Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція частини громадського будинку Царичанської селищної ради під житло для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб за адресою: вул. Вороного, 1д, с.Михайлівка, Дніпровський район, Дніпропетровська область» (Код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
22 626 222,00 UAH
UA-2024-02-23-001831-a b0bd11d2a1674c3c87888c88877036ac
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Демченко

+380569031572 tsarichanka.rada@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Царичанської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41050131
Вебсайт: https://gromada.org.ua/gromada/tsarichanka/obgruntuvannya-procedur-2024-rik-10-57-10-06-01-2024/
Місцезнаходження: 51000, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Царичанка, Вул. 14 Гвардійської дивізії, 10
Контактна особа: Наталія Демченко
+380569031572
tsarichanka.rada@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 лютого 2024 10:03
Звернення за роз’ясненнями: до 29 лютого 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 лютого 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2024 00:00
Початок аукціону: 04 березня 2024 14:06
Початок аукціону: 04 березня 2024 14:06
Очікувана вартість: 22 626 222,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 113 131,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Роботи на протязі 2024-2025 років
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція частини громадського будинку Царичанської селищної ради під житло для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб за адресою: вул. Вороного, 1д, с.Михайлівка, Дніпровський район, Дніпропетровська область» (Код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51011, Україна, Дніпропетровська область, с Михайлівка, Вороного, 1д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2025
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 10:03
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 10:03
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 10:03
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 10:03
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 10:03
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 10:03
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 10:03
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 10:03
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 10:03
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 10:03
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 10:03
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 10:03
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 10:03
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 10:03
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 10:03
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 10:03
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 10:03
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 10:03
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 10:03
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 10:03
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 10:03
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 10:03
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 10:03
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 лютого 2024 10:03

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

27 лютого 2024 08:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2024 08:43
Обгрунтування.pdf
27 лютого 2024 08:41
Перелік змін.rtf
23 лютого 2024 10:03
Додаток _ 6 лист згода.doc
23 лютого 2024 10:03
Додаток _ 4 тендерна пропозиція.docx
23 лютого 2024 10:03
ТД.docx
23 лютого 2024 10:03
№37 про затвердження тендерної документації.docx
23 лютого 2024 10:03
Графік виконання робіт.docx
23 лютого 2024 10:03
Додаток _ 5 проєкт договору.docx
23 лютого 2024 10:03
Додаток _ 2.doc
23 лютого 2024 10:03
Додаток _ 1 Кваліфікаційні критерії.docx
23 лютого 2024 10:03
Додаток_3.12 Відомість об'ємів робіт (дренажний колодязь ДК-1).rtf
23 лютого 2024 10:03
Додаток_3.10 Відомість придбання устаткування, меблів та інвентарю.rtf
23 лютого 2024 10:03
Додаток_3.9 Відомість об'ємів робіт.rtf
23 лютого 2024 10:03
Додаток_3.4 Відомість придбання устаткування, меблів інвентарю.rtf
23 лютого 2024 10:03
Експертний звіт с.Михайлівка.pdf
23 лютого 2024 10:03
Додаток_3.7 Відомість об'ємів робіт.rtf
23 лютого 2024 10:03
Додаток_3.6 Відомість об'ємів робіт.rtf
23 лютого 2024 10:03
Додаток_3.1 Відомість об'ємів робіт (нова редакція).rtf
23 лютого 2024 10:03
Додаток_3.11 Відомість ресурсів.rtf
23 лютого 2024 10:03
Додаток_3 Технічні вимоги.docx
23 лютого 2024 10:03
Додаток_3.2 Відомість об'ємів робіт.rtf
23 лютого 2024 10:03
Додаток_3.8 Відомість придбання устаткування, меблів інвентарю (нова редакція).rtf
23 лютого 2024 10:03
Додаток_3.3 Відомість об'ємів робіт.rtf
23 лютого 2024 10:03
Додаток_3.5 Відомість об'ємів робіт.rtf
27 лютого 2024 08:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2024 10:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2024 08:43
Обгрунтування.pdf
23 лютого 2024 10:03
Обгрунтування РЕКОНСТРУКЦІЯ.pdf
27 лютого 2024 08:41
Перелік змін.rtf
23 лютого 2024 10:03
Додаток _ 6 лист згода.doc
23 лютого 2024 10:03
Додаток _ 4 тендерна пропозиція.docx
23 лютого 2024 10:03
ТД.docx
23 лютого 2024 10:03
№37 про затвердження тендерної документації.docx
23 лютого 2024 10:03
Графік виконання робіт.docx
23 лютого 2024 10:03
Додаток _ 5 проєкт договору.docx
23 лютого 2024 10:03
Додаток _ 2.doc
23 лютого 2024 10:03
Додаток _ 1 Кваліфікаційні критерії.docx
23 лютого 2024 10:03
Додаток_3.12 Відомість об'ємів робіт (дренажний колодязь ДК-1).rtf
23 лютого 2024 10:03
Додаток_3.10 Відомість придбання устаткування, меблів та інвентарю.rtf
23 лютого 2024 10:03
Додаток_3.9 Відомість об'ємів робіт.rtf
23 лютого 2024 10:03
Додаток_3.4 Відомість придбання устаткування, меблів інвентарю.rtf
23 лютого 2024 10:03
Експертний звіт с.Михайлівка.pdf
23 лютого 2024 10:03
Додаток_3.7 Відомість об'ємів робіт.rtf
23 лютого 2024 10:03
Додаток_3.6 Відомість об'ємів робіт.rtf
23 лютого 2024 10:03
Додаток_3.1 Відомість об'ємів робіт (нова редакція).rtf
23 лютого 2024 10:03
Додаток_3.11 Відомість ресурсів.rtf
23 лютого 2024 10:03
Додаток_3 Технічні вимоги.docx
23 лютого 2024 10:03
Додаток_3.2 Відомість об'ємів робіт.rtf
23 лютого 2024 10:03
Додаток_3.8 Відомість придбання устаткування, меблів інвентарю (нова редакція).rtf
23 лютого 2024 10:03
Додаток_3.3 Відомість об'ємів робіт.rtf
23 лютого 2024 10:03
Додаток_3.5 Відомість об'ємів робіт.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Календарний графік
Дата подання: 26 лютого 2024 16:21
Дата відповіді: 27 лютого 2024 08:17
Надайте будь ласка роз'яснення щодо календарного графіка: в тендерній документації зазначено, що 2024 рік передбачено фінансування в розмірі 2 200 000,00 грн., а решта суми на 2025 рік, то які саме роботи ви плануєте виконати в 2024 році, оскільки ця інформація потрібна для відображення в календарному графіку.
Відповідь: календарний графік повинен бути відповідно до пункту 4.3. тендерної документації

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-03-14-000005 ● cef67259353448449c0dc5618f839954
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 березня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 березня 2024 17:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

18.03.2024 № 31

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Валентин ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 18.03.2024 № 31

Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2024-02-23-001831-a 23.02.2024 Виконавчий комітет Царичанської селищної ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-21 10:13:16

Запит для надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі роботи з «Реконструкція частини громадського будинку Царичанської селищної ради під житло для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб за адресою: вул. Вороного, 1д, с.Михайлівка, Дніпровський район, Дніпропетровська область» (Код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція), код за ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-23-001831-a), яку проведено Виконавчим комітетом Царичанської селищної ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів Замовник є розпорядником коштів селищного бюджету.
Просимо надати посилання на власний веб-сайт (або на офіційний веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Повідомляємо, що відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-22 12:21:37

Представникам органу моніторингу. Відповідь на запит

Доброго дня!
1. Розрахунок розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі проводився на основі експертного звіту №818/КД/2023 від 05 жовтня 2023 року, реєстраційний номер ЕХ01:6669-7738-0283-3230; проектно-кошторисної документації (зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва). Технічні якісні характеристики предмета закупівлі - відповідно до локальних кошторисів проектно-кошторисної документації. Документи затверджені рішенням сесії Царичанської селищної ради від 06 жовтня 2023 року №1681-25/УІІІ "Про затвердження проектно-кошторисної документації". Копія рішення та експертного звіту оприлюднені в одному файлі з обгрунтуванням. Розмір бюджетного призначення на 2024 рік визначено згідно рішення сесії Царичанської селищної ради від 20.12.2023 року №1740-27/УІІІ "Про бюджет селищної територіальної громади на 2024 рік" (передбачено 200000,00 гривень) та згідно рішення сесії Царичанської селищної радиІ від 09.02.2024 року №1778-28/УІІ "Про бюджет селищної територіальної громади на 2024 рік" (з урахуванням внесених змін), (передбачено додатково 1000000,00 гривень).
2. Обгрунтування предмету закупівлі від 23.02.2023 року оприлюднено на власному веб-сайті громади за посиланням https://tsarichanka-gromada.gov.ua/obgruntuvannya-procedur-2024-rik-10-57-10-06-01-2024/

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-02 17:05:00

Запит для надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі роботи з «Реконструкція частини громадського будинку Царичанської селищної ради під житло для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб за адресою: вул. Вороного, 1д, с.Михайлівка, Дніпровський район, Дніпропетровська область» (Код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція), код за ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-23-001831-a), яку проведено Виконавчим комітетом Царичанської селищної ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Відповідно до пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації Замовника учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати довідку, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання повного обсягу робіт за Договором про закупівлю.
В свою чергу, обсяги робіт для виконання Договору про закупівлю визначені Замовником у Додатку № 3 тендерної документації, зокрема у Додатках № 3.1.-3.10. та № 3.12 включають в собі роботи у тому числі: Улаштування покриттів з керамічних плиток на розчині із сухої клеючої суміші, кількість плиток в 1 м2 до 7 шт, Поліпшене фарбування стін полівінілацетатними водоемульсійними сумішами, Безпіщане накриття поверхонь стін розчином із клейового гіпсу [типу"сатенгіпс"] товщиною шару 1 мм при нанесенні за 2 рази, Безпіщане накриття поверхонь стін розчином із клейового гіпсу типу"сатенгіпс"], додавати до 3-х мм, Поліпшене фарбування стінполівінілацетатними водоемульсійними, блицювання поверхонь стін керамічними плитками на розчині із сухої клеючої суміші, число плиток в 1 м2 понад 7 до 12 шт сумішами, Утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною 100 мм з опорядженням декоративним розчином, Установлення нагрівників індивідуальних, Установлення вимикачів, перемикачів пакетних 2-х і 3-х полюсних на струм до 250 А, Установлення групових щитків освітлювальних у готовій ніші або на стіні, масою до 6 кг, Установлення вимикачів, перемикачів пакетних 2-х і 3-х полюсних на струм до 100 А, Установлення вимикачів, перемикачів пакетних 2-х і 3-х полюсних на струм до
25 А, Монтаж світильників для LED-ламп, що установлюються в підвісних стелях, Монтаж сигнальних ліхтарів з надписом "вхід", "вихід", "в'їзд", "під'їзд" і т.п, Установлення штепсельних розеток заглибленого типу при схованій проводц, Установлення штепсельних розеток незаглибленого типу при відкритій проводці, Установлення вимикачів заглибленого типу при схованій проводці одноклавішних, Установлення вимикачів заглибленого типу при схованій проводці двоклавішних, Перевезення ґрунту до 30 км. Проте, Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 296.02.2024р. Вих.№26-02/02, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "ОТЕКО", не містить в собі інформації про наявність фахівця (ів) з укладання керамічної плитки, фахівця (ів) з утеплення фасадів, фахівця (ів) з шпаклювання, маляра (ів), електрика(ів), водія (ів).
Враховуючи вищезазначене, учасник закупівлі ТОВ "ОТЕКО" не підтвердив кваліфікаційний критерій щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання повного обсягу робіт за Договором про закупівлю на момент подання тендерної пропозиції, що не відповідає вимозі визначеній Замовником у пункті 2 Додатку № 1 до тендерної документації.
Просимо надати пояснення з питання, чому під час розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "ОТЕКО" не враховані вищезазначені невідповідності вимозі визначеній Замовником у пункті 2 Додатку № 1 до тендерної документації?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питання, якє є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Повідомляємо, що відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-04 14:44:31

Відповідь на запит

У п.2 Додатку 1 до Тендерної документації висунуто вимогу: «Довідка, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання повного обсягу робіт за Договором про закупівлю. При цьому обов’язкова наявність у штаті Учасника або із залученням на договірних засадах 1 (одного) виконроба, 1 (одного) інженера з охорони праці та працівників робітничих спеціальностей необхідних для виконання робіт вказаним в технічному завданні.»
Ця вимога складається з двох частин:
1. «наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання повного обсягу робіт за Договором про закупівлю».
Для виконання повного обсягу робіт у підприємства обов’язково повинні бути в наявності інженерно-технічні працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та здатні організувати, контролювати та забезпечити безпеку процесу виконання робіт.
На виконання цієї вимоги в «Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» № 26-02/02 від 26.02.2024 ТОВ «ОТЕКО» надало інформацію про наявність інженера з охорони праці, начальника дільниці, інженера-будівельника та виконавця робіт.
2. «При цьому обов’язкова наявність у штаті Учасника або із залученням на договірних засадах 1 (одного) виконроба, 1 (одного) інженера з охорони праці та працівників робітничих спеціальностей необхідних для виконання робіт вказаним в технічному завданні.» (в цій частині вимагалося надати інформацію про працівників робітничих спеціальностей необхідних для виконання робіт вказаних в технічному завданні без зазначення конкретного фаху працівника).
На виконання цієї вимоги в «Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» № 26-02/02 від 26.02.2024 ТОВ «ОТЕКО» надало інформацію про наявність інженера з охорони праці, виконавця робіт (виконроба) та наявних працівників робітничих спеціальностей (електрогазозварник 5 розряду, електро-монтажник будівельний, монтажник будівельний 5-го розряду, слюсар-сантехнік, штукатур 5-го розряду, підсобний робітник), які можуть виконувати роботи вказані в технічному завданні в тому числі роботи з укладання керамічної плитки, утеплення фасадів, малярські, шпаклювальні, електро-монтажні та інші види робіт.
Водночас в примітці до цієї довідки зазначено: «Для виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція частини громадського будинку Царичанської селищної ради під житло для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб за адресою: вул. Вороного, 1д, с.Михайлівка, Дніпровський район, Дніпропетровська область» (Код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція), підприємство планує залучити робітників в необхідній кількості та за фахом, відповідно до спеціалізації робіт, які будуть прийняті на термін виконання робіт по даному об’єкту за договорами ЦПХ.
У п.3 Додатку 1 до Тендерної документації висунуто вимогу: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». На підтвердження відповідності цим вимогам Учасником у складі пропозиції мають бути надані: довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору; сканкопія вказаного у довідці аналогічного договору та документів, що підтверджують виконання робіт за наданим договором; Лист - відгук (рекомендаційний лист, тощо) в довільній формі від замовника, відповідно до наданих аналогічного (их) договору (ів).
На виконання цієї вимоги ТОВ «ОТЕКО» надало аналогічні договора, в тому числі в одному з яких виконувалися ідентичні роботи з укладання керамічної плитки, електро-монтажні роботи. Замовником надано позитивний відгук про співпрацю із ТОВ «ОТЕКО».
Зважаючи на відповідність пропозиції ТОВ «ОТЕКО» вимогам тендерної документації, підстави для його відхилення з цієї причини були відсутні.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), на виконання висновку органу державного фінансового контролю щодо закупівлі робіт по об’єкту: «Реконструкція частини громадського будинку Царичанської селищної ради під житло для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб за адресою: вул. Вороного, 1д, с.Михайлівка, Дніпровський район, Дніпропетровська область» (Код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція), та прийняття рішення про надання відповідних пояснень (інформації, документів) виконавчий комітет Царичанської селищної ради повідомляє наступне: 1. Прийнято розпорядження голови виконавчого комітету Царичанської селищної ради від 15.04.2024 №107 «Про розгляд висновку органу державного фінансового контролю щодо закупівлі робіт по об’єкту «Реконструкція частини громадського будинку Царичанської селищної ради під житло для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб за адресою: вул. Вороного, 1д, с.Михайлівка, Дніпровський район, Дніпропетровська область». 2. Підписано та опубліковано додаткову угоду № 2 від 15 квітня 2024 року до Договору № 66 від 13 березня 2024 року.

2024-04-16 15:34:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 10 квітня 2024
Кінцевий строк оскарження: 25 квітня 2024

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та вимогам законодавства встановлено порушення вимог частини першої статті 41 Закону№ 922-VIII в частині невідповідності умов договору від 13.03.2024 № 66 нормам ЦКУ.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та вимогам законодавства встановлено порушення вимог частини першої статті 41 Закону№ 922-VIII в частині невідповідності умов договору від 13.03.2024 № 66 нормам ЦКУ.) • усунуто

Порушення, встановлені за результатом моніторингу, усунуто шляхом додаткової угоди від 15.04.2024 № 2 та Розпорядження голови виконавчого комітету Царичанської селищної ради від 15.04.2024 № 107-р.

2024-04-22 10:00:30

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2024 14:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ОТЕКО" 20 357 181,71
UAH з ПДВ
20 092 109,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПП "ВЕСТ" 21 035 939,75
UAH з ПДВ
20 102 107,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

07 березня 2024 12:26
Електронний підпис
07 березня 2024 12:23
Документи переможця.pdf.p7s
07 березня 2024 12:23
Документи переможця.pdf
01 березня 2024 15:36
Електронний підпис
01 березня 2024 15:36
Електронний підпис
01 березня 2024 15:34
26 455_ДЦ_ЗВВЛК_06-01-01.pdf
01 березня 2024 15:34
3 455_ДЦ_ЗКР.pdf.p7s
01 березня 2024 15:34
25 455_ДЦ_ЛК1_06-01-01.pdf.p7s
01 березня 2024 15:34
24 455_ДЦ_ОК_06-01.pdf
01 березня 2024 15:34
1 455_ДЦ_ДЦ дц.pdf
01 березня 2024 15:34
20 455_ДЦ_ЛК2_02-01-08.pdf
01 березня 2024 15:34
16 455_ДЦ_ЛК1_02-01-06.pdf
01 березня 2024 15:34
9 455_ДЦ_ЛК1_02-01-02.pdf.p7s
01 березня 2024 15:34
1 455_ДЦ_ДЦ дц.pdf.p7s
01 березня 2024 15:34
6 455_ДЦ_ОК_02-01.pdf.p7s
01 березня 2024 15:34
8 455_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-01.pdf
01 березня 2024 15:34
5 455_ДЦ_ПВР.pdf.p7s
01 березня 2024 15:34
10 455_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-02.pdf
01 березня 2024 15:34
19 455_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-07.pdf.p7s
01 березня 2024 15:34
14 455_ДЦ_ЛК1_02-01-05.pdf
01 березня 2024 15:34
21 455_ДЦ_ЛК1_02-01-09.pdf
01 березня 2024 15:34
9 455_ДЦ_ЛК1_02-01-02.pdf
01 березня 2024 15:34
4 455_ДЦ_ДЦ_4 розрахунки.pdf
01 березня 2024 15:34
5 455_ДЦ_ПВР.pdf
01 березня 2024 15:34
17 455_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-06.pdf.p7s
01 березня 2024 15:34
15 455_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-05.pdf
01 березня 2024 15:34
16 455_ДЦ_ЛК1_02-01-06.pdf.p7s
01 березня 2024 15:34
20 455_ДЦ_ЛК2_02-01-08.pdf.p7s
01 березня 2024 15:34
18 455_ДЦ_ЛК1_02-01-07.pdf.p7s
01 березня 2024 15:34
17 455_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-06.pdf
01 березня 2024 15:34
8 455_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-01.pdf.p7s
01 березня 2024 15:34
24 455_ДЦ_ОК_06-01.pdf.p7s
01 березня 2024 15:34
23 455_ДЦ_ЛК2_02-01-010.pdf
01 березня 2024 15:34
12 455_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-03.pdf.p7s
01 березня 2024 15:34
3 455_ДЦ_ЗКР.pdf
01 березня 2024 15:34
13 455_ДЦ_ЛК2_02-01-04.pdf.p7s
01 березня 2024 15:34
2 455_ДЦ_ДЦ пз.pdf.p7s
01 березня 2024 15:34
11 455_ДЦ_ЛК1_02-01-03.pdf
01 березня 2024 15:34
10 455_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-02.pdf.p7s
01 березня 2024 15:34
15 455_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-05.pdf.p7s
01 березня 2024 15:34
14 455_ДЦ_ЛК1_02-01-05.pdf.p7s
01 березня 2024 15:34
11 455_ДЦ_ЛК1_02-01-03.pdf.p7s
01 березня 2024 15:34
13 455_ДЦ_ЛК2_02-01-04.pdf
01 березня 2024 15:34
18 455_ДЦ_ЛК1_02-01-07.pdf
01 березня 2024 15:34
7 455_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf.p7s
01 березня 2024 15:34
22 455_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-09.pdf
01 березня 2024 15:34
4 455_ДЦ_ДЦ_4 розрахунки.pdf.p7s
01 березня 2024 15:34
19 455_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-07.pdf
01 березня 2024 15:34
21 455_ДЦ_ЛК1_02-01-09.pdf.p7s
01 березня 2024 15:34
23 455_ДЦ_ЛК2_02-01-010.pdf.p7s
01 березня 2024 15:34
26 455_ДЦ_ЗВВЛК_06-01-01.pdf.p7s
01 березня 2024 15:34
22 455_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-09.pdf.p7s
01 березня 2024 15:34
2 455_ДЦ_ДЦ пз.pdf
01 березня 2024 15:34
7 455_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf
01 березня 2024 15:34
25 455_ДЦ_ЛК1_06-01-01.pdf
01 березня 2024 15:34
12 455_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-03.pdf
01 березня 2024 15:34
6 455_ДЦ_ОК_02-01.pdf
01 березня 2024 15:34
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
01 березня 2024 15:34
Витяг ПДВ.pdf
01 березня 2024 15:34
Витяг з ЄДР.pdf
01 березня 2024 15:34
Лист із кодом доступу.pdf
01 березня 2024 15:34
Лист із кодом доступу.pdf.p7s
01 березня 2024 15:34
Витяг ПДВ.pdf.p7s
01 березня 2024 15:34
Акт обстеження.pdf.p7s
01 березня 2024 15:34
Акт обстеження.pdf
01 березня 2024 15:34
Дозвільні док-ти.pdf.p7s
01 березня 2024 15:34
Дозвільні док-ти.pdf

Публічні документи

02 березня 2024 15:16
Електронний підпис
02 березня 2024 15:16
Електронний підпис
02 березня 2024 15:14
1 Тендерна пропозиція.pdf
02 березня 2024 15:14
3 Рішення власника.pdf
02 березня 2024 15:14
21 1 АКТ виконаних робіт.pdf
02 березня 2024 15:14
11 Витяг ЄДР.pdf
02 березня 2024 15:14
13 Лист про код доступу.pdf
02 березня 2024 15:14
14 Витяг ПДВ.pdf
02 березня 2024 15:14
21 2 АКТ виконаних робіт.pdf
02 березня 2024 15:14
22 1 Лист-відгук.pdf
02 березня 2024 15:14
18 Накази і сертифікати.pdf
02 березня 2024 15:14
20 1 Анологічий договір.pdf
02 березня 2024 15:14
4 Наказ.pdf
02 березня 2024 15:14
20 2 Анологічий договір.pdf
02 березня 2024 15:14
28 Акт обстеження.pdf
02 березня 2024 15:14
12 Статут.pdf
02 березня 2024 15:14
22 2 Лист-відгук.pdf
02 березня 2024 15:14
15 Ліцензія.pdf
02 березня 2024 15:14
27 Проєкт договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОТЕКО"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ПП "ВЕСТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОТЕКО"
#41418687
Переможець 20 092 109,00
UAH з ПДВ
06 березня 2024 14:52

Документи

06 березня 2024 14:52
Довідка НАЗК
06 березня 2024 14:52
Електронний підпис
06 березня 2024 14:50
Протокол переможець.docx
04 березня 2024 14:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2024 14:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОТЕКО"
#41418687
20 092 109,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 березня 2024 14:52
Довідка НАЗК
06 березня 2024 14:52
Електронний підпис
06 березня 2024 14:50
Протокол переможець.docx
04 березня 2024 14:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2024 13:40
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
16 квітня 2024 13:37
Електронний підпис зміни до договору
20 березня 2024 13:12
Додаткова угода №1 від 19.03.2024.pdf зміни до договору
20 березня 2024 13:08
Електронний підпис укладений
13 березня 2024 11:26
Договір №66 від 13.03.2024.pdf укладений
13 березня 2024 11:21
додатки до договору №66 від 13.03.2024.pdf укладений
13 березня 2024 11:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із фінансуванням об’єкту протягом 2024-2025 років Сторони домовилися пункт 3.1. Розділу 3. Сума договору викласти у новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 20 092 109, 00 грн. (двадцять мільйонів дев’яносто дві тисячі сто дев’ять гривень 00 копійок) у т.ч. ПДВ – 3348684,83 грн. Джерело фінансування – місцевий бюджет. Договірна ціна – динамічна. Обсяг фінансування на 2024 рік складає 1 200 000, 00грн. (один мільйон двісті тисяч гривень 00 копійок) у т.ч. ПДВ – 200000,00 грн. (Додаток №1 договірна ціна на 2024 рік додається). Обсяг фінансування на 2025 рік складає 18 892 109, 00 грн. (вісімнадцять мільйонів вісімсот дев’яносто дві тисячі сто дев’ять гривень 00 копійок) у т.ч. ПДВ - 3148684,83 грн.» Календарний графік виконання робіт (Додаток №2) викласти у новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою покращення якості предмета закупівлі, що не призводить до збільшення сум, визначеної в Договорі, Сторони домовились пункт 5.3. Розділу 5 "Виконання робіт" викласти у новій редакції: "5.3. Підрядник гарантує можливість безпосередньої і нормальної експлуатації об"єкту після реконструкції протягом 10-ти років.".
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML