Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства, архітектури та земельних відносин Подільської міської ради Подільського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 43944456 |
Місцезнаходження: | 66300, Україна , Одеська обл., місто Подільськ, пр. Шевченка, будинок 7-А |
Контактна особа: |
Ковальова Олександра Юріївна +380486223596 alekovanna@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2024 14:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 16 996 867,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 169 968,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 84500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі поетапно промiжними платежами в мiру виконання робiт. Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2024 14:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2024 14:33 |
Додаток 5 Форма забезпечення.doc | |
22 лютого 2024 14:33 |
Додаток 4 інші документи.docx | |
22 лютого 2024 14:33 |
Додаток 3 Проєкт договору.doc | |
22 лютого 2024 14:33 |
Додаток 2 (Технічна спеціфікація).docx | |
22 лютого 2024 14:33 |
Додаток 1 кваліфікаційні критерії та інші вимоги.docx | |
22 лютого 2024 14:33 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-10-000047 ● 627178f016ba493990eb5e859b95a086
- Статус: завершено ● Дата: 06 травня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2024 12:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.04.2024 № 75
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 22 березня 2024 року № 24-к «Про закордонне відрядження» Голови Державної аудиторської служби України Алли БАСАЛАЄВОЇ
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2024-02-22-008615-a 22.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-15 16:29:26
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі з нового будівництва швидкоспоруджувальної захисної споруди модульного типу цивільного захисту (200 людей) на території ЗЗСО І-ІІІ ст. №5 Подільської міської ради за адресою: пров. Незалежності, 2а м. Подільськ, Подільського р-ну, Одеської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-22-008615-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-18 15:05:25
Відповідь на запит
15.04.2024 о 16:29, в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-02-22-008615-a, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-02-22-008615-a в електронній системі закупівель оприлюднено запит замовнику про надання інформації від 15.04.2024 наступного змісту:
«1. надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. у разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.Відповідно до норм статті 351-1 кримінального кодексу україни за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність. ».
На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа Департамент житлово-комунального господарства, архітектури та земельних відносин Подільської міської ради Подільського району Одеської області надає наступні пояснення.
Щодо запитання № 1
На період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів) товарів, робіт і послуг. Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (зі змінами та доповненнями), (далі- Закон). Законодавство у сфері закупівель регламентує принципи, відповідно яких здійснюються закупівлі. Один з них — принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Публічна закупівля (ідентифікатор UA-2024-02-22-008615-a) проводилася відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями), з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель зокрема максимальної економії, ефективності та пропорційності, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені:
• відповідно до наявної потреби;
• з дотриманням будівельних норм, правил та стандартів, встановлених для виконання такого виду робіт, передбачених законодавством України;
• відповідно до проектної документації;
• з дотриманням технологічних процесів будівництва.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідному додатку (а саме у Додатку 2) до тендерної документації.
Для виконання робіт згідно об’єкту будівництва генеральним проектувальником розроблено проектну документацію на будівництво, та відносно вказаної документації виконано державну експертизу та отримано за її результатами позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво за № ЕК-5354/10-23 від 08 листопада 2023р. (копія додається), та згідно якого визначено загальну кошторисну вартість будівництва у поточних цінах станом на момент виконання експертизи.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з урахуванням очікуваного обсягу проведення робіт: Нове будівництво швидкоспоруджувальної захисної споруди модульного типу цивільного захисту (200 людей) на території ЗЗСО І-ІІІ ст. №5 Подільської міської ради за адресою: пров. Незалежності, 2а м. Подільськ, Подільського р-ну, Одеської області та у відповідності до кошторисної частини проектної документації за робочим проектом (копія додається) розробленої відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затвердженої Наказом Міністерство розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
З огляду на зазначене, очікувана вартість закупівлі – 16 996 867,60 грн. складається з вартості будівельних робіт по главах 1-9 Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва – 13932,815 тис. грн., прибутку – 180741 грн., адміністративних витрат будівельних організацій– 50 500 грн, що разом складає - 14 164 056 грн. без урахування ПДВ, та 16 996 867,60 грн. з ПДВ.
Вартість робіт визначено з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281. Таким чином, Замовником забезпечено виконання вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Закупівля проведена в межах бюджетних призначень, згідно плану використання бюджетних коштів та фінансового плану на 2024 рік.
Щодо запитання № 2.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 р. розміщено на сайті Подільської міської територіальної громади, за посиланням; https://podilska-gromada.gov.ua/news/1708954056/.
Додатки:
Додаток № 1 – Робочий проект 81-10/23-РП-ІТЗЦЗ;
Додаток № 2 - Робочий проект 81-10/23-РП-РЕ;
Додаток № 3 - Робочий проект 362-АР;
Додаток № 4 – Відомість креслень;
Додаток № 5 – Креслення;
Додаток № 6 – Експертний звіт;
Додаток № 7 – ЕТР ЗЕТР;
Додаток № 8 – Завдання на проектування;
Додаток № 9 – Робочий проект – ЗВК;
Додаток № 10 – КБ;
Додаток № 11 – Кошторис;
Додаток № 12 – ОВ;
Додаток № 13 – ОВОС;
Додаток № 14 – ПЗ загальна;
Додаток № 15 – Робочий проект 81-10/23-РП-СПС-СКЕ-СПТС.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „РЕЛЬЯНС ПЛЮС“» |
16 640 077,10
UAH з ПДВ
|
16 640 077,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „РЕЛЬЯНС ПЛЮС“» #45010642 |
Переможець |
16 640 077,10
UAH з ПДВ
|
05 березня 2024 08:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2024 11:05
|
ДУ 2 до дог 27.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2024 10:58
|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2024 16:31
|
ДУ 1 до дог 27.pdf | зміни до договору |
30 травня 2024 15:38
|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2024 08:23
|
Договір | укладений |
20 березня 2024 08:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | При проведенні земельних робіт з риття котловану було виявлено дренажну трубу, що призвело до зупинення робіт до надання проектного рішення для перенесення дренажної труби. Також підрядником внесено на розгляд рішення по заміні матеріалу подушки з грунтової на піщану. Проектною організацією вносяться зміни до робочого проекту відповідно до завдання. |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У процесі виконання робіт з риття котловану було виявлено надходження грунтових вод на позначці 240,100, та каналізаційну мережу яка відсутня у існуючій проектній документації і не внесена до генерального плану, що унеможливило подальше виконання робіт до внесення змін до проектно-кошторисної документації. |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |