Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху" |
Код ЄДРПОУ: | 32955518 |
Вебсайт: | http://dorservice.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03062, Україна , Київська обл., Київ, Чистяківська, 19-а |
Контактна особа: |
Наталія Майорова 380443741120 vdzkds@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2024 13:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 7 610 982,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 114 164,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2024 13:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2024 13:16 |
ТД 1.docx | |
23 лютого 2024 13:16 |
Проект договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-22-000034 ● 7f98e79c05c44130a812dd28044a30f3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2024 12:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
50 № 21.03.2024
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
57 UA-2024-02-23-006824-a 23.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-26 17:29:11
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з «Реконструкції світлофорного об’єкту по вул. Михайла Максимовича – вул. Академіка Вільямса – вул. Сергія Колоса у Голосіївському районі м. Києва» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-23-006824-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій, листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та документи, щодо укладення договору з переможцем процедури закупівлі ТОВ «ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ». У випадку обґрунтованої необхідності продовження строку для укладення договору до 60 днів, просимо надати відповідну інформацію та документи щодо такого продовження.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-28 14:07:26
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Комунальне підприємство «ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ» (далі – Підприємство) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі опрацьовано запит органу державного фінансового контролю, який оприлюднений на веб-сторінці процедури публічної закупівлі (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-23-006824-a) 26.03.2024 року в 17 годин 29 хвилин.
Щодо частини першої запиту:
Очікувана вартість, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені проектно-кошторисною документацією та підтверджуються позитивним експертним звітом № 1-23-227 від 12.12.2023р. щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом (скан-копія звіту додається). Загальна кошторисна вартість будівництва згідно зведеного кошторисного розрахунку (скан-копія зведеного кошторисного розрахунку додається) та експертного звіту складає 10 701,156 тис. грн. Очікувана вартість закупівлі становить 7 610,982 тис. грн., яка складається з вартості будівельних робіт та матеріально-технічних ресурсів, необхідних для будівництва зазначеного об’єкту.
Тендерна документація, технічні характеристики та моніторинг цін з вказанням очікуваної вартості предмета закупівлі було направлено до Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в строки та в порядку, встановленому розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 11.09.2009 № 1036 (зі змінами та доповненнями). Зауваження від Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) – відсутні.
Також, тендерна документація, технічні характеристики та моніторинг цін з вказанням очікуваної вартості предмета закупівлі було направлено до Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в строки та в порядку, встановленому наказом Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24.10.2021 № Н-266. Зауваження від Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) – відсутні.
Щодо частини другої запиту:
Щодо оприлюднення інформації про закупівлю на власному веб-сайті або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів (відповідно до вимог п. 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів») пояснюємо, що Підприємство є одержувачем бюджетних коштів місцевого бюджету і не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня) чи суб’єктом господарювання державного сектору економіки.
З огляду на викладене, відповідну інформацію про закупівлю Підприємство не висвітлює на власному веб-сайті або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів.
Щодо частини третьої запиту:
У Підприємства відсутня необхідність продовження строку для укладення договору до 60 днів, оскільки договір за результатами процедури закупівлі був укладений у встановлені Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) строки, а саме на 15 (п’ятнадцятий) день з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю та опубліковано в електронній системі закупівель у строки, встановлені Законом України «Про публічні закупівлі», а саме на наступний робочий день з дня його укладення.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-04 10:33:13
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з «Реконструкції світлофорного об’єкту по вул. Михайла Максимовича – вул. Академіка Вільямса – вул. Сергія Колоса у Голосіївському районі м. Києва» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-23-006824-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання, а саме: враховуючи, що згідно ваших пояснень отриманих 28.03.2024 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби, ви не є розпорядником бюджетних коштів, просимо надати інформацію щодо оприлюднення на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-05 13:10:22
Відповідь на запит
Комунальне підприємство «ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ» (далі – Підприємство) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі опрацьовано запит органу державного фінансового контролю, який оприлюднений на веб-сторінці процедури публічної закупівлі (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-23-006824-a) 04.04.2024 року в 10 годин 33 хвилини.
Відповідно до положень пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (зі змінами та доповненнями) передбачений обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Так, у відповідності до вимог Бюджетного кодексу України КП «Центр організації дорожнього руху» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) являється саме одержувачем бюджетних коштів.
Беручи до уваги вищезазначене та враховуючи той факт, що КП «Центр організації дорожнього руху» не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів та керуючись пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами та доповненнями), КП «Центр організації дорожнього руху» не відноситься до суб’єктів, які зобов’язані обов’язково оприлюднювати на офіційному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі.
Окремо повідомляємо, що КП «Центр організації дорожнього руху» постійно розміщує інформацію щодо запланових процедур закупівель, а саме: тендерні документації, технічні характеристики, обґрунтування технічних та якісних характеристик предметів закупівель, моніторинги цін, експертні звіти з вказанням очікуваної вартості предметів закупівель та розмірів бюджетного призначення та/або власних коштів на офіційному інтернет-порталі "КИЇВАУДИТ" Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської державної адміністрації у відповідності до вимог розпорядження Київської міської державної адміністрації від 11.09.2009 № 1036 (зі змінами та доповненнями).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальне підприємство «ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ» (далі – Підприємство) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі опрацьовано висновок органу державного фінансового контролю, який оприлюднений на веб-сторінці процедури публічної закупівлі (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-23-006824-a) 12.04.2024 року. Підприємством проведено аналіз процедури закупівлі - відкриті торги з особливостями (№ UA-2024-02-23-006824-a), оголошеної відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), по предмету закупівлі «Код ДК 021-2015: 45213000-3 Будівництво торгових будівель, складів і промислових будівель, об’єктів транспортної інфраструктури (Реконструкція світлофорного об'єкту по вул. Михайла Максимовича - вул. Академіка Вільямса - вул. Сергія Колоса у Голосіївському районі м. Києва)», проведено нараду з ініціатором зазначеної закупівлі з роз’ясненням недопущення недотриманням вимоги частини восьмої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі», в частині направлення на електронну адресу, зазначену в електронній системі закупівель, чи в інший спосіб, інформації під час проведення процедури закупівлі, адже подання тендерних пропозицій здійснюється виключно в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Враховуючи вищевикладене, Підприємством зроблено висновки та наразі всі закупівлі, в тому числі закупівлі робіт з реконструкції/будівництва світлофорних об’єктів здійснюються з дотриманням норм чинного законодавства. Додатки: - Тендерна документація на закупівлю робіт.
2024-04-19 13:05:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ" |
7 440 592,73
UAH з ПДВ
|
7 440 592,73
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ" #34892518 |
Переможець |
7 440 592,73
UAH з ПДВ
|
11 березня 2024 13:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 травня 2024 15:21
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
15 травня 2024 15:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 березня 2024 16:17
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
27 березня 2024 16:17
|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2024 16:15
|
Договір.pdf | укладений |
27 березня 2024 16:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 117/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 117/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |