Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Контактна особа: |
Носуленко Ганна Павлівна 380956832837 prochytanska@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2024 14:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 13 березня 2024 11:29 |
Початок аукціону: | 13 березня 2024 11:29 |
Очікувана вартість: | 1 247 103 770,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 471 037,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Крім того, усі документи видані банком і які надаються відповідно до вимог даного пункту документації повинні містити кваліфікований електронний підпис гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1,5% від очікуваної вартості процедури закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше ніж 120 робочих днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено обов’язок банку-гаранта протягом 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара, сплатити йому суму гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником на підставі абз. 4 пп. 1 пункту 44 Особливостей. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області код ЄДРПОУ: 25829550 IBAN: UA838201720355169004000008577 в ДКСУ, м. Київ. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 18706556.55 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику в електронному вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей, якщо така вимога передбачена проектом договору, який наведений у Додатку 7 цієї тендерної документації. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) по відповідній закупівлі. Розмір забезпечення виконання договору: 2,5% від суми договору. Банківська гарантія оформлюється: - банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639; - іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Банківська гарантія повинна містити: − повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); − найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); − посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі; − суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника; − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; − безвідкличне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати отримання письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; − положення, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць; − повну відповідність банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (для іноземних банків). Текст банківської гарантії не має містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов'язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Закупівля послуг з експлуатаційного утримання доріг є виключною необхідністю для потреб країни. Дорожній фонд, за рахунок якого здійснювався ремонт та будівництво доріг, спрямований на потреби оборони. Водночас, необхідно забезпечувати фронтову логістику, дороги медичної евакуації, можливість експорту та імпорту товарів. Пріоритетами залишаються: утримання доріг, необхідних для забезпечення логістики зброї та потреб Збройних сил України; дороги, які забезпечують експортно-імпортну спроможність країни, адже українські порти майже втратили свою функціональність, відтак експорт та імпорт здебільшого забезпечується автомобільними перевезеннями.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні на рахунок Замовника коштів з державного бюджету від головного/-их розпорядника/-ів та інших джерел фінансування протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня реєстрації обсягу наданих послуг в органах Державної казначейської служби. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 березня 2024 09:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 березня 2024 09:00 |
Перелік змін 2 ЕУ Перелік 1 07 03 24.docx | |
07 березня 2024 09:00 |
НР2 ТД ЕУ Перелік 1 07.03.2024.docx | |
07 березня 2024 09:00 |
7. ЕУ НР ПРОЕКТ 07 03 24.docx | |
29 лютого 2024 11:33 |
Перелік змін 1 ЕУ Перелік 1 29 02 24.docx | |
29 лютого 2024 11:33 |
НР ТД ЕУ Перелік 1 29.02.2024.docx | |
29 лютого 2024 11:33 |
7. НР ЕУ ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
23 лютого 2024 14:53 |
6.2. BoQ перелік 1 специфікація.rtf | |
23 лютого 2024 14:53 |
ТД ЕУ Перелік 1 21.02.2024.docx | |
23 лютого 2024 14:53 |
7. ЕУ ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
23 лютого 2024 14:53 |
6. Технічне завдання та перелік № 1.docx | |
23 лютого 2024 14:53 |
7.1. Перелік основних матеріальних ресурсів №1.rtf | |
23 лютого 2024 14:53 |
6.1. BoQ перелік 1.rtf |
07 березня 2024 09:00 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
07 березня 2024 09:00 |
Перелік змін 2 ЕУ Перелік 1 07 03 24.docx
|
||||||
07 березня 2024 09:00 |
НР2 ТД ЕУ Перелік 1 07.03.2024.docx
|
||||||
07 березня 2024 09:00 |
7. ЕУ НР ПРОЕКТ 07 03 24.docx
|
||||||
29 лютого 2024 11:33 |
Перелік змін 1 ЕУ Перелік 1 29 02 24.docx
|
||||||
29 лютого 2024 11:33 |
НР ТД ЕУ Перелік 1 29.02.2024.docx
|
||||||
29 лютого 2024 11:33 |
7. НР ЕУ ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
|
||||||
23 лютого 2024 14:53 |
6.2. BoQ перелік 1 специфікація.rtf
|
||||||
23 лютого 2024 14:53 |
ТД ЕУ Перелік 1 21.02.2024.docx
|
||||||
23 лютого 2024 14:53 |
7. ЕУ ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
|
||||||
23 лютого 2024 14:53 |
6. Технічне завдання та перелік № 1.docx
|
||||||
23 лютого 2024 14:53 |
7.1. Перелік основних матеріальних ресурсів №1.rtf
|
||||||
23 лютого 2024 14:53 |
6.1. BoQ перелік 1.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Розрахунок договірної ціни надається виключно переможцем закупівлі. Переможець може надати договірну ціну через систему Прозорро, на електронну пошту Замовника або іншим зручним способом, що буде відповідати вимогам тендерної документації.
Учасник закупівлі у довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зазначає обов'язково лише працівників у кількості та згідно посад, що визначені пунктом 2.1 частини 2 додатку 3 до тендерної документації.
Учасник може включити до довідки інших працівників, не визначених вимогами тендерної документації, але у разі надання таких - надає документальне підтвердження наявності цих працівників.
При складанні таблиці було зроблено механічну/технічну помилку. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-06-000022 ● 595d1ade8205401783710aaf2c2ba1de
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2024 13:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.05.2024 Одеса № 99
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 06.05.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 06.05.2024 № 99
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
1 UA-2024-02-23-009160-a 23.02.2024 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-07 15:37:23
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. У складі тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі товариством з обмеженою відповідальністю «Березівкаагрошляхбуд» (далі – ТОВ «Березівкаагрошляхбуд») на підтвердження наявності двох асфальтобетонних заводів відповідно до вимог підпункту 1.3 пункту 1 Додатка № 3 до тендерної документації надано інформацію від 05.03.2024 № 41, в якій, зокрема зазначено про наявність у нього власного асфальтобетонного заводу (ДС 1683 стаціонарний) за місцем знаходження за адресою: Одеська обл., Подільский р-н, с. Малий Фонтан, вул. Гагаріна, 1 Б.
Як замовник переконався, що асфальтобетонний завод, розташований за ардесою: Одеська обл., Подільский р-н, с. Малий Фонтан, вул. Гагаріна, 1 Б, є власністю ТОВ «Березівкаагрошляхбуд», тоді як відповідно до інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо об’єкта нерухомого майна власником асфальтобетонного заводу, розташованого за адресою: Одеська обл., Подільский р-н, с. Малий Фонтан, вул. Гагаріна, буд. 1 б, є Акціонерне товариство «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (код згідно з ЄДРПОУ 31899285).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-09 14:12:51
Відповідь на запит
1. Обґрунтування технічних і якісних характеристик, очікуваної вартості, розміру бюджетного призначення по предмету закупівлі:
Забезпечення споживчих властивостей автомобільних доріг, що безпосередньо відповідають інтересам користувачів та чинним нормам згідно з Законами України “Про автомобільні дороги”, “Про автомобільний транспорт”, “Про дорожній рух” та Постанови Кабінету Міністрів України “Про правила дорожнього руху”.
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг і штучних споруд включають технічний нагляд за дорогою, штучними та лінійними спорудами та смугою відведення для своєчасного виявлення та усунення дефектів, забезпечення роботи елементів дороги і споруд в різні періоди року, утримання їх в експлуатаційному стані згідно з ДСТУ 3587:2022 "Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану", ДСТУ 8993:2020 "Автомобільні дороги. Рівні обслуговування під час експлуатаційного утримання", ДСТУ 9185:2022 "Настанова щодо зимового утримання автомобільних доріг"
Очікувана вартість на експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення згідно переліку 1 були визначена згідно Методики визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання та Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування. Зведений кошторисний розрахунок був складений згідно відомості обсягів робіт BOQ за міжнародною CESMM4 та дефектного акту (файли додаються). Розмір бюджетного призначення обґрунтовується бюджетною програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення».
1.1. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://od.restoration.gov.ua/press/news/60307.html
2. Щодо наявності в Учасника власного асфальтобетонного заводу ДС 1683, що знаходиться за адресою Одеська область, Подільський район, с. М.Фонтан, вул. Гагаріна, 1 Б.
Замовником у тендерній документації було встановлено вимогу щодо надання підтверджуючих документів щодо наявності власного саме асфальтобетонного заводу, а не ділянки (території) його розташування.
У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Березівкаагрошляхбуд» наявні документи, що підтверджують право власності на асфальтобетонний завод ДС-1683, зокрема, договір на постачання Асфальтозмішувальної установки ДС-1683 від 22.12.2016, укладений між ТОВ «Березівкаагрошляхбуд» та ТОВ «Атмосфера доріг» та видаткова накладна від 27.06.2017 та Інвентарна картка обліку основних засобів на Асфальтозмішувальну установку ДС-1683 (Подільськ).
Разом з тим, установка для виготовлення асфальтобетону ДС-1683 не є нерухомим майном у розумінні ст.181 Цивільного кодексу України і державна реєстрація права власності на таке обладнання законодавством України не передбачена.
Тому не виключено, що розташування заводу може відбуватися на підставі договору оренди нерухомого майна (земельної ділянки), укладеного у тому числі між ПАТ «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» та TOB «Березівкаагрошляхбуд», відповідно до якого майно може передаватися в оренду з метою розташування виробничого обладнання, АБЗ (асфальтобетонного заводу).
З огляду на це, Замовник не вимагав додаткових документів щодо розміщення асфальтобетонного заводу під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Березівкаагрошляхбуд».
Проте під час безпосереднього надання послуг Виконавець надав дозвільні документи щодо використання зазначеного АБЗ, а саме дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами та атестат виробництва, де зазначено місцезнаходження об’єкта (файли додаються), що відповідає документам, поданим у складі тендерної пропозиції.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник не погоджується з висновком з огляду на наступне. Замовником у тендерній документації було встановлено вимогу щодо надання підтверджуючих документів щодо наявності власного саме асфальтобетонного заводу, а не ділянки (території) його розташування. У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Березівкаагрошляхбуд» наявні документи, що підтверджують право власності на асфальтобетонний завод ДС-1683, зокрема, договір на постачання Асфальтозмішувальної установки ДС-1683 від 22.12.2016, укладений між ТОВ «Березівкаагрошляхбуд» та ТОВ «Атмосфера доріг» та видаткова накладна від 27.06.2017 та Інвентарна картка обліку основних засобів на Асфальтозмішувальну установку ДС-1683 (Подільськ). Разом з тим, установка для виготовлення асфальтобетону ДС-1683 не є нерухомим майном у розумінні ст.181 Цивільного кодексу України і державна реєстрація права власності на таке обладнання законодавством України не передбачена, тому у Замовника не було потреби перевіряти дані про такий об’єкт у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Реєстрі прав власності на нерухоме майно, Державному реєстру Іпотек, Єдиному реєстрі заборон відчуження об’єктів нерухомого майна тощо (далі – Реєстр). Відповідно до пункту 42 Особливостей Замовник МАЄ ПРАВО звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Висновком Держаудитслужби зазначено, що Замовник порушив вимоги пункту 42 Особливостей, що означає, що Замовник, не звернувшись до органів державної влади/інших організацій, порушив своє ПРАВО, а не обов’язок. Також наголосимо на тому, що отримання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно не є безкоштовною послугою, а фізичній або уповноваженій особі необхідно сплатити адміністративний збір за кожен окремий витяг, а це не передбачено повноваженнями особи, що відповідальна за проведення закупівлі. При цьому, Держаудитслужба у своєму висновку не зазначає до якого саме органу державної влади, підприємства, установи, організації мав звернутися Замовник за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі. Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте Замовник будучи впевненим, що установка для виготовлення асфальтобетону ДС-1683 не є нерухомим майном у розумінні ст.181 Цивільного кодексу України і державна реєстрація права власності на таке обладнання законодавством України не передбачена, не відносить відсутність інформації про такий об’єкт у Реєстрі до невідповідності, тому і не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ТОВ «Березівкаагрошляхбуд» невідповідностей в інформації та/або документах, що стосуються АБЗ. Крім того, Держаудитслужба у своєму висновку не зазначає про здійснення нею запиту про отримання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, та не вказує реквізитів відповідного витягу з Реєстру, на основі якого було зроблено відповідні висновки. З огляду на це, Замовник буде оскаржувати висновок у судовому порядку.
2024-05-29 13:55:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пунктів 42 та 43 Особливостей.)
Оскарження в суді
Опис: | Замовником подано позовну заяву до суду щодо оскарження висновку. Відповідно, відкрито провадження. Номер провадження П/420/18039/24 |
Дата публікації: | 10 червня 2024 |
Документи:
10 червня 2024 10:55
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 березня 2024 11:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Березівкаагрошляхбуд |
1 227 200 000,00
UAH з ПДВ
|
1 227 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" |
1 240 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1 240 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
1 245 100 000,00
UAH з ПДВ
|
1 245 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Березівкаагрошляхбуд #03579041 |
Переможець |
1 227 200 000,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2024 16:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 березня 2024 10:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2024 13:58
|
ЕУ1 24 Березівкаагрошляхбуд 10 04 24.PDF | укладений |
12 квітня 2024 13:58
|