Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Житлокомунсервіс" |
Код ЄДРПОУ: | 44747627 |
Місцезнаходження: | 30300, Україна , Хмельницька обл., м Ізяслав, вул. Подільська, буд. № 3 |
Контактна особа: |
Загорський Олександр Ігорович +380672800608 0684723649@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2024 09:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 286 985,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 435,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює платіж за поставлений товар шляхом безготівкового розрахунку після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару та накладної. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на умовах відстрочки платежу до 15 банківських днів. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2024 10:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2024 10:47 |
перелік змін -26.02.2024 - паливо.docx | |
26 лютого 2024 10:47 |
2. 1 - Кваліфікаційні критерії зміни 26.02.2024.docx | |
26 лютого 2024 10:47 |
2. ТД паливо зміни 26.02.2024.docx | |
23 лютого 2024 09:37 |
2.5. Форма цінової пропозиції.doc | |
23 лютого 2024 09:37 |
2.4. Проект договору.docx | |
23 лютого 2024 09:37 |
2.3_Технiчне_завдання.docx | |
23 лютого 2024 09:37 |
2.2. Інформація про відсутність підстав встановлених ст.17 Закону (1).docx |
26 лютого 2024 10:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 лютого 2024 10:47 |
перелік змін -26.02.2024 - паливо.docx
|
|||
26 лютого 2024 10:47 |
2. 1 - Кваліфікаційні критерії зміни 26.02.2024.docx
|
|||
26 лютого 2024 10:47 |
2. ТД паливо зміни 26.02.2024.docx
|
|||
23 лютого 2024 09:37 |
2.5. Форма цінової пропозиції.doc
|
|||
23 лютого 2024 09:37 |
2.4. Проект договору.docx
|
|||
23 лютого 2024 09:37 |
2.3_Технiчне_завдання.docx
|
|||
23 лютого 2024 09:37 |
2.2. Інформація про відсутність підстав встановлених ст.17 Закону (1).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-09-000025 ● 92076d1194d64c26901d34ab1a4c73bd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2024 17:26 |
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.04.2024 № 28-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 09.04.2024 №28-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3
UA-2024-02-23-001223-a 23.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-12 09:57:39
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-23-001223-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Абзацом першим пункту 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
При цьому, в пункті 44 Особливостей передбачено виключний перелік підстав для відхилення. Зокрема, згідно абзацу восьмого підпункту першого пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі є є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
В ході моніторингу встановлено, що в п.п. 1.5.1 п. 5 «Недискримінація учасників» розділу I «Загальні положення» та п.п. 5.3.1 п. 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації не встановлено жодних обмежень щодо учасників та товарів, які мають належність до Ісламської Республіки Іран.
Зокрема, Замовником в п.п. 1.5.1 п. 5 «Недискримінація учасників» розділу I «Загальні положення» зазначено, що учасникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь, а в п.п. 5.3.1 п. 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій» наведено виключний перелік підстав для відхилення пропозицій таких учасників, однак серед них не враховано обмежень щодо участі та підстав для відхилення учасників, що мають належність до Ісламської Республіки Іран.
Дата проведення вищевказаної закупівлі - 23.02.2024 р.
Надайте пояснення, чому Замовником при формуванні тендерної документації не врахована чинна редакція Постанови 1178 зі змінами від 13.02.2024 р., яка викладена з інформацією щодо заборони здійснення закупівель товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-17 13:31:45
Пояснення
На виконання вимог ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» комунальним підприємством «Житлокомунсервіс» Ізяславської міської ради розглянуто висновок на моніторинг від 12.04.2024 року. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись пунктами 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області пояснюю наступне:
1. Станом на 20.02.2024 року проведено моніторинг цін нафтопродуктів на сайті Мінфіну. Також надано цінові пропозиції від місцевих АЗС де ціна на нафтопродукти була значно нижчою, як на сайті Мінфіну (Скріншот з сайту Мінфін, цінові пропозиції ФОП Яцкова Інна Петрівна та ТОВ «Армерія Ойл» додаються).
2. При формуванні тендерної документації не врахована чинна редакція Постанови 1178 зі змінами від 13.02.2024 р., яка викладена з інформацією щодо заборони здійснення закупівель товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Яцкова Інна Петрівна |
1 250 893,50
UAH з ПДВ
|
1 250 893,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Яцкова Інна Петрівна #2429415348 |
Переможець |
1 250 893,50
UAH з ПДВ
|
04 березня 2024 11:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2024 14:57
|
dogovir_45.PDF | укладений |
11 березня 2024 14:56
|