Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин А-95 (талони) ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти
Очікувана вартість
15 540,00 UAH
UA-2024-02-22-007086-a ● 59dd0f106d894b7ca715a1cb47652ff6
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відокремлений структурний підрозділ "Лубенський фінансово-економічний фаховий коледж Полтавського державного аграрного університету" |
Код ЄДРПОУ: | 00728641 |
Місцезнаходження: | 37500, Україна , Полтавська обл., місто Лубни, вулиця Ярослава Мудрого,23/1 |
Контактна особа: |
Прохоренко Тетяна Миколаївна +380536172605 surmilo.tanya2011@yandex.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2024 13:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2024 13:38 |
Початок аукціону: | 11 березня 2024 12:41 |
Початок аукціону: | 11 березня 2024 12:41 |
Очікувана вартість: | 15 540,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 77,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 літр
Бензин А-95 (талони) ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37500, Україна, Полтавська область, м.Лубни, вул. Ярослава Мудрого, 23/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Бензин А-95 (талони) ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2024 12:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2024 11:26 |
Перелік змін (1) (1).docx | |
05 березня 2024 11:26 |
Тендерна документація (бензин) (1).docx | |
29 лютого 2024 16:50 |
Перелік змін (1).docx | |
22 лютого 2024 13:33 |
проект договору.docx | |
22 лютого 2024 13:33 |
підстава бензин.docx |
05 березня 2024 12:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
05 березня 2024 11:26 |
Перелік змін (1) (1).docx
|
||||||
05 березня 2024 11:26 |
Тендерна документація (бензин) (1).docx
|
||||||
29 лютого 2024 16:50 |
Перелік змін (1).docx
|
||||||
22 лютого 2024 13:33 |
проект договору.docx
|
||||||
22 лютого 2024 13:33 |
підстава бензин.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога на дискримінаційні умови
Дата подання: 01 березня 2024 11:16
Дата відповіді: 05 березня 2024 11:48
Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації « Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» визначено зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, а саме
7. Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку про наявність:
- не менше 1-ї власної та/або орендованої та/або партнерської АЗС в місті Лубни Лубенського району Полтавської області;
- розгалуженої мережі АЗС у Полтавській області та за можливості по території України (крім тимчасово окупованих територій);
- не менше 1-ї АЗС на ділянці траси Полтава-Київ.
8. З метою економії бюджетних коштів щонайменше 1 АЗС в місті Лубни Лубенського району Полтавської області, яку Учасник пропонує в пропозиції, повинна знаходитися на відстані не більше 3 (трьох) км від місцезнаходження Закупівельника. Зазначене необхідно підтвердити шляхом надання довідки в довільній формі. Крім цього, Замовник/закупівельник має право перевірити відстань до запропонованої заправки за допомогою сайту www.google.com.ua/maps.
Вважаємо вищезазначену вимогу дискримінаційною, обмежувальною та нелогічно- аргументованою, що не відповідає принципам закріпленим у ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники, які могли та мають бажання прийняти участь у даній закупівлі не зможуть виконати дискримінаційні вимоги щодо наявності АЗС по встановленим признакам згідно п.7 у вигляді наданням довільної довідки та вимоги не більше 3 (трьох) км від місцезнаходження Замовника. Так в 3км. відстань від вашої адреси попадає тільки АЗС БВС, так само під цю компанію прописана вимога щодо розгалуженої мережі АЗС у Полтавській області. Цими дискримінаційними вимогами Ви обмежуєте можливість участі у закупівлі таких АЗС як АЗС Автотранс, Каір-Сервіс, УГР, Татнафта, Маршал, Амік и т.д., які знаходяться поруч з вашою адресою та здатні забезпечити пальним вашу організацію на конкурентних засадах. Також, якщо переглянути сайт Прозорро щодо проведених вами закупівель за кодом ДК 021:2015 (CPV 2008) 09130000-9 «Нафта і дистиляти», то зрозумілим і об’єктивним є той факт, що договори були укладені за результатом закупівель з ТОВ «БВС РИТЕЛ», а отже вимоги прописані виключно під характеристики місця розташування АЗС БВС, що є дискримінацією інших учасників з боку Замовника. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Щодо вимоги п.11. надати Оригінал сертифікату на систему управління якістю (де в переліку повинна зазначатися нафтобаза та АЗС) та п. 12. Учасник у складі пропозиції надає оригінал документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, а також надає копію документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації.
Система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Функція сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять наглядовий аудит. Організацією ISO розроблено велику кількість стандартів у різних сферах діяльності, однак в українських тендерних реаліях найчастіше використовуються ISO 9001, 14000, 18001.
ISO 9001 - це процес оцінювання системи менеджменту в тій чи іншій компанії на відповідність вимогам стандарту. Для того, щоб отримати сертифікат відповідності ISO 9001, на підприємстві потрібно створити систему документації, яка регулює всі дії, що стосуються якості продукції. Простою мовою, цей сертифікат допомагає керівництву компанії правильно побудувати бізнес-процеси та приймати найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливатимуть на якість продукції.
На сьогодні в Україні відсутня системи обов’язкової сертифікації продукції.
Звертаємо увагу, що предметом закупівлі в даному аукціоні є товар. Управління якістю згідно з ДСТУ ISO 9001:2015(ISO 9001:2015, IDT)надається не стосовно конкретного предмета закупівлі/ товару, а щодо управління діяльністю організації з метою забезпечення її результативності, тобто в цілому на діяльність організації/компанії.
Тобто, безпосередньо на Замовника такий сертифікат жодним чином не впливає, оскільки стосується внутрішнього розпорядку учасника.
В Україні діє принцип добровільної сертифікації тобто, відсутня вимога примусового порядку сертифікації підприємства.
У зв'язку з цим, ваша вимога в частині надання учасниками сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015(ISO 9001:2015, IDT) впровадженої системи менеджменту з управління якістю стосовно даного предмета закупівлі не підтверджує якісні характеристики товару, а якісні характеристики бізнес-процесу може бути підтверджено наданням у складі пропозиції аналогічного договору та відгуку від Замовника за таким договором.
Закупівля повинна полягати у створенні конкуренції серед великої кількості учасників та усувати орієнтацію Замовника на певного учасника.
Встановлені Вами вимоги в ТД суперечать принципам публічних закупівель, зазначених в ст. 5 ЗУ « Про публічні закупівлі», дотримання яких є загальнообов’язковим усіма суб’єктами публічних закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; максимальна економія, ефективність та пропорційність. ТД Замовника містить дискримінаційні вимоги, які порушують чинні норми Закону України «Про публічні закупівлі», а саме статтю 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та частину 4 статті 22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Шановний Замовнику та Уповноважена особа просимо/вимагаємо виключити з Додатку 1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» дискримінаційні вимоги, а саме наступні пункти:
«7. Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку про наявність:
- не менше 1-ї власної та/або орендованої та/або партнерської АЗС в місті Лубни Лубенського району Полтавської області;
- розгалуженої мережі АЗС у Полтавській області та за можливості по території України (крім тимчасово окупованих територій);
- не менше 1-ї АЗС на ділянці траси Полтава-Київ.
8. З метою економії бюджетних коштів щонайменше 1 АЗС в місті Лубни Лубенського району Полтавської області, яку Учасник пропонує в пропозиції, повинна знаходитися на відстані не більше 3 (трьох) км від місцезнаходження Закупівельника. Зазначене необхідно підтвердити шляхом надання довідки в довільній формі. Крім цього, Замовник/закупівельник має право перевірити відстань до запропонованої заправки за допомогою сайту www.google.com.ua/maps.»
п.11. Оригінал сертифікату на систему управління якістю (де в переліку повинна зазначатися нафтобаза та АЗС)
п. 12. Учасник у складі пропозиції надає оригінал документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, а також надає копію документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації.»
Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації « Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» визначено зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, а саме
7. Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку про наявність:
- не менше 1-ї власної та/або орендованої та/або партнерської АЗС в місті Лубни Лубенського району Полтавської області;
- розгалуженої мережі АЗС у Полтавській області та за можливості по території України (крім тимчасово окупованих територій);
- не менше 1-ї АЗС на ділянці траси Полтава-Київ.
8. З метою економії бюджетних коштів щонайменше 1 АЗС в місті Лубни Лубенського району Полтавської області, яку Учасник пропонує в пропозиції, повинна знаходитися на відстані не більше 3 (трьох) км від місцезнаходження Закупівельника. Зазначене необхідно підтвердити шляхом надання довідки в довільній формі. Крім цього, Замовник/закупівельник має право перевірити відстань до запропонованої заправки за допомогою сайту www.google.com.ua/maps.
Вважаємо вищезазначену вимогу дискримінаційною, обмежувальною та нелогічно- аргументованою, що не відповідає принципам закріпленим у ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники, які могли та мають бажання прийняти участь у даній закупівлі не зможуть виконати дискримінаційні вимоги щодо наявності АЗС по встановленим признакам згідно п.7 у вигляді наданням довільної довідки та вимоги не більше 3 (трьох) км від місцезнаходження Замовника. Так в 3км. відстань від вашої адреси попадає тільки АЗС БВС, так само під цю компанію прописана вимога щодо розгалуженої мережі АЗС у Полтавській області. Цими дискримінаційними вимогами Ви обмежуєте можливість участі у закупівлі таких АЗС як АЗС Автотранс, Каір-Сервіс, УГР, Татнафта, Маршал, Амік и т.д., які знаходяться поруч з вашою адресою та здатні забезпечити пальним вашу організацію на конкурентних засадах. Також, якщо переглянути сайт Прозорро щодо проведених вами закупівель за кодом ДК 021:2015 (CPV 2008) 09130000-9 «Нафта і дистиляти», то зрозумілим і об’єктивним є той факт, що договори були укладені за результатом закупівель з ТОВ «БВС РИТЕЛ», а отже вимоги прописані виключно під характеристики місця розташування АЗС БВС, що є дискримінацією інших учасників з боку Замовника. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Щодо вимоги п.11. надати Оригінал сертифікату на систему управління якістю (де в переліку повинна зазначатися нафтобаза та АЗС) та п. 12. Учасник у складі пропозиції надає оригінал документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, а також надає копію документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації.
Система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Функція сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять наглядовий аудит. Організацією ISO розроблено велику кількість стандартів у різних сферах діяльності, однак в українських тендерних реаліях найчастіше використовуються ISO 9001, 14000, 18001.
ISO 9001 - це процес оцінювання системи менеджменту в тій чи іншій компанії на відповідність вимогам стандарту. Для того, щоб отримати сертифікат відповідності ISO 9001, на підприємстві потрібно створити систему документації, яка регулює всі дії, що стосуються якості продукції. Простою мовою, цей сертифікат допомагає керівництву компанії правильно побудувати бізнес-процеси та приймати найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливатимуть на якість продукції.
На сьогодні в Україні відсутня системи обов’язкової сертифікації продукції.
Звертаємо увагу, що предметом закупівлі в даному аукціоні є товар. Управління якістю згідно з ДСТУ ISO 9001:2015(ISO 9001:2015, IDT)надається не стосовно конкретного предмета закупівлі/ товару, а щодо управління діяльністю організації з метою забезпечення її результативності, тобто в цілому на діяльність організації/компанії.
Тобто, безпосередньо на Замовника такий сертифікат жодним чином не впливає, оскільки стосується внутрішнього розпорядку учасника.
В Україні діє принцип добровільної сертифікації тобто, відсутня вимога примусового порядку сертифікації підприємства.
У зв'язку з цим, ваша вимога в частині надання учасниками сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015(ISO 9001:2015, IDT) впровадженої системи менеджменту з управління якістю стосовно даного предмета закупівлі не підтверджує якісні характеристики товару, а якісні характеристики бізнес-процесу може бути підтверджено наданням у складі пропозиції аналогічного договору та відгуку від Замовника за таким договором.
Закупівля повинна полягати у створенні конкуренції серед великої кількості учасників та усувати орієнтацію Замовника на певного учасника.
Встановлені Вами вимоги в ТД суперечать принципам публічних закупівель, зазначених в ст. 5 ЗУ « Про публічні закупівлі», дотримання яких є загальнообов’язковим усіма суб’єктами публічних закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; максимальна економія, ефективність та пропорційність. ТД Замовника містить дискримінаційні вимоги, які порушують чинні норми Закону України «Про публічні закупівлі», а саме статтю 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та частину 4 статті 22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Шановний Замовнику та Уповноважена особа просимо/вимагаємо виключити з Додатку 1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» дискримінаційні вимоги, а саме наступні пункти:
«7. Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку про наявність:
- не менше 1-ї власної та/або орендованої та/або партнерської АЗС в місті Лубни Лубенського району Полтавської області;
- розгалуженої мережі АЗС у Полтавській області та за можливості по території України (крім тимчасово окупованих територій);
- не менше 1-ї АЗС на ділянці траси Полтава-Київ.
8. З метою економії бюджетних коштів щонайменше 1 АЗС в місті Лубни Лубенського району Полтавської області, яку Учасник пропонує в пропозиції, повинна знаходитися на відстані не більше 3 (трьох) км від місцезнаходження Закупівельника. Зазначене необхідно підтвердити шляхом надання довідки в довільній формі. Крім цього, Замовник/закупівельник має право перевірити відстань до запропонованої заправки за допомогою сайту www.google.com.ua/maps.»
п.11. Оригінал сертифікату на систему управління якістю (де в переліку повинна зазначатися нафтобаза та АЗС)
п. 12. Учасник у складі пропозиції надає оригінал документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, а також надає копію документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації.»
Вимога на дискримінаційні умови
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимоги щодо надання довідки згідно позиції 7 та 8 до Додатку 1 тендерної документації (далі – ТД) не вважаємо дискримінаційними, так як є аргументованими щодо відповідності максимальної економії, ефективності, рівного ставлення до учасників, об’єктивному визначенню переможця та дають можливість економного використання бюджетних коштів. Обвинувачення щодо зловживання та недобросовісної конкуренції неприйнятні. Один з учасників намагається знівелювати проведення торгів, хоча обсяг предмета закупівлі незначний. Крім того, вимоги дублюються в одному зверненні.
Таким чином, вважаємо, що в ТД по даному питанню відсутні дискримінаційні вимоги, що дає можливість рівнозначної справедливої участі для всіх учасників тендерної закупівлі.
Дані щодо надання сертифікату на відповідність системі управління якістю та сертифікату на відповідність системі екологічного управління для нас не є принциповими. Інформація в ТД відображена виходячи з практики розміщення аналогічних матеріалів колегами у системі Прозоро.
Тому вважаємо, як варіант, для врахування Вимог на дискримінаційні умови (від 01.03.2024) за можливе внести зміни до ТД на предмет виключення вимог щодо сертифікації на відповідність ДСТУ (вилучити з Додатка № 1 п.5, п.11, п.12).
Таким чином, вважаємо, що в ТД по даному питанню відсутні дискримінаційні вимоги, що дає можливість рівнозначної справедливої участі для всіх учасників тендерної закупівлі.
Дані щодо надання сертифікату на відповідність системі управління якістю та сертифікату на відповідність системі екологічного управління для нас не є принциповими. Інформація в ТД відображена виходячи з практики розміщення аналогічних матеріалів колегами у системі Прозоро.
Тому вважаємо, як варіант, для врахування Вимог на дискримінаційні умови (від 01.03.2024) за можливе внести зміни до ТД на предмет виключення вимог щодо сертифікації на відповідність ДСТУ (вилучити з Додатка № 1 п.5, п.11, п.12).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-22-007086-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНВЕСТГАЗ 2018», Код ЄДРПОУ:42198019
Дата подання: 01 березня 2024 11:25
Дискримінаційні вимоги
В Додатку 2 до тендерної документації п 4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців).Інші документи, що мають бути подані учасником у складі своєї тендерної пропозиції, встановлена вимога до Учасників, а саме надати Сертифікат на відповідність ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) Системи екологічного управління, виданий відповідним сертифікованим органом та дійсний на момент розкриття пропозиції, щодо ефективного функціонування системи екологічного управління (менеджменту) стосовно торгівлі (постачання) та Сертифікат на відповідність ДСТУ ISO 9001:2015(ISO 9001:2015, IDT), Системи управління якістю. Вимоги, виданий відповідним сертифікованим органом та дійсний на момент розкриття пропозиції, що підтверджує застосування Учасником системи управління якістю стосовно торгівлі паливом і подібними продуктам;.
Вважаємо надання даних сертефікатів, є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують кількість потенційних учасників процедури закупівлі, виходячи з наступного
Система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Функція сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять наглядовий аудит. Організацією ISO розроблено велику кількість стандартів у різних сферах діяльності, однак в українських тендерних реаліях найчастіше використовуються ISO 9001, 14000, 18001.
ISO 14000 - серія міжнародних і добровільних для застосування стандартів і настанов, які присвячені екологічному менеджменту. Стандарти серії ISO 14000 формулюють вимоги до екологічної політики організації і допомагають зрозуміти, як впливають на навколишнє середовище ті чи інші продукти і послуги.
ISO 9001 - це процес оцінювання системи менеджменту в тій чи іншій компанії на відповідність вимогам стандарту. Для того, щоб отримати сертифікат відповідності ISO 9001, на підприємстві потрібно створити систему документації, яка регулює всі дії, що стосуються якості продукції. Простою мовою, цей сертифікат допомагає керівництву компанії правильно побудувати бізнес-процеси та приймати найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливатимуть на якість продукції.
На сьогодні в Україні відсутня системи обов’язкової сертифікації продукції.
Звертаємо увагу, що предметом закупівлі в даному аукціоні є товар. Управління якістю згідно з ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) та ДСТУ ISO 9001:2015(ISO 9001:2015, IDT)надається не стосовно конкретного предмета закупівлі/ товару, а щодо управління діяльністю організації з метою забезпечення її результативності, тобто в цілому на діяльність організації/компанії.
Тобто, безпосередньо на Замовника такий сертифікат жодним чином не впливає, оскільки стосується внутрішнього розпорядку учасника.
В Україні діє принцип добровільної сертифікації тобто, відсутня вимога примусового порядку сертифікації підприємства.
У зв'язку з цим, ваша вимога в частині надання учасниками сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) та ДСТУ ISO 9001:2015(ISO 9001:2015, IDT) впровадженої системи менеджменту з управління якістю стосовно даного предмета закупівлі не підтверджує якісні характеристики товару, а якісні характеристики бізнес-процесу може бути підтверджено наданням у складі пропозиції аналогічного договору та відгуку від Замовника за таким договором.
Закупівля повинна полягати у створенні конкуренції серед великої кількості учасників та усувати орієнтацію Замовника на певного учасника.
Ваша вимога щодо надання Сертифікатів суперечить принципам публічних закупівель, зазначених в ст. 5 ЗУ « Про публічні закупівлі», дотримання яких є загальнообов’язковим усіма суб’єктами публічних закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; максимальна економія, ефективність та пропорційність. ТД Замовника містить дискримінаційні вимоги, які порушують чинні норми Закону України «Про публічні закупівлі», а саме статтю 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та частину 4 статті 22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Замовник просимо/вимагаємо виключити з Додатку 2 до тендерної документації вимоги про подання учасником у складі своєї тендерної пропозиції, пунктів, що містять дискримінацію Учасника, а саме : п.16 Сертифікат на відповідність ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) Системи екологічного управління, виданий відповідним сертифікованим органом та дійсний на момент розкриття пропозиції, щодо ефективного функціонування системи екологічного управління (менеджменту) стосовно торгівлі (постачання);п .17 Сертифікат на відповідність ДСТУ ISO 9001:2015(ISO 9001:2015, IDT), Системи управління якістю. Вимоги, виданий відповідним сертифікованим органом та дійсний на момент розкриття пропозиції, що підтверджує застосування Учасником системи управління якістю стосовно торгівлі паливом і подібними продуктам, шляхом внесення змін до Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо надання даних сертефікатів, є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують кількість потенційних учасників процедури закупівлі, виходячи з наступного
Система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Функція сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять наглядовий аудит. Організацією ISO розроблено велику кількість стандартів у різних сферах діяльності, однак в українських тендерних реаліях найчастіше використовуються ISO 9001, 14000, 18001.
ISO 14000 - серія міжнародних і добровільних для застосування стандартів і настанов, які присвячені екологічному менеджменту. Стандарти серії ISO 14000 формулюють вимоги до екологічної політики організації і допомагають зрозуміти, як впливають на навколишнє середовище ті чи інші продукти і послуги.
ISO 9001 - це процес оцінювання системи менеджменту в тій чи іншій компанії на відповідність вимогам стандарту. Для того, щоб отримати сертифікат відповідності ISO 9001, на підприємстві потрібно створити систему документації, яка регулює всі дії, що стосуються якості продукції. Простою мовою, цей сертифікат допомагає керівництву компанії правильно побудувати бізнес-процеси та приймати найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливатимуть на якість продукції.
На сьогодні в Україні відсутня системи обов’язкової сертифікації продукції.
Звертаємо увагу, що предметом закупівлі в даному аукціоні є товар. Управління якістю згідно з ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) та ДСТУ ISO 9001:2015(ISO 9001:2015, IDT)надається не стосовно конкретного предмета закупівлі/ товару, а щодо управління діяльністю організації з метою забезпечення її результативності, тобто в цілому на діяльність організації/компанії.
Тобто, безпосередньо на Замовника такий сертифікат жодним чином не впливає, оскільки стосується внутрішнього розпорядку учасника.
В Україні діє принцип добровільної сертифікації тобто, відсутня вимога примусового порядку сертифікації підприємства.
У зв'язку з цим, ваша вимога в частині надання учасниками сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) та ДСТУ ISO 9001:2015(ISO 9001:2015, IDT) впровадженої системи менеджменту з управління якістю стосовно даного предмета закупівлі не підтверджує якісні характеристики товару, а якісні характеристики бізнес-процесу може бути підтверджено наданням у складі пропозиції аналогічного договору та відгуку від Замовника за таким договором.
Закупівля повинна полягати у створенні конкуренції серед великої кількості учасників та усувати орієнтацію Замовника на певного учасника.
Ваша вимога щодо надання Сертифікатів суперечить принципам публічних закупівель, зазначених в ст. 5 ЗУ « Про публічні закупівлі», дотримання яких є загальнообов’язковим усіма суб’єктами публічних закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; максимальна економія, ефективність та пропорційність. ТД Замовника містить дискримінаційні вимоги, які порушують чинні норми Закону України «Про публічні закупівлі», а саме статтю 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та частину 4 статті 22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Замовник просимо/вимагаємо виключити з Додатку 2 до тендерної документації вимоги про подання учасником у складі своєї тендерної пропозиції, пунктів, що містять дискримінацію Учасника, а саме : п.16 Сертифікат на відповідність ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) Системи екологічного управління, виданий відповідним сертифікованим органом та дійсний на момент розкриття пропозиції, щодо ефективного функціонування системи екологічного управління (менеджменту) стосовно торгівлі (постачання);п .17 Сертифікат на відповідність ДСТУ ISO 9001:2015(ISO 9001:2015, IDT), Системи управління якістю. Вимоги, виданий відповідним сертифікованим органом та дійсний на момент розкриття пропозиції, що підтверджує застосування Учасником системи управління якістю стосовно торгівлі паливом і подібними продуктам, шляхом внесення змін до Тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 березня 2024 11:51
Суть вимоги Учасника до Додатку 2 тендерної документації (далі - ТД) не відповідає інформації, яка відображена в Додатку 2 ТД. Додаток 2 до ТД називається «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження». Вимога некоректна, так як не відповідає суті цього Додатку в якому зазначена лише позиція № 1 (відсутні п.4 Інша інформація, п.16, п.17).
Вимоги щодо надання довідки згідно позиції 7 та 8 до Додатку 1 тендерної документації (далі – ТД) не вважаємо дискримінаційними, так як є аргументованими щодо відповідності максимальної економії, ефективності, рівного ставлення до учасників, об’єктивному визначенню переможця та дають можливість економного використання бюджетних коштів. Обвинувачення щодо зловживання та недобросовісної конкуренції неприйнятні. Один з учасників намагається знівелювати проведення торгів, хоча обсяг предмета закупівлі незначний. Крім того, вимоги дублюються в одному зверненні.
Таким чином, вважаємо, що в ТД по даному питанню відсутні дискримінаційні вимоги, що дає можливість рівнозначної справедливої участі для всіх учасників тендерної закупівлі.
Дані щодо надання сертифікату на відповідність системі управління якістю та сертифікату на відповідність системі екологічного управління для нас не є принциповими. Інформація в ТД відображена виходячи з практики розміщення аналогічних матеріалів колегами у системі Прозоро.
Тому вважаємо, як варіант, для врахування Вимог на дискримінаційні умови (від 01.03.2024) за можливе внести зміни до ТД на предмет виключення вимог щодо сертифікації на відповідність ДСТУ (вилучити з Додатка № 1 п.5, п.11, п.12).
Вимоги щодо надання довідки згідно позиції 7 та 8 до Додатку 1 тендерної документації (далі – ТД) не вважаємо дискримінаційними, так як є аргументованими щодо відповідності максимальної економії, ефективності, рівного ставлення до учасників, об’єктивному визначенню переможця та дають можливість економного використання бюджетних коштів. Обвинувачення щодо зловживання та недобросовісної конкуренції неприйнятні. Один з учасників намагається знівелювати проведення торгів, хоча обсяг предмета закупівлі незначний. Крім того, вимоги дублюються в одному зверненні.
Таким чином, вважаємо, що в ТД по даному питанню відсутні дискримінаційні вимоги, що дає можливість рівнозначної справедливої участі для всіх учасників тендерної закупівлі.
Дані щодо надання сертифікату на відповідність системі управління якістю та сертифікату на відповідність системі екологічного управління для нас не є принциповими. Інформація в ТД відображена виходячи з практики розміщення аналогічних матеріалів колегами у системі Прозоро.
Тому вважаємо, як варіант, для врахування Вимог на дискримінаційні умови (від 01.03.2024) за можливе внести зміни до ТД на предмет виключення вимог щодо сертифікації на відповідність ДСТУ (вилучити з Додатка № 1 п.5, п.11, п.12).
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2024 13:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНВЕСТГАЗ 2018» |
14 550,00
UAH з ПДВ
|
14 550,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БВС РИТЕЙЛ" |
15 540,00
UAH з ПДВ
|
15 540,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНВЕСТГАЗ 2018» #42198019 |
Переможець |
14 550,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2024 14:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2024 12:25
|
договір бензин 403 | укладений |
25 березня 2024 12:22
|
договір бензин 403 | укладений |
25 березня 2024 12:04
|