Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Попова Ірина Олександрівна 380573415847 POPOVA-IA@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2024 18:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 05 березня 2024 15:59 |
Початок аукціону: | 05 березня 2024 15:59 |
Очікувана вартість: | 92 942 118,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 929 421,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Згідно вимог п. 4.10 Розділу І тендерної документації та Додатку 6.1. до тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 460000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Згідно вимог п. 4.11 Розділу І тендерної документації та Додатку 4 до тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | НАДАННЯ БЕЗУМОВНОЇ БЕЗВІДКЛИЧНОЇ БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ ПОВЕРНЕННЯ АВАНСОВОГО ПЛАТЕЖУ | Аванс | 15 | Календарні | 40 |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 60 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 лютого 2024 15:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 лютого 2024 15:31 |
24-2019 перелік змін.docx | |
28 лютого 2024 15:31 |
Додаткова інформація_Не являється частиною ТД.zip | |
28 лютого 2024 15:31 |
Перелік додаткових матеріалів_оновл.docx | |
28 лютого 2024 15:31 |
24-2019_Додаток 6.2 Вимоги до забезпечення виконання договору_н.р..docx | |
28 лютого 2024 15:31 |
24-2019_Додаток 4 Проект договору_н.р..pdf | |
28 лютого 2024 15:31 |
24-2019 ТД_н.р..docx | |
21 лютого 2024 18:03 |
24-2019_Додаток 2 Перелік інформації.docx | |
21 лютого 2024 18:03 |
24-2019_Додаток 3 Вимоги до переможця.docx | |
21 лютого 2024 18:03 |
24-2019_Додаток 1.1 Гарантійний лист.docx | |
21 лютого 2024 18:03 |
24-2019_Додаток 6.1 Вимоги до банківської гарантії тендерного забезпечення.docx | |
21 лютого 2024 18:03 |
24-2019_Додаток 5 Форма оцінки.pdf | |
21 лютого 2024 18:03 |
24-2019_Додаток 1 ТЗ.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги щодо оформлення ПЕРЕМОЖЦЕМ розрахунку ціни тендерної пропозиції наведено в Додатку 3 до тендерної документації.
Відтак, гарантійний строк на роботу обладнання, що поставляється та/або монтується Підрядником по цьому Договору складає 24 (двадцять чотири) місяця з дня підписання Акту готовності Об’єкта до експлуатації, якщо більший гарантійний строк не встановлений виробником цього Обладнання.
Вимоги про усунення порушення
порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних
закупівель та проханням відмінити результат відкритих торгів UA-2024-02-21-013636-a
в частині визнання ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Енерго-Плюс»
переможцем торгів та проведення подальшого аналізу розгляду тендерних пропозицій
інших учасників Торгів з метою виявлення переможця, повідомляємо наступне.
Аналіз змісту поданої вимоги на відміну результатів відкритих торгів процедури
закупівлі UA-2024-02-21-013636-a свідчить про те що, ТОВ «Інститут транспортно-
енергетичних системи України» посилається на підстави, які не передбачені тендерною
документацією процедури закупівлі, що затверджена Рішенням уповноваженої особи
(протокол № 24-2019 від 21 лютого 2024 року) (зі змінами, внесеними згідно з
протоколом № 24-2019-зм від 28 лютого 2024 року).
Так, ТОВ «Оператор ГТС України» (далі – Замовник) проведено оцінку
відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Науково-виробниче підприємство
«Енерго-Плюс» (далі – Учасник) (код ЄДРПОУ: 38655518) кваліфікаційним критеріям,
технічним вимогам та якісним характеристикам предмету закупівлі та інших документів
встановлених вимогами тендерної документації. За результатами проведеної оцінки
тендерна пропозиція Учасника на закупівлю «Будівництво газової турбінної установки
для генерації електричної енергії (Будівельні роботи та поточний ремонт)»
(ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2024-02-21-013636-a)
визначена найбільш економічно вигідною.
У зв’язку з відповідністю тендерної пропозиції Учасника встановленим вимогам,
відсутністю підстав для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих
торгах і підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі,
Учасника (код ЄДРПОУ: 38655518) визначено переможцем процедури закупівлі та
прийнято рішення (Протокол № 24*2019-д) про намір укласти договір про закупівлю.
Зазначені ТОВ «Інститут транспортно-енергетичних системи України» аргументи
про грубе порушення Замовником чинного законодавства та необхідність відміни
результатів відкритих торгів, не знайшли свого відображення під час перевірки змісту
вимоги, та з оціночного судження Замовника, є такими, що не відповідають дійсності,
положенням тендерної документації та мають характер упередженості спрямованої на
досягнення власних мотивів.
Слід зазначити, що ТОВ «Інститут транспортно-енергетичних системи України»
використовує аргументацію відсутності у переможця процедури закупівлі дозвільних та
інших документів необхідних для будівництва трубопроводів для підключення до
газових магістралей, як основна причина відхилення. Разом з цим, звертаємо увагу, що
із загального обсягу робіт за проектом, будівництво трубопроводу подачі паливного газу
може складати менше 2 % від вартості робіт та не є основною для підготовки таких
висновків.
Крім того, умовами тендерної документації не вимагалось надання учасниками
закупівлі дозвільних, ліцензій та/або інших документів, що надають їм право на
виконання певних видів робіт; тендерна пропозиція Учасника не визначена електронною
системою закупівлі як «аномально низькою ціною», а отже у Замовника були відсутні
підстави для її відхилення та/або визнання такою, що не відповідає вимогам тендерної
документації.
Враховуючи вище наведене, повідомляємо про відмову у вимозі щодо усунення
порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних
закупівель.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-22-000008 ● 691d0f322b9e4f37b5f6e100a4462d26
- Статус: завершено ● Дата: 25 квітня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2024 13:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
50 № 21.03.2024
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2024-02-21-013636-a 21.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-27 15:26:26
Запит на отримання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва газової турбінної установки для генерації електричної енергії (Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-21-013636-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 4.11 розділу І Загальні положення тендерної документації в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-29 14:53:26
ПОЯСНЕННЯ на запит Державної аудиторської служби України від 27.03.2024 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-21-013636-a
ПОЯСНЕННЯ
на запит Державної аудиторської служби України від 27.03.2024 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-21-013636-a
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
1. Потреба у даній закупівлі сформована на підставі рішення Центрального органу виконавчої влади, що обумовлена необхідністю розміщення та приєднання газотурбінних установок з виробництва електричної енергії, що спрямована на балансування енергетичної системи в зв’язку із пошкодженням існуючих об’єктів генерації.
Обсяги необхідної потреби сформовані з урахуванням технічних характеристик та конструкторської документації виробника технологічного обладнання, яке отримано Урядом України за програмою міжнародної технічної допомоги.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) та Закупівельної політики Товариства з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України» методом порівняння ринкових цін на підставі отриманих комерційних пропозицій від потенційних Підрядників (додаються).
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНЕРГО-ПЛЮС", код ЄДРПОУ 38655518, яке було визнане переможцем процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-21-013636-a, предмет закупівлі Будівництво газової турбінної установки для генерації електричної енергії (Будівельні роботи та поточний ремонт), в якості забезпечення виконання договору було надано Банківську гарантію № 38317 від «15» березня 2024 року, яка відповідає вимогам до банківської гарантії (забезпечення виконання договору), які зазначені в Додатку 6.2 до тендерної документації.
Додаток:1. Банківська гарантія № 38317 від 15.03.2024 року
2. Розрахунок очікуваної вартості закупівлі
3. Комерційна пропозиція ТОВ «ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ»
4. Комерційна пропозиція ТОВ «СПЕЦТЕПЛОЕНЕРГОМОНТАЖ»
5.Комерційна пропозиція ТОВ «КОРПОРАЦІЯ ЕЛЕКТРОПІВДЕНЬМОНТАЖ"
6. Комерційна пропозиція ТОВ «НТК ЕНПАСЕЛЕКТРО».
Інформацію та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-21-013636-a
- 3.Пояснення на запит ДАСУ_UA-2024-02-21-013636-a.docx
- Гарантія виконання 38317 .pdf
- Гарантія виконання 38317 .pdf.(1).p7s
- Гарантія виконання 38317 .pdf.(2).p7s
- Додаток 2_Розрахунок очікуваної вартості.pdf
- Додаток 3_КП_ТОВ «ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ» .pdf
- Додаток 4_КП_ ТОВ «СПЕЦТЕПЛОЕНЕРГОМОНТАЖ».pdf
- Додаток 5_КП_ТОВ «КОРПОРАЦІЯ ЕЛЕКТРОПІВДЕНЬМОНТАЖ.pdf
- Додаток 6_КП_ТОВ «НТК ЕНПАСЕЛЕКТРО.pdf
- Додаток до Додатку 4_ КП.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 квітня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2024 16:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНЕРГО-ПЛЮС" |
63 000 000,00
UAH
|
63 000 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОСТА-ПРОЕКТ" |
83 647 900,00
UAH
|
83 647 900,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інститут транспортно-енергетичних систем України" |
91 990 000,00
UAH
|
91 990 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНЕРГО-ПЛЮС" #38655518 |
Переможець |
63 000 000,00
UAH
|
08 березня 2024 12:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 березня 2024 10:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 вересня 2024 16:50
|
ДУ№1 з додатками.PDF | зміни до договору |
20 вересня 2024 16:49
|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2024 16:51
|
4600009127 18.03.2024..pdf | укладений |
19 березня 2024 16:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись пунктами 3.2, 3.4, 3.5 Договору, підпунктом 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) |
Номер договору про закупівлю: | 4600009127 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |