Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Заправка та відновлення картриджів по системі «вічний картридж»
Очікувана вартість
2 980 000,00 UAH
UA-2024-02-22-013338-a ● 88c74a60079d4e8680cb876925f09b51
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 03491079 |
Вебсайт: | https://www.dcz.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10 |
Контактна особа: |
Віталій Фурик +380500892133 furyk.vitalii@es.dcz.gov.ua |
Категорія: | Орган соціального страхування |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2024 17:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 01 березня 2024 14:51 |
Початок аукціону: | 01 березня 2024 14:51 |
Очікувана вартість: | 2 980 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 89 400,00 гривень. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Державний центр зайнятості України Місцезнаходження Замовника: вул. Еспланадна, 8/10, м. Київ, 01601. Код за ЄДРПОУ: 03491079 IBAN: UA258201720355409300000700022 в ДКСУ м. Києва |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 89400 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5093 послуга
Заправка та відновлення картриджів по системі «вічний картридж»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, вул. Стрілецька, 3а, м. Вінниця, Вінницька область, Вінницький район, Вінницька міська ТГ, 21001 вул. Привокзальна, 28, м. Вінниця, Вінницька область, Вінницький район, Вінницька міська ТГ, 21001 Пл. Миру, 2, м. Гайсин, Вінницька область, Гайсинський район, Гайсинська міська ТГ, 23700 вул. М. Грушевського, 19, м. Жмеринка, Вінницька область, Жмеринський район, Жмеринська міська ТГ, 21300 пр. Незалежності, 11, м. Могилів-Подільський, Вінницька область, Могилів-Подільський район, Могилів-Подільська міська ТГ, 24000 вул. Миколи Леонтовича, 102, м. Тульчин, Вінницька область, Тульчинський район, Тульчинська міська ТГ, 23600 вул. В'ячеслава Чорновола, 87А, м. Хмільник, Вінницька область, Хмільницький район, Хмільницька міська ТГ, 22000 вул. Богдана Хмельницького, 3А, м. Луцьк, Волинська область, 43025 вул. Коперніка, 5, м. Володимир, Волинська область, 44701 пл. Незалежності, 8, м. Камінь-Каширський, Камінь-Каширський район, Волинська область, 44501 вул. Сагайдачного, 6А, м. Ковель, Волинська область, 45001 вул. Сергія Тимошенка, 2, м. Луцьк, Волинська область, 43025 пр. Лесі Українки, 4, м. Дніпро, Дніпровський район, Дніпропетровська область, 49006 вул. Авіаційна, 41, м. Дніпро, Дніпровський район, Дніпропетровська область, 49064 вул. Медична, 6, м. Кам'янське, Кам'янський район, Дніпропетровська область, 51931 вул. Космонавтів, 1, м. Кривий Ріг, Криворізький район, Дніпропетровська область, 50071 вул. П. Орлика, 54, м. Нікополь, Нікопольський район, Дніпропетровська область, 53210 пл. Соборна, 8, м. Новомосковськ, Новомосковський район, Дніпропетровська область, 51206 вул. Ганни Світличної, 55, м. Павлоград, Павлоградський район, Дніпропетровська область, 51400 вул. Центральна, 76, м. Синельникове, Синельниківський район, Дніпропетровська область, 52500 пр. Лесі Українки, 55, м. Дніпро, Дніпровський район, Дніпропетровська область, 49006 вул. Краматорський, 41, м. Краматорськ, Донецька область, 84331; вул. Івана Підкови, 17 а, м. Рівне, Рівненська область, 33020 мікрорайон Молодіжний, 37Б, м. Мирноград, Донецька область, 85327 вул. Банкова, 39, м. Добропілля, Донецька область, 85004 вул. Князів Острозьких (К. Маркса), 42, м. Дружківка, Донецька область, 84205 пл. Перемоги, 8, м. Костянтинівка, Донецька область, 85110 вул. Рум’янцева, 4, м. Краматорськ, Донецька область, 84333 вул. Поштова, 3, м. Покровськ, Донецька область, 85300 вул. Молодіжна, 1, м. Новогродівка, Донецька область, 85483 вул. К. Маркса, 41а, м. Селидове, Донецька область, 85400 пл. Соборна, 3, м. Слов’янськ, Донецька область, 84122 пл. Олександра Невського, 2, смт Олександрівка, Донецька область, 84000 просп. Героїв, б.12, м. Дніпро, Дніпропетровська область, Соборний район, 49106 вул. Київська 83, м. Житомир, 10001 вул. Грушевського Михайла, 26, м. Бердичів, Житомирська область, 13312 пл. Польова 6а, м. Житомир, 10009 вул. Ольгинська 3, м. Коростень, Житомирська область, 11500 вул. Замкова 7, м. Звягель, Житомирська область, 11703 вул. Новака 45, м. Ужгород, Закарпатська область, 88018 вул. Мукачевська 32, м. Берегове, Закарпатська область, 90202 вул. Миру 73, м. Мукачево, Закарпатська область, 89600 вул. Хмельницького Богдана 69, м. Рахів, Закарпатська область, 90600 вул. Залізнична 2, м. Тячів, Закарпатська область, 90500 вул. Новака 45, м. Ужгород, Закарпатська область, 88018 вул. 900-річчя Хуста 25, м. Хуст, Закарпатська область, 90401 вул. Незалежної України, 56-а, м. Запоріжжя, Запорізька область, 69126 вул. Рекордна, 16Б, м. Запоріжжя, Запорізька область, 69019 вул. Деповська, 89-А, м. Івано-Франківськ, Івано-Франківська область, 76002 вул. Жаб'євська, 10, м. Верховина, Івано-Франківська область, 78701 вул. набережна Стефаника, 34-Б, м. Івано-Франківськ, Івано-Франківська область, 76010 бульв. Незалежності, 1, м. Калуш, Івано-Франківська область, 77304 вул. Симона Петлюри, 74, м. Коломия, Івано-Франківська область, 78203 вул.Тараса Шевченка, 44-А, м. Косів, Івано-Франківська область, 78501 Майдан Тараса Шевченка, 1, м. Надвірна, Івано-Франківська область, 78405 вул. Максимовича, 15-О, м. Івано-Франківськ, Івано-Франківська область, 76006 пров. Будівельників, 5А, м. Київ, Київська область, 02100 вул. Ярослава Мудрого, 36, м. Біла Церква, Київська область, 09117 вул. Глибоцька, 4, м. Бориспіль, Київська область, 08301 вул. Ярослава Мудрого, 92, м. Бровари, Київська область, 07401 вул. Київська, 26, с. Софіївська Борщагівка, Київська область, 08131 вул. Шолуденка, 6А, м. Вишгород, Київська область, 07302 вул. Володимира Чаплинського, 3б, м. Обухів, Київська область, 08700 вул. Соборна, 20А, м. Фастів, Київська область, 08500 вул. Леоніда Куценка, 12, м. Кропивницький, Кіровоградська область, 25015 вул. Покровська, 2, смт. Голованівськ, Голованівський р-н., Кіровоградська область, 26500 вул. Є. Маланюка, 15, м. Кропивницький, Кіровоградська область, 25015 вул. Соборна, 32А, м. Новоукраїнка, Новоукраїнський р-н., Кіровоградська область, 27100 просп. Соборний, 126 А, м. Олександрія, Олександрійський р-н., Кіровоградська область, 28000 вул. Нововокзальна, 17, кімната 303, м. Київ, 03038; вул. Дмитра Бортнянсько, 11а, м. Львів, Львівська область, 79033; вул. Набережна ім. В.Стефаника, 34 Б, м. Івано-Франківськ, Івано-Франківська область, 76010; вул. Коперника, 5, м. Володимир, Волинська область, 44702 вул. Бортнянського, 11А, м. Львів, Львівська область, 79033 вул. Пилипа Орлика, 3А, м. Дрогобич, Львівська область, 82100 вул. Героїв Небесної сотні, 7, м. Золочів, Львівська область, 80700 вул. Княгині Ольги, 122, м. Львів, Львівська область, 79060 вул. Шевченка, 55/3, м. Самбір, Львівська область, 81400 вул. 1-го Листопада, 12, м. Стрий, Львівська область, 82400 вул. Паркова, 4А, м. Червоноград, Львівська область, 80100 вул. Шашкевича, 1А, м. Яворів, Львівська область, 81000 вул. Княгині Ольги, буд. 122, м. Львів, Львівська область, 79060 вул. Нікольська, 68, м. Миколаїв, Миколаївська область, 54005 вул. Шевченка, 18, м. Первомайськ, Миколаївська область, 55213 провулок Перемоги, 2, м. Баштанка, Миколаївська область, 56101 вул. Київська, 97, м. Вознесенськ, Миколаївська область, 56501 вул. 6 Поперечна, 32, м. Миколаїв, Миколаївська область, 54008 вул. Адмірала Лазарєва, 10, м. Одеса, Одеський район, Одеська область, 65007 вул. Незалежності, 4А, м. Роздільна, Роздільнянський район, Одеська область, 67400 площа Шевченка, 1А, м. Березівка, Березівський район, Одеська область, 67300 вул. Миколаївська, 12, м. Білгород-Дністровський, Білгород-Дністровський район, Одеська область, 67701 вул. Болгарських ополченців, 34, м. Болград, Болградський район, Одеська область, 68702 просп. Незалежності, 32, м. Ізмаїл, Ізмаїльський район, Одеська область, 68609 вул. Генерала Петрова 22 в, м. Одеса, Одеський район, Одеська область, 65078 вул. Соборна, 239, м. Подільськ, Подільський район, Одеська область, 66304 вул. Іцхака Рабіна, 18А, м. Одеса, Одеський район, Одеська область, 65008 вул. Сінна, 45, м. Полтава, Полтавський район, Полтавська область, 36039 вул. Сінна, 45, м. Полтава, Полтавський район, Полтавська область, 36039 проїзд Арсенальний, 1, м. Кременчук, Кременчуцький район, Полтавська область, 39601 вул. Старотроїцька, 5, м. Лубни, Лубенський район, Полтавська область, 37500 вул. Гоголя, 94, м. Миргород, Миргородський район, Полтавська область, 37602 вул. Небесної Сотні, 91, м. Полтава, Полтавський район, Полтавська область, 36022 вул. Кавказька, 9а, м. Рівне, Рівненський район, Рівненська область, 33013 мікрорайон Будівельників, 23, м. Вараш, Вараський район, Рівненська область, 34400 вул. Данила Галицького, 26, м. Дубно, Дубенський район, Рівненська область, 35600 вул. Кавказька, 4, м. Рівне, Рівненський район, Рівненська область, 33013 вул. Демократична, 29, м. Сарни, Саренський район, Рівненська область, 34500 вул. Валерія Опанасюка, 8, м. Рівне, Рівненський район, Рівненська область, 33001 майдан Незалежності, 3-1, м. Суми, Сумська область, 40000 вул. Січнева, 7, м. Шостка, Сумська область, 41100 вул. Михайла Сусла, 20, м. Конотоп, Сумська область, 41607 вул. Батюка, 24 А, м. Охтирка, Сумська область, 42700 вул. Аптекарська, 2, м. Ромни, Сумська область, 42000 вул. Степана Бандери, 45, м. Суми, Сумська область, 40009 майдан Незалежності, 3-1, м. Суми, Сумська область, 40000 вул. Текстильна , 1Б, м. Тернопіль, Тернопільська обл, 46007 вул. Текстильна , 1Б, м. Тернопіль, Тернопільська обл, 46007 вул. Хичія, 1, м. Чортків, Чортківський р-н, Тернопільська обл, 48501 вул. Симона Петлюри, 7, м. Кременець, Кременецький р-н, Тернопільська обл, 47004 вул. Громадського Олега, 1-А, м. Харків, Харківська область, 61068 вул. Моргунова, 7, м. Богодухів, Богодухівський район, Харківська область, 62103 вул. Покровська, 32, м. Ізюм, Ізюмський район, Харківська область, 64309 вул. Соборна, 81-А, м. Красноград, Красноградський район, Харківська область, 63304 пров. Куп’янський, 4, м. Куп’янськ, Куп’янський район, Харківська область, 63701 Севастопольський бульвар, 14-А, м. Лозова, Лозівський район, Харківська область, 64602 вул. Шевченка, 137-А, м. Харків, Харківська область, 61013 вул. Героїв Чорнобильців, 11 та ін.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50313200-4 — Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за фактично надані Послуги здійснюються у національній валюті України гривні шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця (з урахуванням фінансових можливостей Замовника) протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня підписання відповідних Актів за фактично надані Послуги. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2024 17:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2024 17:46 |
ФОРМА ГАРАНТІЇ.pdf | |
22 лютого 2024 17:46 |
ТД-5031.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-22-013338-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", Код ЄДРПОУ:24095427
Дата подання: 26 лютого 2024 14:15
Дискримінаційна вимога
Добрий день, шановний Замовнику. Проаналізувавши Тендерну документацію, нами було виявлено вимоги, що суперечать положенням Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 року, а саме забезпеченню ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Так в тендерній документації по закупівлі UA-2024-02-22-013338-a за предметом закупівлі «ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Заправка та відновлення картриджів по системі «вічний картридж», ДК 021:2015 50313200-4 Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв)» пунктом 5.10 Додатку 3 до Тендерної документації передбачена наступна вимога «Сканкопію дійсного на момент подання пропозицій атестату виробництва, виданого виробнику витратних матеріалів, який засвідчує відповідність процесу виробництва. У разі, якщо на закупівлю запропоновано товари іноземного виробництва, учасник з метою підтвердження відповідності процесу виробництва у складі документів пропозиції надає копію дійсного на момент подання пропозиції документу, що є аналогом атестату виробництва, який виданий відповідним компетентним органом країни походження товару. На підтвердження того, що наданий учасником документ є аналогом атестату виробництва, у складі пропозиції надається довідка із обов’язковим зазначенням реквізитів наданого документу з Торгово-промислової палати України або відповідного компетентного органу країни походження товару, яка засвідчую аналогічність документів.»
Атестація суб’єктів господарювання проводиться центральним органом виконавчої влади, уповноваженим відповідно до законодавства. Зазначаємо, що на даний час, проведення робіт з атестації виробництв, є обов’язковим тільки для тих виробництв, діяльність який відповідає вимогам Закону України від 19 грудня 1995 року No 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального». Вимоги до атестації виробництв щодо інших сфер діяльності, не є законодавчо врегульовані на даний час. Проведення атестації виробництв носить добровільний характер.
Так особа, що не є виробником відповідних витратних матеріалів, комплектуючих, а придбає їх вже введеними в обіг в Україні для надання послуг, що є предметом закупівлі не зобов’язана мати атестат виробництва та технічні умови на виробництво таких витратних матеріалів, комплектуючих (вітчизняних або імпортних) – отже, незважаючи на те, що предметом закупівлі є послуги, а не товар, від участі в Торгах внаслідок дискримінації усуваються учасники, що можуть якісно надати послуги з заправки та відновлення картриджів, однак не мають власного виробництва витратних матеріалів, комплектуючих.
Зверніть також увагу, що чинним законодавством України не встановлено будь-яких обмежень щодо кола осіб, які мають право здійснювати продаж витратних матеріалів чи надавати послуги шляхом використання відповідних товарів.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розглянувши скаргу No UA-2020-05-05-003993-b.b3 від 15.05.2020 року, ухвалила Рішення № 10546-р/пк-пз від 28.05.2020 року.
Предметом оскарження була вимога Замовника надання у складі пропозиції документів (серед яких «копії дійсного на момент подання пропозицій атестату виробництва, виданого виробнику витратних матеріалів (тонерних картриджів, фотобарабанів, чіпів та магнітних валів), який засвідчує відповідність процесу виробництва» та «зареєстрованих та затверджених відповідно до законодавства, технічних умов, відповідно до яких виробляються витратні матеріали
(картриджі тонерні, фотобарабани, чіпи та магнітні вали), надається засвідчена
виробником копія(ї) їх титульної(их) сторінки(ок) із зазначенням строку дії, органу, який провів реєстрацію та реквізитів реєстрації»), які стосуються саме «фото барабанів», «чіпів», «магнітних валів», «інших витратних матеріалів для друкуючих пристроїв», що не є предметом закупівлі, а тому спричиняють порушення положень статей 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», так як Замовник має право встановлювати вимоги лише щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
Колегія в Рішенні No UA-2020-05-05-003993-b.b3 від 15.05.2020 року дійшла наступного висновку «Замовник не довів необхідність встановлення наведеної вище умови Документації саме у наведеній редакції.»
Таким чином, оскільки предметом закупівлі є послуги, а не товари, а тому вимога Тендерної документації щодо надання атестату виробництва, виданого виробнику витратних матеріалів, значно обмежує коло учасників Торгів лише виробниками відповідних витратних матеріалів та комплектуючих.
Враховуючи викладене вище вимагаємо виключити з Тендерної документації вимоги, викладені в п. 5.10 Додатку 3 до Тендерної документації по закупівлі UA-2024-02-22-013338-a.
Розгорнути
Згорнути
Так в тендерній документації по закупівлі UA-2024-02-22-013338-a за предметом закупівлі «ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Заправка та відновлення картриджів по системі «вічний картридж», ДК 021:2015 50313200-4 Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв)» пунктом 5.10 Додатку 3 до Тендерної документації передбачена наступна вимога «Сканкопію дійсного на момент подання пропозицій атестату виробництва, виданого виробнику витратних матеріалів, який засвідчує відповідність процесу виробництва. У разі, якщо на закупівлю запропоновано товари іноземного виробництва, учасник з метою підтвердження відповідності процесу виробництва у складі документів пропозиції надає копію дійсного на момент подання пропозиції документу, що є аналогом атестату виробництва, який виданий відповідним компетентним органом країни походження товару. На підтвердження того, що наданий учасником документ є аналогом атестату виробництва, у складі пропозиції надається довідка із обов’язковим зазначенням реквізитів наданого документу з Торгово-промислової палати України або відповідного компетентного органу країни походження товару, яка засвідчую аналогічність документів.»
Атестація суб’єктів господарювання проводиться центральним органом виконавчої влади, уповноваженим відповідно до законодавства. Зазначаємо, що на даний час, проведення робіт з атестації виробництв, є обов’язковим тільки для тих виробництв, діяльність який відповідає вимогам Закону України від 19 грудня 1995 року No 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального». Вимоги до атестації виробництв щодо інших сфер діяльності, не є законодавчо врегульовані на даний час. Проведення атестації виробництв носить добровільний характер.
Так особа, що не є виробником відповідних витратних матеріалів, комплектуючих, а придбає їх вже введеними в обіг в Україні для надання послуг, що є предметом закупівлі не зобов’язана мати атестат виробництва та технічні умови на виробництво таких витратних матеріалів, комплектуючих (вітчизняних або імпортних) – отже, незважаючи на те, що предметом закупівлі є послуги, а не товар, від участі в Торгах внаслідок дискримінації усуваються учасники, що можуть якісно надати послуги з заправки та відновлення картриджів, однак не мають власного виробництва витратних матеріалів, комплектуючих.
Зверніть також увагу, що чинним законодавством України не встановлено будь-яких обмежень щодо кола осіб, які мають право здійснювати продаж витратних матеріалів чи надавати послуги шляхом використання відповідних товарів.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розглянувши скаргу No UA-2020-05-05-003993-b.b3 від 15.05.2020 року, ухвалила Рішення № 10546-р/пк-пз від 28.05.2020 року.
Предметом оскарження була вимога Замовника надання у складі пропозиції документів (серед яких «копії дійсного на момент подання пропозицій атестату виробництва, виданого виробнику витратних матеріалів (тонерних картриджів, фотобарабанів, чіпів та магнітних валів), який засвідчує відповідність процесу виробництва» та «зареєстрованих та затверджених відповідно до законодавства, технічних умов, відповідно до яких виробляються витратні матеріали
(картриджі тонерні, фотобарабани, чіпи та магнітні вали), надається засвідчена
виробником копія(ї) їх титульної(их) сторінки(ок) із зазначенням строку дії, органу, який провів реєстрацію та реквізитів реєстрації»), які стосуються саме «фото барабанів», «чіпів», «магнітних валів», «інших витратних матеріалів для друкуючих пристроїв», що не є предметом закупівлі, а тому спричиняють порушення положень статей 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», так як Замовник має право встановлювати вимоги лише щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
Колегія в Рішенні No UA-2020-05-05-003993-b.b3 від 15.05.2020 року дійшла наступного висновку «Замовник не довів необхідність встановлення наведеної вище умови Документації саме у наведеній редакції.»
Таким чином, оскільки предметом закупівлі є послуги, а не товари, а тому вимога Тендерної документації щодо надання атестату виробництва, виданого виробнику витратних матеріалів, значно обмежує коло учасників Торгів лише виробниками відповідних витратних матеріалів та комплектуючих.
Враховуючи викладене вище вимагаємо виключити з Тендерної документації вимоги, викладені в п. 5.10 Додатку 3 до Тендерної документації по закупівлі UA-2024-02-22-013338-a.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 лютого 2024 17:55
Шановний запитувачу!
Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що у тендерній документації зазначаються відомості, зокрема інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Так, на виконання вищенаведеної вимоги Закону замовником встановлена вимога щодо надання сканкопії дійсного на момент подання пропозицій атестату виробництва, виданого виробнику витратних матеріалів, який засвідчує відповідність процесу виробництва.
Необхідно зазначити, що атестація виробництва здійснюється з метою оцінки організації виробництва та технічних можливостей підприємства-виробника забезпечити відповідність продукції заявленим вимогам щодо її якості та безпеки.
Таким чином, встановлення вищезазначеної вимоги має забезпечити усвідомлений вибір надавачем послуг з заправки та відновлення картриджів витратних матеріалів певного виробника, який завдяки наявності атестату виробництва здатен виготовити якісні та безпечні витратні матеріали.
Дякуємо за вимогу!
Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що у тендерній документації зазначаються відомості, зокрема інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Так, на виконання вищенаведеної вимоги Закону замовником встановлена вимога щодо надання сканкопії дійсного на момент подання пропозицій атестату виробництва, виданого виробнику витратних матеріалів, який засвідчує відповідність процесу виробництва.
Необхідно зазначити, що атестація виробництва здійснюється з метою оцінки організації виробництва та технічних можливостей підприємства-виробника забезпечити відповідність продукції заявленим вимогам щодо її якості та безпеки.
Таким чином, встановлення вищезазначеної вимоги має забезпечити усвідомлений вибір надавачем послуг з заправки та відновлення картриджів витратних матеріалів певного виробника, який завдяки наявності атестату виробництва здатен виготовити якісні та безпечні витратні матеріали.
Дякуємо за вимогу!
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-02-22-013338-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", Код ЄДРПОУ:24095427
Дата подання: 13 березня 2024 13:50
Дата подання: 13 березня 2024 13:50
СКАРГА у процедурі публічної закупівлі
Державним Центром зайнятості, Протокольним рішенням № 78 від 08.03.2024 року (надалі – Протокол), було вирішено відхилити тендерну пропозицію ТОВ «В.М.» на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей..
Однак, ми не погоджуємось із Протоколом Замовника, вважаємо, що він прийнятий з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року внаслідок дискримінації учасників та не забезпечення об'єктивного і неупередженого визначення переможця процедури закупівлі (ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року).
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 березня 2024 15:44
рішення від 15.03.2024 № 4744.pdf
Дата публікації: 15 березня 2024 15:43
інфомація про резолютивну частину рішення від 26.03.2024 №5441.pdf
Дата публікації: 27 березня 2024 13:47
рішення від 26.03.2024 №5441.pdf
Дата публікації: 29 березня 2024 16:13
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувано рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "В.М.".
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 березня 2024 15:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." |
1 820 819,52
UAH з ПДВ
|
1 499 204,58
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕХПРАЙМ ДІДЖИТАЛ" |
2 086 403,10
UAH з ПДВ
|
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." #24095427 |
Рішення скасоване |
1 499 204,58
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2024 16:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 березня 2024 16:39
|
ТОВ "ТЕХПРАЙМ ДІДЖИТАЛ" #43675253 |
Рішення скасоване |
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2024 16:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 березня 2024 19:04
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." #24095427 |
Переможець |
1 499 204,58
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2024 17:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2025 11:05
|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2024 16:03
|
Договір.pdf | укладений |
10 травня 2024 16:02
|