Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони будівель та приміщень Закладу післядипломної освіти «Центр підвищення кваліфікації служби зайнятості»
Очікувана вартість
1 024 008,96 UAH
UA-2024-02-23-010677-a ● 1ac040e32cd946ef90e872eba9be8942
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЗАКЛАД ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ "ЦЕНТР ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ СЛУЖБИ ЗАЙНЯТОСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 44840439 |
Місцезнаходження: | 03038, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул.Нововокзальна, будинок 17 |
Контактна особа: |
Ольга Юрасова +380662005444 admin_tech@cdc.dcz.gov.ua |
Категорія: | Орган соціального страхування |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2024 15:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2024 13:27 |
Початок аукціону: | 04 березня 2024 13:27 |
Очікувана вартість: | 1 024 008,96 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 120,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 7 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 30720,27 гривень. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження зарахування грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії, видана Банком-гарантом, завірена печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банка – гаранта. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів: документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, що видає гарантію не має бути включено до переліку юридичних осіб, щодо яких застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції державними органами України, США, країн ЄС, Радою безпеки ООН або будь-якою іншою державою чи організацією, рішення та акти якої є юридично обов’язковими. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія1; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності)2. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. У випадку, якщо підписантом не є голова правління, повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (довіреністю тощо). За гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження зарахування грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії, видана Банком-гарантом, завірена печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. До довідки додається виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття не пізніше дати видачі гарантії. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: ЗАКЛАД ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ «ЦЕНТР ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ СЛУЖБИ ЗАЙНЯТОСТІ» Місцезнаходження Замовника: 03038, м. Київ, вул. Нововокзальна, буд. 17 код ЄДРПОУ 44840439 IBAN UA 348201720355469100700711629 в Державна казначейська служба України, м. Київ УДКСУ у Солом’янському районі Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 30720.27 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 % від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: ЗАКЛАД ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ «ЦЕНТР ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ СЛУЖБИ ЗАЙНЯТОСТІ» Місцезнаходження Замовника: 03038, м. Київ, вул. Нововокзальна, буд. 17 код ЄДРПОУ 44840439 IBAN UA 348201720355469100700711629 в Державна казначейська служба України, м. Київ УДКСУ у Солом’янському районі Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю, а у разі прийняття Сторонами рішення щодо продовження строку дії договору, продовжується її строк на час дії договору. Переможець має надати Замовнику належне документальне підтвердження внесення змін до банківської гарантії до дати укладання додаткової угоди до договору щодо продовження строку його дії. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів: документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, що видає гарантію не має бути включено до переліку юридичних осіб, щодо яких застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції державними органами України, США, країн ЄС, Радою безпеки ООН або будь-якою іншою державою чи організацією, рішення та акти якої є юридично обов’язковими. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5 % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов’язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов’язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії предֹ’являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов’язання, забезпеченого гарантією. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14016 людино-година
Послуги з охорони будівель та приміщень Закладу післядипломної освіти «Центр підвищення кваліфікації служби зайнятості»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Київ, Нововокзальна 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата Послуг проводиться у національній валюті України гривні з урахуванням фінансових можливостей Замовника. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2024 16:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2024 16:09 |
ТД-Охорона (НР).docx | |
26 лютого 2024 16:09 |
зміни до тд.docx | |
23 лютого 2024 15:51 |
Форма гарантії.pdf |
26 лютого 2024 16:10 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 лютого 2024 16:09 |
ТД-Охорона (НР).docx
|
|||
26 лютого 2024 16:09 |
зміни до тд.docx
|
|||
23 лютого 2024 15:51 |
Форма гарантії.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-23-010677-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ФІЗИЧНА ОХОРОНА "САКУРА ГРУПП", Код ЄДРПОУ:45249322
Дата подання: 27 лютого 2024 12:31
Обмеження кола учасників
Шановний Замовнику, ми потенційні учасники вашої закупівлі, які планують взяти участь в тендерні, однак вивчивши тендерну документацію складається враження що ви намагаєтеся обмежити коло учасників прописуючи дискримінаційні вимоги.
По-перше, відповідно до Додатку 3 до тендерної документації де міститься інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ви зазначаєте, що Учасник повинен надати декларацію відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з охорони праці. Дана вимога є необґрунтованою адже ви закуповуєте послуги з охорони об’єктів та особистої охорони. Відповідно до ст. 21 Закону України «Про охорону праці», дана декларація потрібна для набуття права на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів та устатковання підвищеної небезпеки може здійснюватися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. Переліки видів робіт, машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, виконання або експлуатація (застосування) яких може здійснюватися на підставі такої декларації, затверджені постановою КМУ від 26.10.2011 р. №1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (далі – Постанова №1107).
Звертаємо вашу увагу, що матеріально-технічна база яка вимагається вами в Додатку 2 до тендерної документації не передбачає машини, механізми та устатковання підвищеної небезпеки, тож вимагати декларацію відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з охорони праці є незаконним. Вимагаємо прибрати дану вимогу.
По-друге, в інформації про технічні характеристики додана вимога щодо надання «Сканкопія сертифіката на систему управління якістю, яким посвідчується, що система управління якістю стосовно охоронних послуг, які здійснює Учасник, відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та/або ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) та/або ДСТУ ISO 9001:2015 Quality management systems – Requirements; Сертифікат на систему екологічного управління, яким підтверджується, що система екологічного управління Учасника стосовно охоронних послуг, які здійснює Учасник, відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT); Сертифікат на Системи управління з протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018»
Дана вимога обмежує коло учасників, адже купівля сертифікатів, а тим паче трьох сертифікатів, це зайві витрати для підприємства які найчастіше нічим не обумовлені адже для вас, як для замовника дані сертифікати нічого не пдітвердять. Відповідно до вашого оголошення на майданчику ви закуповуєте ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони тож зовсім не зрозуміло для чого вам до прикладу Сертифікат на систему екологічного управління або Сертифікат на Системи управління з протидії корупції ми приватне підприємство яке не займається корупцією а дані сертифікати в Україні є не обов’язковими і за кошти їх може купити будь хто, тож вони нічого не підтверджують тим паче в надані послуг з охорони об’єкта. Вимагаємо прибрати дану вимогу, адже вона обмежує коло потенційних учасників і є такою яка не підтверджує жодних технічних умов даної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
По-перше, відповідно до Додатку 3 до тендерної документації де міститься інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ви зазначаєте, що Учасник повинен надати декларацію відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з охорони праці. Дана вимога є необґрунтованою адже ви закуповуєте послуги з охорони об’єктів та особистої охорони. Відповідно до ст. 21 Закону України «Про охорону праці», дана декларація потрібна для набуття права на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів та устатковання підвищеної небезпеки може здійснюватися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. Переліки видів робіт, машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, виконання або експлуатація (застосування) яких може здійснюватися на підставі такої декларації, затверджені постановою КМУ від 26.10.2011 р. №1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (далі – Постанова №1107).
Звертаємо вашу увагу, що матеріально-технічна база яка вимагається вами в Додатку 2 до тендерної документації не передбачає машини, механізми та устатковання підвищеної небезпеки, тож вимагати декларацію відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з охорони праці є незаконним. Вимагаємо прибрати дану вимогу.
По-друге, в інформації про технічні характеристики додана вимога щодо надання «Сканкопія сертифіката на систему управління якістю, яким посвідчується, що система управління якістю стосовно охоронних послуг, які здійснює Учасник, відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та/або ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) та/або ДСТУ ISO 9001:2015 Quality management systems – Requirements; Сертифікат на систему екологічного управління, яким підтверджується, що система екологічного управління Учасника стосовно охоронних послуг, які здійснює Учасник, відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT); Сертифікат на Системи управління з протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018»
Дана вимога обмежує коло учасників, адже купівля сертифікатів, а тим паче трьох сертифікатів, це зайві витрати для підприємства які найчастіше нічим не обумовлені адже для вас, як для замовника дані сертифікати нічого не пдітвердять. Відповідно до вашого оголошення на майданчику ви закуповуєте ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони тож зовсім не зрозуміло для чого вам до прикладу Сертифікат на систему екологічного управління або Сертифікат на Системи управління з протидії корупції ми приватне підприємство яке не займається корупцією а дані сертифікати в Україні є не обов’язковими і за кошти їх може купити будь хто, тож вони нічого не підтверджують тим паче в надані послуг з охорони об’єкта. Вимагаємо прибрати дану вимогу, адже вона обмежує коло потенційних учасників і є такою яка не підтверджує жодних технічних умов даної закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2024 15:31
Доброго дня шановний потенційний учасник.
Щодо першої частини вимоги:
Відповідно до Додатку 3 до ТД від учасників вимагається:
«Досконально знати технічні характеристики та правила застосування засобів охорони, відеоспостереження, пожежної сигналізації та пожежогасіння, зв’язку, освітлення, оповіщення, життєзабезпечення об’єкта, службові телефони осіб і служб, які відповідають за технічний стан цих засобів» та «Виконавець гарантує прибуття на об'єкти замовника при нештатних ситуаціях групи реагування та/або персоналу охорони не пізніше 5 хвилин після виклику та/або надходження тривожного повідомлення на ПЦС/СПТС»
Враховуючи дані вимоги, які встановлені в технічному завдані вимога про відповідність «матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з охорони праці.» є обґрунтованою та необхідною, оскільки у разі надзвичайної ситуації Замовник має бути впевнений, що потенційний переможець зможе здійснити всі належні заходи для усунення та належного відновлення надання послуг.
Окрім того, отримати вищезазначені документи можуть будь-які учасники за наступним посилання https://my.gov.ua/info/services.
Щодо другої частини вимоги:
Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
З урахуванням вище зазначеного, одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікатів зазначених в Додатку 3 до ТД. Наявність у підприємства вищезазначених сертифікатів свідчить про спроможність підприємства здійснити надання послуг у відповідності до вимог діючої нормативно–правової документації та не містить жодних дискримінаційних елементів.
Окрім того, в Україні діють сотні суб’єктів, які здійснюють сертифікацію, що ніяким чином не обмежує учасників у отриманні даних сертифікатів.
Враховуючи вищевикладене, відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Щодо першої частини вимоги:
Відповідно до Додатку 3 до ТД від учасників вимагається:
«Досконально знати технічні характеристики та правила застосування засобів охорони, відеоспостереження, пожежної сигналізації та пожежогасіння, зв’язку, освітлення, оповіщення, життєзабезпечення об’єкта, службові телефони осіб і служб, які відповідають за технічний стан цих засобів» та «Виконавець гарантує прибуття на об'єкти замовника при нештатних ситуаціях групи реагування та/або персоналу охорони не пізніше 5 хвилин після виклику та/або надходження тривожного повідомлення на ПЦС/СПТС»
Враховуючи дані вимоги, які встановлені в технічному завдані вимога про відповідність «матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з охорони праці.» є обґрунтованою та необхідною, оскільки у разі надзвичайної ситуації Замовник має бути впевнений, що потенційний переможець зможе здійснити всі належні заходи для усунення та належного відновлення надання послуг.
Окрім того, отримати вищезазначені документи можуть будь-які учасники за наступним посилання https://my.gov.ua/info/services.
Щодо другої частини вимоги:
Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
З урахуванням вище зазначеного, одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікатів зазначених в Додатку 3 до ТД. Наявність у підприємства вищезазначених сертифікатів свідчить про спроможність підприємства здійснити надання послуг у відповідності до вимог діючої нормативно–правової документації та не містить жодних дискримінаційних елементів.
Окрім того, в Україні діють сотні суб’єктів, які здійснюють сертифікацію, що ніяким чином не обмежує учасників у отриманні даних сертифікатів.
Враховуючи вищевикладене, відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Номер вимоги: UA-2024-02-23-010677-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ФІЗИЧНА ОХОРОНА "САКУРА ГРУПП", Код ЄДРПОУ:45249322
Дата подання: 27 лютого 2024 16:30
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику! Обґрунтуйте для чого вами вимагається сертифікат на систему управління якістю, яким посвідчується, що система управління якістю стосовно охоронних послуг, які здійснює Учасник, відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та/або ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) та/або ДСТУ ISO 9001:2015 Quality management systems – Requirements; Сертифікат на систему екологічного управління, яким підтверджується, що система екологічного управління Учасника стосовно охоронних послуг, які здійснює Учасник, відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT); Сертифікат на Системи управління з протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018? Дана сертифікація не є обов’язковою на території України, а також такі вимоги є дискримінаційними, так як на оформлення одного сертифікату може піти від декількох тижнів, до того ж це доволі фінансово затратно. Вами закуповують послуги з фізичної охорони, тож є не зрозумілим вибір саме цих сертифікатів? Можливо ви лобіюєте інтереси свого учасника і прописуєте вимоги під нього? Вимагає прибрати сертифікацію ISO з тендерної документації!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2024 15:36
Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
З урахуванням вище зазначеного, одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікатів зазначених в Додатку 3 до ТД. Наявність у підприємства вищезазначених сертифікатів свідчить про спроможність підприємства здійснити надання послуг у відповідності до вимог діючої нормативно–правової документації та не містить жодних дискримінаційних елементів.
Окрім того, в Україні діють сотні суб’єктів, які здійснюють сертифікацію, що ніяким чином не обмежує учасників у отриманні даних сертифікатів.
Враховуючи вищевикладене, відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
З урахуванням вище зазначеного, одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікатів зазначених в Додатку 3 до ТД. Наявність у підприємства вищезазначених сертифікатів свідчить про спроможність підприємства здійснити надання послуг у відповідності до вимог діючої нормативно–правової документації та не містить жодних дискримінаційних елементів.
Окрім того, в Україні діють сотні суб’єктів, які здійснюють сертифікацію, що ніяким чином не обмежує учасників у отриманні даних сертифікатів.
Враховуючи вищевикладене, відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Номер вимоги: UA-2024-02-23-010677-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ФІЗИЧНА ОХОРОНА "САКУРА ГРУПП", Код ЄДРПОУ:45249322
Дата подання: 27 лютого 2024 16:41
Незаконі вимоги
Замовнику, на яких підставах ви вимагаєте декларацію відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з охорони праці? Відповідно до вашої тендерної документації у учасників повинні бути гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії, шоломи протиударні, бронежилети, наручники пластикові, ліхтарі, свистки. персональні супутникові GPS трекери, формений одяг, транспорт реагування. Ознайомтеся із постановою КМУ від 26.10.2011 р. №1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки». Вами закуповується пост фізичної охорони, при надані таких послуг не виконуються роботи підвищеної небезпеки! Якщо ви проведете тендер не прибравши дану вимогу то щодо прозорості даної закупівлі зацікавиться ДАСУ!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2024 15:35
Доброго дня.
Відповідно до Додатку 3 до ТД від учасників вимагається:
«Досконально знати технічні характеристики та правила застосування засобів охорони, відеоспостереження, пожежної сигналізації та пожежогасіння, зв’язку, освітлення, оповіщення, життєзабезпечення об’єкта, службові телефони осіб і служб, які відповідають за технічний стан цих засобів» та «Виконавець гарантує прибуття на об'єкти замовника при нештатних ситуаціях групи реагування та/або персоналу охорони не пізніше 5 хвилин після виклику та/або надходження тривожного повідомлення на ПЦС/СПТС»
Враховуючи дані вимоги, які встановлені в технічному завдані вимога про відповідність «матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з охорони праці.» є обґрунтованою та необхідною, оскільки у разі надзвичайної ситуації Замовник має бути впевнений, що потенційний переможець зможе здійснити всі належні заходи для усунення та належного відновлення надання послуг.
Окрім того, отримати вищезазначені документи можуть будь-які учасники за наступним посилання https://my.gov.ua/info/services
Враховуючи вищевикладене, відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Відповідно до Додатку 3 до ТД від учасників вимагається:
«Досконально знати технічні характеристики та правила застосування засобів охорони, відеоспостереження, пожежної сигналізації та пожежогасіння, зв’язку, освітлення, оповіщення, життєзабезпечення об’єкта, службові телефони осіб і служб, які відповідають за технічний стан цих засобів» та «Виконавець гарантує прибуття на об'єкти замовника при нештатних ситуаціях групи реагування та/або персоналу охорони не пізніше 5 хвилин після виклику та/або надходження тривожного повідомлення на ПЦС/СПТС»
Враховуючи дані вимоги, які встановлені в технічному завдані вимога про відповідність «матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з охорони праці.» є обґрунтованою та необхідною, оскільки у разі надзвичайної ситуації Замовник має бути впевнений, що потенційний переможець зможе здійснити всі належні заходи для усунення та належного відновлення надання послуг.
Окрім того, отримати вищезазначені документи можуть будь-які учасники за наступним посилання https://my.gov.ua/info/services
Враховуючи вищевикладене, відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2024 13:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФІЗИЧНА ОХОРОНА "САКУРА ГРУПП" |
1 009 152,00
UAH з ПДВ
|
798 912,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРО СЕКЬЮРІТІ" |
979 718,40
UAH з ПДВ
|
911 030,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФІЗИЧНА ОХОРОНА "САКУРА ГРУПП" #45249322 |
Відхилено |
798 912,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2024 10:58
|
|
ТОВ "ПРО СЕКЬЮРІТІ" #44286777 |
Переможець |
911 030,00
UAH з ПДВ
|
10 березня 2024 00:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 березня 2024 11:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2024 17:06
|
Договір 36.pdf | укладений |
19 березня 2024 17:05
|