Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія
Очікувана вартість
357 807,88 UAH
UA-2024-02-23-007063-a ● d5b71d893a1e48fda1be38fe7c71094a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПОЛТАВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №2 ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 21064487 |
Вебсайт: | https://kzschoolpoltava2.wixsite.com/school2/contact-us |
Місцезнаходження: | 36022, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Анатолія Кукоби, буд. 10 |
Контактна особа: |
Наталія МОРГУН +380532572073 schkola2buhgalterija@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2024 13:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 березня 2024 13:16 |
Очікувана вартість: | 357 807,88 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 789,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
66260.07 Кіловат-година
ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36022, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Анатолія Кукоби,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 лютого 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2024 13:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2024 13:27 |
Проект договору.docx | |
23 лютого 2024 13:27 |
ТД Електрична енергія.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Наявність центру обслуговування на території Полтавської області
Дата подання: 27 лютого 2024 10:23
Дата відповіді: 29 лютого 2024 22:20
Шановний Замовнику, Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою Закону є зокрема створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. Відсутність у тендерній документації дискримінаційних умов сприяє високому рівню конкуренції на ринках торгівлі, а положення тендерної документації захищають інтереси замовників та учасників процедури закупівлі – електропостачальників. Відповідно до Вашої Тендерної документації, учасник процедури повинен надати: «довідку про створення Учасником на території Полтавської області Центру обслуговування споживачів, згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку», затверджених Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (зі змінами) який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів.
Данна вимога до учасників є дискримінаційними та такими, що здійснюють перешкоди в участі у процедурі закупівлі та конкуренції під час здійснення закупівлі. Слід зазначити, що наявність у учасника (електропостачальника), у якого організовані та функціонують у відповідності до вимог Постанов НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 та від 12.06.2018 № 373 центри обслуговування на території інших областей/регіонів України, а не на території Полтавської області, жодним чином не впливає на виконання цим електропостачальником умов договору про постачання електричної енергії та обов’язків, визначених Правилами роздрібного ринку електричної енергії і Законом України «Про ринок електричної енергії». Враховуючи вищезазначене. Просимо внести зміни до тендерної документації, виключивши з умов тендерної документації вищезгадану вимогу. Натомість Замовник може залишити вимогу про наявність ЦОК не обмежуючись Полтавською областю, щоб уникнути дискримінації постачальників, які мають ЦОКи на територіях інших областей України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Вимога, встановлена Замовником щодо надання довідки про створення Учасником на території Полтавської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів) відповідно до п. 8.3.17. Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (далі – Правил) «Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством», не може вважатись дискримінаційною вимогою та жодним чином не порушує ані вимог статті 5 Закону, ані вимог законодавчих актів України.
Згідно з абзацами 2 та 3 п. 8.3.17. Правил чітко та зрозуміло визначено, що у центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку.
Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов’язковим.
У свою чергу споживач має право на особистий прийом та на оперативне вирішення проблемних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору постачання електричної енергії.
Крім того, споживач електричної енергії має законодавчо закріплене право при укладанні договору на постачання електричної енергії обирати зручний для нього спосіб отримання платіжних документів, отримання необхідної інформації та зручний для нього спосіб оплати за спожиту електричну енергію.
Для Замовника такими способами є використання персональної сторінки споживача на веб-сайті електропостачальника та можливість отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника.
При цьому, очевидно, що у разі значної територіальної віддаленості постачальника від місця знаходження об’єкта постачання електроенергії та місця діяльності установи, реалізація такого права буде економічно недоцільною і практично неможливою, оскільки потребуватиме витрачання додаткових коштів та робочого часу на відрядження до електропостачальника.
У такому випадку не може йти мова про оперативне вирішення будь-яких проблемних питань на місці.
Тим більше з огляду на утруднену ситуацію з пересуванням по території країни, пов’язаними з введенням в країні воєнного стану.
Чинне законодавство не надає електропостачальникам права нав‘язувати споживачам способи отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації, а також ускладнювати реалізацію права споживача на особистий прийом посадовими особами через значну територіальну віддаленість.
Будь-який електропостачальник має право та можливість відкрити свій територіальний підрозділ на території будь-якої області України. Вимогами тендерної документації передбачено надання як альтернативи довідки про структурний підрозділ або посадову особу, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів
На даний час на території Полтавської області існує велика кількість центрів обслуговування клієнтів та ІНШИХ СТРУКТУРНИХ ПІДРОЗДІЛІВ, у т.ч. посадові особи, які забезпечують проведення особистого прийому споживачів, видачу рахунків, первинних розрахункових документів, отже жодного обмеження можливості потенційних Постачальників прийняти участь у зазначеній закупівлі немає.
Вважаємо, що намір замовника торгів реалізувати свої законодавчо закріплені права на можливість отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника, а також права на особистий прийом та оперативний розгляд і вирішення звернень, скарг і заяв не суперечать вимогам законодавчих актів України та жодним чином не порушують принцип недискримінації учасників.
Вимога, встановлена Замовником щодо надання довідки про створення Учасником на території Полтавської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів) відповідно до п. 8.3.17. Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (далі – Правил) «Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством», не може вважатись дискримінаційною вимогою та жодним чином не порушує ані вимог статті 5 Закону, ані вимог законодавчих актів України.
Згідно з абзацами 2 та 3 п. 8.3.17. Правил чітко та зрозуміло визначено, що у центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку.
Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов’язковим.
У свою чергу споживач має право на особистий прийом та на оперативне вирішення проблемних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору постачання електричної енергії.
Крім того, споживач електричної енергії має законодавчо закріплене право при укладанні договору на постачання електричної енергії обирати зручний для нього спосіб отримання платіжних документів, отримання необхідної інформації та зручний для нього спосіб оплати за спожиту електричну енергію.
Для Замовника такими способами є використання персональної сторінки споживача на веб-сайті електропостачальника та можливість отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника.
При цьому, очевидно, що у разі значної територіальної віддаленості постачальника від місця знаходження об’єкта постачання електроенергії та місця діяльності установи, реалізація такого права буде економічно недоцільною і практично неможливою, оскільки потребуватиме витрачання додаткових коштів та робочого часу на відрядження до електропостачальника.
У такому випадку не може йти мова про оперативне вирішення будь-яких проблемних питань на місці.
Тим більше з огляду на утруднену ситуацію з пересуванням по території країни, пов’язаними з введенням в країні воєнного стану.
Чинне законодавство не надає електропостачальникам права нав‘язувати споживачам способи отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації, а також ускладнювати реалізацію права споживача на особистий прийом посадовими особами через значну територіальну віддаленість.
Будь-який електропостачальник має право та можливість відкрити свій територіальний підрозділ на території будь-якої області України. Вимогами тендерної документації передбачено надання як альтернативи довідки про структурний підрозділ або посадову особу, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів
На даний час на території Полтавської області існує велика кількість центрів обслуговування клієнтів та ІНШИХ СТРУКТУРНИХ ПІДРОЗДІЛІВ, у т.ч. посадові особи, які забезпечують проведення особистого прийому споживачів, видачу рахунків, первинних розрахункових документів, отже жодного обмеження можливості потенційних Постачальників прийняти участь у зазначеній закупівлі немає.
Вважаємо, що намір замовника торгів реалізувати свої законодавчо закріплені права на можливість отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника, а також права на особистий прийом та оперативний розгляд і вирішення звернень, скарг і заяв не суперечать вимогам законодавчих актів України та жодним чином не порушують принцип недискримінації учасників.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-23-007063-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРА СУМИ", Код ЄДРПОУ:41884537
Дата подання: 27 лютого 2024 09:43
Сертифікати ISO
Шановний замовнику! Згідно пункту 29 Особливостей, у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). А оскільки, національним стандартом згідно чинного законодавства і нормативно-правових актів України, електрична енергія (код ДК 021:2015-09310000-5 "Електрична енергія" обов'язковій сертифікації не підлягає, тому просимо Вас видалити з тендерної документації вимоги щодо сертифікації ISO.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 лютого 2024 22:09
Шановний Учасник. Нами було вивчено Вашу Вимогу про усунення порушень та повідомляємо наступне.
Нормами абзацу 2 пункту 29 Особливостей встановлена вимога, що «У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).»
Відповідно до положень пункту 18 Додатку 3 до тендерної документації, встановлена наступна вимога: «18. Система управління діяльністю учасника з постачання електричної енергії повинна відповідати вимогам стандартів на системи управління ISO 9001:2015 (або еквівалент). Сфера сертифікації – постачання електричної енергії. На підтвердження учасник у складі пропозиції повинен надати сертифікат виданий на ім’я учасника, діючий на дату подання пропозиції.».
ISO 9001 – це система управління якістю, сертифікація за якою гарантує, що підприємство може здійснювати виготовлення продукції, надання послуг, виконання робіт інше на відповідному рівні якості та постійно його підвищувати. Робота підприємства за принципами ISO 9001 означає, що компанія контролює якість виготовлення продукції, надання послуг, виконання робіт інше.
Таким чином, Система управління діяльністю учасника з постачання електричної енергії повинна відповідати вимогам стандартів на системи управління ISO 9001:2015, не встановлює будь-які вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом, а передбачає впровадження у постачальника електричної енергії, системи управління якістю під час постачання електричної енергії споживачу.
Позиція, щодо здійснення закупівлі у учасника-переможця, який в своїй діяльності зневажає на забезпечення системи управління якістю на своєму підприємстві, є неприйнятною та антидержавницькою.
Зважаючи на викладене, Ваша вимога щодо виключення вимог до Учасників щодо функціонування, у Учасників, системи управління діяльністю з постачання електричної енергії вимогам стандартів на системи управління ISO 9001:2015 (або еквівалент) є безпідставною та не може бути задоволена.
Нормами абзацу 2 пункту 29 Особливостей встановлена вимога, що «У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).»
Відповідно до положень пункту 18 Додатку 3 до тендерної документації, встановлена наступна вимога: «18. Система управління діяльністю учасника з постачання електричної енергії повинна відповідати вимогам стандартів на системи управління ISO 9001:2015 (або еквівалент). Сфера сертифікації – постачання електричної енергії. На підтвердження учасник у складі пропозиції повинен надати сертифікат виданий на ім’я учасника, діючий на дату подання пропозиції.».
ISO 9001 – це система управління якістю, сертифікація за якою гарантує, що підприємство може здійснювати виготовлення продукції, надання послуг, виконання робіт інше на відповідному рівні якості та постійно його підвищувати. Робота підприємства за принципами ISO 9001 означає, що компанія контролює якість виготовлення продукції, надання послуг, виконання робіт інше.
Таким чином, Система управління діяльністю учасника з постачання електричної енергії повинна відповідати вимогам стандартів на системи управління ISO 9001:2015, не встановлює будь-які вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом, а передбачає впровадження у постачальника електричної енергії, системи управління якістю під час постачання електричної енергії споживачу.
Позиція, щодо здійснення закупівлі у учасника-переможця, який в своїй діяльності зневажає на забезпечення системи управління якістю на своєму підприємстві, є неприйнятною та антидержавницькою.
Зважаючи на викладене, Ваша вимога щодо виключення вимог до Учасників щодо функціонування, у Учасників, системи управління діяльністю з постачання електричної енергії вимогам стандартів на системи управління ISO 9001:2015 (або еквівалент) є безпідставною та не може бути задоволена.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2024 13:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ" |
357 804,38
UAH з ПДВ
|
357 804,38
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ" #42223804 |
Переможець |
357 804,38
UAH з ПДВ
|
05 березня 2024 08:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2024 14:58
|
Договір Енергозбут 357 804,38.pdf | укладений |
13 березня 2024 14:46
|