Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Коломияводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 32148690 |
Вебсайт: | http://kpvodokanal.if.ua |
Місцезнаходження: | 78200, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, пл. Відродження, 1 |
Контактна особа: |
Зумер Славомир +30343349845 kolomyavoda@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2024 13:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2024 09:00 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-18-000002 ● 8b59e785ac714f20a6d9d31de6ee01e2
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 березня 2024 11:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.03.2024 № 18-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 18.03.2024 №18-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-02-23-007066-a 23.02.2024 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі».
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-19 12:37:08
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 код 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Бензин А-95)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-23-007066-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-22 10:37:09
Пояснення до запиту
У відповідності до отриманого запиту в рамках проведення моніторингу (UA-M-2024-03-18-000002), щодо процедури закупівлі: «ДК 021:2015 код 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Бензин А-95), ідентифікатор закупівлі - UA-2024-02-23-007066-a повідомляємо:
1.Джерелом фінансування товару, який є предметом даної закупівлі є кошти Замовника отримані від ведення господарської діяльності без залучення бюджетних коштів.
2. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено виходячи з вимог встановлених національним стандартом, а саме технічним регламентом щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, ДСТУ 7687:2015 «Бензин автомобільний Євро. Технічні умови», специфіки господарської діяльності, місця розташування транспортного парку та зони обслуговування Замовника.
3. Очікувана вартість предмета закупівлі визначалась на основі усереднених цін отриманих комерційних пропозицій учасників ринку нафтопродуктів (додається), вартості нафтопродуктів по регіону (Івано-Франківська область) на 23.02.2024р. за посиланням (https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/ivanofrankovskaya/2024-02/) на сайті Міністерства фінансів України та об’єму використання бензину А-95 протягом 2023 року з у рахуванням планового збільшення використання в розмірі 20%.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 березня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2024 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ" |
975 600,00
UAH з ПДВ
|
975 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ" #40956872 |
Переможець |
975 600,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2024 11:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 травня 2024 13:24
|
Додаткова угода №1 (Бензин А-95).PDF | зміни до договору |
15 травня 2024 13:16
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2024 11:01
|
Договір підписаний Бензин-95.pdf | укладений |
22 березня 2024 10:59
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Бензин А-95 | 20000 | літр |
48,78
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару, що спричинено коливанням цін на ринку нафтопродуктів і підтверджено наданою Постачальником ціновою інформаційною довідкою виданою Хмельницькою торгово-промисловою палатою №22-05/435 від 13.05.2024р. |
Номер договору про закупівлю: | 139 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |