Вуличні ліхтарі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату за поставлений товар шляхом переказу грошових коштів у безготівковій формі на поточний рахунок Постачальника. При цьому 20% від суми Договору Покупець сплачує до 31 грудня 2024 року, а решту 80% від суми Договору до 31 грудня 2025 року. Оплата проводиться Покупцем протягом 30 (тридцяти) календарних днів на підставі видаткової накладної за умови наявності коштів на рахунку, відкритому в органах Державної казначейської служби України, призначених для здійснення відповідних видатків. За відсутності бюджетного фінансування чи інших обставин, не залежних від Покупця, що призвело до несвоєчасної оплати, розрахунки за фактично поставлений Товар здійснюється на умовах відстрочки платежу до 31 грудня 2025 року. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2024 16:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2024 16:30 |
Тендерна документація.docx | |
23 лютого 2024 16:30 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx | |
23 лютого 2024 16:30 |
Додаток 1 Кваліфікаційні вимоги.docx | |
23 лютого 2024 16:30 |
Додаток 2 Технічні вимоги.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Колір корпусу
Дата подання: 27 лютого 2024 12:14
Дата відповіді: 28 лютого 2024 14:30
Шановний Замовник!
Питання по матеріалу корпусу-форбований поліефірною порошковою краскою якого кольору?
Відповідь: Доброго дня. Оскільки вимога до кольору фарби не встановлена Замовником, виробник вільний у виборі кольору фарби.
Світильники
Дата подання: 27 лютого 2024 12:18
Дата відповіді: 28 лютого 2024 14:18
Питання!
В тендерній документаціі вказано виробництво не раніше 01 січня 2024 року, ми як виробник маємо на складі світильники виробництва 21 грудня 2023 року, а це фактично одна неділя.
Шановний замовник це ж не огірки, чи кабачки...поставте нормальний рік виробництва не раніше 2023 року
навіщо дискримінувати Виробників. Ви ж не гарячі пиріжки купляєте
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Враховуючи той факт, що, згідно графіку поставок, перша поставка за цією закупівлею має бути здійснена в квітні 2024 року у кількості 400 штук, вимога щодо дати виготовлення є цілком раціональною та жодним чином не дискримінаційною. Ми купуємо 6000 світильників для освітлення вулиць міста за кошти місцевого бюджету, виходимо з принципу максимально тривалої їх експлуатації, тому можливість закупівлі залежаних на складах світильників ми не розглядаємо. Ваша вимога щодо внесення змін до року виробництва не задоволена.
Оплата
Дата подання: 27 лютого 2024 12:23
Дата відповіді: 28 лютого 2024 14:14
Питання стосовно оплати
Чи вірно ми розумімо що оплата проводиться 20% від поставленого в повному обсязі товару, а решту до 31 грудня 2025 року, але До це також означає березень... 2025 року-це теж до 31 грудня 2025 року?
Відповідь: Згідно додатку 3 до тендерної документації "Проєкт договору", Покупець здійснює оплату за поставлений товар шляхом переказу грошових коштів у безготівковій формі на поточний рахунок Постачальника. При цьому 20% від суми Договору Покупець сплачує до 31 грудня 2024 року, а решту 80% від суми Договору до 31 грудня 2025 року.
ДСТУ
Дата подання: 27 лютого 2024 12:26
Дата відповіді: 28 лютого 2024 14:12
ДСТУ EN 62471:2017 Безпечність ламп і лампових систем фотобіологічна це ДСТУ не стосується закупівлі світильників прибиріть його з документаціі
Відповідь: Виходячи зі змісту першого речення розділу 1 «Сфера застосування» ДСТУ EN 62471:2017 Безпечність ламп і лампових систем фотобіологічна - «У цьому стандарті надано рекомендації щодо підвищення фотобіологічної безпечності ламп і лампових систем, зокрема світильників». Ваша вимога щодо виключення його з документації не задоволена.
ISO
Дата подання: 27 лютого 2024 12:30
Дата відповіді: 28 лютого 2024 14:10
2. Учасник повинен підтвердити, шляхом надання відповідного документу у складі тендерної пропозиції, наявність у виробника Сертифікату на систему управління якості згідно ДСТУ ENISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
3. Учасник повинен підтвердити, шляхом надання відповідного документу у складі тендерної пропозиції, наявність у виробника Сертифікату на систему екологічного управління згідно ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT)).
4. Учасник повинен підтвердити, шляхом надання відповідного документу у складі тендерної пропозиції, наявність у виробника Сертифікату на систему енергетичного менеджменту відповідність ISO 50001:2018 (підтвердити копією сертифікату).
Шановний замовник внесіть зміни стосовно даних ДСТУ видані на ВИРОБНИКА АБО УЧАСНИКА ми як потенційний Виробник є Учасником Закупівлі
Ви дискримінуєте Учасників процедури закупівлі
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник підтверджує наявність відповідних сертифікатів відповідно до вимог тендерної документації. Ваша вимога щодо внесення змін не задоволена.
Порівняня світильників
Дата подання: 27 лютого 2024 12:37
Дата відповіді: 28 лютого 2024 14:09
Шановний замовник!
Чому в тендерній документаціі вказані технічні параметри під одного Виробника-це дискрімінаційна вимога.
1. Сертифікату на систему управління якості згідно ДСТУ ENISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT). - Ми як Виробник маємо ДСТУ ENISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) які ідентичні. Внесіть зміни в тендерну документацію
2. Сертифікату на систему енергетичного менеджменту відповідність ISO 50001:2018 (підтвердити копією сертифікату). Ми як Виробник маємо більш новіший ДСТУ ISO 50001:2020 саме 2020року. оновлений!.Внесіть зміни в тендерну документацію
Це груба дискримінація та прописування тендеру під одного учасника.
В разі якщо змініи не будуть внесені Замовником- ми вимушені подати скагру в АМКУ та ДАСУ, а Ви як замовник вимушені будете надати обгрунтування по двом виробникам які мають виконати умови тендрноі документаціі
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно абзацу 4 розділу 2 додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги на закупівлю Світильники для зовнішнього освітлення (код за ДК 021:2015 34920000-2 Дорожнє обладнання)»: Всі посилання згідно цього додатку та в тексті тендерної документації в цілому на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, тощо, слід читати у значенні «або еквівалент». Звідси виходить, що може бути наданий і більш новіший документ з дотриманням вимог тендерної документації. Ваша вимога внести зміни до ТД не задоволена.
ДСТУ
Дата подання: 27 лютого 2024 12:39
Дата відповіді: 28 лютого 2024 14:07
Шановний Замовнику. Згідно додатку №2 Технінчі вимоги. Ви прописуєте надання ДСТУ EN IEC 55015:2020 та ДСТУ EN 61000-3-2:2016, наголошуємо що є більш нові ДСТУ ДСТУ EN IEC 55015:2021 та ДСТУ EN 61000-3-2:2019. Просимо внести зміни в ТД та розширити діапазон по рокам, так як дистримінуєте виробників та учасників.
Відповідь: Зверніть увагу на останнє речення пункту 1 розділу 1 додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги на закупівлю Світильники для зовнішнього освітлення (код за ДК 021:2015 34920000-2 Дорожнє обладнання)»: Посилання на ДСТУ читати з виразом «або еквівалент». Ваше прохання щодо розширення діапазону по роках та внесення змін до ТД не задоволене.»
Світильники
Дата подання: 27 лютого 2024 12:42
Дата відповіді: 28 лютого 2024 13:56
Шановний замовник!
Ми виробляємо світильники з температурним діапазоном від –90 до +90
Літом на кришці працюючого світильника температура становить +90 градусів, Ви як замовник це знаєте, якщо ні то поміряйте це доказано в інших містах
Просимо прибрати діапазон температури від –40 до +50, та змінити на краще емпературним діапазоном від –90 до +90
Відповідь: Тендерна документація не містить вимог щодо температури «на кришці світильника», відповідно, відсутні підстави вносити зміни до ТД. Ваше прохання не задоволене.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2024 16:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ" |
18 000 000,00
UAH з ПДВ
|
15 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Сола - Р" |
18 720 000,00
UAH з ПДВ
|
15 984 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій