Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги зі створення і впровадження (встановлення) автоматичної пожежної сигналізації
Очікувана вартість
4 336 093,00 UAH
UA-2024-02-23-011269-a ● 45b2d2112093418a9fcb184ce72d3fc5
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба безпеки України |
Код ЄДРПОУ: | 00034074 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Відділ державних закупівель +380442717329 1cektor@i.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2024 16:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2024 11:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2024 12:40 |
Початок аукціону: | 11 березня 2024 12:40 |
Очікувана вартість: | 4 336 093,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 43 360,93 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника щодо перерахування до відповідного бюджету грошових коштів від банка-гаранта по забезпеченню тендерної пропозиції, наданому учасником у формі банківської гарантії. Банківська гарантія надається у формі електронного документу, створеного відповідно до вимог чинного законодавства. Строк дії – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія надається в електронному форматі з накладенням електронного підпису відповідальної особи банку (наприклад, у форматі PDF або іншому) для подальшого прикріплення учасником даного документа у складі тендерної пропозиції через електронний майданчик. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 130000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі під час укладання договору про закупівлю повинен надати забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії, що має містити ствердження про безумовне виконання зобов’язань щодо сплати коштів замовнику в розмірі 5% вартості договору в разі невиконання ним умов, зазначених у основних умовах, які будуть включені до договору про закупівлю. Банківська гарантія, надана як забезпечення виконання договору, повинна бути дійсною з моменту набрання чинності договору і до повного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань за договором про закупівлю. Переможець процедури закупівлі надає від банківської установи банківську гарантію забезпечення виконання договору за умовами тендерної документації із зазначенням номеру процедури закупівлі в електронній системі закупівель. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Послуги зі встановлення протипожежного устаткування, код ДК 021:2015 – 51700000-9
Послуги зі встановлення протипожежного устаткування, код ДК 021:2015 – 51700000-9.
Опис предмету закупівлі зазначено у документації до закупівлі.
Опис предмету закупівлі зазначено у документації до закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі створення і впровадження (встановлення) автоматичної пожежної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 червня 2024
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за належним чином надані Виконавцем Послуги на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України – лише за фактично надані Послуги, протягом 10 (десяти) банківських днів, на підставі належним чином оформлених документів Виконавця (Актів наданих Послуг), з дня підписання Сторонами Акта наданих послуг, при наявності бюджетних асигнувань на ці цілі, з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій. Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2024 14:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2024 14:33 |
Протокол внесення змін.doc | |
04 березня 2024 14:33 |
Тендерна документація із змінена.doc | |
04 березня 2024 14:33 |
Перелік змін.docx |
04 березня 2024 14:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
04 березня 2024 14:33 |
Протокол внесення змін.doc
|
||||||
04 березня 2024 14:33 |
Тендерна документація із змінена.doc
|
||||||
04 березня 2024 14:33 |
Перелік змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо банківської гарантії
Дата подання: 26 лютого 2024 10:44
Дата відповіді: 27 лютого 2024 17:31
Доброго дня, прохання в тендерній документації вказати банківські реквізити Замовника, для оформлаення забезпечення тендерної пропозиції, а саме банківської гарантії.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Надаємо на Ваш запит реквізити замовника, для оформлення забезпечення тендерної пропозиції, а саме банківської гарантії.
Служба безпеки України IBAN № UA118201720343190001000018583.
Служба безпеки України IBAN № UA118201720343190001000018583.
Щодо копій трудових книжок
Дата подання: 27 лютого 2024 12:55
Дата відповіді: 27 лютого 2024 17:32
Щановний Замовнику! Необхідно внести зміни до пункту 5 Додатку 3 ТД. На сьогоднішній день відсутнє обов'язкове ведення трудових книжок (Закон № 3623 від 05.02.2021 р.). Працівник може працювати на підставі трудового договору.
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику!
За результатами розгляду Вашого питання Замовником будуть прийняті відповідні рішення і у встановленому порядку оприлюднені в електронній системі закупівель.
За результатами розгляду Вашого питання Замовником будуть прийняті відповідні рішення і у встановленому порядку оприлюднені в електронній системі закупівель.
Трудові книжки
Дата подання: 27 лютого 2024 15:32
Дата відповіді: 27 лютого 2024 17:32
10 червня 2021 набрав чинності закон про облік трудової діяльності в електронній формі, який Рада ухвалила 5 лютого 2021 року - закон дозволяє не оформляти/не вести паперові трудові книжки.
Наше підприємство керуючись чинним законодавством не веде паперових трудових книжок працівників. Тому ми не можемо виконати даної умови документації.
Просимо передбачити замість трудової книжки можливість надання Звіту 4ДФ.
Даний звіт підтверджує працевлаштування усіз процівників та сплату за низ усіх податків відповідно до закону
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику!
За результатами розгляду Вашого питання Замовником будуть прийняті відповідні рішення і у встановленому порядку оприлюднені в електронній системі закупівель.
За результатами розгляду Вашого питання Замовником будуть прийняті відповідні рішення і у встановленому порядку оприлюднені в електронній системі закупівель.
Технічне завдання
Дата подання: 27 лютого 2024 19:37
Дата відповіді: 29 лютого 2024 10:24
Шановний Замовнику! В додатку 1 (технічною специфікацією) до закупівлі передбачено перелік обладнання, виробів та матеріалів, що містять посилання на конкретну марку \ виробника для обладнання пожежної сигналізації, а саме: ПП Артон.
Звертаємо Вашу увагу на п. 4 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" , а саме: "Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Просимо Вас привести документацію у відповідність Закону та надати змогу пропонувати еквівалент обладнання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику! За результатами розгляду Вашого питання Замовником будуть прийняті відповідні рішення і у встановленому порядку оприлюднені в електронній системі закупівель.
Щодо банківської гарантії
Дата подання: 29 лютого 2024 10:38
Дата відповіді: 29 лютого 2024 16:26
Шановний, Замовнику!
Для оформлення банківської гарантії замало лише IBAN, вкажіть будь ласка назву банку (іншої установи) де зареєстровано рахунок, та МФО. Додатково просимо вказати цю інформацію не лише на майданчику, а й у ТД!
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Надаємо на Ваш запит реквізити замовника, для оформлення забезпечення тендерної пропозиції, а саме банківської гарантії.
Служба безпеки України, 01061, м. Київ, вул. Володимирська, 33, код ЄДРПОУ 00034074, IBAN № UA118201720343190001000018583 в Державній казначейській службі України МФО 820172.
Служба безпеки України, 01061, м. Київ, вул. Володимирська, 33, код ЄДРПОУ 00034074, IBAN № UA118201720343190001000018583 в Державній казначейській службі України МФО 820172.
щодо працівників
Дата подання: 29 лютого 2024 12:03
Дата відповіді: 01 березня 2024 16:09
Шановний Замовнику! Ви оприлюднили зміни, в яких зазначено вимогу "накази про призначення на посаду, або накази про сумісництво, які підтверджують наявність трудових правовідносин учасника з відповідними працівниками", яка є неправомірною та дискримінаційною по відношенню до учасників, у яких працівники працюють за трудовим договором, або цивільно правовим договором, що не суперечить законодавству, та підтверджує наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками!!
Тому, просимо не дискримінувати учасників, та надати їм можливість приймати участь у даній закупівлі, встановши дану вимогу у наступній редакції: "накази про призначення на посаду, або накази про сумісництво, які підтверджують наявність трудових правовідносин учасника з відповідними працівниками, або трудові чи цивільно правові договора"!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику! За результатами розгляду Вашого питання Замовником будуть прийняті відповідні рішення і у встановленому порядку оприлюднені в електронній системі закупівель
Стосовно кількості виконавців
Дата подання: 29 лютого 2024 12:16
Дата відповіді: 01 березня 2024 16:12
Добрий день.
В пункті 5 Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що кількість виконавців послуг повинна становити не менше п’яти осіб. Дана вимога є дискримінаційною .Це підтверджується Рішенням АМКУ № 4470-р/пк-пз від 10.04.2023 (п.1).
Відповідно до діючого законодавства послуги що є предметом закупівлі
відносяться до видів діяльності, які підлягають ліцензуванню згідно з Ліцензійними
умовами (Постанова КМУ № 852 від 23.11.2016). Зазначені Ліцензійні умови містять
вимоги до ліцензіатів щодо їх відповідності кадровим вимогам та матеріально-технічної
забезпеченості щодо кожного з виду робіт/послуг протипожежного призначення. Так,
Ліцензійними умовами передбачено, що для виконання робіт з монтажу, підтримання
експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації,
оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі
тривожних сповіщень, необхідна наступна мінімальна кількість працівників:
Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного
обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління
евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу
освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”,
“Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”),
“Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична
інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та
підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти
років.
Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного
обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління
евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати
таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та
обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування
апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не
нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю,
регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та
автоматики) – не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
Враховуючи вищевикладене, просимо видалити
вимогу Документації: " кількість виконавців послуг повинна становити не менше п’яти осіб ", та
викласти її в редакції, яка відповідає Ліцензійним вимогам до виконання робіт з монтажу,
підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної
сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для
передачі тривожних сповіщень відповідно до пунктів 14 та 15 Постанови Кабінету
Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику!
Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджені Постановою КМУ від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (далі – Постанова) визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Кадрові вимоги, технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази, організаційні вимоги та інші вимоги щодо провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення повинні бути виконанні ліцензіатом для отримання ліцензії.
Відповідно до абзацу 4 пункту 15 Постанови визначено, що кількість виконавців робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинна становити не менше двох осіб.
Для провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ліцензіат може набирати працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) понад установлену Ліцензійними умовами мінімальну кількість.
Відповідно до абзацу 9 пункту 17 Постанови роботи з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень виконуються відповідно до затвердженої проектної документації.
Замовником встановлені вимоги щодо кількості виконавців послуг з урахуванням обсягів, відповідно до розрахованих людино-годин в проектній документації та строків надання послуг.
Враховуючи вищезазначене дані вимоги не є дискримінаційними та не порушують вимог Постанови.
Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджені Постановою КМУ від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (далі – Постанова) визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Кадрові вимоги, технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази, організаційні вимоги та інші вимоги щодо провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення повинні бути виконанні ліцензіатом для отримання ліцензії.
Відповідно до абзацу 4 пункту 15 Постанови визначено, що кількість виконавців робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинна становити не менше двох осіб.
Для провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ліцензіат може набирати працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) понад установлену Ліцензійними умовами мінімальну кількість.
Відповідно до абзацу 9 пункту 17 Постанови роботи з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень виконуються відповідно до затвердженої проектної документації.
Замовником встановлені вимоги щодо кількості виконавців послуг з урахуванням обсягів, відповідно до розрахованих людино-годин в проектній документації та строків надання послуг.
Враховуючи вищезазначене дані вимоги не є дискримінаційними та не порушують вимог Постанови.
Кількість працівників
Дата подання: 29 лютого 2024 17:12
Дата відповіді: 01 березня 2024 16:13
Шановний замовнику. В тендерній документації ви встановили вимогу Інформаційна довідка в довільній формі про наявність працівників відповідного рівня підготовки, визначеного Ліцензійними умовами «Кількість виконавців послуг повинна становити не менше п’яти осіб,». Дана вимога не узгоджується з ліцензійними умовами, якими передбачено що кількість виконавців повинна становити не МЕНШЕ ДВОХ ОСІБ.
Аналогічна позиція міститься в рішенні АМКУ № 7649-р/пк-пз від 30.05.2023, Рішення № 5570-р/пк-пз від 27.04.2023 Рішення № 10019-р/пк-пз від 05.07.2023, та інші.
В усіх вище зазначених рішеннях АМКУ наголосив «Враховуючи наведене, зазначені вище вимоги Документації не узгоджуються з ліцензійними умовами.» Тому просимо внести зміни до документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику!
Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджені Постановою КМУ від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (далі – Постанова) визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Кадрові вимоги, технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази, організаційні вимоги та інші вимоги щодо провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення повинні бути виконанні ліцензіатом для отримання ліцензії.
Відповідно до абзацу 4 пункту 15 Постанови визначено, що кількість виконавців робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинна становити не менше двох осіб.
Для провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ліцензіат може набирати працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) понад установлену Ліцензійними умовами мінімальну кількість.
Відповідно до абзацу 9 пункту 17 Постанови роботи з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень виконуються відповідно до затвердженої проектної документації.
Замовником встановлені вимоги щодо кількості виконавців послуг з урахуванням обсягів, відповідно до розрахованих людино-годин в проектній документації та строків надання послуг.
Враховуючи вищезазначене дані вимоги не є дискримінаційними та не порушують вимог Постанови.
Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджені Постановою КМУ від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (далі – Постанова) визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Кадрові вимоги, технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази, організаційні вимоги та інші вимоги щодо провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення повинні бути виконанні ліцензіатом для отримання ліцензії.
Відповідно до абзацу 4 пункту 15 Постанови визначено, що кількість виконавців робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинна становити не менше двох осіб.
Для провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ліцензіат може набирати працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) понад установлену Ліцензійними умовами мінімальну кількість.
Відповідно до абзацу 9 пункту 17 Постанови роботи з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень виконуються відповідно до затвердженої проектної документації.
Замовником встановлені вимоги щодо кількості виконавців послуг з урахуванням обсягів, відповідно до розрахованих людино-годин в проектній документації та строків надання послуг.
Враховуючи вищезазначене дані вимоги не є дискримінаційними та не порушують вимог Постанови.
Документ про освіту
Дата подання: 29 лютого 2024 17:15
Дата відповіді: 01 березня 2024 16:13
Шановний замовнику. В тендерній документації ви встановили вимогу Інформаційна довідка в довільній формі про наявність працівників відповідного рівня підготовки, визначеного Ліцензійними умовами (для підтвердження надати копію диплому (без додатку) та/або копію кваліфікаційного посвідчення)
Відповідно до статті 16 ЗУ «Про професійно технічну освіту»
Випускнику закладу професійної (професійно-технічної) освіти, якому присвоєно освітньо-кваліфікаційний рівень "кваліфікований робітник", видається диплом, зразок якого затверджується Кабінетом Міністрів України.
Особі, яка опанувала курс професійного (професійно-технічного) навчання і успішно пройшла кваліфікаційну атестацію, видається свідоцтво про присвоєння або підвищення робітничої кваліфікації, зразок якого затверджується Кабінетом Міністрів України.
Тобто Законом передбачено два типи документів про освіту СВІДОЦТВО або ДИПЛОМ.
Просимо внести зміни до документації та передбачити надання свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику! За результатами розгляду Вашого питання Замовником будуть прийняті відповідні рішення і у встановленому порядку оприлюднені в електронній системі закупівель
Цивільно-правові договори
Дата подання: 01 березня 2024 16:55
Дата відповіді: 01 березня 2024 17:56
Документацією ви вимагаєте, щоб усі працівники були штатними. Та надати на всіх накази про призначення.
Але Цивільні ж відносини, засновані на юридичній рівності, вільному волевиявленні, майновій самостійності їх учасників регулюються цивільним законодавством.
Питання, пов'язані з обліком працівників, регулюються наказом Держкомстату від 28.09.2005 №286, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.11.2005 за №1442/11722 "Про затвердження Інструкції зі статистики кількості працівників". Згідно з пунктом 1.1 цієї Інструкції, дія інструкції поширюється на всіх юридичних осіб, їхні філії, представництва та інші відокремлені підрозділи (далі - підприємства), а також на фізичних осіб - підприємців, які використовують найману працю.
Абзацом четвертим пункту 1.8 цієї ж Інструкції передбачається три види працівників:
- штатні працівники;
- зовнішніх сумісники;
- працюючі за цивільно-правовими договорами.
Відповідно до статті 626 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав і обов'язків. Сторони цивільно-правової угоди укладають договір в письмовій формі згідно з вимогами статті 208 ЦК. За цивільно-правовим договором дві рівноправних сторони домовляються: про виконання робіт або надання послуг, із зазначенням їх вичерпного переліку в договорі. Факт виконання обов'язково оформляють актом виконаних робіт/наданих послуг в конкретні строки виконання робіт/надання послуг або кожного окремого їх етапу: вартості виконання робіт, надання послуг. Виконавець за договором отримує оплату не за процес праці, а за результат. Його не включають до штатного розпису, він не підпорядковується правилам трудового розпорядку.
Просимо внести зміни і передбачити можливість надання працівників за цивільно-правовими договорами
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику! За результатами розгляду Вашого питання Замовником будуть прийняті відповідні рішення і у встановленому порядку оприлюднені в електронній системі закупівель.
Документи працівників
Дата подання: 04 березня 2024 16:55
Дата відповіді: 06 березня 2024 11:22
Шановний Замовнику! Сьогодні Вами були внесені зміни, які не відповідають чинному законодавству!
В ТД встановлена вимога "Копії документів, що підтверджують відповідний ступінь вищої освіти (диплом без додатків) та кваліфікацію працівників (диплом або свідоцтво, та/або посвідчення, та/або сертифікат чи будь-який інший документ встановленого зразку), що матимуть безпосереднє відношення до виконання послуг відповідно до предмету закупівлі.", яка є неправомірною, так як даною вимогою Ви чітко вимагаєте наявність в учасників "відповідний ступінь вищої освіти"!! Наші працівники не мають вищої освіти, і не повинні мати згідно Ліцензійних вимог, проте мають необхідну кваліфікацію для виконання послуг даної закупівлі!
Просимо уважно ознайомитися з Ліцензійними умовами, щодо даного предмету закупівлі, в якому чітко встановлені кадрові вимоги:
14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
Тобто, вищу освіту повинен мати лише керівник робіт!! а всі інші працівники повинні мати відповідну кваліфікацію!!
Вимагаємо викласти кадрові вимоги в тендерній документації, у відповідності до Ліцензійних вимог!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику!
Замовником визначений перелік документів, які обов’язково подаються учасниками у складі тендерної пропозиції. Зокрема, інформаційна довідка в довільній формі з відомостями про наявність працівників відповідного рівня підготовки, визначеного Ліцензійними умовами.
Ліцензійними умовами визначені кадрові вимоги до керівника та виконавців робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень.
Вищу освіту повинен мати тільки керівник зазначених робіт, а виконавці робіт повинні мати відповідні розряди, які визначають рівень підготовки кваліфікованих робітників у професійно-технічних навчальних закладах за професіями, визначеними пунктом 15 Ліцензійних умов.
Замовником визначений перелік документів, які обов’язково подаються учасниками у складі тендерної пропозиції. Зокрема, інформаційна довідка в довільній формі з відомостями про наявність працівників відповідного рівня підготовки, визначеного Ліцензійними умовами.
Ліцензійними умовами визначені кадрові вимоги до керівника та виконавців робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень.
Вищу освіту повинен мати тільки керівник зазначених робіт, а виконавці робіт повинні мати відповідні розряди, які визначають рівень підготовки кваліфікованих робітників у професійно-технічних навчальних закладах за професіями, визначеними пунктом 15 Ліцензійних умов.
Коштоис
Дата подання: 04 березня 2024 20:25
Дата відповіді: 06 березня 2024 11:22
Добрий день! Кошторис надає лише переможець?
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику!
Кошторисна документація є невід’ємною частиною договору та подається переможцем на етапі укладання договору.
Кошторисна документація є невід’ємною частиною договору та подається переможцем на етапі укладання договору.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2024 13:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОП ФАЄР" |
1 627 992,00
UAH з ПДВ
|
1 497 909,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ |
1 747 800,00
UAH з ПДВ
|
1 499 999,94
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" |
2 090 000,00
UAH з ПДВ
|
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "АЯКС" |
2 165 000,00
UAH з ПДВ
|
1 537 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ЯРМОЛЕНКО ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА |
2 800 000,00
UAH з ПДВ
|
2 655 638,07
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СМАРТ СОЛЮШНЗ ГРУП" |
3 299 000,00
UAH з ПДВ
|
2 656 638,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП ЕНЕРГЕТИК |
3 549 050,41
UAH з ПДВ
|
2 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДСПЕЦГАРАНТ ГРУП» |
2 836 000,00
UAH з ПДВ
|
2 836 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ" |
3 699 600,00
UAH з ПДВ
|
3 699 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОП ФАЄР" #42082117 |
Переможець |
1 497 909,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2024 10:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 березня 2024 11:26
Обґрунтування аномально низької ціни
до 13 березня 2024 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 червня 2024 16:46
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
21 червня 2024 16:41
|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2024 17:52
|
Протокол продовження строку для укладання договору.doc | укладений |
29 квітня 2024 17:51
|
Підписаний договір.pdf | укладений |
29 квітня 2024 17:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |