Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко коров'яче ультрапастеризоване, 2,5%, 1000 г
Очікувана вартість
30 400,00 UAH
UA-2024-02-22-013218-a eaa85b38518245edb2282564a615acf8
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олеся Усатенко

+380668589366 balta_crb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 лютого 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Балтська багатопрофільна лікарня" Балтської міської ради Одеської області
Код ЄДРПОУ: 01998644
Місцезнаходження: 66101, Україна , Одеська обл., Подільський р-н, м. Балта, вул. Госпітальєрів, буд. 181
Контактна особа: Олеся Усатенко
+380668589366
balta_crb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Якісні характеристики товару повинні відповідати державним стандартам, технічним умовам (у разі наявності), іншій технічній документації, яка встановлює відповідні вимоги до їх якості.
Постачальник повинен засвідчити якість товару, що поставляється, належним товаросупровідним документом, який надається Замовнику разом з товаром. До таких документів належать бухгалтерські документи та документи, що засвідчують якість товару (сертифікат якості, сертифікат відповідності, декларація виробника, експертний висновок, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо).
Документи повинні засвідчувати безпечність і якість товару – ґатунок, категорію, дату виготовлення на підприємстві, термін реалізації, умови зберігання (для товарів, що швидко псуються, термін реалізації і час виготовлення позначаються у годинах).
Кінцевий термін реалізації товару, що постачається, повинен складати не менше 80% від загального терміну придатності товару вказаного у документах підприємства-виробника або підприємства -постачальника. Постачальник несе повну відповідальність за якість Товару у межах терміну придатності зазначеного у відповідних документах
Строк (термін) поставки товару: до 29.03.2024 року.
Постачання товару здійснюється окремими (невеликими) партіями, у кількості зазначеної Покупцем відповідно до замовлення та графіку поставки: один раз на тиждень у визначений день – п’ятниця з 08.00 – 16.00 год..
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 штуки
Молоко коров'яче ультрапастеризоване, пляшка картонна з кришкою, 2,5%, 1000г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66101, Україна, Одеська область, Подільський район, м. Балта, вул. Госпітальєрів, буд. 181
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 березня 2024
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Тендерна документація

22 лютого 2024 17:31
Договір про закупівлю ЗЦП_ молоко.rtf
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні характеристики предмета закупівлі
Наявність кришки (закрутка або клапан) Можливі значення:
  • Так
  • Масова частка жиру 2.5
    Маса нетто 1000
    Упаковка Можливі значення:
  • пляшка картонна
  • Вид Можливі значення:
  • ультрапастеризоване
  • Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 28 лютого 2024 00:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ТОВ "Спарта 2015" 28 032,00
    UAH з ПДВ
    28 032,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РИТМ" 29 424,00
    UAH з ПДВ
    29 424,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" 29 520,00
    UAH з ПДВ
    29 520,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    27 лютого 2024 23:24
    Електронний підпис
    27 лютого 2024 23:24
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Вид ультрапастеризоване
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Масова частка жиру 2.5
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Упаковка пляшка картонна
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Маса нетто 1000
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Наявність кришки (закрутка або клапан) Так

    Публічні документи

    27 лютого 2024 21:05
    Електронний підпис
    27 лютого 2024 21:04
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Вид ультрапастеризоване
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Упаковка пляшка картонна
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Масова частка жиру 2.5
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Наявність кришки (закрутка або клапан) Так
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Маса нетто 1000

    Публічні документи

    23 лютого 2024 18:42
    Електронний підпис
    23 лютого 2024 18:42
    Електронний підпис
    23 лютого 2024 18:40
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Вид ультрапастеризоване
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Упаковка пляшка картонна
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Маса нетто 1000
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Масова частка жиру 2.5
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Наявність кришки (закрутка або клапан) Так

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ТОВ "Спарта 2015"
    #39625877
    Переможець 28 032,00
    UAH з ПДВ
    29 лютого 2024 14:26

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 29 лютого 2024 14:26

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ТОВ "Спарта 2015"
    #39625877
    28 032,00
    UAH з ПДВ
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис зміни до договору
    12 червня 2024 10:49
    Додаткова угода №1 до Договору №25_ЗЦП.pdf зміни до договору
    12 червня 2024 10:46
    Електронний підпис укладений
    04 березня 2024 14:32
    Договір про закупівлю №25_ЗЦП.pdf укладений
    04 березня 2024 11:53

    Зміни до договору

    Дата внесення змін до договору:
    10 червня 2024
    Дата публікації змін до договору:
    12 червня 2024
    Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
    • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити строк виконання зобов’язань Договору від 04.03.2024 року №25/ЗЦП (далі — Договір) щодо передання товару і викласти в такій редакції пункт 4.3. розділу "4.Умови постачання" Договору: - "4.3. Строк (термін) поставки товару: до 30.06.2024 року".
    Номер договору про закупівлю: 25/ЗЦП
    Договір:
    Номер додаткової угоди: 1
    Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

    Ціни за одиницю:

    Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
    Молоко коров'яче LACTEL, ультрапастеризоване, 2,5%, 1000г 800 штука 35,04
    UAH з ПДВ