Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-95 (талони) ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти
Очікувана вартість
15 540,00 UAH
UA-2024-02-22-007086-a 59dd0f106d894b7ca715a1cb47652ff6
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Прохоренко Тетяна Миколаївна

+380536172605 surmilo.tanya2011@yandex.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відокремлений структурний підрозділ "Лубенський фінансово-економічний фаховий коледж Полтавського державного аграрного університету"
Код ЄДРПОУ: 00728641
Місцезнаходження: 37500, Україна , Полтавська обл., місто Лубни, вулиця Ярослава Мудрого,23/1
Контактна особа: Прохоренко Тетяна Миколаївна
+380536172605
surmilo.tanya2011@yandex.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2024 13:33
Звернення за роз’ясненнями: до 07 березня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 березня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2024 13:38
Початок аукціону: 11 березня 2024 12:41
Початок аукціону: 11 березня 2024 12:41
Очікувана вартість: 15 540,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 77,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 літр
Бензин А-95 (талони) ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37500, Україна, Полтавська область, м.Лубни, вул. Ярослава Мудрого, 23/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Бензин А-95 (талони) ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 лютого 2024 13:33
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 лютого 2024 13:33
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 лютого 2024 13:33
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 лютого 2024 13:33
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 лютого 2024 13:33
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 лютого 2024 13:33
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 лютого 2024 13:33
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 лютого 2024 13:33
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 лютого 2024 13:33
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 лютого 2024 13:33
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 лютого 2024 13:33
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 лютого 2024 13:33
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 лютого 2024 13:33
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 лютого 2024 13:33
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 лютого 2024 13:33
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 лютого 2024 13:33
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 лютого 2024 13:33
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 лютого 2024 13:33
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 лютого 2024 13:33
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 лютого 2024 13:33
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 лютого 2024 13:33
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 лютого 2024 13:33
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 лютого 2024 13:33
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 лютого 2024 13:33

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

05 березня 2024 12:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2024 11:26
Перелік змін (1) (1).docx
05 березня 2024 11:26
Тендерна документація (бензин) (1).docx
29 лютого 2024 16:50
Перелік змін (1).docx
22 лютого 2024 13:33
проект договору.docx
22 лютого 2024 13:33
підстава бензин.docx
05 березня 2024 12:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 лютого 2024 17:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2024 13:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2024 11:26
Перелік змін (1) (1).docx
05 березня 2024 11:26
Тендерна документація (бензин) (1).docx
29 лютого 2024 17:25
Тендерна документація (бензин).docx
29 лютого 2024 16:50
Тендерна документація (бензин).docx
22 лютого 2024 13:33
Тендерна документація (бензин).docx
29 лютого 2024 16:50
Перелік змін (1).docx
22 лютого 2024 13:33
проект договору.docx
22 лютого 2024 13:33
підстава бензин.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога на дискримінаційні умови
Дата подання: 01 березня 2024 11:16
Дата відповіді: 05 березня 2024 11:48
Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації « Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» визначено зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, а саме 7. Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку про наявність: - не менше 1-ї власної та/або орендованої та/або партнерської АЗС в місті Лубни Лубенського району Полтавської області; - розгалуженої мережі АЗС у Полтавській області та за можливості по території України (крім тимчасово окупованих територій); - не менше 1-ї АЗС на ділянці траси Полтава-Київ. 8. З метою економії бюджетних коштів щонайменше 1 АЗС в місті Лубни Лубенського району Полтавської області, яку Учасник пропонує в пропозиції, повинна знаходитися на відстані не більше 3 (трьох) км від місцезнаходження Закупівельника. Зазначене необхідно підтвердити шляхом надання довідки в довільній формі. Крім цього, Замовник/закупівельник має право перевірити відстань до запропонованої заправки за допомогою сайту www.google.com.ua/maps. Вважаємо вищезазначену вимогу дискримінаційною, обмежувальною та нелогічно- аргументованою, що не відповідає принципам закріпленим у ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники, які могли та мають бажання прийняти участь у даній закупівлі не зможуть виконати дискримінаційні вимоги щодо наявності АЗС по встановленим признакам згідно п.7 у вигляді наданням довільної довідки та вимоги не більше 3 (трьох) км від місцезнаходження Замовника. Так в 3км. відстань від вашої адреси попадає тільки АЗС БВС, так само під цю компанію прописана вимога щодо розгалуженої мережі АЗС у Полтавській області. Цими дискримінаційними вимогами Ви обмежуєте можливість участі у закупівлі таких АЗС як АЗС Автотранс, Каір-Сервіс, УГР, Татнафта, Маршал, Амік и т.д., які знаходяться поруч з вашою адресою та здатні забезпечити пальним вашу організацію на конкурентних засадах. Також, якщо переглянути сайт Прозорро щодо проведених вами закупівель за кодом ДК 021:2015 (CPV 2008) 09130000-9 «Нафта і дистиляти», то зрозумілим і об’єктивним є той факт, що договори були укладені за результатом закупівель з ТОВ «БВС РИТЕЛ», а отже вимоги прописані виключно під характеристики місця розташування АЗС БВС, що є дискримінацією інших учасників з боку Замовника. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Щодо вимоги п.11. надати Оригінал сертифікату на систему управління якістю (де в переліку повинна зазначатися нафтобаза та АЗС) та п. 12. Учасник у складі пропозиції надає оригінал документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, а також надає копію документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації. Система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Функція сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять наглядовий аудит. Організацією ISO розроблено велику кількість стандартів у різних сферах діяльності, однак в українських тендерних реаліях найчастіше використовуються ISO 9001, 14000, 18001. ISO 9001 - це процес оцінювання системи менеджменту в тій чи іншій компанії на відповідність вимогам стандарту. Для того, щоб отримати сертифікат відповідності ISO 9001, на підприємстві потрібно створити систему документації, яка регулює всі дії, що стосуються якості продукції. Простою мовою, цей сертифікат допомагає керівництву компанії правильно побудувати бізнес-процеси та приймати найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливатимуть на якість продукції. На сьогодні в Україні відсутня системи обов’язкової сертифікації продукції. Звертаємо увагу, що предметом закупівлі в даному аукціоні є товар. Управління якістю згідно з ДСТУ ISO 9001:2015(ISO 9001:2015, IDT)надається не стосовно конкретного предмета закупівлі/ товару, а щодо управління діяльністю організації з метою забезпечення її результативності, тобто в цілому на діяльність організації/компанії. Тобто, безпосередньо на Замовника такий сертифікат жодним чином не впливає, оскільки стосується внутрішнього розпорядку учасника. В Україні діє принцип добровільної сертифікації тобто, відсутня вимога примусового порядку сертифікації підприємства. У зв'язку з цим, ваша вимога в частині надання учасниками сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015(ISO 9001:2015, IDT) впровадженої системи менеджменту з управління якістю стосовно даного предмета закупівлі не підтверджує якісні характеристики товару, а якісні характеристики бізнес-процесу може бути підтверджено наданням у складі пропозиції аналогічного договору та відгуку від Замовника за таким договором. Закупівля повинна полягати у створенні конкуренції серед великої кількості учасників та усувати орієнтацію Замовника на певного учасника. Встановлені Вами вимоги в ТД суперечать принципам публічних закупівель, зазначених в ст. 5 ЗУ « Про публічні закупівлі», дотримання яких є загальнообов’язковим усіма суб’єктами публічних закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; максимальна економія, ефективність та пропорційність. ТД Замовника містить дискримінаційні вимоги, які порушують чинні норми Закону України «Про публічні закупівлі», а саме статтю 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та частину 4 статті 22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Шановний Замовнику та Уповноважена особа просимо/вимагаємо виключити з Додатку 1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» дискримінаційні вимоги, а саме наступні пункти: «7. Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку про наявність: - не менше 1-ї власної та/або орендованої та/або партнерської АЗС в місті Лубни Лубенського району Полтавської області; - розгалуженої мережі АЗС у Полтавській області та за можливості по території України (крім тимчасово окупованих територій); - не менше 1-ї АЗС на ділянці траси Полтава-Київ. 8. З метою економії бюджетних коштів щонайменше 1 АЗС в місті Лубни Лубенського району Полтавської області, яку Учасник пропонує в пропозиції, повинна знаходитися на відстані не більше 3 (трьох) км від місцезнаходження Закупівельника. Зазначене необхідно підтвердити шляхом надання довідки в довільній формі. Крім цього, Замовник/закупівельник має право перевірити відстань до запропонованої заправки за допомогою сайту www.google.com.ua/maps.» п.11. Оригінал сертифікату на систему управління якістю (де в переліку повинна зазначатися нафтобаза та АЗС) п. 12. Учасник у складі пропозиції надає оригінал документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, а також надає копію документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації.» Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації « Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» визначено зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, а саме 7. Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку про наявність: - не менше 1-ї власної та/або орендованої та/або партнерської АЗС в місті Лубни Лубенського району Полтавської області; - розгалуженої мережі АЗС у Полтавській області та за можливості по території України (крім тимчасово окупованих територій); - не менше 1-ї АЗС на ділянці траси Полтава-Київ. 8. З метою економії бюджетних коштів щонайменше 1 АЗС в місті Лубни Лубенського району Полтавської області, яку Учасник пропонує в пропозиції, повинна знаходитися на відстані не більше 3 (трьох) км від місцезнаходження Закупівельника. Зазначене необхідно підтвердити шляхом надання довідки в довільній формі. Крім цього, Замовник/закупівельник має право перевірити відстань до запропонованої заправки за допомогою сайту www.google.com.ua/maps. Вважаємо вищезазначену вимогу дискримінаційною, обмежувальною та нелогічно- аргументованою, що не відповідає принципам закріпленим у ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники, які могли та мають бажання прийняти участь у даній закупівлі не зможуть виконати дискримінаційні вимоги щодо наявності АЗС по встановленим признакам згідно п.7 у вигляді наданням довільної довідки та вимоги не більше 3 (трьох) км від місцезнаходження Замовника. Так в 3км. відстань від вашої адреси попадає тільки АЗС БВС, так само під цю компанію прописана вимога щодо розгалуженої мережі АЗС у Полтавській області. Цими дискримінаційними вимогами Ви обмежуєте можливість участі у закупівлі таких АЗС як АЗС Автотранс, Каір-Сервіс, УГР, Татнафта, Маршал, Амік и т.д., які знаходяться поруч з вашою адресою та здатні забезпечити пальним вашу організацію на конкурентних засадах. Також, якщо переглянути сайт Прозорро щодо проведених вами закупівель за кодом ДК 021:2015 (CPV 2008) 09130000-9 «Нафта і дистиляти», то зрозумілим і об’єктивним є той факт, що договори були укладені за результатом закупівель з ТОВ «БВС РИТЕЛ», а отже вимоги прописані виключно під характеристики місця розташування АЗС БВС, що є дискримінацією інших учасників з боку Замовника. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Щодо вимоги п.11. надати Оригінал сертифікату на систему управління якістю (де в переліку повинна зазначатися нафтобаза та АЗС) та п. 12. Учасник у складі пропозиції надає оригінал документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, а також надає копію документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації. Система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Функція сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять наглядовий аудит. Організацією ISO розроблено велику кількість стандартів у різних сферах діяльності, однак в українських тендерних реаліях найчастіше використовуються ISO 9001, 14000, 18001. ISO 9001 - це процес оцінювання системи менеджменту в тій чи іншій компанії на відповідність вимогам стандарту. Для того, щоб отримати сертифікат відповідності ISO 9001, на підприємстві потрібно створити систему документації, яка регулює всі дії, що стосуються якості продукції. Простою мовою, цей сертифікат допомагає керівництву компанії правильно побудувати бізнес-процеси та приймати найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливатимуть на якість продукції. На сьогодні в Україні відсутня системи обов’язкової сертифікації продукції. Звертаємо увагу, що предметом закупівлі в даному аукціоні є товар. Управління якістю згідно з ДСТУ ISO 9001:2015(ISO 9001:2015, IDT)надається не стосовно конкретного предмета закупівлі/ товару, а щодо управління діяльністю організації з метою забезпечення її результативності, тобто в цілому на діяльність організації/компанії. Тобто, безпосередньо на Замовника такий сертифікат жодним чином не впливає, оскільки стосується внутрішнього розпорядку учасника. В Україні діє принцип добровільної сертифікації тобто, відсутня вимога примусового порядку сертифікації підприємства. У зв'язку з цим, ваша вимога в частині надання учасниками сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015(ISO 9001:2015, IDT) впровадженої системи менеджменту з управління якістю стосовно даного предмета закупівлі не підтверджує якісні характеристики товару, а якісні характеристики бізнес-процесу може бути підтверджено наданням у складі пропозиції аналогічного договору та відгуку від Замовника за таким договором. Закупівля повинна полягати у створенні конкуренції серед великої кількості учасників та усувати орієнтацію Замовника на певного учасника. Встановлені Вами вимоги в ТД суперечать принципам публічних закупівель, зазначених в ст. 5 ЗУ « Про публічні закупівлі», дотримання яких є загальнообов’язковим усіма суб’єктами публічних закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; максимальна економія, ефективність та пропорційність. ТД Замовника містить дискримінаційні вимоги, які порушують чинні норми Закону України «Про публічні закупівлі», а саме статтю 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та частину 4 статті 22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Шановний Замовнику та Уповноважена особа просимо/вимагаємо виключити з Додатку 1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» дискримінаційні вимоги, а саме наступні пункти: «7. Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку про наявність: - не менше 1-ї власної та/або орендованої та/або партнерської АЗС в місті Лубни Лубенського району Полтавської області; - розгалуженої мережі АЗС у Полтавській області та за можливості по території України (крім тимчасово окупованих територій); - не менше 1-ї АЗС на ділянці траси Полтава-Київ. 8. З метою економії бюджетних коштів щонайменше 1 АЗС в місті Лубни Лубенського району Полтавської області, яку Учасник пропонує в пропозиції, повинна знаходитися на відстані не більше 3 (трьох) км від місцезнаходження Закупівельника. Зазначене необхідно підтвердити шляхом надання довідки в довільній формі. Крім цього, Замовник/закупівельник має право перевірити відстань до запропонованої заправки за допомогою сайту www.google.com.ua/maps.» п.11. Оригінал сертифікату на систему управління якістю (де в переліку повинна зазначатися нафтобаза та АЗС) п. 12. Учасник у складі пропозиції надає оригінал документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, а також надає копію документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації.» Вимога на дискримінаційні умови
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги щодо надання довідки згідно позиції 7 та 8 до Додатку 1 тендерної документації (далі – ТД) не вважаємо дискримінаційними, так як є аргументованими щодо відповідності максимальної економії, ефективності, рівного ставлення до учасників, об’єктивному визначенню переможця та дають можливість економного використання бюджетних коштів. Обвинувачення щодо зловживання та недобросовісної конкуренції неприйнятні. Один з учасників намагається знівелювати проведення торгів, хоча обсяг предмета закупівлі незначний. Крім того, вимоги дублюються в одному зверненні.
Таким чином, вважаємо, що в ТД по даному питанню відсутні дискримінаційні вимоги, що дає можливість рівнозначної справедливої участі для всіх учасників тендерної закупівлі.
Дані щодо надання сертифікату на відповідність системі управління якістю та сертифікату на відповідність системі екологічного управління для нас не є принциповими. Інформація в ТД відображена виходячи з практики розміщення аналогічних матеріалів колегами у системі Прозоро.
Тому вважаємо, як варіант, для врахування Вимог на дискримінаційні умови (від 01.03.2024) за можливе внести зміни до ТД на предмет виключення вимог щодо сертифікації на відповідність ДСТУ (вилучити з Додатка № 1 п.5, п.11, п.12).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-02-22-007086-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповід­альністю «ІНВЕСТГАЗ 2018», Код ЄДРПОУ:42198019
Дата подання: 01 березня 2024 11:25
Дискримінаційні вимоги
В Додатку 2 до тендерної документації п 4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців).Інші документи, що мають бути подані учасником у складі своєї тендерної пропозиції, встановлена вимога до Учасників, а саме надати Сертифікат на відповідність ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) Системи екологічного управління, виданий відповідним сертифікованим органом та дійсний на момент розкриття пропозиції, щодо ефективного функціонування системи екологічного управління (менеджменту) стосовно торгівлі (постачання) та Сертифікат на відповідність ДСТУ ISO 9001:2015(ISO 9001:2015, IDT), Системи управління якістю. Вимоги, виданий відповідним сертифікованим органом та дійсний на момент розкриття пропозиції, що підтверджує застосування Учасником системи управління якістю стосовно торгівлі паливом і подібними продуктам;.
Вважаємо надання даних сертефікатів, є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують кількість потенційних учасників процедури закупівлі, виходячи з наступного
Система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Функція сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять наглядовий аудит. Організацією ISO розроблено велику кількість стандартів у різних сферах діяльності, однак в українських тендерних реаліях найчастіше використовуються ISO 9001, 14000, 18001.
ISO 14000 - серія міжнародних і добровільних для застосування стандартів і настанов, які присвячені екологічному менеджменту. Стандарти серії ISO 14000 формулюють вимоги до екологічної політики організації і допомагають зрозуміти, як впливають на навколишнє середовище ті чи інші продукти і послуги.
ISO 9001 - це процес оцінювання системи менеджменту в тій чи іншій компанії на відповідність вимогам стандарту. Для того, щоб отримати сертифікат відповідності ISO 9001, на підприємстві потрібно створити систему документації, яка регулює всі дії, що стосуються якості продукції. Простою мовою, цей сертифікат допомагає керівництву компанії правильно побудувати бізнес-процеси та приймати найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливатимуть на якість продукції.
На сьогодні в Україні відсутня системи обов’язкової сертифікації продукції.
Звертаємо увагу, що предметом закупівлі в даному аукціоні є товар. Управління якістю згідно з ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) та ДСТУ ISO 9001:2015(ISO 9001:2015, IDT)надається не стосовно конкретного предмета закупівлі/ товару, а щодо управління діяльністю організації з метою забезпечення її результативності, тобто в цілому на діяльність організації/компанії.
Тобто, безпосередньо на Замовника такий сертифікат жодним чином не впливає, оскільки стосується внутрішнього розпорядку учасника.
В Україні діє принцип добровільної сертифікації тобто, відсутня вимога примусового порядку сертифікації підприємства.
У зв'язку з цим, ваша вимога в частині надання учасниками сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) та ДСТУ ISO 9001:2015(ISO 9001:2015, IDT) впровадженої системи менеджменту з управління якістю стосовно даного предмета закупівлі не підтверджує якісні характеристики товару, а якісні характеристики бізнес-процесу може бути підтверджено наданням у складі пропозиції аналогічного договору та відгуку від Замовника за таким договором.
Закупівля повинна полягати у створенні конкуренції серед великої кількості учасників та усувати орієнтацію Замовника на певного учасника.
Ваша вимога щодо надання Сертифікатів суперечить принципам публічних закупівель, зазначених в ст. 5 ЗУ « Про публічні закупівлі», дотримання яких є загальнообов’язковим усіма суб’єктами публічних закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; максимальна економія, ефективність та пропорційність. ТД Замовника містить дискримінаційні вимоги, які порушують чинні норми Закону України «Про публічні закупівлі», а саме статтю 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та частину 4 статті 22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.

Замовник просимо/вимагаємо виключити з Додатку 2 до тендерної документації вимоги про подання учасником у складі своєї тендерної пропозиції, пунктів, що містять дискримінацію Учасника, а саме : п.16 Сертифікат на відповідність ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) Системи екологічного управління, виданий відповідним сертифікованим органом та дійсний на момент розкриття пропозиції, щодо ефективного функціонування системи екологічного управління (менеджменту) стосовно торгівлі (постачання);п .17 Сертифікат на відповідність ДСТУ ISO 9001:2015(ISO 9001:2015, IDT), Системи управління якістю. Вимоги, виданий відповідним сертифікованим органом та дійсний на момент розкриття пропозиції, що підтверджує застосування Учасником системи управління якістю стосовно торгівлі паливом і подібними продуктам, шляхом внесення змін до Тендерної документації.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 березня 2024 11:51
Суть вимоги Учасника до Додатку 2 тендерної документації (далі - ТД) не відповідає інформації, яка відображена в Додатку 2 ТД. Додаток 2 до ТД називається «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження». Вимога некоректна, так як не відповідає суті цього Додатку в якому зазначена лише позиція № 1 (відсутні п.4 Інша інформація, п.16, п.17).

Вимоги щодо надання довідки згідно позиції 7 та 8 до Додатку 1 тендерної документації (далі – ТД) не вважаємо дискримінаційними, так як є аргументованими щодо відповідності максимальної економії, ефективності, рівного ставлення до учасників, об’єктивному визначенню переможця та дають можливість економного використання бюджетних коштів. Обвинувачення щодо зловживання та недобросовісної конкуренції неприйнятні. Один з учасників намагається знівелювати проведення торгів, хоча обсяг предмета закупівлі незначний. Крім того, вимоги дублюються в одному зверненні.
Таким чином, вважаємо, що в ТД по даному питанню відсутні дискримінаційні вимоги, що дає можливість рівнозначної справедливої участі для всіх учасників тендерної закупівлі.
Дані щодо надання сертифікату на відповідність системі управління якістю та сертифікату на відповідність системі екологічного управління для нас не є принциповими. Інформація в ТД відображена виходячи з практики розміщення аналогічних матеріалів колегами у системі Прозоро.
Тому вважаємо, як варіант, для врахування Вимог на дискримінаційні умови (від 01.03.2024) за можливе внести зміни до ТД на предмет виключення вимог щодо сертифікації на відповідність ДСТУ (вилучити з Додатка № 1 п.5, п.11, п.12).
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

05 березня 2024 09:54
відповідь на вимоги 78
05 березня 2024 09:57
відповідь на вимоги 79
05 березня 2024 11:51
відповідь на вимоги 79
05 березня 2024 11:51
відповідь на вимоги 79

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2024 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповід­альністю «ІНВЕСТГАЗ 2018» 14 550,00
UAH з ПДВ
14 550,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "БВС РИТЕЙЛ" 15 540,00
UAH з ПДВ
15 540,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

21 березня 2024 16:54
Електронний підпис
21 березня 2024 16:53
Довідка.pdf
21 березня 2024 16:53
Право підпису.pdf
21 березня 2024 16:53
Довідка.pdf.p7s
21 березня 2024 16:53
Право підпису.pdf.p7s
06 березня 2024 08:30
Електронний підпис
01 березня 2024 11:33
Електронний підпис
29 лютого 2024 17:10
Електронний підпис
29 лютого 2024 17:08
Витяг ПДВ.PDF
29 лютого 2024 17:08
Довідка про досвід.pdf
29 лютого 2024 17:08
Довідка про талони.pdf
29 лютого 2024 17:08
Лист відгук.pdf
29 лютого 2024 17:08
Наказ Васерук М.О..PDF
29 лютого 2024 17:08
Паспорт А-95 ДСТУ 7687 2015.pdf
29 лютого 2024 17:08
ОПИС (Статут 20.12.2022).PDF
29 лютого 2024 17:08
Право підпису.pdf
29 лютого 2024 17:08
Рішення 1 від 20.12.2022.PDF
29 лютого 2024 17:08
Рішення 1.pdf
29 лютого 2024 17:08
Тенедерна пропозиція.pdf
29 лютого 2024 17:08
Тенедерна пропозиція.pdf
29 лютого 2024 17:08
Довідка про талони.pdf.p7s
29 лютого 2024 17:08
ОПИС (Статут 20.12.2022).PDF.p7s
29 лютого 2024 17:08
Наказ Васерук М.О..PDF.p7s
29 лютого 2024 17:08
Довідка про досвід.pdf.p7s
29 лютого 2024 17:08
Витяг ПДВ.PDF.p7s
29 лютого 2024 17:08
Лист відгук.pdf.p7s
29 лютого 2024 17:08
Право підпису.pdf.p7s
29 лютого 2024 17:08
Рішення 1.pdf.p7s
29 лютого 2024 17:08
Рішення 1 від 20.12.2022.PDF.p7s

Публічні документи

29 лютого 2024 17:19
Електронний підпис
29 лютого 2024 17:19
Електронний підпис
28 лютого 2024 14:48
Електронний підпис
28 лютого 2024 14:48
Електронний підпис
28 лютого 2024 14:46
Довідка по п. 47.pdf
28 лютого 2024 14:46
Довідка_наявність АЗС.pdf
28 лютого 2024 14:46
Лист_щодо ліцензій.pdf
28 лютого 2024 14:46
А_95.pdf
28 лютого 2024 14:46
оренда_2.rar
28 лютого 2024 14:46
Ліцензія_2.rar
28 лютого 2024 14:46
ISO 2023.pdf
28 лютого 2024 14:46
Згода_техзавдання.pdf
28 лютого 2024 14:46
Зразок талонів.pdf
28 лютого 2024 14:46
оренда_1.rar
28 лютого 2024 14:46
Платник ПДВ.pdf
28 лютого 2024 14:46
опис БВС Ритейл.pdf
28 лютого 2024 14:46
витяг БВС Ритейл 23.02.24.pdf
28 лютого 2024 14:46
виписка БВС Ритейл.pdf
28 лютого 2024 14:46
Ліцензія_1.rar
28 лютого 2024 14:46
оренда.rar
28 лютого 2024 14:46
ліцензія.rar
28 лютого 2024 14:46
Атестат 8О123.pdf
28 лютого 2024 14:46
статут БВС Ритейл.pdf
28 лютого 2024 14:46
Наказ на призначення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповід­альністю «ІНВЕСТГАЗ 2018»

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "БВС РИТЕЙЛ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповід­альністю «ІНВЕСТГАЗ 2018»
#42198019
Переможець 14 550,00
UAH з ПДВ
15 березня 2024 14:18

Документи

15 березня 2024 14:18
Довідка НАЗК
15 березня 2024 14:18
Електронний підпис
11 березня 2024 13:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2024 14:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповід­альністю «ІНВЕСТГАЗ 2018»
#42198019
14 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 березня 2024 14:18
Довідка НАЗК
15 березня 2024 14:18
Електронний підпис
11 березня 2024 13:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 березня 2024 12:25
договір бензин 403 укладений
25 березня 2024 12:22
договір бензин 403 укладений
25 березня 2024 12:04