Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«КОД ДК 021:2015 44160000-9 - МАГІСТРАЛІ, ТРУБОПРОВОДИ, ТРУБИ,ОБСАДНІ ТРУБИ, ТЮБІНГИ ТА СУПУТНІ ВИРОБИ (ФЛАНЦІ, ВІДВОДИ)»
Очікувана вартість
1 033 530,00 UAH
UA-2024-02-22-007850-a ● e994cdcf8d0c46f0ae374e61a44547f8
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03341305 |
Вебсайт: | http://vodokanal.dp.ua/ |
Місцезнаходження: | 49001, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, 21 А |
Контактна особа: |
Геннадій Михайлович Деменін +380567199376 td_dneprovodokanal@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2024 14:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 05 березня 2024 14:26 |
Початок аукціону: | 05 березня 2024 14:26 |
Очікувана вартість: | 1 033 530,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 335,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Предмет даної закупівлі не ділиться на лоти. Учасник подає тендерну пропозицію щодо всього предмету закупівлі, визначеного у Додатку 4 до Тендерної документації.
Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, місцезнаходження Замовника: 49001, м.Дніпро, вул.Троїцька, 21А, Категорія Замовника - юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно п.4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій (у тому числі видані іншими установами, організаціями, підприємствами), повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою, (у розумінні цієї документації автентичним перекладом на українську мову виконується наступним чином: бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача). Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
Фланець сталевий Ду600 (Ру10)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Бориса Кротова, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44167110-2 — Фланці
8 штуки
Фланець сталевий Ду600 (Ру10) під буртову втулку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Бориса Кротова, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44167110-2 — Фланці
10 штуки
Відвід сталевий 90º Дн630х12
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Бориса Кротова, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44167300-1 — Коліна, трійники та арматура до труб
40 штуки
Фланець сталевий Ду 150 (Ру=10)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Бориса Кротова, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44167110-2 — Фланці
10 штуки
Трійник сталевий 159х159х4,5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Бориса Кротова, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44167300-1 — Коліна, трійники та арматура до труб
3 штуки
Відвід сталевий 90° Дн426х10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Бориса Кротова, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44167300-1 — Коліна, трійники та арматура до труб
3 штуки
Відвід сталевий 90° Дн377х10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Бориса Кротова, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44167300-1 — Коліна, трійники та арматура до труб
3 штуки
Трійник сталевий 325х10-273х8 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Бориса Кротова, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44167300-1 — Коліна, трійники та арматура до труб
3 штуки
Фланець сталевий Ду 500 (Ру=10)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Бориса Кротова, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44167110-2 — Фланці
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання видаткової та/або товарно-транспортної накладної на підставі виставлених до сплати рахунків | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 лютого 2024 12:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 лютого 2024 12:06 |
Перелік змін, що внесено до нової редакції тд від 29.02.doc | |
29 лютого 2024 12:06 |
Перелік змін, що внесено до нової редакції тд від 29.02.doc | |
29 лютого 2024 12:06 |
нова редакція ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.pdf | |
29 лютого 2024 12:06 |
нова редакція ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.pdf | |
29 лютого 2024 12:06 |
нова редакція ПРОЕКТУ ДОГОВОРА.pdf | |
29 лютого 2024 12:06 |
нова редакція ПРОЕКТУ ДОГОВОРА.pdf | |
22 лютого 2024 14:07 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf | |
22 лютого 2024 14:07 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf | |
22 лютого 2024 14:07 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf | |
22 лютого 2024 14:07 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf |
29 лютого 2024 12:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 лютого 2024 12:06 |
Перелік змін, що внесено до нової редакції тд від 29.02.doc
|
|||
29 лютого 2024 12:06 |
Перелік змін, що внесено до нової редакції тд від 29.02.doc
|
|||
29 лютого 2024 12:06 |
нова редакція ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.pdf
|
|||
29 лютого 2024 12:06 |
нова редакція ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.pdf
|
|||
29 лютого 2024 12:06 |
нова редакція ПРОЕКТУ ДОГОВОРА.pdf
|
|||
29 лютого 2024 12:06 |
нова редакція ПРОЕКТУ ДОГОВОРА.pdf
|
|||
22 лютого 2024 14:07 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf
|
|||
22 лютого 2024 14:07 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf
|
|||
22 лютого 2024 14:07 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
|
|||
22 лютого 2024 14:07 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні вимоги
Дата подання: 26 лютого 2024 14:49
Дата відповіді: 29 лютого 2024 11:04
Доброго дня. У Додатку 4 до тендерної документації п.7 у графі найменуванні товару вказано Відвід ДН377х10 - товщина стінки 10мм, а у графі Технічні характеристики товару - вказано товщина стінки 8 мм. Підскажіть , будь ласка, яка має бути товщина стінки. Дякую
Відповідь: Доброго дня. В Додатку 4 виявлено технічну помилку, найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації. Дякуємо
Щодо заповненого договору
Дата подання: 29 лютого 2024 12:59
Дата відповіді: 01 березня 2024 23:45
Шановний Замовник!
Додайте Проект Договору в форматі який можно запонити!
Питання щодо вимоги розділу III Інструкція з підготовкий тендерних прпозицій Частина перша пункт 1 Зміст та споіб подання -вказано вимогу надати ЗАПОВНЕНИЙ Договір в тому числі додатки до Договору з інформацією про ціну. Викладений Вами договір викладений Вами в форматі який не предбачає ЗАПОВНЕННЯ. Просиом надати Проект Договру ДОДАТОК 4 в форматі doc Для можливості виконати данну Вимогу
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 54 Особливостей: « Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель» З Вашого звернення не зрозуміло щодо якого пункту тендерної документації необхідно надати роз’яснення або які необхідно усунути порушення, зважаючи на те, що тендерна документація завантажена в машинозчитовальному форматі.
Загальне запитання
Дата подання: 29 лютого 2024 13:03
Дата відповіді: 01 березня 2024 23:45
Шановний Замовник!
Тендерною документацією закупівлі вимагаєть запонити ФОРМУ ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ Додаток 2 не відступаючи від форми яку виклав Замовник. Данний Додатко Викладено в нечитабельному форматі який не підлягає рдагуванню. Просимо викласти ДОДАТОК 2 в форматі який можливо запонити не відступаючи від ворми яку вимагаєте Ви як Замовник. Інакше неможливо вкнати данну вимогу так як не можливо зрозуміти яким шрифтом і послідовності вкиладати данну інформацію так як при друкуванні можливо запонити лише ручкою прописом АЛЕ ВИ нелишили місцядля запоненя ПРОПИСОМ а не машинописом!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 54 Особливостей: « Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель» З Вашого звернення не зрозуміло щодо якого пункту тендерної документації необхідно надати роз’яснення або які необхідно усунути порушення, зважаючи на те, що тендерна документація завантажена в машинозчитовальному форматі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-22-007850-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ТАСТА ЛІСКІ Трубодеталь, Код ЄДРПОУ:31724621
Дата подання: 21 березня 2024 16:13
Всі вимоги тендерної документації виконанні
Шановний Замовник!
Вимагаємо відмінити рішення про дискваліфікацію. Особу і повноваження директора підтверджено! Всі вимоги тенедреної документації виконанно в повному об*ємі! На нашу прозицію в цілому і на кожний документ прозиції окремо накладено квалфікофаний електронний підпис.
Вимагаємо відмінити рішення про дискваліфікацію. Особу і повноваження директора підтверджено! Всі вимоги тенедреної документації виконанно в повному об*ємі! На нашу прозицію в цілому і на кожний документ прозиції окремо накладено квалфікофаний електронний підпис.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 березня 2024 15:55
Учасник ТОВ ТАСТА ЛІСКІ ТРУБОДЕТАЛЬ (далі — Учасник) не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення, а саме:
Надано паспорт керівника учасника не в повному обсязі.
Не надано копію(ї) аналогічного(их) договору(ів), в якому повинен бути вказаний код ДК 021:2015.
Тендерна пропозиція не скріплена, шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП) керівника учасника процедури закупівлі. За результатами перевірки електронного підпису Учасника на веб-порталі Центрального засвідчувального органу, було встановлено, що тип підпису : УДОСКОНАЛЕНИЙ (УЕП), а не КВАЛІФІКОВАНИЙ (КЕП), що не відповідає умовам тендерної документації.
Також, Учасник протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей надав виправлену тендерну пропозицію (Додаток 2 тендерної документації), в якій зазначив строк дії тендерної пропозиції, яка є меншою ніж 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (а саме: 62 робочих дні), що не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Надано паспорт керівника учасника не в повному обсязі.
Не надано копію(ї) аналогічного(их) договору(ів), в якому повинен бути вказаний код ДК 021:2015.
Тендерна пропозиція не скріплена, шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП) керівника учасника процедури закупівлі. За результатами перевірки електронного підпису Учасника на веб-порталі Центрального засвідчувального органу, було встановлено, що тип підпису : УДОСКОНАЛЕНИЙ (УЕП), а не КВАЛІФІКОВАНИЙ (КЕП), що не відповідає умовам тендерної документації.
Також, Учасник протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей надав виправлену тендерну пропозицію (Додаток 2 тендерної документації), в якій зазначив строк дії тендерної пропозиції, яка є меншою ніж 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (а саме: 62 робочих дні), що не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Номер вимоги: UA-2024-02-22-007850-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ТАСТА ЛІСКІ Трубодеталь, Код ЄДРПОУ:31724621
Дата подання: 25 березня 2024 20:17
Вимога щодо відміни неправомірного відхилення
Довідома ШАНОВНОГО ЗАМОВНИКА!
Що таке кваліфікований електронний підпис КЕП?
Кваліфікований електронний підпис — удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.
Тож наша пропозиція ПІДПИСАНА КЕП та подана з виконанням усіх вимог ЗАМОВНИКА, тендерної документації, Наше піддприємство поставилось відповідально до участі в даній закупівлі. Також нагудуємо наступне: Неналежна етична поведінка між суб’єктами сфери публічних закупівель суттєво впливає на кінцевий результат закупівель. Недотримання етичних норм та свідоме або несвідоме недотримання норм законодавства може призвести до порушень, за які передбачена адміністративна та/або кримінальна відповідальність. Наголошуємо що висунуті Замовником причини ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ НАДУМАНІ і не мають в собі підстав.
Розгорнути
Згорнути
Що таке кваліфікований електронний підпис КЕП?
Кваліфікований електронний підпис — удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.
Тож наша пропозиція ПІДПИСАНА КЕП та подана з виконанням усіх вимог ЗАМОВНИКА, тендерної документації, Наше піддприємство поставилось відповідально до участі в даній закупівлі. Також нагудуємо наступне: Неналежна етична поведінка між суб’єктами сфери публічних закупівель суттєво впливає на кінцевий результат закупівель. Недотримання етичних норм та свідоме або несвідоме недотримання норм законодавства може призвести до порушень, за які передбачена адміністративна та/або кримінальна відповідальність. Наголошуємо що висунуті Замовником причини ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ НАДУМАНІ і не мають в собі підстав.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 березня 2024 16:48
До відома ШАНОВНОГО УЧАСНИКА!
Інформація з офіційного порталу Антимонопольного комітету України:
"Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель здійснюється розгляд скарг, зокрема щодо відсутності кваліфікованих електронних підписів на тендерних пропозиціях учасників, у разі, якщо необхідність накладення таких підписів на документи тендерних пропозицій передбачені умовами тендерної пропозиції.
На розгляд органу оскарження надходить велика кількість скарг щодо невідповідності електронних підписів учасників умовам тендерних документацій, зокрема, що підписи, які містяться у складі тендерних пропозицій учасників не є саме кваліфікованими електронними підписами.
У зв'язку з викладеним, Колегією листом від 10.02.2021 № 20-29/06-1616-пз було здійснено запит до Міністерства цифрової трансформації України щодо надання роз'яснення, зокрема, чи може підпис вважатися кваліфікованим електронним підписом якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип носія – незахищений, тип підпису – удосконалений.
Листом від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило:
якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим.
Таким чином, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то враховуючи лист Міністерства цифрової трансформації України, зазначений підпис не є кваліфікованим електронним підписом.
Інформація з офіційного порталу Антимонопольного комітету України:
"Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель здійснюється розгляд скарг, зокрема щодо відсутності кваліфікованих електронних підписів на тендерних пропозиціях учасників, у разі, якщо необхідність накладення таких підписів на документи тендерних пропозицій передбачені умовами тендерної пропозиції.
На розгляд органу оскарження надходить велика кількість скарг щодо невідповідності електронних підписів учасників умовам тендерних документацій, зокрема, що підписи, які містяться у складі тендерних пропозицій учасників не є саме кваліфікованими електронними підписами.
У зв'язку з викладеним, Колегією листом від 10.02.2021 № 20-29/06-1616-пз було здійснено запит до Міністерства цифрової трансформації України щодо надання роз'яснення, зокрема, чи може підпис вважатися кваліфікованим електронним підписом якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип носія – незахищений, тип підпису – удосконалений.
Листом від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило:
якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим.
Таким чином, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то враховуючи лист Міністерства цифрової трансформації України, зазначений підпис не є кваліфікованим електронним підписом.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2024 14:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНВЕНТ-СЕРВІС" |
502 838,00
UAH з ПДВ
|
449 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ТАСТА ЛІСКІ Трубодеталь |
627 180,00
UAH з ПДВ
|
450 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВАРМІНВЕСТ" |
902 016,00
UAH з ПДВ
|
891 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНВЕНТ-СЕРВІС" #41264739 |
Відхилено |
449 950,00
UAH з ПДВ
|
07 березня 2024 10:42
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 07 березня 2024 00:00
|
ТОВ ТАСТА ЛІСКІ Трубодеталь #31724621 |
Відхилено |
450 000,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2024 13:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 березня 2024 20:43
Обґрунтування аномально низької ціни
до 09 березня 2024 00:00
|
ТОВ "ВАРМІНВЕСТ" #45221270 |
Переможець |
891 500,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2024 13:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 квітня 2024 17:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2024 10:40
|
Договір 168Т фланці.pdf | укладений |
12 квітня 2024 10:38
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Фланець сталевий Ду600 (Ру10) | 8 | штуки |
13 200,00
UAH з ПДВ
|
Фланець сталевий Ду600 (Ру10) під буртову втулку | 8 | штуки |
11 760,00
UAH з ПДВ
|
Відвід сталевий 90º Дн630х12 | 10 | штуки |
51 504,00
UAH з ПДВ
|
Фланець сталевий Ду 150 (Ру=10) | 40 | штуки |
1 520,40
UAH з ПДВ
|
Трійник сталевий 159х159х4,5 | 10 | штуки |
2 100,00
UAH з ПДВ
|
Відвід сталевий 90° Дн426х10 | 3 | штуки |
11 468,36
UAH з ПДВ
|
Відвід сталевий 90° Дн377х10 | 3 | штуки |
9 144,10
UAH з ПДВ
|
Трійник сталевий 325х10-273х8 мм | 3 | штуки |
5 308,74
UAH з ПДВ
|
Фланець сталевий Ду 500 (Ру=10) | 3 | штуки |
5 733,47
UAH з ПДВ
|