Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВТЕЛЕСЕРВІС" |
Код ЄДРПОУ: | 31815760 |
Вебсайт: | https://kts.kmda.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ХРЕЩАТИК, будинок 10 |
Контактна особа: |
Катерина Володимирівна Павловська +380443668519 tender.kts.kmda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2024 09:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2024 15:53 |
Початок аукціону: | 04 березня 2024 15:53 |
Очікувана вартість: | 76 381 229,88 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 381 906,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | протягом 20 робочих днів з дати отримання належним чином оформленої видаткової накладної та підписання Замовником відповідних Актів приймання Товару та/або Актів наданих Послуг за фактично поставлений Товар та надані Послуги | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2024 09:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2024 09:03 |
0.ОГОЛОШЕННЯ.pdf | |
22 лютого 2024 09:03 |
3.Додаток 2 п.47.pdf | |
22 лютого 2024 09:03 |
4.Додаток 3 ТВ.pdf | |
22 лютого 2024 09:03 |
2.Додаток 1 ст.16.pdf | |
22 лютого 2024 09:03 |
1.тендерна документація.pdf | |
22 лютого 2024 09:03 |
5.Додаток 4.ПД товар з супутніми послугами.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-22-000013 ● f56df2ea0a6d44b2859a4038677e3639
- Статус: завершено ● Дата: 08 травня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2024 13:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
50 № 21.03.2024
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2024-02-22-000529-a 22.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-27 08:37:30
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі засобів зв’язку для забезпечення модернізації міської мережевої інфраструктури (Створення, розвиток та супроводження сервісної мережевої інфраструктури); 32420000-3 Мережеве обладнання за кодом CPV за ДК 021:2015 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-22-000529-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-28 12:22:10
надання пояснень
На Ваш запит від 27.03.2024, у межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі засобів зв’язку для забезпечення модернізації міської мережевої інфраструктури (Створення, розвиток та супроводження сервісної мережевої інфраструктури); 32420000-3 Мережеве обладнання за кодом CPV за ДК 021:2015 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-22-000529-a), розпочатого відповідно до наказу №50 від 21.03.2024, повідомляємо наступне.
Пункт 1 «Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.»
Пояснення по пункту 1.
На виконання заходу 6.2 «Створення, розвиток та модернізація мережевої інфраструктури, сервісної мережевої інфраструктури, платформи Інтернету речей (IoT), мереж доступу, радіомереж, системи отримання та передачі інформації на базі LPWAN та інших сучасних технологій зв'язку, системи відеоконференцзв'язку» переліку завдань і заходів Комплексної міської цільової програми «Цифровий Київ» на 2024 – 2025 роки затвердженої рішенням Київської міської ради від 07 грудня 2023 року № 7516/7557, метою закупівлі є модернізація міської мережевої інфраструктури задля підвищення пропускної здатності ядра мережі та використанням обладнання, технологій, елементи яких описані в технічних вимогах до предмету закупівлі.
Технічні вимоги до предмета закупівлі розглянуті та рекомендовані протоколом від 06 лютого 2024 року №10 засідання робочої групи з розробки та погодження технічних вимог до закупівель, робіт, товарів і послуг при виконанні заходів Комплексної міської цільової програми «Цифровий Київ» на 2024 – 2025 роки.
Очікувана вартість закупівлі відповідно до Методики визначення очікуваної вартості закупівлі та згідно проведеного Ініціатором закупівлі (відповідальним за розробку технічних вимог) моніторингу цін шляхом направлення запитів учасникам ринку, визначена як середньоарифметичне значення поданих цінових пропозицій і складає 78 222 036,62грн. (сімдесят вісім мільйонів двісті двадцять два тисячі тридцять шість гривень, 62 копійки) з ПДВ. Але, виходячи з того, що обсяг фінансування є меншим за розмір середньоарифметичного значення поданих цінових пропозицій, орієнтовну вартість закупівлі сформовано на рівні мінімальної ціни комерційних пропозицій та вона становить 76 381 229,88 грн. (сімдесят шість мільйонів триста вісімдесят одна тисяча двісті двадцять дев’ять гривень, 88 копійок) з ПДВ.
Розмір бюджетного призначення визначено паспортом бюджетної програми на 2024 рік відповідно до заходів Комплексної міської цільової програми «Цифровий Київ» на 2024 – 2025 роки.
Пункт 2 «Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.»
Пояснення по пункту 2.
На виконання пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) СКП «Київтелесервіс» забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – обґрунтування) шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.
Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування:
- Посилання на сторінку: https://kts.kmda.gov.ua/publicprocurement
- Посилання на обґрунтування: https://kts.kmda.gov.ua/web/content/2037?unique=3071efc476ba23526f806530c03746bd8a97fcdd&download=true
Додатки:
1. Комплексна міська цільова програма «Цифровий Київ» на 2024 – 2025 роки затвердженої рішенням Київської міської ради від 07 грудня 2023 року № 7516/7557;
2. Наказ Департаменту інформаційно-комунікаційних від 10.01.2024 №15 про затвердження паспорта бюджетної програми місцевого бюджету на 2024 рік;
3. План використання бюджетних коштів СКП «Київтелесервіс» на 2024 рік (КЕКВ 3210);
4. Протокол від 06 лютого 2024 року №10 засідання робочої групи з розробки та погодження технічних вимог до закупівель, робіт, товарів і послуг при виконанні заходів Комплексної міської цільової програми «Цифровий Київ» на 2024 – 2025 роки;
5. Службова записка ініціатора закупівлі з обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
6. Комерційні пропозиції.
- 1.7516-7557 КМЦП ЦИФРОВИЙ КИЇВ 2024-2025.pdf
- 2.Наказ від 10.01.2024 № 15_затвердження паспорта 2017520.pdf
- 3.план використання БК на 2024р. 3210.pdf
- 4.протокол РГ №10 від 06.02.2024.pdf
- 5.Службова записка з обгрунтуванням.pdf
- 6.комерційні пропозиції.pdf
- лист на ДАСУ №259-487 від 28.03.2024.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 квітня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2024 16:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БІЛІНТЕХ УКРАЇНА" |
75 991 891,80
UAH з ПДВ
|
75 608 889,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Українські Інфосистеми" |
76 335 900,00
UAH з ПДВ
|
75 953 993,85
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу" |
76 304 613,60
UAH з ПДВ
|
76 304 613,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БІЛІНТЕХ УКРАЇНА" #37962954 |
Переможець |
75 608 889,60
UAH з ПДВ
|
05 березня 2024 10:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 листопада 2024 13:43
|
ду №3 від 31.10.2024 до договору №19 від 13.03.2024.pdf | зміни до договору |
04 листопада 2024 13:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 серпня 2024 10:00
|
ду №2 від 12.08.2024 до договору №19 від 13.03.2024.pdf | зміни до договору |
12 серпня 2024 09:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 липня 2024 11:23
|
ду №1 від 18.07.2024 до договору №19 від 13.03.2024.pdf | зміни до договору |
19 липня 2024 11:22
|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2024 11:21
|
договір №19 від 13.03.2024.pdf | укладений |
13 березня 2024 11:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із погодженням зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) Сторони прийшли до взаємної згоди внести відповідні зміни до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із погодженням зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) відповідно до пп.5 п.19 Особливостей, Сторони прийшли до взаємної згоди внести зміни до п. 2.2. Договору та викласти його в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до неістотних умов договору |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |