Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з гідродинамічної прочистки зовнішньої господарсько-фекальної, зливової каналізації, чищення колодязів та зливоприймачів, хімічний аналіз стічних вод після прочистки (30 показників), код 90470000-2 за ДК 021:2015 «Послуги з чищення каналізаційних колекторів»
Очікувана вартість
542 803,00 UAH
UA-2024-02-23-007182-a 89b4b584534843bbb00682cc3ec77dae
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гончар Алла

380504269282 tenderdedar2023@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія КП "Київпастранс" "Дарницьке трамвайне ремонтно-експлуатаційне депо"
Код ЄДРПОУ: 03328729
Місцезнаходження: 02105, Україна , м. Київ обл., вулиця Павла Усенка, будинок 6
Контактна особа: Гончар Алла
380504269282
tenderdedar2023@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 лютого 2024 13:44
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2024 00:00
Початок аукціону: 04 березня 2024 15:54
Початок аукціону: 04 березня 2024 15:54
Очікувана вартість: 542 803,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 714,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 0,5% (нуль цілих п’ять десятих відсотка) ціни договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу. З метою належного забезпечення взятих на себе зобов’язань Переможець сплачує забезпечувальний (гарантійний) платіж, який покриває в межах свого розміру перед Замовником будь-які інші зобов’язання Переможця, у разі порушення ним умов цього Договору. Переможець перераховує забезпечувальний (гарантійний) платіж на поточний рахунок Замовника у розмірі 0,5% від ціни Договору не пізніше дати укладання договору про закупівлю.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90470000-2: Послуги з чищення каналізаційних колекторів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1602 Погонний метр
Прочистка труби зовнішньої господарсько-фекальної каналізаційної мережі d 65-300 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, м. Київ, вулиця Павла Усенка, будинок 6, вулиця Павла Усенка, будинок 7/9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90470000-2 — Послуги з чищення каналізаційних колекторів
1050 Погонний метр
Прочистка труби зливової каналізаційної мережі d 150-300 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, м. Київ, вулиця Павла Усенка, будинок 6, вулиця Павла Усенка, будинок 7/9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90470000-2 — Послуги з чищення каналізаційних колекторів
260 Погонний метр
Прочистка труби зливової каналізаційної мережі d 350-600 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, м. Київ, вулиця Павла Усенка, будинок 6, вулиця Павла Усенка, будинок 7/9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90470000-2 — Послуги з чищення каналізаційних колекторів
800 Погонний метр
Аварійна прочистка труби зовнішньої господарсько-фекальної каналізаційної мережі d 65-300 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, м. Київ, вулиця Павла Усенка, будинок 6, вулиця Павла Усенка, будинок 7/9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90470000-2 — Послуги з чищення каналізаційних колекторів
600 Погонний метр
Аварійна прочистка труби зливової каналізаційної мережі d 150-600 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, м. Київ, вулиця Павла Усенка, будинок 6, вулиця Павла Усенка, будинок 7/9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90470000-2 — Послуги з чищення каналізаційних колекторів
30 штуки
Очищення колодязів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, м. Київ, вулиця Павла Усенка, будинок 6, вулиця Павла Усенка, будинок 7/9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90470000-2 — Послуги з чищення каналізаційних колекторів
29 штуки
Очищення зливоприймачів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, м. Київ, вулиця Павла Усенка, будинок 6, вулиця Павла Усенка, будинок 7/9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90470000-2 — Послуги з чищення каналізаційних колекторів
3 штуки
Гідрохімічний аналіз стічних вод після прочистки каналізаційної системи (30 інгредієнтів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, м. Київ, вулиця Павла Усенка, будинок 6, вулиця Павла Усенка, будинок 7/9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90470000-2 — Послуги з чищення каналізаційних колекторів
7 штуки
Гідродинамічна очистка відстійника мийки загальним об’ємом до 10 м3 з утилізацією мулу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, м. Київ, вулиця Павла Усенка, будинок 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90470000-2 — Послуги з чищення каналізаційних колекторів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 13:43
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 13:43
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 13:43
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 13:43
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 13:43
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 13:43
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 13:43
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 13:43
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 13:43
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 13:43
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 13:43
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 13:43
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 13:43
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 13:43
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 13:43
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 13:43
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 13:43
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 13:43
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 13:43
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 13:43
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 13:43
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 13:43

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 0,5% (нуль цілих п’ять десятих відсотка) ціни договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу. З метою належного забезпечення взятих на себе зобов’язань Переможець сплачує забезпечувальний (гарантійний) платіж, який покриває в межах свого розміру перед Замовником будь-які інші зобов’язання Переможця, у разі порушення ним умов цього Договору. Переможець перераховує забезпечувальний (гарантійний) платіж на поточний рахунок Замовника у розмірі 0,5% від ціни Договору не пізніше дати укладання договору про закупівлю.
28 лютого 2024 10:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2024 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2024 13:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2024 10:13
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ КАНАЛІЗАЦІЯ зі змінами 28.02.2024.docx
28 лютого 2024 10:13
Протокол № 29 про внесення ЗМІН до ТД від 28.02.24.docx
26 лютого 2024 14:39
Протокол № 28 про внесення ЗМІН до ТД 26.02.24.docx
26 лютого 2024 14:38
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ КАНАЛІЗАЦІЯ зі змінами 26.02.2024.docx
23 лютого 2024 13:35
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ КАНАЛІЗАЦІЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічного завдання та технічних вимог
Дата подання: 26 лютого 2024 13:23
Дата відповіді: 26 лютого 2024 14:37
Доброго дня! Згідно кваліфікаційних вимог до Додатку № 2, таблиці № 1 Ви вимагаєте наявність у Учасника пересувної гідродинамічної техніки (не менш ніж ТРИ ОДИНИЦІ) з насосом потужністю 90 Мпа, разом з тим згідно технічних вимог до Додатку № 5 Учасник для можливості виконання робіт повинен мати "не менш ніж ДВІ ОДИНИЦІ машин для прочистки трубопроводів під високим тиском з насосом потужністю - 700 Атм". Згідно до технічної специфікації Дарницьке ТРЕД має дві філії де необхідно виконувати роботи, відповідно ДВОХ одиниць пересувної гідродинамічної техніки буде цілком достатньо для виконання даних робіт. Щодо характеристик насосу (гідромонітору високого тиску) Замовник має право на свій розсуд встановлювати даний критерій, але він повинен бути однаковий - або 90 Мпа або 70 Мпа (700 Атм). Також згідно технічних вимог до Додатку № 5, Ви вимагаєте у Учасника наявність газоаналізатора (сигналізатора), обґрунтуйте будь ласка вимогу саме сигналізатора? Газоаналізатор — прилад для визначення якісного і кількісного складу сумішей газів, за допомогою переносних газоаналізаторів експрес-методом контролюється концентрація різних газів у повітрі, що і є необхідним при виконанні робіт з прочистки каналізаційної мережі, тож такого приладу як газоаналізатор вже достатньо для виконання даних робіт. Газосигналізатор — прилад автоматичної подачі аварійного сигналу при досягненні гранично допустимої концентрації газового компонента (метану, оксиду вуглецю тощо), що контролюється в повітрі гірничих підприємств. Ваше підприємство входить до категорії гірничих підприємств України? Враховуючи вищевикладену інформацію можна зробити висновок, що даний критерій є абсолютно нецільовим. Шановний Замовник, в зв'язку із наданою інформацією прохання внести зміни до тендерної документації або надати роз’яснення, щодо принципової вимоги саме сигналізатора та саме трьох одиниць пересувної гідродинамічної техніки. Заздалегідь вдячні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі та ретельне ознайомлення з тендерною документацією. Ваше зауваження розглянуте і опрацьоване. Відповідно до тендерної документації, у Додаток № 2, таблиця 1 та у Додаток 5 внесено відповідні зміни.
Нова редакція тендерної документації завантажена на майданчик.
щодо технічного завдання
Дата подання: 27 лютого 2024 11:35
Дата відповіді: 28 лютого 2024 09:31
Шановний Замовник! Згідно вимог Додатку 2 ви вимагаєте мати: мулососну техніку (не менш ніж 2 од.) з наступними технічними характеристиками: • продуктивність не менше 2000 м3/год. Але, потужна техніка потрібна для залучення на важких ділянках (видалення жирів, мулу, твердих відкладень, будівельного та іншого сміття). Чи буде достатньо мати одну мулососну техніку з такими характеристиками, а інші з меншими, враховуючи характер відкладень у каналізаційній мережі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо! За вашим запитанням більш детально проаналізовано обсяги робіт та внесено відповідні зміни в Додаток 2 Таблиця 1 до тендерної документації.
щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 27 лютого 2024 11:36
Дата відповіді: 28 лютого 2024 09:23
Шановний Замовник! Згідно вимог Додатку 2 ви вимгаєте: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних послуг (копія аналогічного договору не менше одного (за період 2018-2022 рр. з усіма додатками до нього). Чому саме в цей період? Чи буде порушенням підтвердження досвіду виконання аналогічного договору за 2023 рік?
Відповідь: Вітаємо! За вашим зауваженням внесено зміни до тендерної документації, стосовно документально підтвердженого досвіду за період, який буде найбільш оптимальним для учасника.
щодо дозволів
Дата подання: 27 лютого 2024 11:43
Дата відповіді: 28 лютого 2024 09:17
Шановний Замовник! Згідно вимог Додатку 5 ви вимагаєте Наявність у Виконавця Дозволу Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України (або Держпраці) на виконання робіт підвищеної небезпеки (у колодязях, колекторах, трубопроводах, котлованах). Але, згідно ПКМУ від 24 березня 2022 р. № 357 на період дії воєнного стану вищезазначені види робіт можуть виконуватися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Просимо внести зміни відповідно до норм чинного законодавства. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що ви вимагаєте проходження навчання працівниками з НПАОП 0.00-1.81-18 Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском, але не вимагаєте наявність дозволу або декларації з На монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкцію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме: Обладнання, що працює під тиском, яке зазначене у Технічному регламенті обладнання, затвердженому постановою КМУ від 16.01.2019 №27. Це протиріччям. Просимо внести зміни та додати цю вимогу
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Ваше звернення розглянуто та опрацьовано. Відповідні вимоги чинного законодавства враховано з внесенням змін до тендерної документації.
Щодо вимог до обладнання
Дата подання: 27 лютого 2024 12:36
Дата відповіді: 28 лютого 2024 09:02
Шановний Замовник! Первинна редакція тендерної документації вимагала у Учасника наявність газоаналізатора (сигналізатора). Чому були внесені зміни, а саме прибрано сигналізатор? Доводимо до Вашого відома, що дані прилади за своїм фукціоналом подібні. Відрізняються лише тим, що газоаналізатор визначає якісний і кількісний склад сумішей газів. Сигналізатор призначений для контролю горючих газів, їх сукупності в повітрі, визначення витоку газу та видачісигналізації про перевищення встановлених норм. Обидва приладів НЕОБХІДНІ для безпечного надання послуг у замкнутому просторі, колодязях та нш. Пояснення щодо використання сигналізаторів у гірничних підприємствах є не вірним. Ось приклади: https://nkpr.com.ua/shop/zond-1-57-datchik-6m/, https://3sf.com.ua/ua/pribori/signalizatorygaza/sigperenos/perenosnoj-signalizator-gaza-zond-1. https://temio.com.ua/chomu-varta/pro-sygnalizatory-gazu/. Вимагаємо повернути вимогу щодо наявність у Учасника газоаналізатора або сигналізатора, що є аналогічними приладами.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Ваше питання ретельно опрацьоване відділом, за заявкою якого оголошено закупівлю. Відповідні зміни внесено в тендерну документацію, яку буде опубліковано.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-02-23-007182-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Екотехтранс, Код ЄДРПОУ:37311158
Дата подання: 28 лютого 2024 19:52
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Шановний Замовник, на жаль зміни, які Ви внесли у тендерну документацію є абсолютно не правовими та суперечать чинному законодавству.
Предметом закупівлі є Послуги з гідродинамічної прочистки зовнішньої господарсько-фекальної, зливової каналізації, чищення колодязів та зливоприймачів, хімічний аналіз стічних вод після прочистки (30 показників), код 90470000-2 за ДК 021:2015 «Послуги з чищення каналізаційних колекторів», тож Дозвіл (декларація) на роботу в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо) і є дозвільним документом, що надає право виконувати роботи, що зазначені у технічній специфікації. Крім цього документу законодавство не вимагає наявність інших Дозволів (декларацій) на виконання даних робіт, саме цей Дозвіл (декларація) є єдиним, необхідним і законним документом.
Необхідність дозволу (декларації) на виконання робіт з монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме обладнання, що працює під тиском, яке зазначене:
у Технічному регламенті обладнання, що працює під тиском, затвердженому постановою КМУ від 16.01.2019 №27 потрібно лише при вимогах щодо проектування, виготовлення та проведення оцінки відповідності обладнання, що працює під тиском, та агрегатів з максимально допустимим тиском (PS) понад 0,5 бара, ПРО ЕКСПЛУАТАЦІЮ обладнання/агрегатів у даному регламенті не йдеться взагалі, додаємо посилання на постанову Кабінету Міністрів України, що доводить законність викладеної інформації (веб-сайт Верховної Ради України):
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/27-2019-%D0%BF#Text

Як предмет закупівлі стосується до необхідності наявності вищезазначеного Дозволу (декларації) ??? У технічній специфікації відсутні будь які вимоги, щодо виконання робіт на філіях КП «Київпастранс» з монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме обладнання, що працює під тиском, яке зазначене: у Технічному регламенті обладнання, що працює під тиском, затвердженому постановою КМУ від 16.01.2019 №27. Тож з яких причин Ви як Замовник вносите не правомірні зміни у тендерну документацію та вимагаєте даний Дозвіл (декларацію) НА ПРОВЕДЕННЯ РОБІТ, ЯКІ ВЗАГАЛІ НЕ СТОСУЮТЬСЯ даної закупівлі, а саме: Послуги з гідродинамічної прочистки зовнішньої господарсько-фекальної, зливової каналізації, чищення колодязів та зливоприймачів, хімічний аналіз стічних вод після прочистки (30 показників).
Ймовірний Учасник, звернувся до Вас порівнявши вимогу, щодо надання посвідчень з проходження навчання працівниками з НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском» та відсутність у Ваших вимогах Дозволу (декларації) на виконання робіт з монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме обладнання, що працює під тиском, яке зазначене: у Технічному регламенті обладнання, що працює під тиском, затвердженому постановою КМУ від 16.01.2019 №27 та вказав на те, що це про протиріччя.
Згідно чинного законодавства, а саме: Наказу від 05.03.2018 № 333 «Про затвердження Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском» правила поширюються на всіх працівників та суб’єктів господарювання незалежно від форм власності та організаційно-правових форм, що займаються НЕ ТІЛЬКИ монтажем та демонтажем, а і ЕКСПЛУАТАЦІЄЮ (використання за призначенням, технічне обслуговування, ремонт) обладнання, що працює під тиском, вищим 0,5 бар, а саме:
цистерни і посудини для транспортування і збереження зріджених, стиснутих газів, рідин і сипких тіл, у яких тиск вище 0,5 бар утворюється періодично для їх спорожнення, додаємо посилання на Наказ, що доводить законність викладеної інформації (веб-сайт Верховної Ради України):
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0433-18#Text

Тож вимога, щодо надання посвідчень з проходження навчання працівниками з НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском» є абсолютно цільовою, тому що предмет закупівлі та кваліфікаційні вимоги передбачають наявність мулососа (цистерни) та його експлуатацію для виконання робіт, що зазначені у технічній специфікації, але дане обладнання не має ніякого відношення до обладнання, що працює під тиском, яке зазначене: у Технічному регламенті обладнання, що працює під тиском, затвердженому постановою КМУ від 16.01.2019 №27, тому що даний Технічний регламент передбачає проектування, виготовлення та проведення оцінки відповідності обладнання, що працює під тиском, та агрегатів з максимально допустимим тиском (PS) понад 0,5 бара та не має ніякого відношення до експлуатації! Крім того у переліку вищезазначеного регламенту взагалі відсутнє будь-яке обладнання, що може стосуватись до предмета закупівлі.

Крім того, Ви задовільнили вимогу ймовірного Учасника і внесли зміни до тендерної документації, що стосуються наявності мулососної техніки (не менш ніж 2 од.) з наступними технічними характеристиками: продуктивністю одного з них не менше 2000 м3/год.
Чому не встановлено кваліфікаційний критерій, який би визначав потрібну потужність у другої одиниці спец. техніки (мулососа)?
Згідно специфікації послуг у тендерній пропозиції, умови для виконання робіт на обох філіях практично однакові, то чому техніка по своїх показниках (потужності) має бути різна? Відповідно до типової технологічної карти організації праці для прочистки зовнішніх каналізаційних мереж затвердженої в КМДА, для таких робіт має бути задіяно дві одиниці техніки (гідромонітор високого тиску та мулосос) або комбінований спец. автомобіль з обома характеристиками. Враховуючи чималі діаметри та необхідність проведення робіт з АВАРІЙНОЇ прочистки, прочищення колодязів, зливоприймачів (глибина яких може сягати декілька метрів) та відстійника мийки, опираючись на досвід проведення у попередніх роках аналогічних робіт, у процесі виконання яких було виявлено: жири, мул, тверді відкладення, будівельне та інше сміття, для його видалення та для можливості якісного виконання робіт, необхідне залучення потужної техніки. В зв’язку з чим критерій щодо наявності обох одиниць мулосоної техніки з однаково потужною продуктивністю є абсолютно доцільне.


Враховуючи те, що змінені Вами критерії у тендерній документації є абсолютно нецільовими до предмету закупівлі, просимо Вас внести зміни до тендерної документації та прибрати необхідність подання наступних документів:
- надання Дозволу (декларації) на виконання робіт з монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме обладнання, що працює під тиском, яке зазначене:
у Технічному регламенті обладнання, що працює під тиском, затвердженому постановою КМУ від 16.01.2019 №27;

- встановити кваліфікаційних критерій для другої одиниці мулососної техніки або залишити критерій «продуктивність 2000 м3/год» для обох одиниць мулососної техніки.

Оскільки у внесених змінах вбачаються дискримінаційні, у разі Вашого рішення не змінювати тендерні вимоги на основі вищевикладеної інформації, яка повністю доводить, що дані зміни суперечать чинному законодавству, наше підприємство буде вимушене звернутись до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 лютого 2024 14:27
Доброго дня!
Внесення змін до вимог щодо характеристик мулососної техніки АБСОЛЮТНО не є дискримінаційним, а навпаки помʼякшує вимоги та розширює можливості щодо прийняття участі іншим учасникам. Залучення потужної техніки для прочистки зовнішніх каналізаційних мереж необхідно лише на важкодоступних ділянках з твердими (жировими) відкладеннями. Тому, достатньо мати з лише одну мулососну техніку з продуктивністю 2000 м3/год.
Згідно наказу Міністерства соціальної політики України від 05.03.2018 Ne 333 «Про затвердження Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском».
Правила поширюються на субʼєктів господарювання незалежно від форм власності та організаційно-правових форм, що займаються монтажем, демонтажем, експлуатацією (використання за призначенням, технічне обслуговування, ремонт), модифікацією (реконструкція чи модернізація), перевіркою технічного стану (технічний огляд, експертне обстеження) обладнання, що працює під тиском, вищим 0,5 бар.
Правила обовʼязкові для виконання всіма працівниками, що займаються модифікацією (модернізацією, реконструкцією), монтажем, демонтажем, налагодження, технічним обслуговуванням, ремонтом, технічним оглядом та експлуатацією обладнання, що працює під тиском, вищим 0,5 бар (далі - обладнання під тиском), а саме: цистерни і посудини для транспортування і збереження зріджених, стиснутих газів, РІДИН і сипких тіл, у яких тиск вище 0,5 бар утворюється періодично для їх спорожнення.
Згідно кваліфікаційних вимог Учасник повинен мати гідроочисну техніку на базі автомобіля для прочистки трубопроводів під високим тиском (не менш ніж 2 од.) з наступними технічними характеристиками: • тиск насоса не менш ніж 700 Атм.
Згідно ст. 13 Закону України «Про охорону праці» Роботодавець зобовʼязаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці згідно з нормативно-правовими актами, а також забезпечити дотримання вимог законодавства в галузі охорони праці всіма працівниками.
Роботодавець (стаття 153 К3пП) зобовʼязаний забезпечити працівникам безпечні та нешкідливі умови праці.  Безпека технологічних процесів, машин, механізмів, устаткування та інших засобів виробництва, стан засобів колективного та індивідуального захисту, що їх використовує працівник, також санітарно-побутові умови мають відповідати вимогам нормативних актів про охорону праці. Власник або уповноважений ним орган повинен упроваджувати сучасні засоби техніки безпеки і забезпечувати санітарно-гігієнічні умови, що запобігають виробничому тразматизму та виникненню професійних захворювань працівників.
Роботодавець повинен забезпечити утримання обладнання під тиском у справному стані та безпечну експлуатацію шляхом організації належного технічного обслуговування, технічного огляду, експертного обстеження у випадках, передбачених законодавством, та ремонту власними силами або шляхом укладання договору з іншим субʼєктом господарювання на виконання зазначених робіт. 3 цією метою роботодавець зобовʼязаний:
- забезпечити виконання цих Правил відповідальними працівниками за справний стан та безпечну експлуатацію обладнання під тиском, а обслуговуючим персоналом - інструкцій.
Гідроочисна техніка з технічними характеристиками щодо тиску насоса не менше ніж 70 МПа є обладнанням підвищеної небезпеки, що може травмувати і навіть призвести до загибелі працівників.
Враховуючи вищезазначене, Замовник несе відповідальність за дотримання Підрядною організацією вимог з Питань охорони праці та охорони навколишнього середовища, за організацію безпечної роботи та недопущенню травматизму працівників Підрядника, тому вимоги щодо наявності у Учасника навченого персоналу Правил безпеки є одними з найвідповідальнішими.
Ваші вимоги щодо внесення змін до тендерної документації грунтуються на Вашій особистій субʼєктивній думці та не містять документального підтвердження обставин щодо порушення Ваших прав як Учасника під час проведення процедури закупівель.
Номер вимоги: UA-2024-02-23-007182-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Екотехтранс, Код ЄДРПОУ:37311158
Дата подання: 29 лютого 2024 16:06
ВИМОГА ЩОДО ВИКЛЮЧЕННЯ ДОКУМЕНТУ, ЯКИЙ ВЗАГАЛІ НЕ СТОСУЄТЬСЯ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ
Добрий день, Шановний Замовник.
Наше підприємство повністю згодне, що Учасники обов’язково повинні проводити навчання і перевірку знань з питань охорони праці у своїх працівників згідно до НПАОП 0.00-4.12-05 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском» та мати відповідні посвідчення після проходження навчання, саме ця інформація і була викладена нами, обґрунтована, як абсолютно цільова до предмету та вимог закупівлі!

Але Ви так і не обґрунтували, як пов’язані між собою перевірка знань з питань охорони праці у своїх працівників згідно до НПАОП 0.00-4.12-05 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском» та Дозвіл (декларація) на виконання робіт з монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме обладнання, що працює під тиском, яке зазначене:
у Технічному регламенті обладнання, що працює під тиском, затвердженому постановою КМУ від 16.01.2019 №27, який Ви додали до переліку документів, які повинні надати Учасники?

Згідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16 січня 2019 р. № 27
«Про затвердження Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском»
даний Технічний регламент визначає вимоги щодо проектування, виготовлення та проведення оцінки відповідності обладнання, що працює під тиском, та агрегатів з максимальним допустимим тиском (PS) понад 0,5 бара.
Як Ваша закупівля предметом якої є Послуги з гідродинамічної прочистки зовнішньої господарсько-фекальної, зливової каналізації, чищення колодязів та зливоприймачів, хімічний аналіз стічних вод після прочистки (30 показників), код 90470000-2 за ДК 021:2015 «Послуги з чищення каналізаційних колекторів» пов’язана з вищевказаним Технічним регламентом?

Ви, як Замовник не потребуєте проведення робіт з монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, тому Технічний регламент обладнання, що працює під тиском, який додається до даного Дозволу (декларації) ВЗАГАЛІ НЕ СТОСУЄТЬСЯ Вашої закупівлі, бо перелік обладнання/агрегатів що зазначений у ньому стосується проектування, виготовлення та проведення оцінки відповідності обладнання, що працює під тиском, та агрегатів з максимальним допустимим тиском (PS) понад 0,5 бара.

Що Учасник(Переможець) повинен буде проектувати, виготовляти? Або які проводити оцінки відповідності обладнання, що працює під тиском?

Сама назва Дозволу (декларації) говорить про те, що він потрібен для проведення робіт з монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки і ці машини та механізми зазначені у Технічному регламенті від 16.01.2019 №27, і ці машини та механізми потребують проектування, виготовлення та проведення оцінки відповідності обладнання, що працює під тиском, та агрегатів з максимальним допустимим тиском (PS) понад 0,5 бара.

Вищезазначений Дозвіл (декларація) та посвідчення з проходження навчання працівниками з НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском» не мають жодного зв’язку між собою та не можуть бути документальним (дозвільним) протиріччям, це абсолютно два різні дозвільні документа.

Для ЕКСПЛУАТАЦІЇ техніки (мулососів та гідродинамічних установок високого тиску) при виконанні робіт у Вас на філіях, необхідне проходження навчання працівниками згідно до НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском» і ВСЕ! Абсолютно ніяких робіт з монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки ПРОВОДИТИСЬ НЕ БУДЕ, БО ЦИХ РОБІТ НЕ МАЄ У ВАШИХ ВИМОГАХ! Відповідно і перелік обладнання/агрегатів, що передбачає Технічний регламент №27 від 16.01.2019 НЕ СТОСУЄТЬСЯ ВАШОЇ ЗАКУПІВЛІ.

Враховуючи абсолютну відсутність потреби для виконання робіт, що зазначені у закупівлі предметом якої є: Послуги з гідродинамічної прочистки зовнішньої господарсько-фекальної, зливової каналізації, чищення колодязів та зливоприймачів, хімічний аналіз стічних вод після прочистки (30 показників), код 90470000-2 за ДК 021:2015 «Послуги з чищення каналізаційних колекторів»
А НЕ
послуги з монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки вимагаємо внести зміни до тендерної документації та прибрати необхідність подання наступного документу:

- надання Дозволу (декларації) на виконання робіт з монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме обладнання, що працює під тиском, яке зазначене:
у Технічному регламенті обладнання, що працює під тиском, затвердженому постановою КМУ від 16.01.2019 №27.

У разі Вашого рішення залишити вимогу щодо надання вищезазначеного Дозволу (декларації), який абсолютно не стосується предмету даної закупівлі і тим самим суперечить чинному законодавству, наше підприємство буде вимушене звернутись до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 березня 2024 10:01
Шановний Учасник!
НАОП 0.00-4.12-05, на який ви посилаєтесь, є Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці. Тендерна документація не містить вимог щодо проходження навчання з зазначеного НАОП. Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском регламентуються Наказом Міністерства соціальної політики України від 05.03.2018 № 333 і Технічним регламентом обладнання, що працює під тиском, затвердженим постановою КМУ від 16.01.2019 № 27.
Згідно розʼяснень до законодавчих документів: Правила обовʼязкові для виконання всіма працівниками, які займаються модифікацією (модернізацією, реконструкцією), монтажем, демонтажем, налагодженням, технічним обслуговуванням, ремонтом, технічним оглядом та експлуатацією обладнання, яке працює під тиском вищим 0,5 бар (далі-обладнання під тиском), а саме: цистерни і посудини для транспортування і збереження зріджених, стиснутих газів, РІДИН і сипких тіл, у яких тиск вище 0,5 бар утворюється періодично для їх спорожнення.
Згідно кваліфікаційних вимог Учасник повинен мати гідроочисну техніку на базі автомобіля для прочистки трубопроводів під високим тиском (не менш ніж 2 од.) з наступними технічними характеристиками: тиск насоса не менш ніж 700 Атм.
Гідроочисна техніка з технічними характеристиками, щодо тиску насоса не менше ніж 70 МПа, є обладнанням підвищеної небезпеки, що може травмувати і навіть призвести до загибелі працівників.
Враховуючи вищезазначене, Замовник несе відповідальність за дотримання Підрядною організацією вимог з Питань охорони праці та охорони навколишнього середовища, за організацію безпечної роботи та недопущенню травматизму працівників Підрядника. Тому вимоги щодо наявності у Учасника зазначеного дозволу та навченого персоналу Правил безпеки є одними з найвідповідальнішими.
Виходячи із зазначеного, Філія КП "Київпастранс" "Дарницьке трамвайне ремонтно-експлуатаційне депо" вважає, жодних дискримінаційних вимог не встановлено.
Номер вимоги: UA-2024-02-23-007182-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КНС-К", Код ЄДРПОУ:40694074
Дата подання: 07 березня 2024 11:20
щодо визнання переможцем
Ознайомившись з тендерною пропозицією ТОВ Екотехтранс (далі — Учасник) виявлено ряд невідповідностей вимогам тендерної документації, а саме:
1) щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази
Пояснення:
Згідно п.1 Додатку 2 вимагалось: До довідки обов’язково включити наступну техніку та обладнання:
1.1.1. гідроочисну техніку на базі автомобіля для прочистки трубопроводів під високим тиском (не менш ніж 2 од.) з наступними технічними характеристиками:
• тиск насоса не менш ніж 700 Атм;
1.1.2. мулососну техніку (не менш ніж 2 од.) з наступними технічними характеристиками:
• продуктивність одного з них не менше 2000 м3/год.
1.1.3. гідравлічний пістолет на кожну гідроочисну техніку;
1.1.4. газоаналізатор (сигналізатор) на кожну гідроочисну техніку.
1.1.5. коренерізка;
1.1.6. набір насадок.
1.2. Характеристики підтвердити наданням копій паспортів з технічними характеристиками на машини та обладнання.
В складі пропозиції Учасник надана довідка про наявність технічних засобів (вих. № 4 від 01.03.2024 р.) згідно якої:
- учасник має 2 автомобіля каналопромивних (гідродинамічні установки високого тиску) URACA KD724, але відсутні копії паспортів з технічними характеристиками на обидва автомобіля каналопромивних (гідродинамічні установки високого тиску). Наданий документ «Інструкція з есплуатації Uraca 724» є інструкцією з експлуатації до насосу URACA KD724, що є лише окремим елементом каналопромивних автомобілів (гідродинамічних установок високого тиску.
- учасник має 2 розпилюючих пістолети високого тиску, але відсутні копії паспортів з технічними характеристиками на обидва пістолети.
- учасник має насадки високого тиску (Стандартна, трубопромивна, трубна), але відсутні копії паспортів з технічними характеристиками на них. Надані документи є рекламою.
- учасник має ланцюгову фрезу Супер Нова 400, але відсутні копії паспортів з технічними характеристиками.

2) щодо наявності працівників відповідної кваліфікації
Пояснення:
Згідно п.2 Додатку 2 вимагалось: Для всіх працівників, зазначених у довідці, надати посвідчення та протоколи комісії з перевірки знань з загального курсу ОП, НПАОП 0.00-1.71-13 «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; НПАОП 0.00-5.11-85 «Типової інструкції з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт», НПАОП 0.00-1.81-18 Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском, НПАОП 41.0-1.01-79 «Правила техніки безпеки при експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених місць».
На всіх працівників, вказаних в довідці, надати трудові книжки або документи, що підтверджують трудові/цивільно-правові відносини таких працівників з учасником.
В складі пропозиції Учасник надана довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації (вих. № 5 від 01.03.2024 р.) згідно якої:
- Учасник не надав посвідчення та протоколи комісії з перевірки знань з загального курсу ОП.
- Учасник не надав посвідчення з перевірки знань на працівників Міхно В.В., Гекало С.О., Санталов С.В., Близнюк С.Г., Сіренко М.В.
- Учасник не надав трудові книжки або документи, що підтверджують трудові/цивільно-правові відносини працівників з учасником

3) щодо досвіду виконання аналогічного договору
Пояснення:
Згідно п.3 Додатку 2 вимагалось: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних послуг (копія аналогічного договору не менше одного (за період 2018-2023 рр. з усіма додатками до нього).
Акти наданих послуг, що підтверджують виконання договорів.
Учасником надано скановану копію договору на виконання робіт №28042023 з ОВ «ІННОВАЦІЙНІ САНАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ» та акт наданих послуг. Але, інформація щодо вартості робіт, предмету договору є затушованою.
Згідно п.2 Розділу IV. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.
Учасником не обґрунтована конфіденційність інформації щодо виконання аналогічного договору.
Враховуючи вищезазначене, пропозиція ТОВ Екотехтранс повинна бути відхилена. У разі ігнорування наших вимог будемо вимушені звернутися до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 березня 2024 10:11
Шановний Учасник ТОВ «КНС-К», вимогу до Замовника стосовно скасування рішення визнання Переможцем ТОВ «ЕКОТЕХТРАНС» (далі – Переможець) за результатами процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями): Послуги з гідродинамічної прочистки зовнішньої господарсько-фекальної, зливової каналізації, чищення колодязів та зливоприймачів, хімічний аналіз стічних вод після прочистки (30 показників), код 90470000-2 за ДК 021:2015 «Послуги з чищення каналізаційних колекторів» розглянуто та повідомляє наступне:
Пунктом 5 розділу III тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним статтею 16 Закону, учасник надає документи, зазначені в таблиці 1 Додатку 2:
Додатком 2 тендерної документації передбачений перелік документів, які надаються усіма учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону), наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема:
11.1. Довідка (лист) довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов даної закупівлі.
До довідки обов’язково включити наступну техніку та обладнання:
1.1.1. гідроочисну техніку на базі автомобіля для прочистки трубопроводів під високим тиском (не менш ніж 2 од.) з наступними технічними характеристиками:
• тиск насоса не менш ніж 700 Атм;
1.1.2. мулососну техніку (не менш ніж 2 од.) з наступними технічними характеристиками:
• продуктивність однієї з них не менше 2000 м3/год.
1.1.3. гідравлічний пістолет на кожну гідроочисну техніку;
1.1.4. газоаналізатор (сигналізатор) на кожну гідроочисну техніку.
1.1.5. коренерізка;
1.1.6. набір насадок.
1.2. Характеристики підтвердити наданням копій паспортів з технічними характеристиками на машини та обладнання.

У складі пропозиції ТОВ «ЕКОТЕХТРАНС» надав:

1. Документ «Технічний паспорт спеціального автомобіля «CHEVROLET EXPRESS»», що містить в собі детальний опис про технічне обладнання, що встановлено на спеціалізованому автомобілі, а саме: насос високого тиску «URACA KD724», окремим файлом додано інструкцію з експлуатації від виробника, в якій зазначені технічні характеристики даного обладнання;
2. Документ «Технічний паспорт спеціального автомобіля «CHEVROLET SILVERADO»», що містить в собі детальний опис про технічне обладнання, що встановлено на спеціалізованому автомобілі, а саме: насос високого тиску «URACA KD724», окремим файлом додано інструкцію з експлуатації від виробника, в якій зазначені технічні характеристики даного обладнання;
Згідно інформації, що викладена у інструкції експлуатації обладнання (насосу)
«URACA KD724» його характеристики повністю відповідають вимогам тендерної документації, а саме: тиск насоса не менше ніж 700 Атм. Також у інструкції експлуатації від виробника обладнання «URACA KD724» є інформація, щодо монтажу насосу на машині
(ст. 14 абзац 6), тож інформація про те, що насос є окремим елементом каналопромивних автомобілів є недостовірна.
3. Переможець підтвердив наявність у нього розпилюючих пістолетів високого тиску в кількості – 2 одиниці, надавши документи із зазначенням принципів роботи та характеристики, а саме: пістолет під’єднується до рукава та працює від насосу, є змога регулювання подачі води та тиску. Оскільки є наявна інструкція експлуатації виробника насосу «URACA KD724», що встановлений на обох гідроочистних автомобілях до якого буде під’єднуватись пістолет то наданий Переможцем документ відповідає вимогам тендерної документації, щодо наявності технічного обладнання.

4. Переможець підтвердив наявність у нього насадок різного типу, а саме: модель «стандартна», модель «трубопромивна», модель «трубна», модель «ланцюгова фреза «СУПЕР НОВА 400»», надавши документи, які містять технічні характеристики даного обладнання, як і вимагалось тендерною документацією. У даних документах не має жодної відмітки про їх рекламне призначення.

Враховуючи те, що законодавство України не містить чіткого поняття технічного паспорта та не має затвердженого регламентованого зразку, технічний паспорт має бути документом, що, зокрема, містить основні параметри й характеристики або властивості обладнання, що надає Учасник. Або це може бути експлуатаційний документ, що є схожим за своєю юридичною суттю до технічного паспорта, насамперед це документ, який окремо або в сукупності з іншими документами визначає правила експлуатації вибору і (або) відображає відомості, що засвідчують гарантовані значення основних параметрів і характеристик (властивостей) виробу.

Посилання про поняття технічного паспорта:
https://radnuk.com.ua/praktyka_zakupivel/tenderna_dokumentatsiya/tekhnichnyj-pasport-iak-alternatyva/

Тож у складі пропозиції Переможця надані всі необхідні документи, що доводять відповідність кваліфікаційним критеріям щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов даної закупівлі:
1.1.1. гідроочистна техніка на базі автомобіля для прочистки трубопроводів під високим тиском (не менш ніж 2 од.) з наступними технічними характеристиками:
тиск насоса не менш ніж 700 Атм.
1.1.3. гідравлічний пістолет на кожну гідроочисну техніку
1.1.5. корнерізка
1.1.6. набір насадок

Зважаючи на вищевикладене, всі надані документи Переможцем про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, відповідають вимогам.

Додатком 2 тендерної документації передбачений перелік документів, які надаються усіма учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону), наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема:

2.4. Для всіх працівників, зазначених у довідці, надати посвідчення та протоколи комісії з перевірки знань з загального курсу ОП, НПАОП 0.00-1.71-13 «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; НПАОП 0.00-5.11-85 «Типової інструкції з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт», НПАОП 0.00-1.81-18 Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском, НПАОП 41.0-1.01-79 «Правила техніки безпеки при експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених місць». За умови навчання вказаних в довідці працівників на підприємстві учасника, надати посвідчення та протоколи комісії з перевірки знань по вказаним напрямкам на всіх членів комісії цього підприємства, які увійшли до складу комісії.

На всіх працівників, вказаних в довідці, надати трудові книжки або документи, що підтверджують трудові/цивільно-правові відносини таких працівників з учасником.

У складі пропозиції ТОВ «ЕКОТЕХТРАНС» (далі – Переможець) надав:

1. Протокол № 11-ОП від «09» січня 2024 року про засідання комісії з перевірки знань з
питань охорони праці на наступних працівників:

Гекало С.О; Міхно В.В; Санталов С.В; Близнюк С.Г; Сіренко М.В.

Оскільки навчання вищезазначених працівників проводилося на підприємстві Учасника (Переможця), у складі пропозиції було надано посвідчення та протоколи на всіх членів комісії, які до неї увійшли, а саме: Олексієнко Т.О, Олексієнко В.О, Кубов В.К.

Це доводить наданий Переможцем:
Витяг з протоколу ТОВ «Навчально-курсовий центр «БУДМАШОСНОВА» - № 2-1301-22 від 13.01.2022 р. з засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці про проведення навчання і перевірку знань з питань охорони праці.

2. Пройшовши відповідне навчання і перевірку знань працівники:
Олексієнко Т.О, Олексієнко В.О, Кубов В.К. отримали посвідчення, які Переможець також надав у складі своєї пропозиції.

3. Також Переможцем було надано Накази про прийняття на роботу на всіх працівників,
які вказані у довідці «про працівників відповідної кваліфікації», а саме:
Олексієнко Т.О, Олексієнко В.О, Кубов В.К, Гекало С.О; Міхно В.В; Санталов С.В; Близнюк С.Г; Сіренко М.В.
У складі тендерної документації вимагалось: надати трудові книжки АБО документи, що підтверджують трудові/цивільно-правові відносини таких працівників з учасником.
Наказ про прийняття на роботу є документом, що підтверджує трудові/цивільно-правові відносини.


Додатком 2 тендерної документації передбачений перелік документів, які надаються усіма учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону), наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), зокрема:

3.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних послуг (копія аналогічного договору не менше одного (за період 2018-2023 рр. з усіма додатками до нього).
3.2. Акти наданих послуг, що підтверджують виконання договорів які вказані в п. 3.1.

У складі пропозиції ТОВ «ЕКОТЕХТРАНС» (далі – Переможець) надав:
1. Договір на виконання послуг № 77 від 13 жовтня 2023 року та Акт здачі-приймання робіт до нього № 1 від 16 жовтня 2023 року. Предметом договору є: прочистка каналізаційних мереж та відкачка рідких побутових відходів, код ДК 021:2015:9047000-2;
2. Договір на виконання послуг № 091222-П від 09 грудня 2022 року та Акт здачі-приймання робіт до нього № 1533 від 12 грудня 2022 року. Предметом договору є: послуги 9047000-2 «Послуги з чищення каналізаційних колекторів» (послуги з гідродинамічної прочистки каналізаційної мережі, хімічний аналіз стічних вод);
3. Договір на виконання робіт №28042023/10 від 28 квітня 2023 року та Акт здачі-приймання робіт до нього № 780 від 21 червня 2023 року. Предметом договору є: гідродинамічна прочистка зливової каналізаційної мережі, відкачування мулових відкладень з подальшим їх вивозом, з очищення колодязів та зливоприймачів.
Конфіденційна інформація, яку приховав Переможець, а саме: точна адреса виконання робіт, вартість робіт та будь яка інша інформація, що стосується розрахунків по даному договору не вимагалась у тендерній пропозиції, як підтвердження будь яких кваліфікаційних критеріїв.
Крім того, згідно тендерних вимог, Учасник мав надати аналогічний договір та акт до нього не менше одного, навіть якщо брати до уваги договір з прихованою інформацією, Переможець надав окрім нього ще два договори, які є аналогічними до предмету закупівлі.

Враховуючи вищевикладене, вимогу Учасника ТОВ «КНС-К» про відхилення пропозиції ТОВ «ЕКОТЕХТРАНС» та скасування рішення визнання Переможця вважаємо неправомірним, підстави для задоволення вимоги відсутні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2024 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ Екотехтранс 518 000,00
UAH з ПДВ
518 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КНС-К" 542 047,20
UAH з ПДВ
542 047,20
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

09 березня 2024 14:43
Електронний підпис
09 березня 2024 14:41
Цінова пропозиція
09 березня 2024 14:41
Витяг
03 березня 2024 14:55
Електронний підпис
03 березня 2024 14:54
Установчі.rar
03 березня 2024 14:54
Техніка.rar
03 березня 2024 14:54
Листи_ довідки.rar
03 березня 2024 14:54
Дозвільні.rar
03 березня 2024 14:54
Ан. дог. _ акти.rar

Публічні документи

28 лютого 2024 15:26
Електронний підпис
28 лютого 2024 15:25
8. ЦП.pdf
28 лютого 2024 15:24
3.1 трудові.pdf
28 лютого 2024 15:24
2.2 гідроочисна техніка.pdf
28 лютого 2024 15:24
10.2 Дениші кнс-копія.pdf
28 лютого 2024 15:24
3.2 посвідчення.pdf
28 лютого 2024 15:24
3. працівники.pdf
28 лютого 2024 15:24
10. досвід.pdf
28 лютого 2024 15:24
2. техніка.pdf
28 лютого 2024 15:24
2.3 мулососна техніка.pdf
28 лютого 2024 15:24
21. Виписка КНС 08.02.2024.pdf
28 лютого 2024 15:24
4. згода договір.pdf
28 лютого 2024 15:24
12. гар.лист.pdf
28 лютого 2024 15:24
7. абз14 п.47.pdf
28 лютого 2024 15:24
1. щодо ТЗ.pdf
28 лютого 2024 15:24
24. Ліцензія КНС-К.pdf
28 лютого 2024 15:24
9. п.47.pdf
28 лютого 2024 15:24
5. відомості.pdf
28 лютого 2024 15:24
15. витяг ПДВ-КНС-К-скан.pdf
28 лютого 2024 15:24
6. захист.pdf
28 лютого 2024 15:24
11. субпідрядники.pdf
28 лютого 2024 15:24
19. декларація.pdf
28 лютого 2024 15:24
13. посадова особа.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Екотехтранс

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КНС-К"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Екотехтранс
#37311158
Переможець 518 000,00
UAH з ПДВ
06 березня 2024 14:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2024 14:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Екотехтранс
#37311158
518 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 березня 2024 15:15
Договір 53.24-74.pdf укладений
18 березня 2024 15:14