Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Багатофункціональний пристрій для друку
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2024-02-23-003945-a ● a4f6fc24845c490fa6b26ced7c1594c4
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Міська поліклініка №1" Чернівецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 30311923 |
Місцезнаходження: | 58000, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, ВУЛИЦЯ ШКІЛЬНА, будинок 6 |
Контактна особа: |
Кирилюк Надія Павлівна 380993051469 ekonomisty-mp1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2024 11:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2024 14:33 |
Початок аукціону: | 04 березня 2024 14:33 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
Багатофункціональний пристрій, техніка для друку (Brother DCP-1602R або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2024
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
1 штуки
Багатофункціональний пристрій, техніка для друку (Epson EcoTank L3260 3w1 або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2024
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2024 11:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2024 11:16 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
еквівалент
Дата подання: 23 лютого 2024 11:41
Дата відповіді: 23 лютого 2024 11:51
Доброго дня!
Модель Brother DCP-1602R - знята з виробництва, про що свідчить інформація з сайту виробника. Разом з тим Картридж Brother TN-1095 є сумісним з Brother HL-1202, 1223, DCP-1602, 1623, які також зняті з виробництва. По яким критеріям можна пропонувати еквівалент? Чи буде розглядатия виробникі HP, Canon або інші?
Відповідь: Доброго дня.
Дякую за запитання
Будемо розглядати всі варіанти з технічними характеристиками не гіршими ніж були у запропонованій моделі, просто робіть порівняльну таблицю
Дякую за запитання
Будемо розглядати всі варіанти з технічними характеристиками не гіршими ніж були у запропонованій моделі, просто робіть порівняльну таблицю
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-02-23-003945-a.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФОП ВОЛОШИНОВА О.О., Код ЄДРПОУ:2981209581
Скарга
Скарга щодо неправомірного відхилення та неправомірного акцепту пропозиції
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2024-02-23-003945-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП ВОЛОШИНОВА О.О., Код ЄДРПОУ:2981209581
Дата подання: 09 березня 2024 21:53
Дата подання: 09 березня 2024 21:53
Скарга
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями ) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-23-003945-a. Я, фізична особа-підприємець Волошинова Олена Олександрівна (надалі за текстом – Скаржник) виявила бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подала свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі були – Багатофункціональний пристрій для друку Код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": ДК 021:2015 - 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку.
Тендерна пропозиція Учасника Скаржника протоколом № 30 від 04.03.2024 року була відхилена з наступних підстав:
1. Учасник в складі тендерної пропозиції надав аналогічний договір за кодом 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) та 30230000-0 Комп’ютерне обладнання, а в тендерній документації вимагалось аналогічний договір за кодом 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку, що важливе для цього предмету закупівлі.
2. Учасник ФОП Волошинова О.О. подала еквівалент товару, про що написала у порівняльній таблиці. Даний еквівалент не відповідає умовам тендерних вимог, а саме технічні характеристики повинні відповідати технічним вимогам обладнання, вказаного в технічній характеристиці предмета закупівлі або бути кращими. Даний товар, згідно інформації обслуговуючого персоналу нашого закладу, є гіршим аналогом, оскільки є дорого вартісним у заправці картриджів та обслуговуванню. У зв’язку із економією бюджетних коштів існує потреба закупити економні та недорогі у використанню багатофункціональні пристрої.
3. Відсутній лист-підтвердження від виробника про гарантійний термін обслуговування, лист-підтвердження, що присутній у тендерній пропозиції учасника не відповідає умовах тендерної документації, оскільки підписаний самим учасником закупівлі, а не фірмою виробником. Таким чином, можна вважати що товар немає гарантійного обслуговування протягом 24 місяців, що унеможливлює його використання в бюджетних установах.
1. Щодо надання аналогічного договору за кодом ДК 021:2015, який не відповідає предмету закупівлі.
Додатком 2 ТД Замовником встановлені кваліфікацйні критеріїї до учасника та спосіб їх підтвердження.
Пунктом 43 Особливостей, а також п. 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» ТД встановлено:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, у випадку, якщо Замовник виявив невідповідності, а саме надання підтвердження досвіду про виконання аналогічного договору не за встановленим кодом ДК 021:2015, Замовник на виконання вимог п. 43 Особливостей був зобов’язаний розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель та надати нам можливість виправити їх протягом 24 годин.
2. Щодо «невідповідності» на думку Замовника запропонованого еквіваленту технічним вимогам ТД:
«Даний товар, згідно інформації обслуговуючого персоналу нашого закладу, є гіршим аналогом, оскільки є дорого вартісним у заправці картриджів та обслуговуванню. У зв’язку із економією бюджетних коштів існує потреба закупити економні та недорогі у використанню багатофункціональні пристрої».
У складі пропозиції ФОП Волошинової О.О. надано Порівняльну таблицю відповідності (файл – «Технічна пропозиція ФОП — копия (2)»). По першій пропозиції нами запропоновано еквівалент - Багатофункціональний пристрій, техніка для друку A4 Pantum M7100DN 33ppm ADF Duplex Ethernet (M7100DN), що допускалось вимогами тендерної документації.
Технічні характеристики запропонованого еквіваленту відповідають технічним вимогам обладнання, вказаного в технічній характеристиці предмета закупівлі, що підтверджено вказаною порівняльною таблицею.
У закупівлі UA-2024-02-23-003945-a Замовником не встановлювались нецінові критерії такі як вартість обслуговування та/або вартість заправки картриджів, тощо. Враховуючи зазначене цей показник не може бути підставою відхилення нашої пропозиції, керуючись думкою «обслуговуючого персоналу» Замовника.
Умовами Додатку 3 тендерної документації щодо картриджів було встановлено:
«Роздільні тонер-картридж і фотобарабан для зниження витрат на друк. Відсутність блокування пристрою після перезаправки: без заміни чипу або без додаткового втручання в програмне забезпечення пристрою».
Запропонований нами еквівалент Багатофункціональний пристрій, техніка для друку A4 Pantum M7100DN 33ppm ADF Duplex Ethernet (M7100DN) відповідає вищезазначеним вимогам, що підтверджено Порівняльною таблицею відповідності (файл – «Технічна пропозиція ФОП — копия (2)»).
3. Щодо відсутності листа-підтвердження від виробника про гарантійний термін обслуговування. У зв’язку з чим замовник вважає, що товар не має гарантійного обслуговування протягом 24 місяців.
В додатку 3 ТД перша позиція таблиці містить вимогу «Гарантія: 24 місяців. Надати лист підтвердження від виробника обладнання». Нами запропоновано еквіваелент - Багатофункціональний пристрій, техніка для друку A4 Pantum M7100DN 33ppm ADF Duplex Ethernet (M7100DN). Та на виконання вказаної вимоги надано лист-підтвердження, яким підтверджено гарантію протягом 24 місяці, та зазначено: Офіційний офіс виробника Pantum і Україні відсутній. Компанія ERC є офіційним імпортером запропонованого БФП в Україні, що можна перевірити на його офіційному сайті за посиланням:
https://erc.ua/ware/285340-pantum-m7100dn/. На вказаній веб-сторінці підтверджено офіційну гарантію протягом 24 місяців. Компанія ERC здійснює гарантійне обслуговування запропонованої категорій продукції Pantum (https://service.erc.ua/?id=1_58). Таким чином, думка Замовника що товар не має гарантійного обслуговування протягом 24 годин є хибним та нічим не підтвердженим.
Отже, Тендерна пропозиція ФОП Волошинової О.О. була неправомірно відхилена за зазначених вище підстав.
4. Щодо акцепту пропозиції ФОП "ЖОВНІР РАЇСА СЕМЕНІВНА" протоколом № 31 від 04.03.2024 року.
В додатку 3 ТД перша позиція таблиці містить вимогу «Гарантія: 24 місяців. Надати лист підтвердження від виробника обладнання». Учасником ФОП "ЖОВНІР РАЇСА СЕМЕНІВНА" до позиції 1 запропоновано еквівалент, а саме - Kyocera MA2000w Wi-Fi.
Відповідно до Декларації про відповідність продукції вимогам Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, що наданий у складі пропозиції самим учасником (файл пропозиції «Технічна частина»), виробником запропонованого Kyocera MA2000w Wi-Fi є Компанія «KYOCERD Document Solutions Europe B.V.».
Таким чином, на виконання вимоги Додатку 3 ТД учасник повинен був надати лист-підтвердження саме від виробника - Компанії «KYOCERD Document Solutions Europe B.V.».
Натомість, на виконання вказаної вимоги учасником ФОП "ЖОВНІР РАЇСА СЕМЕНІВНА" надано Авторизаційни лист (файл – «Авторизаційний лист Kyocera» - Додаток 1) від ТОВ «ЮК ДИСТРИБЮШН», яке не є виробником запропонованого БФП. Окрім цього, вказаним Авторизаційним листом підтверджено «дію стандартних гарантійних зобов’язань виробника на запропоновані лазерні принтери та забезпечення офіційною гарантійною та сервісною підтримкою, термін яких становить 12 місяців».
Отже, учасник ФОП "ЖОВНІР РАЇСА СЕМЕНІВНА" на виконання Додатку 3 надано лист-підтвердження, який не відповідає вимогам ТД, а саме:
- надано не виробником БФП Kyocera MA2000w Wi-Fi (Компанією «KYOCERD Document Solutions Europe B.V.», а сторонньою ТОВ «ЮК ДИСТРИБЮШН»;
- підтверджено гарантійний термін 12 місяців замість 24 місяців, що вимагались Замовником.
Враховуючи зазначене, пропозиція ФОП "ЖОВНІР РАЇСА СЕМЕНІВНА" підлягає відхиленню на підставі пп.2 п 44 Особливостей: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол № 30 від 04.03.2024 року.
2. Протокол № 31 від 04.03.2024 року.
Висловлюю своє бажання бути присутньою на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаю, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаю, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ФОП Волошинова О.О., пропозиція якої відповідає вимогам тендерної документації та не може бути відхилена з підстав, вказаних у протоколі.
Окрім цього, Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ФОП "ЖОВНІР РАЇСИ СЕМЕНІВНИ", не звернув увагу на відсутність необхідних документів та, в супереч власних вимог, визначив переможцем, хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення моєї тендерної пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про відхилення пропозиції ФОП Волошинової О.О.
3. Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможцем ФОП "ЖОВНІР РАЇСУ СЕМЕНІВНУ", та повідомлення про намір укласти договір з ФОП "ЖОВНІР РАЇСОЮ СЕМЕНІВНОЮ".
4. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.
Додатки:
1. Додаток 1 Авторизаційний лист Kyocera на 1 арк.
2. Протокол № 30 від 04.03.2024 року на 2 арк.
3. Протокол № 31 від 04.03.2024 року на 1 арк.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 березня 2024 16:59
рішення від 12.03.2024 № 4440.pdf
Дата публікації: 12 березня 2024 16:59
інформація про резолютивну частину рішення від 20.03.2024 № 5059.pdf
Дата публікації: 21 березня 2024 12:27
рішення від 20.03.2024 № 5059.pdf
Дата публікації: 25 березня 2024 13:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протоколом уповноваженої особи №44 від 25.03.2024 року скасувано Рішення від 04.03.2024року № 30 про відхилення учасника ФОП Волошинова О.О.
Розпочато повторну оцінку тендерних пропозицій учасників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2024 14:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ВОЛОШИНОВА О.О. |
144 726,00
UAH з ПДВ
|
144 726,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЖОВНІР РАЇСА СЕМЕНІВНА" |
189 030,00
UAH з ПДВ
|
189 030,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ВОЛОШИНОВА О.О. #2981209581 |
Рішення скасоване |
144 726,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2024 16:09
|
ФОП "ЖОВНІР РАЇСА СЕМЕНІВНА" #1720509109 |
Рішення скасоване |
189 030,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2024 14:50
|
ФОП ВОЛОШИНОВА О.О. #2981209581 |
Рішення скасоване |
144 726,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2024 15:22
|
ФОП "ЖОВНІР РАЇСА СЕМЕНІВНА" #1720509109 |
Рішення скасоване |
189 030,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2024 15:22
|
ФОП ВОЛОШИНОВА О.О. #2981209581 |
Очікує рішення |
144 726,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2024 15:22
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 26 березня 2024 11:30 |
Кінець періоду оскарження: | 06 квітня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 06 квітня 2024 01:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | В результаті проведеної перевірки органом оскарження виявлено що у тендерній документації присутні дискримінаційні вимоги, що унеможливлюють законне проведення закупівлі |
Документи:
26 березня 2024 11:30
|
Електронний підпис |
26 березня 2024 11:30
|
Протокол №45.docx |