Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розроблення генерального плану села Скибин Броварського району Київської області
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2024-02-23-008949-a ● 7bbc62ff1af84cda965417894aa7406a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 43459903 |
Місцезнаходження: | 07443, Україна , Київська обл., Броварський р-н, селище міського типу Калинівка, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 20 |
Контактна особа: |
Наталія Наконечна +380459478242 kalynivskaotg_tender2@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2024 14:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається згідно форми та вимог, що затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 р. за № 275/35897), з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Вид забезпечення тендерної пропозиції: безвідклична, безумовна банківська гарантія надається Учасником у вигляді електронного документу. Разом із банківською гарантією у складі тендерної пропозиції надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG” копія ліцензії або витягу з державного реєстр банків, та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 15000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді застави грошових коштів, про що укладається договір про надання застави грошових коштів (Додаток 6 до тендерної документації), як забезпечення виконання договору про закупівлю. Учасник-переможець повинен перерахувати кошти на поточний рахунок Замовника за такими реквізитами: Виконавчий комітет Калинівської селищної ради Броварського району Київської області код ЄДРПОУ 43459903 Місцезнаходження та адреса для листування: 07443, Київська область, Броварський район, смт Калинівка, вул. Чернігівська, 20 р/р№ UA 698201720355159075011057349 в ДКСУ м. Київ, МФО 820172. Призначення платежу: «Забезпечення виконання Договору, укладеного за результатами проведених відкритих торгів з особливостями згідно з оголошенням №________________________________. Кошти повинні бути зараховані на рахунок Замовника не пізніше дати укладення договору про закупівлю, на підставі Договору про надання застави грошових коштів для забезпечення виконання Договору, укладеного між Учасником та Замовником. Документи, що підтверджують перерахунок коштів, подаються Учасником-переможцем Замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71410000-5: Послуги у сфері містобудування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розроблення генерального плану села Скибин Броварського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07443, Україна, Київська область, смт Калинівка, вул. Чернігівська, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами відповідного акту здачі-приймання наданих послуг. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 лютого 2024 17:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 лютого 2024 17:24 |
Тендерна документація (зі змінами).docx | |
27 лютого 2024 17:24 |
Перелік змін.docx | |
23 лютого 2024 14:46 |
Проект Договору.docx |
27 лютого 2024 17:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 лютого 2024 17:24 |
Тендерна документація (зі змінами).docx
|
|||
27 лютого 2024 17:24 |
Перелік змін.docx
|
|||
23 лютого 2024 14:46 |
Проект Договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 23 лютого 2024 16:45
Дата відповіді: 26 лютого 2024 17:04
Просимо Замовника надати аргументовану відповідь стосовно того, з яких саме міркувань, у якості підтвердження кваліфікаційного критерію "Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій" Учасник має надати у якості підтвердження критерію ліцензоване програмне забезпечення Digitals. Оскільки Завданням на розроблення не передбачено що послуги передаються в форматі dmf.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до неї.
Вимога щодо надання ліцензійного програмного забезпечення Digitals, напряму стосується технічних характеристик, оскільки, Учасник повинен надати Замовнику план топографо-геодезичного знімання. Програма відкриває та записує графічні матеріали у форматах Autocad DXF/DWG, ArcGIS Shape, MapInfo MID/MIF, Microstation DGN, In4, XML, GeoJSON, тощо.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до неї.
Вимога щодо надання ліцензійного програмного забезпечення Digitals, напряму стосується технічних характеристик, оскільки, Учасник повинен надати Замовнику план топографо-геодезичного знімання. Програма відкриває та записує графічні матеріали у форматах Autocad DXF/DWG, ArcGIS Shape, MapInfo MID/MIF, Microstation DGN, In4, XML, GeoJSON, тощо.
Про внесення змін
Дата подання: 23 лютого 2024 16:53
Дата відповіді: 26 лютого 2024 20:22
Просимо внести зміни в тендерну документацію і Додаток №3 викласти в назві як "Завдання на розроблення", а не Технічне завдання.
Відповідь: Шановний Учаснику, просимо звернути увагу на те, що Додаток 3 до тендерної документації це кваліфікаційні критерії та перелік документів, що подаються Учасниками у складі тендерної пропозиції для підтвердження інформації для про відповідність їх таким критеріям, а в Додатку 2 до тендерної документації викладено технічне завдання на розроблення генерального плану. Окрім того, відповідно до ДБН Б.1.1-14:2021 «Склад та зміст містобудівної документації на місцевому рівні», зокрема Додатку Б - форма є довідковою.
Щодо порядку здійснення знімальних робіт
Дата подання: 23 лютого 2024 17:00
Дата відповіді: 26 лютого 2024 21:05
Оскільки, у зв’язку зі збройною агресією російської федерації проти України Державною авіаційною службою України за поданням Генерального штабу Збройних Сил України встановлено ЗАБОРОНУ використання повітряного простору над територією України (НОТАМ Ц0056/23, НОТАМЦ0057/23), яка розповсюджується на всі цивільні повітряні судна (в тому числі безпілотні). В умовах дії заборони повітряний простір використовується державною авіацією України та засобами протиповітряної оборони для відбиття збройної агресії російської федерації та захисту населення. Будь-яка інша авіаційна діяльність в повітряному просторі України створює перешкоди для виконання завдань державною авіацією, які є першочерговими у переліку державних пріоритетів, визначених у ст 24 Повітряного кодексу України. Регулювання діяльності цивільної авіації в умовах дії воєнного стану здійснюється згідно чинного законодавства з урахуванням згаданої заборони. Дозвіл на польоти видається лише коли авіаційна діяльність здійснюється в інтересах Збройних Сил України. В інших випадках польоти цивільних безпілотних повітряних суден заборонені до завершення дії правового режиму воєнного стану. Просимо Замовника надати роз’яснення яким чином будуть здійснюватися знімальні роботи (аерофотознімання) з борту безпілотного літального апарату (БПЛА) під час правового режиму воєнного стану для задоволення цивільних потреб (згідно мети закупівлі).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Використання безпілотних літальних апаратів для задоволення цивільних потреб в умовах воєнного стану в Україні обмежене і потребує отримання дозволу. Проте, порядок отримання такого дозволу не стандартизований. Тому зацікавленим у використанні безпілотних літальних апаратів на конкретній території щоб з’ясувати, яким є порядок отримання дозволу, необхідно звернутися до відповідної обласної чи районної державної військової адміністрації, а також варто погодити використання безпілотного літального апарату з територіальними управліннями Служби безпеки України та Національної поліції.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 23 лютого 2024 17:09
Дата відповіді: 26 лютого 2024 21:29
Просимо Замовника надати аргументовану відповідь стосовно того, з яких саме міркувань, у якості підтвердження кваліфікаційного критерію "Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" Учасник має підтвердити наявність у нього Юриста саме за основним місцем роботи.
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо таке.
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей (далі – Особливості).
При цьому, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Зважаючи на зазначене, Замовник розробив тендерну документацію за предметом закупівлі - Розроблення генерального плану села Скибин Броварського району Київської області (ДК 021:2015 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування) та включив до неї вимоги до учасників процедури закупівлі, які замовник вважав за необхідне.
З огляду на це, вимоги, визначені тендерною документацією на дану закупівлю сформовані з метою отримання якісного результату в обсягах та у строки, що визначені Замовником.
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей (далі – Особливості).
При цьому, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Зважаючи на зазначене, Замовник розробив тендерну документацію за предметом закупівлі - Розроблення генерального плану села Скибин Броварського району Київської області (ДК 021:2015 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування) та включив до неї вимоги до учасників процедури закупівлі, які замовник вважав за необхідне.
З огляду на це, вимоги, визначені тендерною документацією на дану закупівлю сформовані з метою отримання якісного результату в обсягах та у строки, що визначені Замовником.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 23 лютого 2024 17:13
Дата відповіді: 26 лютого 2024 21:36
Просимо Замовника надати аргументовану відповідь стосовно того, з яких саме міркувань, у якості підтвердження кваліфікаційного критерію "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору " Учасник має надати на підтвердження не освіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору не менше 10 населених пунктів.На чому ґрунтується наведене значення 10 населених пунктів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 48 постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року, якою в даний час регулюється механізм здійснення закупівель, у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону, яка визначає право Замовника вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та установлювати один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв. Крім того, характер формулювання вимог в цій частині повністю відповідає положенням п.3 ч.2 ст. 16 Закону, відповідно до якого замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема – «…наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Відтак, чинна редакція даної норми закону надає можливість замовнику вимагати від учасника один або декілька аналогічних договорів на підтвердження відповідності такого учасника вказаному кваліфікаційному критерію.
Внесення змін
Дата подання: 23 лютого 2024 17:20
Дата відповіді: 26 лютого 2024 21:49
Вимога щодо надання 10 аналогічних договорів, є дискримінаційною щодо інших учасників, тому що ускладнює можливість участі на рівних умовах інших суб'єктів господарювання, які мають виконаний один договір. Просимо усунути дискримінаційну вимогу. Залишаємо за собою право звернутись до Антимонопольного комітету для оскарження дискримінаційної вимоги, що тільки затягне термін надання послуг за предметом закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно умов тендерної документації, учасник має надати копії аналогічних договорів щодо виготовлення/розроблення/внесення змін до генерального плану не менше 10 населених пунктів, а не 10 аналогічних договорів. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник може надати копію одного або декількох договорів щодо виготовлення/розроблення/внесення змін до генерального плану, але не менше 10 населених пунктів з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі.
Експерт
Дата подання: 24 лютого 2024 08:18
Дата відповіді: 26 лютого 2024 21:54
Відповідно до додатку 3 до ТД вимагається наявність
сертифікованого експерта з розроблення містобудівної документації, не менше 1-го
(робота за основним місцем роботи в Учасника). Просимо замовника надати аргументовану відповідь з яких міркувань потрібен сертифікований експерт з розробки містобудівної документації, якщо це не передбачено законодавством, а також не передбачено, щоб село проходило експертизу.
Наполягаємо внести зміни та прибрати цю вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до неї.
Відповідно до статті 7 Закону України «Про архітектурну діяльність» проект об'єкта архітектури розробляється під керівництвом або з обов'язковою участю головного архітектора проекту та/або головного інженера проекту, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури» від 23 травня 2011 р. N 554, існує перелік видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію, тобто предмет закупівлі підпадає під зазначений перелік.
Відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» визначено, що містобудівна документація - затверджені текстові та графічні матеріали з питань регулювання планування, забудови та іншого використання територій.
Відповідно до постанови КМУ від 25.05.2011 № 548 «Про затвердження Порядку проведення експертизи містобудівної документації», за рішенням замовників може проводитися також експертиза проектів генеральних планів селищ, сіл, детальних планів територій та змін до них. Згідно чинного законодавства розробляють містобудівну документацію архітектори, що мають кваліфікаційний сертифікат.
Вимоги тендерної документації не впливають та не перешкоджають Вам здійснювати Вашу підприємницьку діяльність, не впливають на антимонопольне становище, не обмежують конкуренцію та не порушують принципів здійснення публічних закупівель
Відповідно до статті 7 Закону України «Про архітектурну діяльність» проект об'єкта архітектури розробляється під керівництвом або з обов'язковою участю головного архітектора проекту та/або головного інженера проекту, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури» від 23 травня 2011 р. N 554, існує перелік видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію, тобто предмет закупівлі підпадає під зазначений перелік.
Відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» визначено, що містобудівна документація - затверджені текстові та графічні матеріали з питань регулювання планування, забудови та іншого використання територій.
Відповідно до постанови КМУ від 25.05.2011 № 548 «Про затвердження Порядку проведення експертизи містобудівної документації», за рішенням замовників може проводитися також експертиза проектів генеральних планів селищ, сіл, детальних планів територій та змін до них. Згідно чинного законодавства розробляють містобудівну документацію архітектори, що мають кваліфікаційний сертифікат.
Вимоги тендерної документації не впливають та не перешкоджають Вам здійснювати Вашу підприємницьку діяльність, не впливають на антимонопольне становище, не обмежують конкуренцію та не порушують принципів здійснення публічних закупівель
Про внесення змін
Дата подання: 26 лютого 2024 21:05
Дата відповіді: 27 лютого 2024 17:23
Постановою КМУ від 01.09.2021 № 926 , ЗУ "Про розроблення містобудівної діяльності" передбачено, що розроблення містобудівної документації здійснюється саме на підставі завдання на розроблення, а не Технічного завдання. Просимо внести зміни в тендерну документацію і Додаток №3 до Договору назвати відповідно до чинного законодавства.
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-23-008949-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ ГЕОНІКС", Код ЄДРПОУ:39622195
Дата подання: 27 лютого 2024 18:51
Про внесення змін в тендерну документацію
Предметом закупівлі є розроблення містобудівної документації на місцевому рівні, що регулюється чинним законодавством у цій сфері, в т. ч. Постановою КМУ від 01.09.2021 № 926 , ЗУ "Про розроблення містобудівної діяльності", ЗУ "Про архітектурну діяльність", ЗУ "Про землеустрій та землекористування" де передбачено, що розроблення містобудівної документації здійснюється сертифікованим архітектором та інженером-землевпорядником за основним місцем роботи. Просимо усунути дискримінаційну вимогу "Вимогу в кваліфікаційних критеріях щодо надання в складі Учасником за основним місцем роботи юриста" та внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 лютого 2024 15:36
Шановний Учаснику! Розглянувши Ваше звернення з вимогою, повідомляємо таке:
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей (далі – Особливості). При цьому, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Зважаючи на зазначене, Замовник розробив тендерну документацію за предметом закупівлі - Розроблення генерального плану села Скибин Броварського району Київської області (ДК 021:2015 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування) та включив до неї вимоги до учасників процедури закупівлі, які замовник вважав за необхідне. З огляду на це, вимоги, визначені тендерною документацією на дану закупівлю сформовані з метою отримання якісного результату в обсягах та у строки, що визначені Замовником.
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей (далі – Особливості). При цьому, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Зважаючи на зазначене, Замовник розробив тендерну документацію за предметом закупівлі - Розроблення генерального плану села Скибин Броварського району Київської області (ДК 021:2015 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування) та включив до неї вимоги до учасників процедури закупівлі, які замовник вважав за необхідне. З огляду на це, вимоги, визначені тендерною документацією на дану закупівлю сформовані з метою отримання якісного результату в обсягах та у строки, що визначені Замовником.
Номер вимоги: UA-2024-02-23-008949-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ ГЕОНІКС", Код ЄДРПОУ:39622195
Дата подання: 27 лютого 2024 19:00
Внесення змін в тендерну документацію
Відповідно до постанови КМУ від 25.05.2011 № 548 «Про затвердження Порядку проведення експертизи містобудівної документації», за рішенням замовників може проводитися також експертиза проектів генеральних планів селищ, сіл, детальних планів територій та змін до них. Але також цією постановою п.5. Визначається, що експертної організації, яка проводить експертизу, здійснюється відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”.Фізичні та юридичні особи, які беруть участь у розробленні проектів містобудівної документації, не мають права проводити експертизу зазначених проектів. Просимо усунути дискримінаційну вимогу "Вимогу в кваліфікаційних критеріях щодо надання в складі Учасником за основним місцем роботи сертифікованого експерта" та внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 лютого 2024 15:35
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей (далі – Особливості). При цьому, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Зважаючи на зазначене, Замовник розробив тендерну документацію за предметом закупівлі - Розроблення генерального плану села Скибин Броварського району Київської області (ДК 021:2015 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування) та включив до неї вимоги до учасників процедури закупівлі, які замовник вважав за необхідне. З огляду на це, вимоги, визначені тендерною документацією на дану закупівлю сформовані з метою отримання якісного результату в обсягах та у строки, що визначені Замовником.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРОЕКТГЕНПЛАН" |
473 313,00
UAH з ПДВ
|
473 313,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОЕКТГЕНПЛАН" #38689510 |
Переможець |
473 313,00
UAH з ПДВ
|
07 березня 2024 10:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 квітня 2024 14:04
|
Додаткова угода№1 до договору№187.pdf | зміни до договору |
09 квітня 2024 14:03
|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2024 16:25
|
Договір№187.pdf | укладений |
20 березня 2024 16:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: зміна порядку здійснення розрахунків згідно Календарного плану надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 187 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |