Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з повного та часткового технічного огляду вантажопідіймальних кранів і машин
Очікувана вартість
64 329,40 UAH
UA-2024-02-23-009822-a ● 73b71462eb71482d81fbca805fa45b41
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «АТОМРЕМОНТСЕРВІС» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
Код ЄДРПОУ: | 25881800 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Зорін Анатолій Юрійович 380457927835 zorin@ars.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2024 15:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 64 329,40 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 321,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань
ш/з ВТ-З-14-П-24
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з повного та часткового технічного огляду вантажопідіймальних кранів і машин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2024
ДК 021:2015: 71631100-1 — Послуги з технічного огляду обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2024 15:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2024 15:17 |
Додаток 9 Анкета.docx | |
23 лютого 2024 15:17 |
ТД_ВТ-14-П-24.docx | |
23 лютого 2024 15:17 |
Додаток 7 Довідка про учасника.docx | |
23 лютого 2024 15:17 |
Додаток 2 ТСдоПЗ(п).70.307-2024.pdf | |
23 лютого 2024 15:17 |
Додаток 5 Довідка про досвід.docx | |
23 лютого 2024 15:17 |
Додаток 4 Довідка про працівників.docx | |
23 лютого 2024 15:17 |
Додаток 8 Лист-гарантія.docx | |
23 лютого 2024 15:17 |
Додаток 6 Довідка абз.14 п.47.docx | |
23 лютого 2024 15:17 |
Додаток 3 Проєкт договору.doc | |
23 лютого 2024 15:17 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція (цінова).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо вимог до учасників
Дата подання: 28 лютого 2024 10:19
Дата відповіді: 29 лютого 2024 08:43
В пункті 2в частини ІІ Тендерної документації ви вимагаєте надання учасником "Скановану копію акредитації органу з інспектування в сфері інспектування вантажопідіймальних кранів і машин, підйомників для підіймання працівників, технологічних транспортних засобів відповідно до ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2019."
За діючим Законом України "Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності" № 3392-VI в абзаці 3 статті 1 "Забороняється вимагати від суб'єктів господарювання отримання документів дозвільного характеру, які не внесені до Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, затвердженого цим Закононом."
В цьому Переліку п.48 - "
Дозвіл на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки".
Прошу вилучити вимогу про акредитацію з Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Метою встановлення Замовником вимог до учасників та предмету закупівлі є, допущення до участі в закупівлі виконавців, які мають достатню професійну компетентність та можуть гарантувати забезпечення Замовника в повному обсязі та необхідної якості послугами, що є предметом закупівлі.
Наявність атестату про акредитацію відповідно до ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2019 необхідна для підтвердження компетентності органів з інспектування, а також неупередженості та узгодженості їхньої інспекційної діяльності.
Вимоги щодо наявності у експертної організації органу з інспектування визначені у таких документах:
У абз.2 п.3 Постанови КМУ від 26.10.2011 року №1107 в редакції від 01.09.2023, вказано, що «експертні організації - експертно-технічні центри, що належать до сфери управління Держпраці, або незалежні експертні організації, які забезпечують науково-технічну підтримку державного нагляду у сфері промислової безпеки та охорони праці та мають підтверджену компетенцію для інспекційної діяльності у сфері охорони праці відповідно до законодавства».
Відповідно до п.1 розділу ІІ «Вимог до експертних організацій, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва та щодо відповідності машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки вимогам законодавства про охорону праці та промислової безпеки», затверджених Наказом Міністерства економіки України 06 січня 2022 року № 34-22, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 01 лютого 2022 р. за № 118/37454 «Експертна організація повинна бути акредитованою Національним агентством з акредитації України як орган з інспектування, що здійснює інспектування».
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 11 Закону України «Про стандартизацію», розпорядження Кабінету Міністрів України від 26.11.2014 № 1163 «Про визначення державного підприємства, яке виконує функції національного органу стандартизації», Наказом від 21.12.2019 № 466 «Про прийняття та скасування національних стандартів» Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» був прийнятий національний стандарт, гармонізований з європейськими та міжнародними стандартами, методом перекладу з наданням чинності з 01 січня 2021 року ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2019 (EN ISO/IEC 17020:2012, IDT; ISO/IEC 17020:2012, IDT) «Оцінка відповідності. Вимоги до роботи різних типів органів з інспектування».
Таким чином, спираючись на вище викладене, необхідно вимагати від учасника Атестат акредитації органу з інспектування, який буде підтверджувати спроможність Виконавця надавати послуги, а вимоги щодо видалення відповідної інформації з документації закупівлі є необґрунтованими та задоволенню не підлягають.
Наявність атестату про акредитацію відповідно до ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2019 необхідна для підтвердження компетентності органів з інспектування, а також неупередженості та узгодженості їхньої інспекційної діяльності.
Вимоги щодо наявності у експертної організації органу з інспектування визначені у таких документах:
У абз.2 п.3 Постанови КМУ від 26.10.2011 року №1107 в редакції від 01.09.2023, вказано, що «експертні організації - експертно-технічні центри, що належать до сфери управління Держпраці, або незалежні експертні організації, які забезпечують науково-технічну підтримку державного нагляду у сфері промислової безпеки та охорони праці та мають підтверджену компетенцію для інспекційної діяльності у сфері охорони праці відповідно до законодавства».
Відповідно до п.1 розділу ІІ «Вимог до експертних організацій, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва та щодо відповідності машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки вимогам законодавства про охорону праці та промислової безпеки», затверджених Наказом Міністерства економіки України 06 січня 2022 року № 34-22, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 01 лютого 2022 р. за № 118/37454 «Експертна організація повинна бути акредитованою Національним агентством з акредитації України як орган з інспектування, що здійснює інспектування».
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 11 Закону України «Про стандартизацію», розпорядження Кабінету Міністрів України від 26.11.2014 № 1163 «Про визначення державного підприємства, яке виконує функції національного органу стандартизації», Наказом від 21.12.2019 № 466 «Про прийняття та скасування національних стандартів» Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» був прийнятий національний стандарт, гармонізований з європейськими та міжнародними стандартами, методом перекладу з наданням чинності з 01 січня 2021 року ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2019 (EN ISO/IEC 17020:2012, IDT; ISO/IEC 17020:2012, IDT) «Оцінка відповідності. Вимоги до роботи різних типів органів з інспектування».
Таким чином, спираючись на вище викладене, необхідно вимагати від учасника Атестат акредитації органу з інспектування, який буде підтверджувати спроможність Виконавця надавати послуги, а вимоги щодо видалення відповідної інформації з документації закупівлі є необґрунтованими та задоволенню не підлягають.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2024 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" |
60 546,80
UAH
|
60 546,80
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" #23510933 |
Переможець |
60 546,80
UAH
|
07 березня 2024 11:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 березня 2024 10:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2024 13:17
|
Дог.33-127-01-24-01571_КЕТЦ_прозорро.pdf | укладений |
19 березня 2024 13:17
|