Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Знаряддя (Набори інструментів)
Очікувана вартість
169 917,00 UAH
UA-2024-02-23-009106-a ● 6677c720b3294a908801e41c5aa6e2a4
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Панченко Ольга Олександрівна 380442986950 PANCHENKO-OA@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2024 14:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2024 15:00 |
Очікувана вартість: | 169 917,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 699,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44510000-8: Знаряддя
44510000-8 Знаряддя
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-01-22-005271-c, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Набори інструментів (Набір бурів SDS-PLUS (44512940-3))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 червня 2024
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
1 штука
Набори інструментів (Набір висічок (44512940-3))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 червня 2024
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
11 штука
Набори інструментів (Набір головок 12-гранних від 6 до 36 (44512940-3))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 червня 2024
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
4 штука
Набори інструментів (Набір головок 6-гранних від 8 до 32 (44512940-3))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 червня 2024
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
6 штука
Набори інструментів (Набір головок та аксесуарів 21-65 (44512940-3))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 червня 2024
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
12 штука
Набори інструментів (Набір головок та аксесуарів 8-34 (44512940-3))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 червня 2024
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
5 штука
Набори інструментів (Набір головок торцевих 35 предметів (44512940-3))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 червня 2024
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
2 штука
Набори інструментів (Набір головок торцевих 6х32 (44512940-3))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 червня 2024
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
1 штука
Набори інструментів (Набір головок торцевих 8х36 (44512940-3))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 червня 2024
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
24 штука
Набори інструментів (Набір надфілів 10 шт (44512940-3))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 червня 2024
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
2 штука
Набори інструментів (Набір надфілів №3 6 шт (44512940-3))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 червня 2024
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
2 штука
Набори інструментів (Набір щупів №2 L=100 (44512940-3))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 червня 2024
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Відповідно до умов Проекту договору-Додаток 4 до тендерної документації . | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2024 14:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2024 14:51 |
24-1031-Додаток 1.1 Гарантійний лист.docx | |
23 лютого 2024 14:51 |
24-1031-Додаток_5_ФОРМА ОЦІНКИ.pdf | |
23 лютого 2024 14:51 |
24-1031_Додаток_2_Перелік інформації.docx | |
23 лютого 2024 14:51 |
24-1031-Додаток 1 - ТЗ.docx | |
23 лютого 2024 14:51 |
24-1031-Додаток 4 -Проект договору.docx | |
23 лютого 2024 14:51 |
24-1031_ТД.docx | |
23 лютого 2024 14:51 |
24-1031-Додаток 3 вимоги до переможця.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зауваження щодо проєкту Договору
Дата подання: 26 лютого 2024 10:45
Дата відповіді: 27 лютого 2024 09:45
1. Добрий день! В п. 5.1. Додатку 4 до тендерної документації зазначено: Датою поставки Товару вважається дата, яка є останньою: дата підписання Покупцем без зауважень Акту приймання ТМЦ за кількістю та якістю та дата підписання Покупцем видаткової накладної. Видаткова накладна підписується Покупцем на підставі підписаного Покупцем без зауважень та затвердженого Акта приймання ТМЦ за кількістю та якістю, та за умови надання Постачальником усіх передбачених п. 5.9 Договору документів.»
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Інструкції про порядок приймання продукції виробничо технічного призначення і товарів народного споживання за кількістю Постанова від 15.06.1965 № П-6, а саме: п. 9 «Приемка продукции производится в следующие сроки:
а) продукции, поступившей без тары, в открытой таре и в поврежденной таре, - в момент получения ее от поставщика или со склада органа транспорта либо в момент вскрытия опломбированных и разгрузки неопломбированных транспортных средств и контейнеров, но не позднее сроков, установленных для разгрузки их;»
Зважаючи на вищевказане, Акт приймання Товару за КІЛЬКІСТЮ та видаткова накладна, якщо Товар поставлений без тари, у відкритій тарі або у пошкодженій тарі, повинні бути складені та підписані в момент отримання Товару від Постачальника! Як показує досвід співпраці з Вами, Акт приймання Товарів за кількістю та якістю складається приблизно через тиждень після надходження його на Ваш склад, а видаткова накладна підписується тільки після підписання Акту, незалежно від того чи Товар надійшов у тарі, чи без тари! Чому Ви приймаєте Товар за кількістю та підписуєте видаткову накладну не в момент отримання його від Постачальника? Таким чином Ви протерміновуєте строки поставки Товару, щоб застосувати штрафні санкції до Постачальника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Проєкт договору розроблено відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням норм, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Порядок приймання Товарів по кількості та якості за Договором (у тому числі строки такого приймання) встановлений відповідно до чинного законодавства України та Порядку приймання товарно-матеріальних цінностей під час виконання договорів про закупівлю в ТОВ «Оператор ГТС України», розміщеного на сайті Покупця https://tsoua.com/, з урахуванням внутрішньої організації процесу приймання товарів у ТОВ «Оператор ГТС України» (приймання Товару здійснюється комісією, яка повинна перевірити якість та комплектність поставленого товару).
Проєкт договору розроблено відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням норм, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Порядок приймання Товарів по кількості та якості за Договором (у тому числі строки такого приймання) встановлений відповідно до чинного законодавства України та Порядку приймання товарно-матеріальних цінностей під час виконання договорів про закупівлю в ТОВ «Оператор ГТС України», розміщеного на сайті Покупця https://tsoua.com/, з урахуванням внутрішньої організації процесу приймання товарів у ТОВ «Оператор ГТС України» (приймання Товару здійснюється комісією, яка повинна перевірити якість та комплектність поставленого товару).
Зауваження до проєкту Договору
Дата подання: 27 лютого 2024 10:00
Дата відповіді: 01 березня 2024 09:29
Добрий день! Шановний Замовнику, п. 5.11 Додатку 4 до тендерної документації Ви порушуєте п. 9 Інструкції про порядок приймання продукції виробничо технічного призначення і товарів народного споживання за кількістю Постанова від 15.06.1965 № П-6, а саме: «Приемка продукции производится в следующие сроки:
а) продукции, поступившей без тары, в открытой таре и в поврежденной таре, - в момент получения ее от поставщика или со склада органа транспорта либо в момент вскрытия опломбированных и разгрузки неопломбированных транспортных средств и контейнеров, но не позднее сроков, установленных для разгрузки их;»
Чому Ви не дієте відповідно до діючих в Україні Законів та Інструкцій? Чому приймання Товарів Ви розпочинаєте з перевірки якості та кількості поставленого Товару відповідно до Порядку приймання товарно-матеріальних цінностей під час виконання договорів про закупівлю, який розміщений на Вашому сайті???
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до частини першої статті 628 Цивільного кодексу України зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Статтею 689 Цивільного кодексу України встановлено, що Покупець зобов'язаний прийняти товар, крім випадків, коли він має право вимагати заміни товару або має право відмовитися від договору купівлі-продажу.
Покупець зобов'язаний вчинити дії, які відповідно до вимог, що звичайно ставляться, необхідні з його боку для забезпечення передання та одержання товару, якщо інше не встановлено договором або актами цивільного законодавства.
Відповідно до частини першої статті 180 Господарського кодексу України зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов’язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов’язкові умови договору відповідно до законодавства.
Згідно з умовами пункту 1 Інструкції про порядок прийомки продукції виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання за кількістю, яка затверджена постановою Державного арбітража при Раді Міністрів СРСР від 15.06.1965 р. № п-6, та Інструкції про порядок прийомки продукції виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання за якістю, яка затверджена постановою Державного арбітража при Раді Міністрів СРСР від 25.04.1966 р. № п-7, відповідні інструкції застосовуються у випадках, коли іншими обов’яковими правилами не встановлений інший порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення за кількістю, якістю та комплектністю.
Враховуючи викладене, застосування зазначених інструкцій не є обов'язковим у разі, коли відповідно до положень Цивільного кодексу України сторони договору поставки на власний розсуд урегулювали питання щодо порядку приймання-передачі товару.
Проєкт договору розроблено відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням норм, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Статтею 689 Цивільного кодексу України встановлено, що Покупець зобов'язаний прийняти товар, крім випадків, коли він має право вимагати заміни товару або має право відмовитися від договору купівлі-продажу.
Покупець зобов'язаний вчинити дії, які відповідно до вимог, що звичайно ставляться, необхідні з його боку для забезпечення передання та одержання товару, якщо інше не встановлено договором або актами цивільного законодавства.
Відповідно до частини першої статті 180 Господарського кодексу України зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов’язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов’язкові умови договору відповідно до законодавства.
Згідно з умовами пункту 1 Інструкції про порядок прийомки продукції виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання за кількістю, яка затверджена постановою Державного арбітража при Раді Міністрів СРСР від 15.06.1965 р. № п-6, та Інструкції про порядок прийомки продукції виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання за якістю, яка затверджена постановою Державного арбітража при Раді Міністрів СРСР від 25.04.1966 р. № п-7, відповідні інструкції застосовуються у випадках, коли іншими обов’яковими правилами не встановлений інший порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення за кількістю, якістю та комплектністю.
Враховуючи викладене, застосування зазначених інструкцій не є обов'язковим у разі, коли відповідно до положень Цивільного кодексу України сторони договору поставки на власний розсуд урегулювали питання щодо порядку приймання-передачі товару.
Проєкт договору розроблено відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням норм, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Щодо внесення змін до проєкту Договору
Дата подання: 27 лютого 2024 11:03
Дата відповіді: 01 березня 2024 09:30
Добрий день! В п. 5.2. Додатку 4 до тендерної документації зазначено: Постачальник зобов’язаний одночасно з Товаром передати Покупцю документи (технічний паспорт, сертифікат якості тощо), передбачені п. 5.9 цього Договору, що стосуються Товару та підлягають переданню разом із Товаром відповідно до цього Договору та чинного законодавства України.
Звертаємо Вашу увагу, що в п. 5.9. перелічені документи, які повинні бути надані Постачальником одночасно із здійсненням поставки Товару. Тому, для уникнення непорозумінь, щодо переліку необхідних документів при поставці Товару, вимагаємо абзац 4 п. 5.2. викласти в наступній редакції: «Постачальник зобов’язаний одночасно з Товаром передати Покупцю документи, що стосуються Товару та підлягають переданню разом із Товаром відповідно до п. 5.9. цього Договору та чинного законодавства України.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Проєкт договору розроблено відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням норм, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Роз’яснюємо, що відповідно до умов абзацу четвертого п. 5.2 проєкту Договору одночасно з Товаром Покупцеві передаються лише ті супровідні документи, що передбачені п. 5.9 проєкту Договору, стосуються Товару та підлягають переданню разом із Товаром відповідно чинного законодавства України.
Роз’яснюємо, що відповідно до умов абзацу четвертого п. 5.2 проєкту Договору одночасно з Товаром Покупцеві передаються лише ті супровідні документи, що передбачені п. 5.9 проєкту Договору, стосуються Товару та підлягають переданню разом із Товаром відповідно чинного законодавства України.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій