Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Царичанської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 41050131 |
Вебсайт: | https://gromada.org.ua/gromada/tsarichanka/obgruntuvannya-procedur-2024-rik-10-57-10-06-01-2024/ |
Місцезнаходження: | 51000, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Царичанка, Вул. 14 Гвардійської дивізії, 10 |
Контактна особа: |
Наталія Демченко +380569031572 tsarichanka.rada@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2024 10:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2024 14:06 |
Початок аукціону: | 04 березня 2024 14:06 |
Очікувана вартість: | 22 626 222,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 113 131,11 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-14-000005 ● cef67259353448449c0dc5618f839954
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2024 17:24 |
18.03.2024 № 31
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 18.03.2024 № 31
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2024-02-23-001831-a 23.02.2024 Виконавчий комітет Царичанської селищної ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-21 10:13:16
Запит для надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі роботи з «Реконструкція частини громадського будинку Царичанської селищної ради під житло для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб за адресою: вул. Вороного, 1д, с.Михайлівка, Дніпровський район, Дніпропетровська область» (Код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція), код за ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-23-001831-a), яку проведено Виконавчим комітетом Царичанської селищної ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів Замовник є розпорядником коштів селищного бюджету.
Просимо надати посилання на власний веб-сайт (або на офіційний веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Повідомляємо, що відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-22 12:21:37
Представникам органу моніторингу. Відповідь на запит
Доброго дня!
1. Розрахунок розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі проводився на основі експертного звіту №818/КД/2023 від 05 жовтня 2023 року, реєстраційний номер ЕХ01:6669-7738-0283-3230; проектно-кошторисної документації (зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва). Технічні якісні характеристики предмета закупівлі - відповідно до локальних кошторисів проектно-кошторисної документації. Документи затверджені рішенням сесії Царичанської селищної ради від 06 жовтня 2023 року №1681-25/УІІІ "Про затвердження проектно-кошторисної документації". Копія рішення та експертного звіту оприлюднені в одному файлі з обгрунтуванням. Розмір бюджетного призначення на 2024 рік визначено згідно рішення сесії Царичанської селищної ради від 20.12.2023 року №1740-27/УІІІ "Про бюджет селищної територіальної громади на 2024 рік" (передбачено 200000,00 гривень) та згідно рішення сесії Царичанської селищної радиІ від 09.02.2024 року №1778-28/УІІ "Про бюджет селищної територіальної громади на 2024 рік" (з урахуванням внесених змін), (передбачено додатково 1000000,00 гривень).
2. Обгрунтування предмету закупівлі від 23.02.2023 року оприлюднено на власному веб-сайті громади за посиланням https://tsarichanka-gromada.gov.ua/obgruntuvannya-procedur-2024-rik-10-57-10-06-01-2024/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-02 17:05:00
Запит для надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі роботи з «Реконструкція частини громадського будинку Царичанської селищної ради під житло для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб за адресою: вул. Вороного, 1д, с.Михайлівка, Дніпровський район, Дніпропетровська область» (Код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція), код за ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-23-001831-a), яку проведено Виконавчим комітетом Царичанської селищної ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Відповідно до пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації Замовника учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати довідку, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання повного обсягу робіт за Договором про закупівлю.
В свою чергу, обсяги робіт для виконання Договору про закупівлю визначені Замовником у Додатку № 3 тендерної документації, зокрема у Додатках № 3.1.-3.10. та № 3.12 включають в собі роботи у тому числі: Улаштування покриттів з керамічних плиток на розчині із сухої клеючої суміші, кількість плиток в 1 м2 до 7 шт, Поліпшене фарбування стін полівінілацетатними водоемульсійними сумішами, Безпіщане накриття поверхонь стін розчином із клейового гіпсу [типу"сатенгіпс"] товщиною шару 1 мм при нанесенні за 2 рази, Безпіщане накриття поверхонь стін розчином із клейового гіпсу типу"сатенгіпс"], додавати до 3-х мм, Поліпшене фарбування стінполівінілацетатними водоемульсійними, блицювання поверхонь стін керамічними плитками на розчині із сухої клеючої суміші, число плиток в 1 м2 понад 7 до 12 шт сумішами, Утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною 100 мм з опорядженням декоративним розчином, Установлення нагрівників індивідуальних, Установлення вимикачів, перемикачів пакетних 2-х і 3-х полюсних на струм до 250 А, Установлення групових щитків освітлювальних у готовій ніші або на стіні, масою до 6 кг, Установлення вимикачів, перемикачів пакетних 2-х і 3-х полюсних на струм до 100 А, Установлення вимикачів, перемикачів пакетних 2-х і 3-х полюсних на струм до
25 А, Монтаж світильників для LED-ламп, що установлюються в підвісних стелях, Монтаж сигнальних ліхтарів з надписом "вхід", "вихід", "в'їзд", "під'їзд" і т.п, Установлення штепсельних розеток заглибленого типу при схованій проводц, Установлення штепсельних розеток незаглибленого типу при відкритій проводці, Установлення вимикачів заглибленого типу при схованій проводці одноклавішних, Установлення вимикачів заглибленого типу при схованій проводці двоклавішних, Перевезення ґрунту до 30 км. Проте, Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 296.02.2024р. Вих.№26-02/02, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "ОТЕКО", не містить в собі інформації про наявність фахівця (ів) з укладання керамічної плитки, фахівця (ів) з утеплення фасадів, фахівця (ів) з шпаклювання, маляра (ів), електрика(ів), водія (ів).
Враховуючи вищезазначене, учасник закупівлі ТОВ "ОТЕКО" не підтвердив кваліфікаційний критерій щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання повного обсягу робіт за Договором про закупівлю на момент подання тендерної пропозиції, що не відповідає вимозі визначеній Замовником у пункті 2 Додатку № 1 до тендерної документації.
Просимо надати пояснення з питання, чому під час розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "ОТЕКО" не враховані вищезазначені невідповідності вимозі визначеній Замовником у пункті 2 Додатку № 1 до тендерної документації?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питання, якє є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Повідомляємо, що відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-04 14:44:31
Відповідь на запит
У п.2 Додатку 1 до Тендерної документації висунуто вимогу: «Довідка, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання повного обсягу робіт за Договором про закупівлю. При цьому обов’язкова наявність у штаті Учасника або із залученням на договірних засадах 1 (одного) виконроба, 1 (одного) інженера з охорони праці та працівників робітничих спеціальностей необхідних для виконання робіт вказаним в технічному завданні.»
Ця вимога складається з двох частин:
1. «наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання повного обсягу робіт за Договором про закупівлю».
Для виконання повного обсягу робіт у підприємства обов’язково повинні бути в наявності інженерно-технічні працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та здатні організувати, контролювати та забезпечити безпеку процесу виконання робіт.
На виконання цієї вимоги в «Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» № 26-02/02 від 26.02.2024 ТОВ «ОТЕКО» надало інформацію про наявність інженера з охорони праці, начальника дільниці, інженера-будівельника та виконавця робіт.
2. «При цьому обов’язкова наявність у штаті Учасника або із залученням на договірних засадах 1 (одного) виконроба, 1 (одного) інженера з охорони праці та працівників робітничих спеціальностей необхідних для виконання робіт вказаним в технічному завданні.» (в цій частині вимагалося надати інформацію про працівників робітничих спеціальностей необхідних для виконання робіт вказаних в технічному завданні без зазначення конкретного фаху працівника).
На виконання цієї вимоги в «Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» № 26-02/02 від 26.02.2024 ТОВ «ОТЕКО» надало інформацію про наявність інженера з охорони праці, виконавця робіт (виконроба) та наявних працівників робітничих спеціальностей (електрогазозварник 5 розряду, електро-монтажник будівельний, монтажник будівельний 5-го розряду, слюсар-сантехнік, штукатур 5-го розряду, підсобний робітник), які можуть виконувати роботи вказані в технічному завданні в тому числі роботи з укладання керамічної плитки, утеплення фасадів, малярські, шпаклювальні, електро-монтажні та інші види робіт.
Водночас в примітці до цієї довідки зазначено: «Для виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція частини громадського будинку Царичанської селищної ради під житло для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб за адресою: вул. Вороного, 1д, с.Михайлівка, Дніпровський район, Дніпропетровська область» (Код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція), підприємство планує залучити робітників в необхідній кількості та за фахом, відповідно до спеціалізації робіт, які будуть прийняті на термін виконання робіт по даному об’єкту за договорами ЦПХ.
У п.3 Додатку 1 до Тендерної документації висунуто вимогу: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». На підтвердження відповідності цим вимогам Учасником у складі пропозиції мають бути надані: довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору; сканкопія вказаного у довідці аналогічного договору та документів, що підтверджують виконання робіт за наданим договором; Лист - відгук (рекомендаційний лист, тощо) в довільній формі від замовника, відповідно до наданих аналогічного (их) договору (ів).
На виконання цієї вимоги ТОВ «ОТЕКО» надало аналогічні договора, в тому числі в одному з яких виконувалися ідентичні роботи з укладання керамічної плитки, електро-монтажні роботи. Замовником надано позитивний відгук про співпрацю із ТОВ «ОТЕКО».
Зважаючи на відповідність пропозиції ТОВ «ОТЕКО» вимогам тендерної документації, підстави для його відхилення з цієї причини були відсутні.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), на виконання висновку органу державного фінансового контролю щодо закупівлі робіт по об’єкту: «Реконструкція частини громадського будинку Царичанської селищної ради під житло для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб за адресою: вул. Вороного, 1д, с.Михайлівка, Дніпровський район, Дніпропетровська область» (Код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція), та прийняття рішення про надання відповідних пояснень (інформації, документів) виконавчий комітет Царичанської селищної ради повідомляє наступне: 1. Прийнято розпорядження голови виконавчого комітету Царичанської селищної ради від 15.04.2024 №107 «Про розгляд висновку органу державного фінансового контролю щодо закупівлі робіт по об’єкту «Реконструкція частини громадського будинку Царичанської селищної ради під житло для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб за адресою: вул. Вороного, 1д, с.Михайлівка, Дніпровський район, Дніпропетровська область». 2. Підписано та опубліковано додаткову угоду № 2 від 15 квітня 2024 року до Договору № 66 від 13 березня 2024 року.
2024-04-16 15:34:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та вимогам законодавства встановлено порушення вимог частини першої статті 41 Закону№ 922-VIII в частині невідповідності умов договору від 13.03.2024 № 66 нормам ЦКУ.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та вимогам законодавства встановлено порушення вимог частини першої статті 41 Закону№ 922-VIII в частині невідповідності умов договору від 13.03.2024 № 66 нормам ЦКУ.) • усунуто
Порушення, встановлені за результатом моніторингу, усунуто шляхом додаткової угоди від 15.04.2024 № 2 та Розпорядження голови виконавчого комітету Царичанської селищної ради від 15.04.2024 № 107-р.
2024-04-22 10:00:30
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2024 14:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОТЕКО" |
20 357 181,71
UAH з ПДВ
|
20 092 109,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ВЕСТ" |
21 035 939,75
UAH з ПДВ
|
20 102 107,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОТЕКО" #41418687 |
Переможець |
20 092 109,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2024 14:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 квітня 2024 13:40
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
16 квітня 2024 13:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 березня 2024 13:12
|
Додаткова угода №1 від 19.03.2024.pdf | зміни до договору |
20 березня 2024 13:08
|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2024 11:26
|
Договір №66 від 13.03.2024.pdf | укладений |
13 березня 2024 11:21
|
додатки до договору №66 від 13.03.2024.pdf | укладений |
13 березня 2024 11:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із фінансуванням об’єкту протягом 2024-2025 років Сторони домовилися пункт 3.1. Розділу 3. Сума договору викласти у новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 20 092 109, 00 грн. (двадцять мільйонів дев’яносто дві тисячі сто дев’ять гривень 00 копійок) у т.ч. ПДВ – 3348684,83 грн. Джерело фінансування – місцевий бюджет. Договірна ціна – динамічна. Обсяг фінансування на 2024 рік складає 1 200 000, 00грн. (один мільйон двісті тисяч гривень 00 копійок) у т.ч. ПДВ – 200000,00 грн. (Додаток №1 договірна ціна на 2024 рік додається). Обсяг фінансування на 2025 рік складає 18 892 109, 00 грн. (вісімнадцять мільйонів вісімсот дев’яносто дві тисячі сто дев’ять гривень 00 копійок) у т.ч. ПДВ - 3148684,83 грн.» Календарний графік виконання робіт (Додаток №2) викласти у новій редакції (додається). |
Номер договору про закупівлю: | 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою покращення якості предмета закупівлі, що не призводить до збільшення сум, визначеної в Договорі, Сторони домовились пункт 5.3. Розділу 5 "Виконання робіт" викласти у новій редакції: "5.3. Підрядник гарантує можливість безпосередньої і нормальної експлуатації об"єкту після реконструкції протягом 10-ти років.". |
Номер договору про закупівлю: | 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |