Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання код CPV за ДК 021:2015 - 50110000-9 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів та супутнього обладнання)
Очікувана вартість
187 000,00 UAH
UA-2024-02-23-010681-a ● e87c41c3f60b4d30a15ed7ec87777a20
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління ДСНС України в Івано-Франківській області |
Код ЄДРПОУ: | 38555228 |
Вебсайт: | https://if.dsns.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Івана Франка, 6 |
Контактна особа: |
Якуб'як Андрій Васильович +380342596534 yakubiak@if.dsns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2024 15:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 187 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 935,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
290 людино-година
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання код CPV за ДК 021:2015 - 50110000-9 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів та супутнього обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76002, Україна, Івано-Франківська область, Відповідно до документації, за міцем розташування СТО виконвця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг здійснюється Замовником за результатами надання Виконавцем послуг протягом 7 (семи) робочих днів з моменту підписання Замовником Акту (актів) наданих послуг | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2024 15:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2024 15:49 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx | |
23 лютого 2024 15:49 |
Проект Договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-23-010681-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Козоріз Лідія Богданівна, Код ЄДРПОУ:2845502569
Дата подання: 27 лютого 2024 23:20
Сертифікат
Шановний замовнику!
На які норми чинного законодавства ВИ посилаєтесь, вимагаючи в додатку № 3 до тендерної документації, пункт 3 вимог до станції технічного обслуговування автомобілів (СТО), надати копію Сертифікату, виданого Всеукраїнською Асоціацією автомобільних імпортерів та дилерів, що засвідчує акредитацію станції технічного обслуговування транспортних засобів?
Просимо внести в оголошення наступні зміни. Питання 1. Про дискримінаційні вимоги. Частиною 5 Статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) вимагається ,що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимога Замовника про надання в складі пропозиції Сертифікату, виданого Всеукраїнською Асоціацією автомобільних імпортерів та дилерів, що засвідчує акредитацію станції технічного обслуговування транспортних засобів є дискримінаційною з наступних підстав. У зв‘язку з втратою чинності Наказу про «Правила обов‘язкової сертифікації послуг з ремонту та технічного обслуговування дорожніх ТЗ та їх складових», втратою чинності «Технічного регламенту № 643 з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів та набранням чинності з 01.01. 2018 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» сертифікація послуг з ремонту та технічного обслуговування автотранспортних засобів не є обов‘язковою. Отримання таких сертифікатів є добровільним. Відповідно до законодавстсва України вимоги до СТО та якості послуг з технічного обслуговування регламентуються відповідними ДСТУ , наприклад ДСТУ 2322-93, ДСТУ 3649:2010, ДСТУ 4276:2004, ДСТУ 4277:2004.
Для усунення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, розширення кола потенційних Учасників, що дасть можливість заощадити значну суму бюджетних коштів, просимо внести в оголошення відповідні зміни та вилучити дану вимогу з технічної документації.
Розгорнути
Згорнути
На які норми чинного законодавства ВИ посилаєтесь, вимагаючи в додатку № 3 до тендерної документації, пункт 3 вимог до станції технічного обслуговування автомобілів (СТО), надати копію Сертифікату, виданого Всеукраїнською Асоціацією автомобільних імпортерів та дилерів, що засвідчує акредитацію станції технічного обслуговування транспортних засобів?
Просимо внести в оголошення наступні зміни. Питання 1. Про дискримінаційні вимоги. Частиною 5 Статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) вимагається ,що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимога Замовника про надання в складі пропозиції Сертифікату, виданого Всеукраїнською Асоціацією автомобільних імпортерів та дилерів, що засвідчує акредитацію станції технічного обслуговування транспортних засобів є дискримінаційною з наступних підстав. У зв‘язку з втратою чинності Наказу про «Правила обов‘язкової сертифікації послуг з ремонту та технічного обслуговування дорожніх ТЗ та їх складових», втратою чинності «Технічного регламенту № 643 з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів та набранням чинності з 01.01. 2018 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» сертифікація послуг з ремонту та технічного обслуговування автотранспортних засобів не є обов‘язковою. Отримання таких сертифікатів є добровільним. Відповідно до законодавстсва України вимоги до СТО та якості послуг з технічного обслуговування регламентуються відповідними ДСТУ , наприклад ДСТУ 2322-93, ДСТУ 3649:2010, ДСТУ 4276:2004, ДСТУ 4277:2004.
Для усунення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, розширення кола потенційних Учасників, що дасть можливість заощадити значну суму бюджетних коштів, просимо внести в оголошення відповідні зміни та вилучити дану вимогу з технічної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 лютого 2024 14:35
Шановний учаснику!
Зазначена Вами вимога щодо виключення з тендерної документації кваліфікаційного критерію надання сертифікатів на підтвердження відповідності учасника технічним вимогам не є обґрунтованою та задоволенню не підлягає виходячи з наступного:
відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922) у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі про відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 Закону № 922.
Згідно з частиною 5 статті 23 Закону № 922 замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що запропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, встановленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, робіт чи послуг замовник повинен у тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Так, виходячи зі змісту цієї норми, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі замовник може вимагати від учасника надання у складі його пропозиції сертифікатів відповідності, сертифікатів якості тощо.
Сертифікація в Україні здійснюється відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII (далі — Закон № 124).
Так, за частиною 1 статті 1 Закону № 124 сертифікація — підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу.
Як відомо, з 01.01.2018 сертифікація в Україні є необов’язковою. Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.02.2018 за № 194/31646, про визнання деяких наказів такими, що втратили чинність, скасовано накази Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, які регламентували положення обов’язкової сертифікації.
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону № 922 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно з пунктом 4 частини 1 та частиною 4 статті 5 Закону № 922 закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія), що викладена, зокрема, в рішеннях від 09.09.2020 № 16980-р/пк-пз, від 01.06.2020 № 10800-р/пк-пз, від 23.10.2019 № 15333-р/пк-пз та інших, не є дискримінацією встановлення умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікатів.
Питанням оскарження відповідно до цих рішень було те, що за твердженнями учасників така умова є дискримінаційною, і виконати її можуть лише ті учасники, які вже мають такі виготовлені сертифікати.
Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного суду згідно з постановою від 24.06.2020 у справі № 826/15639/17 (далі — постанова № 826/15639/17) виклала позицію, що, хоча виробництво не підлягає обов’язковій сертифікації, це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу (торгів).
Таким чином, можливість встановлення замовниками в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності чи сертифікатів якості передбачена нормами чинного законодавства, зокрема Законом № 922, та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами.
Будь-який суб’єкт господарювання за власною ініціативою для доведення якості та відповідності продукції стандартам чи технічним умовам може пройти сертифікацію, це не заборонено та є можливим. Отже, це не є дискримінаційною вимогою, адже будь-який учасник може отримати сертифікат відповідності і цим самим довести якість та відповідність стандартам запропонованих ним товарів, послуги чи робіт. Якщо потенційний учасник не готовий під свою повну відповідальність засвідчити, що його послуги відповідають встановленим законодавством вимогам, то про жодне надання якісних послуг мова йти не може.
Зазначена Вами вимога щодо виключення з тендерної документації кваліфікаційного критерію надання сертифікатів на підтвердження відповідності учасника технічним вимогам не є обґрунтованою та задоволенню не підлягає виходячи з наступного:
відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922) у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі про відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 Закону № 922.
Згідно з частиною 5 статті 23 Закону № 922 замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що запропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, встановленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, робіт чи послуг замовник повинен у тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Так, виходячи зі змісту цієї норми, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі замовник може вимагати від учасника надання у складі його пропозиції сертифікатів відповідності, сертифікатів якості тощо.
Сертифікація в Україні здійснюється відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII (далі — Закон № 124).
Так, за частиною 1 статті 1 Закону № 124 сертифікація — підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу.
Як відомо, з 01.01.2018 сертифікація в Україні є необов’язковою. Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.02.2018 за № 194/31646, про визнання деяких наказів такими, що втратили чинність, скасовано накази Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, які регламентували положення обов’язкової сертифікації.
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону № 922 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно з пунктом 4 частини 1 та частиною 4 статті 5 Закону № 922 закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія), що викладена, зокрема, в рішеннях від 09.09.2020 № 16980-р/пк-пз, від 01.06.2020 № 10800-р/пк-пз, від 23.10.2019 № 15333-р/пк-пз та інших, не є дискримінацією встановлення умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікатів.
Питанням оскарження відповідно до цих рішень було те, що за твердженнями учасників така умова є дискримінаційною, і виконати її можуть лише ті учасники, які вже мають такі виготовлені сертифікати.
Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного суду згідно з постановою від 24.06.2020 у справі № 826/15639/17 (далі — постанова № 826/15639/17) виклала позицію, що, хоча виробництво не підлягає обов’язковій сертифікації, це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу (торгів).
Таким чином, можливість встановлення замовниками в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності чи сертифікатів якості передбачена нормами чинного законодавства, зокрема Законом № 922, та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами.
Будь-який суб’єкт господарювання за власною ініціативою для доведення якості та відповідності продукції стандартам чи технічним умовам може пройти сертифікацію, це не заборонено та є можливим. Отже, це не є дискримінаційною вимогою, адже будь-який учасник може отримати сертифікат відповідності і цим самим довести якість та відповідність стандартам запропонованих ним товарів, послуги чи робіт. Якщо потенційний учасник не готовий під свою повну відповідальність засвідчити, що його послуги відповідають встановленим законодавством вимогам, то про жодне надання якісних послуг мова йти не може.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БОГДАН-АВТО ІВАНО-ФРАНКІВСЬК" |
186 180,00
UAH з ПДВ
|
186 180,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БОГДАН-АВТО ІВАНО-ФРАНКІВСЬК" #37582219 |
Переможець |
186 180,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2024 13:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 березня 2024 10:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2024 11:13
|
Договір 23.pdf | укладений |
12 березня 2024 11:11
|