Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021:2015 - 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі» (Консервована квашена капуста, консервовані помідори (помідори солоні), консервовані огірки (огірки солоні), томатне пюре (томатна паста), курага, чорнослив, родзинки, яблука сушені)
Очікувана вартість
5 497 555,00 UAH
UA-2024-02-23-007775-a a60e2b400f504b89a4a0c2e3719aa0a7
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Джулай Карина Юріївна

+380931185310 tender.uos@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498536
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А
Контактна особа: Джулай Карина Юріївна
+380931185310
tender.uos@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 лютого 2024 14:02
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 лютого 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2024 00:00
Очікувана вартість: 5 497 555,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 487,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8000 кілограм
Консервована квашена капуста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, м. Київ, Заклади освіти Святошинського району м. Києва (Додаток № 2 до проєкту Договору - Дислокація)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15331461-6 — Консервована квашена капуста
4000 кілограм
Консервовані помідори (Помідори солоні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, м. Київ, Заклади освіти Святошинського району м. Києва (Додаток № 2 до проєкту Договору - Дислокація)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15331423-8 — Консервовані помідори
8800 кілограм
Консервовані огірки (Огірки солоні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, м. Київ, Заклади освіти Святошинського району м. Києва (Додаток № 2 до проєкту Договору - Дислокація)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15331000-7 — Оброблені овочі
3800 кілограм
Томатне пюре (Томатна паста)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, м. Київ, Заклади освіти Святошинського району м. Києва (Додаток № 2 до проєкту Договору - Дислокація)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15331425-2 — Томатне пюре
3170 кілограм
Курага без кісточок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, м. Київ, Заклади освіти Святошинського району м. Києва (Додаток № 2 до проєкту Договору - Дислокація)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15332410-1 — Сухофрукти
5450 кілограм
Яблука сушені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, м. Київ, Заклади освіти Святошинського району м. Києва (Додаток № 2 до проєкту Договору - Дислокація)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15332140-7 — Оброблені яблука
3200 кілограм
Родзинки без кісточок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, м. Київ, Заклади освіти Святошинського району м. Києва (Додаток № 2 до проєкту Договору - Дислокація)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15332419-4 — Родзинки без кісточок
2170 кілограм
Чорнослив без кісточок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, м. Київ, Заклади освіти Святошинського району м. Києва (Додаток № 2 до проєкту Договору - Дислокація)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15332410-1 — Сухофрукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 14:02
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 14:02
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 14:02
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 14:02
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 14:02
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 14:02
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 14:02
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 14:02
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 14:02
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 14:02
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 14:02
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 14:02
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 14:02
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 14:02
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 14:02
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 14:02
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 14:02
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 14:02
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 14:02
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 14:02
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 14:02
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 14:02
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 14:02
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 14:02

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

23 лютого 2024 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2024 14:02
Додаток 5_Проєкт договору.docx
23 лютого 2024 14:02
ТД_Оброблені овочі та фрукти_2024 р..docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-03-21-000018 ● 945c9882508d49f5b47eae2bb87152ad
  • Статус: завершено ● Дата: 12 липня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 березня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 березня 2024 14:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

21.03.2024 № 22-з

Чернівці

Про початок моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 18.03.2024 № 003100-18/3653-2024 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 21 березня 2024 року № 22-з

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2024-02-23-007775-a від 23.02.2024 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-22 11:58:32

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015 - 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (Консервована квашена капуста, консервовані помідори (помідори солоні), консервовані огірки (огірки солоні), томатне пюре (томатна паста), курага, чорнослив, родзинки, яблука сушені)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-23-007775-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).

Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-25 15:09:43

Пояснення щодо моніторингу ІD: UA-M-2024-03-21-000018

Пояснення
щодо моніторингу ІD: UA-M-2024-03-21-000018
Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 - 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі» (Консервована квашена капуста, консервовані помідори (помідори солоні), консервовані огірки (огірки солоні), томатне пюре (томатна паста), курага, чорнослив, родзинки, яблука сушені), Ідентифікатор закупівлі: №UA-2024-02-23-007775-a, та в межах своєї компетенції зазначає наступне:
1. Очікувальна вартість закупівлі розрахована відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільськогогосподарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами, виходячи з аналізу цін закупівель у системі Рrozorro відповідної продукції з аналогічними технічними характеристиками, та отриманих цінових пропозицій від ТОВ «Руол Стандарт», ТОВ «Гранат», ТОВ «Бізнес плюс ЛТД», що наведено у Додатку 1 «Розрахунок очікуваної вартості управління освіти Святошинської в місті Києві державної адміністрації, щодо закупівлі «ДК 021:2015 - 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі» (Консервована квашена капуста, консервовані помідори (помідори солоні), консервовані огірки (огірки солоні), томатне пюре (томатна паста), курага, чорнослив, родзинки, яблука сушені), очікуваної (планової) кількості дітей, які харчуються в закладах дошкільних освіти Замовника, норм споживання та бюджетних призначень.
Технічні та якісні характеристики «ДК 021:2015 - 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі» (Консервована квашена капуста, консервовані помідори (помідори солоні), консервовані огірки (огірки солоні), томатне пюре (томатна паста), курага, чорнослив, родзинки, яблука сушені), Ідентифікатор закупівлі: №UA-2024-02-23-007775-a, сформовано відповідно до показників безпечності та якості для харчових продуктів, згідно з чинними нормативними документами, зокрема, Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» (зі змінами), а також спільних наказів «Про затвердження Змін до Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» від 26.02.2013 № 202/165, «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах» від 15.08.2006 р. №620/563.
2. Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі -
https://svyatruo.org.ua/blog/2024/02/26/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-36/ (Файл «Обгрунтування_Оброблені овочі та фрукти_2024 р.»)

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2024-03-25 16:30:06

Пояснення з власної ініціативи

Під час оприлюднення в електронній системі закупівель (далі — Електронна система) через авторизований електронний майданчик інформації в розділі «Моніторинг» - «запити та відповіді» у закупівлі «ДК 021:2015 - 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі» (Консервована квашена капуста, консервовані помідори (помідори солоні), консервовані огірки (огірки солоні), томатне пюре (томатна паста), курага, чорнослив, родзинки, яблука сушені), Ідентифікатор закупівлі: №UA-2024-02-23-007775-a, сталася технічна (механічна) помилка, а саме:
- не завантажено документи до Пояснення щодо моніторингу ІD: UA-M-2024-03-21-000018, а саме:
• Протокол №126 Моніторинг «ДК 0212015 - 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі»;
• Додаток №1 Розрахунок вартості закупівлі «ДК 0212015 - 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі».
Внести зміни чи доповнити відповідь після оприлюднення інформації технічно неможливо.
Відповідно до пункту 6 та пункту 11 частини 1 статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 р. № 922-VIII (далі — Закон) наказом Мінекономрозвитку від 11 червня 2020 р. № 1082 затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі (далі — Порядок), що визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель у складі Електронної системи.
Згідно з пунктом 3 Порядку розміщення інформації в Електронній системі здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів в Електронній системі та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника.
Оприлюдненням/розміщенням інформації вважається її наявність в Електронній системі в інтерактивному режимі реального часу (п. 10 Порядку).
Порядок не містить механізму виправлення технічних (механічних) помилок, допущених замовником під час заповнення в Електронній системі інформації та документів у сфері публічних закупівель. З огляду на зазначене та зміст статті 11 Закону після оприлюднення відповідної інформації уповноважена особа може прийняти рішення про виправлення таких помилок шляхом оформлення відповідного протоколу, який підписується уповноваженою особою.
У зв’язку з цим уповноваженою особою прийнято рішення оприлюднити дані документи через функціонал для оприлюднення «Надати відповідь з власної ініціативи».

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-03 15:36:16

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015 - 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (Консервована квашена капуста, консервовані помідори (помідори солоні), консервовані огірки (огірки солоні), томатне пюре (томатна паста), курага, чорнослив, родзинки, яблука сушені)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-23-007775-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із даних питань:
1. Чому Вами не відхилено учасника ТОВ «Гранат», якщо тендерна пропозиція зазначеного учасника не відповідає умовам тендерної документації, зокрема, Учасником не надано лист/и – відгук/и на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланка), належно оформлені, з обов’язковим посиланням на № та дату договору, та/або копії видаткових накладних з підписами обох сторін та/або актів звірки взаєморозрахунків за договорами з підписами обох сторін, що підтверджують достовірність виконання аналогічного(их) договору(ів), на товари що є предметом закупівлі відповідно до таблиці 3 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності в учасника документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
2. Яким чином учасник ТОВ «Гранат» виконав умови пункту 1.12 Додатку 4 тендерної документації, а саме: для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати у зв’язку із закупівлею продукції у дошкільні навчальні заклади, а також у зв’язку із різними потребами навчальних закладів, необхідно щоб учасник підтвердив можливість фасування та виконання замовлень дошкільних навчальних закладів наступним (стосується продукції соління: огірки, помідори, капуста): копії нормативно-технічної документації стосовно можливості фасування та виконання замовлень ДНЗ відповідно до якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (оскільки ДНЗ замовляють різну кількість продукції необхідно, щоб на підприємстві була розроблена технічна документація щодо можливості фасування необхідної кількості продукції із забезпеченням санітарно – гігієнічних норм).

Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-04 13:53:48

Пояснення щодо моніторингу ІD: UA-M-2024-03-21-000018

Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 - 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі» (Консервована квашена капуста, консервовані помідори (помідори солоні), консервовані огірки (огірки солоні), томатне пюре (томатна паста), курага, чорнослив, родзинки, яблука сушені), Ідентифікатор закупівлі: №UA-2024-02-23-007775-a, та в межах своєї компетенції зазначає наступне:
1. Відповідно до Таблиці 3 Додатку 2 Тендерної документації – Учасник для підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) повинен надати в складі тендерної пропозиції наступні документи:
• Довідка про виконання аналогічного/аналогічних договорів – договорів на поставку продукції, що є предметом цієї закупівлі із зазначенням назви, адреси замовників; П.І.Б., номерів телефонів контактних осіб замовників, яким постачався товар;
• Скан-копія оригіналу аналогічного/аналогічних договорів, що наведені в довідці про виконання аналогічних договорів;
На підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам Товариством з обмеженою відповідальністю «Гранат» (далі – ТОВ «Гранат») у складі тендерної пропозиції надано файл «Аналогічні договори- соління, заморожені овоче, фрукти, сухофрукти_2022 (з додатками).pdf», що містить:
- Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
- Договір №125 від 21.02.2022 р. укладеного з Управлінням освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації, на поставку продуктів харчування: паста томатна, зелений горошок консервований, огірки солоні, помідори солоні, капуста квашена, суміш ягід швидкозаморожена(асорті), суміш овочева швидкозаморожена(асорті).
-Договір №127 від 21.02.2022 р. укладеного з Управлінням освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на поставку продуктів харчування: сухофрукти, родзинки без кісточок, курага, чорнослив, плоди шипшини сушені.

• Лист/и – відгук/и на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланка), належно оформлені, з обов’язковим посиланням на № та дату договору, та/або копії видаткових накладних з підписами обох сторін та/або актів звірки взаєморозрахунків за договорами з підписами обох сторін, що підтверджують достовірність виконання аналогічного(их) договору(ів), на товари що є предметом закупівлі.
Товариством з обмеженою відповідальністю «Гранат» у складі тендерної пропозиції надано файл «Звірка розрахунку УО Дарницької РДА-2022.pdf», що містить:
- Акти звіряння розрахунків з Управлінням освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації відповідно до Договіру №125 від 21.02.2022 р. та Договіру №127 від 21.02.2022 р., що зазначені у Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Оскільки, Таблицею 3 Додатку 2 Тендерної документації прописано, що учасник повинен надати: Лист/и – відгук/и на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланка), належно оформлені, з обов’язковим посиланням на № та дату договору, та/або копії видаткових накладних з підписами обох сторін та/або актів звірки взаєморозрахунків за договорами з підписами обох сторін, що підтверджують достовірність виконання аналогічного(их) договору(ів), на товари що є предметом закупівлі. Тобто, Учасник може надати всі документи із переліченого списку, або один документ на вибір, що наведені через «та/або» щодо підтвердження достовірність виконання аналогічного(их) договору(ів).
Таким чином, ТОВ «Гранат» виконав дану вимогу надавши Акти звіряння розрахунків з Управлінням освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації, відповідно до Договіру №125 від 21.02.2022 р. та Договіру №127 від 21.02.2022 р., що зазначені у Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
2. Відповідно до пункту 1.2. Додатку 4 Тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати, наступні документи, зокрема:
«1.12. У зв’язку із закупівлею продукції у дошкільні навчальні заклади, а також у зв’язку із різними потребами навчальних закладів, необхідно щоб учасник підтвердив можливість фасування та виконання замовлень дошкільних навчальних закладів наступним (стосується продукції соління: огірки, помідори, капуста): а саме: учасник повинен надати копії нормативно - технічної документації стосовно можливості фасування та виконання замовлень ДНЗ відповідно до якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (оскільки ДНЗ замовляють різну кількість продукції необхідно, щоб на підприємстві була розроблена технічна документація щодо можливості фасування необхідної кількості продукції із забезпеченням санітарно – гігієнічних норм).»
На виконання даної вимоги ТОВ «Гранат» у складі тендерної пропозиції надано файл «Нормативно-технічна документація_ТУ на фасування соління.pdf», що містить Технічні умови ТУ У 10.3-21620913-003:2014 «ОВОЧІ ТА ЇХ СУМІШІ ОБРОБЛЕНІ ТА ЗАКОНСЕРВОВАНІ ФАСОВАНІ» та файл «Зміни №1_Нормативно-технічна документація_ТУ на фасування соління.pdf», що містить Зміни 1 ТУ У 10.3-21620913-003:2014 «ОВОЧІ ТА ЇХ СУМІШІ ОБРОБЛЕНІ ТА ЗАКОНСЕРВОВАНІ ФАСОВАНІ» перевіреного 25.01.2021 року Державним підприємством «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ» (термін дії технічних умов – 27.01.2026 року), як підтвердження можливості до даних технічних умов на підприємстві ТОВ «Гранат» надання послуг з пакування овочів та їх сумішей оброблених та законсервованих (продукти), призначених для харчування населення, в тому числі, дітей дошкільного та шкільного віку загальноосвітніх навчальних, позашкільних, оздоровчих закладах для забезпечення повноцінного безпечного і якісного харчування, а також для реалізації для харчування туристичних груп, за замовлення споживача, для корпоративного харчування, а також в торгівельних мережах та в підприємствах ресторанного господарства, за технологічною інструкцією з дотриманням санітарних правил затверджених в установленому порядку. Продукцію, призначену для харчування дітей дошкільного та шкільного віку загальноосвітніх навчальних, позашкільних, оздоровчих закладах, фасують наступних найменувань:
- капусту білокачанну квашену;
- томати, огірки цілі солоні.
Також тендерна пропозиція містить файл «Сертифікати на пакувальний матеріал.pdf», що містить сертифікат виробника №17508 від 07.12.2020 р. ТОВ «Пласт-бокс Україна» на товар: пластиковий контейнер 10BIS/3 білий з мет.р., біла кришка та висновок державної санітарно-епідемічної експертизи на тару полімерну, що виготовлена у відповідності із ТУ У 25.2-32946550-001:2011 «Тара полімерна.Технічні умови»
Таким чином ТОВ «Гранат» виконав вимоги підпункту 1.12 Додатку 4 Тендерної документації.
ДОДАТКИ:
1. Файл «Аналогічні договори- соління, заморожені овоче, фрукти, сухофрукти_2022 (з додатками).pdf»
2. Файл «Звірка розрахунку УО Дарницької РДА-2022.pdf»
3. Файл «Нормативно-технічна документація_ТУ на фасування соління.pdf»
4. Файл «Зміни №1_Нормативно-технічна документація_ТУ на фасування соління.pdf»
5. Файл «Сертифікати на пакувальний матеріал.pdf»


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 09 квітня 2024
Кінцевий строк оскарження: 13 квітня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas-3-3

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат” 5 486 400,00
UAH з ПДВ
5 486 400,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

07 березня 2024 12:59
Електронний підпис
07 березня 2024 12:58
Довідки до пункту 47.pdf
07 березня 2024 12:58
Довідка_Корупція.pdf
07 березня 2024 12:58
Довідка_Корупція.pdf.p7s
29 лютого 2024 13:37
Електронний підпис
29 лютого 2024 13:36
Пропозиція.pdf
29 лютого 2024 13:36
Сертифікати.pdf
29 лютого 2024 13:35
СТ 17 п.1-2.pdf
29 лютого 2024 13:35
Працівники_Оригінал.pdf
29 лютого 2024 13:35
Пояснювальна записка.pdf
29 лютого 2024 13:35
Субпідряд.pdf
29 лютого 2024 13:35
Статутні_оригінал.pdf
29 лютого 2024 13:35
Проєкт договору.pdf
29 лютого 2024 13:35
Щодо ліцензування.pdf
29 лютого 2024 13:35
Довідки до пункту 47.pdf
29 лютого 2024 13:35
Статутні.pdf
29 лютого 2024 13:35
Про довкілля.pdf
29 лютого 2024 13:35
Паспорт.pdf
29 лютого 2024 13:35
Гарантійний лист ст.17.pdf
29 лютого 2024 13:35
Паспорт_код_оригінал.pdf
29 лютого 2024 13:35
Статут ТОВ Гранат.pdf
29 лютого 2024 13:35
Технічні вимоги_дод.4.pdf
29 лютого 2024 13:35
Транспорт_оригінал_2024.pdf
29 лютого 2024 13:35
Наказ, протоколи.pdf
29 лютого 2024 13:35
Довідка про особу.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат”

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат”
#21620913
Переможець 5 486 400,00
UAH з ПДВ
06 березня 2024 16:24

Документи

06 березня 2024 16:24
Довідка НАЗК
06 березня 2024 16:24
Електронний підпис
06 березня 2024 16:20
Протокол 105.pdf
02 березня 2024 00:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2024 16:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат”
#21620913
5 486 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 березня 2024 16:24
Довідка НАЗК
06 березня 2024 16:24
Електронний підпис
06 березня 2024 16:20
Протокол 105.pdf
02 березня 2024 00:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 березня 2024 10:49
Договір 413.pdf укладений
14 березня 2024 10:47