Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Послуги зі здійснення вхідних та вихідних дзвінків»
Очікувана вартість
180 299,20 UAH
UA-2024-02-23-008311-a ● c9abebc79190485288b610cf423e1064
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Координаційний центр з надання правничої допомоги |
Код ЄДРПОУ: | 38259562 |
Вебсайт: | http://www.legalaid.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул.Січових Стрільців 73 |
Контактна особа: |
Євгенія Утюк +380664883602 yevheniia.utiuk@legalaid.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2024 14:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 180 299,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 902,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64210000-1: Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
«Послуги зі здійснення вхідних та вихідних дзвінків», код 64210000-1 (Послуги телефонного зв'язку та передачі даних) визначений відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі (додаток 2 до протокольного рішення УО)
Очікувана вартість Закупівлі визначена у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Визначення очікуваної вартості здійсненне на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
За даною процедурою закупівлі планується закупівля Послуг зі здійснення вхідних та вихідних дзвінків на загальну суму 180 299,20 грн (сто вісімдесят тисячі двісті дев’яносто дев’ять гривень, 20 коп.), разом з ПДВ, за кошти Державного бюджету України.
Обґрунтування кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі (додаток 3 до протокольного рішення УО)
Терміни та визначення
- SIP (англ. Session Initiation Protocol - протокол встановлення сеансу) протокол передачі даних, описує спосіб встановлення і завершення користувацького інтернет-сеансу, що включає обмін мультимедійним контентом;
- DID (Direct Inward Dialing) - можливість АТС здійснювати маршрутизацію дзвінків з телефонної мережі загального користування безпосередньо на внутрішні номери Учасника (абонента), що дозволяє використовувати декілька міських ліній для дзвінків значно більшій кількості внутрішніх абонентів. Вимоги до надання послуг
Надавач послуг повинен бути включений до реєстру операторів, провайдерів електронних комунікацій відповідно до порядку затвердженому рішенням НКРЗІ.
Надавач послуг повинен підтвердити законність використання номерного ресурсу.
Можливість організації резервування телефонії на рівні (оператора).
Режим надання сервісу 24/7/365.
Надавач послуг повинен надати гарантовану технічну підтримку надання послуги в режимі 24/7/365
Повідомлення про проведення запланованої недоступності послуг (надалі - ЗНП) за 3 робочих дні (проміжок часу для проведення ЗНП 23:00-08:00).
Реагування служби технічної підтримки на звернення, не пізніше 1 години.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Розгорнути
Згорнути
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі (додаток 2 до протокольного рішення УО)
Очікувана вартість Закупівлі визначена у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Визначення очікуваної вартості здійсненне на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
За даною процедурою закупівлі планується закупівля Послуг зі здійснення вхідних та вихідних дзвінків на загальну суму 180 299,20 грн (сто вісімдесят тисячі двісті дев’яносто дев’ять гривень, 20 коп.), разом з ПДВ, за кошти Державного бюджету України.
Обґрунтування кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі (додаток 3 до протокольного рішення УО)
Терміни та визначення
- SIP (англ. Session Initiation Protocol - протокол встановлення сеансу) протокол передачі даних, описує спосіб встановлення і завершення користувацького інтернет-сеансу, що включає обмін мультимедійним контентом;
- DID (Direct Inward Dialing) - можливість АТС здійснювати маршрутизацію дзвінків з телефонної мережі загального користування безпосередньо на внутрішні номери Учасника (абонента), що дозволяє використовувати декілька міських ліній для дзвінків значно більшій кількості внутрішніх абонентів. Вимоги до надання послуг
Надавач послуг повинен бути включений до реєстру операторів, провайдерів електронних комунікацій відповідно до порядку затвердженому рішенням НКРЗІ.
Надавач послуг повинен підтвердити законність використання номерного ресурсу.
Можливість організації резервування телефонії на рівні (оператора).
Режим надання сервісу 24/7/365.
Надавач послуг повинен надати гарантовану технічну підтримку надання послуги в режимі 24/7/365
Повідомлення про проведення запланованої недоступності послуг (надалі - ЗНП) за 3 робочих дні (проміжок часу для проведення ЗНП 23:00-08:00).
Реагування служби технічної підтримки на звернення, не пізніше 1 години.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 послуга
«Послуги зі здійснення вхідних та вихідних дзвінків»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, Київ, вул. Січових Стрільців, 73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 64210000-1 — Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Платежі за всіма Замовленнями на Послуги сплачуються Абонентом в порядку, передбаченому Договором. Оператор направляє Абоненту підписані зі своєї сторони Акти наданих послуг до 10 (десятого) числа місяця, наступного за звітним. Акти наданих послуг за грудень 2024 року мають бути надані до 24 грудня 2024 року | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2024 14:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2024 14:23 |
Протокол № 12 від 22.02.2024 про внесення змін в РП,затвердження ТД та проведення закупівлі (вхідні вихідні дзвінки).pdf | |
23 лютого 2024 14:23 |
Протокол № 12 від 22.02.2024 про внесення змін в РП,затвердження ТД та проведення закупівлі (вхідні вихідні дзвінки).pdf | |
23 лютого 2024 14:23 |
Протокол № 12 від 22.02.2024 про внесення змін до РП_затвердження ТД та проєкту договору_проведення закупівлі (Вхідні вихідні дзвінки ).docx | |
23 лютого 2024 14:23 |
Протокол № 12 від 22.02.2024 про внесення змін до РП_затвердження ТД та проєкту договору_проведення закупівлі (Вхідні вихідні дзвінки ).docx | |
23 лютого 2024 14:23 |
ТД вхідні вихідні дзвінки.docx | |
23 лютого 2024 14:23 |
ТД вхідні вихідні дзвінки.docx | |
23 лютого 2024 14:23 |
додаток 5 до ТД (Проект договору).docx | |
23 лютого 2024 14:23 |
додаток 5 до ТД (Проект договору).docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство «ДАТАГРУП» |
180 298,80
UAH з ПДВ
|
180 298,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство «ДАТАГРУП» #31720260 |
Переможець |
180 298,80
UAH з ПДВ
|
04 березня 2024 13:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2024 17:53
|
Дог від 14.03.2024 № 3641747_0891213103 (вхідні вихідні).pdf | укладений |
18 березня 2024 17:52
|