Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
15810000-9 «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (хліб цільнозерновий, хліб Білий, батон Ніжний, булочка для гамбургера, булочка Ромашка, булочки в асортименті, круасани в асортименті, кекси в асортименті)
Очікувана вартість
176 800,00 UAH
UA-2024-02-22-013090-a ● 8c7e17567428420f9ad541cfb9680944
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Комунальний заклад загальної середньої освіти " Початкова школа № 5 Хмельницької міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 25908189 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, Миколи Мазура, 17 |
Контактна особа: |
Кондратюк Тетяна Миколаївна +380382717471 khmschool31@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2024 17:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 березня 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 176 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 884,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Протокол від 22.02.2024 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
950 кілограм
Хліб цільнозерновий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. М. Мазура, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 лютого 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15811100-7 — Хліб
980 кілограм
Хліб Білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. М. Мазура, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 лютого 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15811100-7 — Хліб
630 кілограм
Батон Ніжний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. М. Мазура, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 лютого 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15811000-6 — Хлібопродукти
4000 штуки
Булочка для гамбургера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. М. Мазура, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 лютого 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15811200-8 — Булки
500 штуки
Булочка Ромашка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. М. Мазура, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 лютого 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15811200-8 — Булки
3500 штуки
Булочки в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. М. Мазура, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 лютого 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15811200-8 — Булки
1000 штуки
Круасани в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. М. Мазура, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 лютого 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15811300-9 — Круасани
1000 штуки
Кекси в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. М. Мазура, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 лютого 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15811200-8 — Булки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2024 16:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2024 16:43 |
Тендерна документація (нова редакція).docx | |
26 лютого 2024 16:43 |
Таблиця змін до ТД .docx | |
26 лютого 2024 16:43 |
Додаток 2 (нова редакція).docx | |
22 лютого 2024 17:19 |
Тендерна документація (хліб).docx | |
22 лютого 2024 17:19 |
Додаток 4 - Тендерна пропозиція (хліб).docx | |
22 лютого 2024 17:19 |
Додаток 3 - Проект договору (хліб).docx | |
22 лютого 2024 17:19 |
Додаток 2 - Технічне завдання .docx | |
22 лютого 2024 17:19 |
Додаток 1 - Кваліфікаційні критерії .docx |
26 лютого 2024 16:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 лютого 2024 16:43 |
Тендерна документація (нова редакція).docx
|
|||
26 лютого 2024 16:43 |
Таблиця змін до ТД .docx
|
|||
26 лютого 2024 16:43 |
Додаток 2 (нова редакція).docx
|
|||
22 лютого 2024 17:19 |
Тендерна документація (хліб).docx
|
|||
22 лютого 2024 17:19 |
Додаток 4 - Тендерна пропозиція (хліб).docx
|
|||
22 лютого 2024 17:19 |
Додаток 3 - Проект договору (хліб).docx
|
|||
22 лютого 2024 17:19 |
Додаток 2 - Технічне завдання .docx
|
|||
22 лютого 2024 17:19 |
Додаток 1 - Кваліфікаційні критерії .docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні умови
Дата подання: 23 лютого 2024 10:43
Дата відповіді: 26 лютого 2024 16:25
У п. 2.1. Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що Учасник повинен підтвердити залучення до поставки товару наступних ключових працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме:
- не менше 1-го менеджера;
- не менше 2-х водіїв транспортних засобів;
- не менше 1-го медичного працівника по проведенню перед рейсових та після рейсових оглядів водіїв.
Вказана умова тендерної документаціі жодним чином не обґрунтована та дискримінаційна, адже участь у даній закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які зможуть підтвердити наявність працівників які не приймають безпосередню участь у виробництві продукції та не впливають на її якість, а саме: менеджер та медичний працівник.
Просимо внести зміни у тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідності до п.28 Особливостей - У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством; У відповідності до ч.2. ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Відповідно Замовник вимагаючи від Учасників надати підтвердження наявності працівників діє в рамках чинного законодавства України.
Відповідно Замовник вимагаючи від Учасників надати підтвердження наявності працівників діє в рамках чинного законодавства України.
Відповідність ДСТУ
Дата подання: 23 лютого 2024 11:20
Дата відповіді: 26 лютого 2024 16:26
Доброго дня! Просимо надати роз'яснення щодо ДСТУ предмету закупівлі, зазначене Вами ДСТУ 4583:2006 відповідає "Хліб із житнього та суміші житнього і пшеничного борошна". Дякуємо!
Відповідь: Шановний Учасник, Замовником внесуться відповідні зміни.
Вага предмету закупівлі
Дата подання: 23 лютого 2024 12:18
Дата відповіді: 26 лютого 2024 16:27
Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі.Це підтверджується у технічному завданні тендерної документації, а саме у якісних вимогах - вказана вага хлібобулочних виробів, що суттєво зменшує коло можливих учасників.Просимо внести зміни у тендерній документації.
Відповідь: Шановний учасник, тендерна документація розроблена у відповідності до принципів публічних закупівель та згідно ч.3. ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовником вказано вагу хлібобулочних виробі для того, щоб виключити зловживання Постачальників щодо ваги Товару при поставці, що як наслідок завдає шкоди Замовнику.
Замовником вказано вагу хлібобулочних виробі для того, щоб виключити зловживання Постачальників щодо ваги Товару при поставці, що як наслідок завдає шкоди Замовнику.
Асортимент
Дата подання: 26 лютого 2024 10:44
Дата відповіді: 26 лютого 2024 16:27
Просимо надати роз'яснення щодо булочок в асортименті, вони з наповнювачем чи без?
Відповідь: Шановний Учасник, щодо булочок в асортименті даний товар може бути з наповнювачем та/або без.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-22-013090-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Бальжик Дмитро Петрович, Код ЄДРПОУ:2720407158
Дата подання: 27 лютого 2024 12:26
Дискримінаційні вимоги, нечітке визначення предмету закупівлі
Уповноваженій особі
КУ Комунальний заклад загальної середньої освіти
" Початкова школа № 5 Хмельницької міської ради"
Доводимо до Вашого відома, що зазначені у тендерній документації вимоги до асортименту продукції по яких проводяться відкриті торги з особливостями (ідентифікатор закупівлі
UA-2024-02-22-013090-a), а саме: «Булочки в асортименті» у кількості 3 500 шт., «Кекси в асортименті» у кількості 1000 шт. містять у собі нечітке, розмивчасте визначення предмета закупівлі, його опис, що не дає змоги потенційному учаснику скласти правильне уявлення про споживчі характеристики товару, які є предметом закупівлі, та, як наслідок, призводить до обмеження конкуренції. Відповідно до Вашої відповіді у блоці «Обговорення» за посиланням https://www.dzo.com.ua/tenders/22343052/questions, КУ Комунальний заклад загальної середньої освіти " Початкова школа № 5 Хмельницької міської ради планує проводити закупівлю булочок із начинкою та без начинки. Інформуємо Вас, що собівартість вищезазначених хлібобулочних виробів суттєво відрізняється, що унеможливлює формування та подання цінової пропозиції на вищенаведені торги. Аналогічно розмивчасто визначено предмет закупівлі та опис – «Кекси в асортименті».
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо, внести зміни до тендерної документації в частині опису предметів закупівлі та його характеристик із зазначенням чіткого визначення асортименту та/або кількості продукції у розрізі типів.
Також, у п. 2.1. Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що Учасник повинен підтвердити залучення до поставки товару наступних ключових працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме:
- не менше 1-го менеджера;
- не менше 2-х водіїв транспортних засобів;
- не менше 1-го медичного працівника по проведенню перед рейсових та після рейсових оглядів водіїв.
Законодавством України та нормативними документами не передбачено наявність у виробників хлібобулочних та кондитерських виробів наявність менеджера та медичного працівника, які не залученні до поставок товару та від їх наявності або відсутності не залежить процес виробництва продукції та виконання умов договору. Функції менеджера виконують особи за сумісництвом – експедитор, бухгалтер, а за потреби завідуючий виробництвом. Водії спеціалізованих автотранспортних засобів вчасно проходять медичні огляди у закладах охорони здоров’я.
Вказана умова тендерної документації жодним чином не обґрунтована та дискримінаційна, орієнтованої на заздалегідь визначеного учасника, що звужує коло потенційних учасників та/або унеможливлює перемогу постачальників, які можуть запропонувати роботу/товар/послугу кращої якості за нижчої ціни та свідчить про зловживання при складанні тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо, надати посилання на нормативні документи які враховані вами при формування вимог п.2.1. Додатку в частині переліку «ключових працівників» ,або внести зміни до тендерної документації.
Одночасно повідомляю, що ми, в межах норм чинного законодавства залишаємо за собою право на звернення до органу оскарження та інших контролюючих органів.
Розгорнути
Згорнути
КУ Комунальний заклад загальної середньої освіти
" Початкова школа № 5 Хмельницької міської ради"
Доводимо до Вашого відома, що зазначені у тендерній документації вимоги до асортименту продукції по яких проводяться відкриті торги з особливостями (ідентифікатор закупівлі
UA-2024-02-22-013090-a), а саме: «Булочки в асортименті» у кількості 3 500 шт., «Кекси в асортименті» у кількості 1000 шт. містять у собі нечітке, розмивчасте визначення предмета закупівлі, його опис, що не дає змоги потенційному учаснику скласти правильне уявлення про споживчі характеристики товару, які є предметом закупівлі, та, як наслідок, призводить до обмеження конкуренції. Відповідно до Вашої відповіді у блоці «Обговорення» за посиланням https://www.dzo.com.ua/tenders/22343052/questions, КУ Комунальний заклад загальної середньої освіти " Початкова школа № 5 Хмельницької міської ради планує проводити закупівлю булочок із начинкою та без начинки. Інформуємо Вас, що собівартість вищезазначених хлібобулочних виробів суттєво відрізняється, що унеможливлює формування та подання цінової пропозиції на вищенаведені торги. Аналогічно розмивчасто визначено предмет закупівлі та опис – «Кекси в асортименті».
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо, внести зміни до тендерної документації в частині опису предметів закупівлі та його характеристик із зазначенням чіткого визначення асортименту та/або кількості продукції у розрізі типів.
Також, у п. 2.1. Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що Учасник повинен підтвердити залучення до поставки товару наступних ключових працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме:
- не менше 1-го менеджера;
- не менше 2-х водіїв транспортних засобів;
- не менше 1-го медичного працівника по проведенню перед рейсових та після рейсових оглядів водіїв.
Законодавством України та нормативними документами не передбачено наявність у виробників хлібобулочних та кондитерських виробів наявність менеджера та медичного працівника, які не залученні до поставок товару та від їх наявності або відсутності не залежить процес виробництва продукції та виконання умов договору. Функції менеджера виконують особи за сумісництвом – експедитор, бухгалтер, а за потреби завідуючий виробництвом. Водії спеціалізованих автотранспортних засобів вчасно проходять медичні огляди у закладах охорони здоров’я.
Вказана умова тендерної документації жодним чином не обґрунтована та дискримінаційна, орієнтованої на заздалегідь визначеного учасника, що звужує коло потенційних учасників та/або унеможливлює перемогу постачальників, які можуть запропонувати роботу/товар/послугу кращої якості за нижчої ціни та свідчить про зловживання при складанні тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо, надати посилання на нормативні документи які враховані вами при формування вимог п.2.1. Додатку в частині переліку «ключових працівників» ,або внести зміни до тендерної документації.
Одночасно повідомляю, що ми, в межах норм чинного законодавства залишаємо за собою право на звернення до органу оскарження та інших контролюючих органів.
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 лютого 2024 15:32
Щодо першого питання:
Замовником чітко надано інформацію щодо товару який вказаний у технічному завдані, що в свою чергу дозволяє потенційному Учаснику розрахувати вартість Товару у відповідності до його господарських можливостей, в свою чергу дана вимога не є дискримінаційною, адже не обмежує в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливості коло учасників. Також, звертаємо Вашу увагу згідно ч.1. ст. 42. ГКУ – «Підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.»
Щодо другового питання:
Шановний Учасник, у відповідності до п.28 Особливостей – «У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством; У відповідності до ч.2. ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;»
Відповідно Замовник вимагаючи від Учасників надати підтвердження наявності працівників діє в рамках чинного законодавства України та не є дискримінацією учасників в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливості.
Додатково звертаємо Вашу увагу, що вказані працівники приймають участь у реалізації (поставці) такого товару який вказаний у технічному завдані і з метою належного виконання умов договору та у відповідності до ч.2. ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вважає за потрібне їх включити в перелік кваліфікаційних критеріїв.
Замовником чітко надано інформацію щодо товару який вказаний у технічному завдані, що в свою чергу дозволяє потенційному Учаснику розрахувати вартість Товару у відповідності до його господарських можливостей, в свою чергу дана вимога не є дискримінаційною, адже не обмежує в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливості коло учасників. Також, звертаємо Вашу увагу згідно ч.1. ст. 42. ГКУ – «Підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.»
Щодо другового питання:
Шановний Учасник, у відповідності до п.28 Особливостей – «У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством; У відповідності до ч.2. ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;»
Відповідно Замовник вимагаючи від Учасників надати підтвердження наявності працівників діє в рамках чинного законодавства України та не є дискримінацією учасників в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливості.
Додатково звертаємо Вашу увагу, що вказані працівники приймають участь у реалізації (поставці) такого товару який вказаний у технічному завдані і з метою належного виконання умов договору та у відповідності до ч.2. ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вважає за потрібне їх включити в перелік кваліфікаційних критеріїв.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2024 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ПОДІЛЛЯХЛІБ" |
176 748,30
UAH з ПДВ
|
176 748,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ПОДІЛЛЯХЛІБ" #23831761 |
Переможець |
176 748,30
UAH з ПДВ
|
05 березня 2024 08:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2024 11:28
|
Договір | укладений |
14 березня 2024 11:17
|