Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Посуд дитячий для закладів освіти Металургійного району
Очікувана вартість
217 280,00 UAH
UA-2024-02-23-005442-a ● 44019dacf50a492dbb58f0e29a8a6e89
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142313 |
Місцезнаходження: | 50006, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Соборності, 20 |
Контактна особа: |
Дирда Тетяна Олегiвна +380973680431 T0973680431@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2024 12:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2024 15:00 |
Початок аукціону: | 07 березня 2024 11:40 |
Початок аукціону: | 07 березня 2024 11:40 |
Очікувана вартість: | 217 280,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 086,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування зазначені у п.1 ч.1 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Закупівля здійснюється у відповідності до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а також з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів від 09.06.2021 року №590 "Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану" зі змінами. Мова, якою повинні готуватися пропозиції: українська. Надання забезпечення пропозиції та надання забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається. Критерієм оцінки є ціна.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2173 штуки
Тарілка глибока
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Згідно з дислокацією закладів освіти Металургійного району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 квітня 2024
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
2172 штуки
Тарілка мілка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Згідно з дислокацією закладів освіти Металургійного району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 квітня 2024
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2024 15:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2024 14:21 |
ТД посуд зі змінами.docx | |
01 березня 2024 14:21 |
Дод. 5 Тенд. проп. зі змінами.docx | |
01 березня 2024 14:21 |
Дод. 3 техн. характ. зі змінами.docx | |
01 березня 2024 14:21 |
зміни до ТД посуд.docx | |
01 березня 2024 14:21 |
Дод. 4 проект дог. зі змінами.docx | |
23 лютого 2024 12:05 |
ТД посуд.docx | |
23 лютого 2024 12:05 |
Дод. 6 лист згода.docx | |
23 лютого 2024 12:05 |
Дод. 5 Тенд. проп..docx | |
23 лютого 2024 12:05 |
Дод. 4 проект дог..docx | |
23 лютого 2024 12:05 |
Дод. 3 техн. характ..docx | |
23 лютого 2024 12:05 |
Дод. 2 крітерії оцінки.docx | |
23 лютого 2024 12:05 |
Дод. 1 кв. критерії.docx |
01 березня 2024 15:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 березня 2024 14:21 |
ТД посуд зі змінами.docx
|
|||
01 березня 2024 14:21 |
Дод. 5 Тенд. проп. зі змінами.docx
|
|||
01 березня 2024 14:21 |
Дод. 3 техн. характ. зі змінами.docx
|
|||
01 березня 2024 14:21 |
зміни до ТД посуд.docx
|
|||
01 березня 2024 14:21 |
Дод. 4 проект дог. зі змінами.docx
|
|||
23 лютого 2024 12:05 |
ТД посуд.docx
|
|||
23 лютого 2024 12:05 |
Дод. 6 лист згода.docx
|
|||
23 лютого 2024 12:05 |
Дод. 5 Тенд. проп..docx
|
|||
23 лютого 2024 12:05 |
Дод. 4 проект дог..docx
|
|||
23 лютого 2024 12:05 |
Дод. 3 техн. характ..docx
|
|||
23 лютого 2024 12:05 |
Дод. 2 крітерії оцінки.docx
|
|||
23 лютого 2024 12:05 |
Дод. 1 кв. критерії.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-23-005442-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "Скляров Олександр Володимирович", Код ЄДРПОУ:3155111770
Дата подання: 28 лютого 2024 15:58
Вимога стосовно наявності автомобіля на підприємстві
Доброго дня Шановний замовник просимо Вас внести зміни у вимоги тендерної документаціх та прибрати дискимінаційні та необов'язкові вимоги для постачання товару, а саме: вимогу про наявність власного автомобіля та про працівників які будуть здійснювати постачання та розвантаження предмету закупівлі до закладів, також надання посвідчення про проходження навчання і перевірку знань з правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт, видане уповноваженою установою/організацією на ім’я працівників, задіяних у постачанні. Зараз постачання товару можна здійснювати за допомогою послуг Нової пошти з застосуанням кур'єрською доставки,це дуже швидко,зручно та просто.Можливо за один день відправити замовлення на всі адреси, що не можливо буде зробити за допомогою лише одного автомобіля.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 лютого 2024 10:13
Шановний Учаснику! Під час дії воєнного стану в Україні, Замовник при здійсненні закупівлі товарів/робіт/послуг керується Законом України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі- Особливості) зі змінами.
Відповідно до п.28 Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до статті 16 Закону - Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Окрім того, відповідно до частини 3 статті 22 Закону - тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Порушення з боку Замовника щодо дотримання норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель в даному випадку не встановлено.
Окрім того, повідомляємо, що умовами тендерної документації передбачено доставку та розвантаження товару до місця призначення в заклади освіти. Умовами публічного договору про надання послуг з організації перевезення відправлень ТОВ «НОВА ПОШТА», що розміщено на веб-порталі за посиланням https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/public_offer.pdf не передбачено послуг розвантаження та заносу товару до місця призначення, лише послуга «відділення –адреса», тобто доставка до дверей Замовника. Замовник неодноразово на практиці стикався з проблемою щодо розвантаження та заносу товару у великих обсягах – експедитор/кур’єр ТОВ «НОВА ПОШТА» не розвантажує та не заносить товар до закладів. А Замовник самостійно не розвантажує товар, оскільки умовами тендерної документації зазначене не передбачено. Отже, пропозиція у складі учасника про доставку товару за умовами публічного договору ТОВ «НОВА ПОШТА» Замовником розглядатися не буде.
Відповідно до п.28 Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до статті 16 Закону - Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Окрім того, відповідно до частини 3 статті 22 Закону - тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Порушення з боку Замовника щодо дотримання норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель в даному випадку не встановлено.
Окрім того, повідомляємо, що умовами тендерної документації передбачено доставку та розвантаження товару до місця призначення в заклади освіти. Умовами публічного договору про надання послуг з організації перевезення відправлень ТОВ «НОВА ПОШТА», що розміщено на веб-порталі за посиланням https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/public_offer.pdf не передбачено послуг розвантаження та заносу товару до місця призначення, лише послуга «відділення –адреса», тобто доставка до дверей Замовника. Замовник неодноразово на практиці стикався з проблемою щодо розвантаження та заносу товару у великих обсягах – експедитор/кур’єр ТОВ «НОВА ПОШТА» не розвантажує та не заносить товар до закладів. А Замовник самостійно не розвантажує товар, оскільки умовами тендерної документації зазначене не передбачено. Отже, пропозиція у складі учасника про доставку товару за умовами публічного договору ТОВ «НОВА ПОШТА» Замовником розглядатися не буде.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 березня 2024 12:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "МАЙСТРЕНКО СВІТЛАНА ОЛЕКСАНДРІВНА" |
188 465,00
UAH з ПДВ
|
188 465,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Заїкіна Віра Вікторівна |
216 380,80
UAH з ПДВ
|
216 380,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "МАЙСТРЕНКО СВІТЛАНА ОЛЕКСАНДРІВНА" #2935417342 |
Очікує рішення |
188 465,00
UAH з ПДВ
|
07 березня 2024 12:03
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 26 березня 2024 11:52 |
Кінець періоду оскарження: | 06 квітня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 06 квітня 2024 01:04 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Наразі відсутня потреба в закупівлі товару |
Документи:
26 березня 2024 11:52
|
Електронний підпис |
26 березня 2024 11:51
|
протокольне рішення 70 |